Ik heb liever dat andere, fatsoenlijke partijen nu eindelijk een keiharde lijn gaan trekken in de strijd tegen religieuze waanzinnigen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Feit blijft dat Islam ten grondslag ligt aan zulk soort aanslagen. Laten we hopen dat Wilders garen spint door deze actie.
Precies daarom moet men alle mannen uit Nederland verbannen, zowat alle aanslagen worden door mannen gepleegd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:55 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Een debat lijkt mij best op zijn plaats. Dit kan ook in Nederland gebeuren.
Ben je nu aan het trollen over de rug van deze elf doden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Denk je nu werkelijk dat een politicus blij wordt van moorden?
Het lijkt me dat je buitengewoon weinig kan doen. Of hoe zie je dat voor je?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb liever dat andere, fatsoenlijke partijen nu eindelijk een keiharde lijn gaan trekken in de strijd tegen religieuze waanzinnigen.
Exact wat zulke doorgedraaide terroristen willen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef OProg het volgende:
En dan zijn er nog mensen die niet begrijpen dat ook groepen als Pegida groeien als kool.
Dat krijg je van wegkijken Koossiequote:Op woensdag 7 januari 2015 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, wel verschrikkelijk dat er blijkbaar figuren in Europa rondlopen die satire een goede aanleiding vinden voor een aanslag. Tyfusvolk.
Dan trappen we alle moslims het land uit.quote:
ontkennen is er nu niet meer bijquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:56 schreef Infection het volgende:
[..]
En ja hoor, het beruchte "Allah Akbar" geroep is er weer.![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef OProg het volgende:
En dan zijn er nog mensen die niet begrijpen dat ook groepen als Pegida groeien als kool.
Ben jij serieus als je denkt dat Geert Wilders juicht om dit soort barbaarse moordacties?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben je nu aan het trollen over de rug van deze elf doden?
Ga jij er nu ook aan meedoen dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben je nu aan het trollen over de rug van deze elf doden?
prcs, Geertje wil enkel een podium om z'n verontwaardiging te uiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waar zou je precies over debatteren dan?
Niemand is hier voor lijkt mij.
En dan leeft iedereen in pais en vree.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan trappen we alle moslims het land uit.
Genoeg moslims die dit steunen, ook onder die gematigde die nooit zelf een wapen op zouden pakken...quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Om na te gaan of zoiets in Nederland ook zou kunnen gebeuren (uiteraard kan dat) en welke maatregelen er in Nederland precies getroffen zijn / worden om dit te voorkomen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Kosmoproleet het volgende:
Als ze maar met hun poten van Evert Kwok afblijven.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef MaLo het volgende:
Zouden Fokke en Sukke en De Speld nu ook bang zijn?![]()
Oh nee, die maken geen moslimgrappen.
Ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ben jij serieus als je denkt dat Geert Wilders juicht om dit soort barbaarse moordacties?
Ja maar dat zijn allemaal domme rechts-extremistische nazitokkies.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:58 schreef OProg het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |