Ik heb het filmpje gedownload, voelde al aankomen dat ie weggehaald zou worden. Heb momenteel alleen geen plek waar ik hem kwijt kan. (Mijn webserver is offline.)quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef BredeBrenda het volgende:
Heeft iemand een mirror van dat wat er op facebook stond?
Jawel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:12 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Dit. Joden pleegden geen aanslagen toen Hitler opkwam...
De verwonde agent die door zijn hoofd wordt geschoten. Gvdquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:07 schreef aloa het volgende:
https://m.facebook.com/st(...)57&id=562346056&_rdr
Hij werd 7/8 keer beschoten oidquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er wordt een agent geëxecuteerd, wil je niet zien...
Een weerloze agent die neerschoten werd en daarna geëxecuteerd.quote:
Lonewolf acties kunnen ook van tevoren gepland zijn en gericht geschoten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:10 schreef Infection het volgende:
[..]![]()
Mensen die dit nog een 'lonewolf' actie durven te noemen.
Duidelijk van tevoren gepland en gericht geschoten.
Staat hier ook:quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef BredeBrenda het volgende:
Heeft iemand een mirror van dat wat er op facebook stond?
walgelijkquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
De verwonde agent die door zijn hoofd wordt geschoten. Gvd
Dat is aangenomen dat deze mensen geboren en getogen Iraki's zijn en dit jaar naar Frankrijk verhuisd, wat me nog geen vanzelfsprekendheid lijkt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Op het moment dat je cobtinu oorlog gaat voeren in bijv. Irak krijg je vanzelf extremistische groeperingen. Zie ISIS, een product van 15 jaar oorlog.
Kun je niet eens zeggen dat je deze daad verafschuwt?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslimhaat is niet minder problematisch.
Ik ben benieuwd hoeveel er nou al los rondlopen. Ben gewoon stil geworden van dat executie filmpje. Dat leek mij gewoon iemand die daar toevallig op de stoep liep.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok Syrie-gangers die weer terug zijn in Frankrijk.
Welkom in de wereld.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef LTVDK het volgende:
Oh, ze zenden em nu live op de NOS uitDe fuck....
Om dat te begrijpen moet je iets van intelligentie bezitten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:06 schreef Infection het volgende:
Toch wel heel debiel eigenlijk. Ze maken de islam 'belachelijk' met die cartoons, waarschijnlijk vanwege al het geweld dat zij veroorzaken. Vervolgens zijn een paar booslims het daar niet mee eens en reageren met dezelfde reactie als waar die cartoons in de eerste plaats tegen gemaakt waren.![]()
Zal ook vast een reden zijn waarom ie is weggehaald. Kan je nagaan als je familielid daar ergens ligt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gedownload, voelde al aankomen dat ie weggehaald zou worden. Heb momenteel alleen geen plek waar ik hem kwijt kan. (Mijn webserver is offline.)
Oh ja, dan is moslimhaat goed te praten, omdat het logisch is.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:12 schreef baaart het volgende:
[..]
Moslimaat is een behoorlijk logisch gevolg. Wat die Oostenrijkse meneer had was een persoonlijk punt.
Heeft hij al 12x gezegd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kun je niet eens zeggen dat je deze daad verafschuwt?
Dat is nog een vrij optimistische inschatting.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:14 schreef Happel het volgende:
Kwestie van een aantal jaar voordat dit ook in Nederland gebeurd.
Zou morgen ook al kunnen gebeuren. Dus ik raad iedereen aan om waakzaam te zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:14 schreef Happel het volgende:
Kwestie van een aantal jaar voordat dit ook in Nederland gebeurd.
http://english.alarabiya.(...)g-place-in-Iraq.htmlquote:France said Friday its fighter jets were conducting a “major” raid in Iraq as part of the U.S.-led coalition offensive against the Islamic State group, days after members said the strikes were having effect.
“At the moment, a major raid is taking place,” Defense Minister Jean-Yves Le Drian told BFMTV, refusing to detail the targets or the number of jets involved.
He said French planes based in the United Arab Emirates and more recently in Jordan had carried out “120 to 130 missions” since the start of the coalition offensive.
Het gezicht van Dionne is ook opeens weggetrokken na dat filmpjequote:Op woensdag 7 januari 2015 13:14 schreef Rave_NL het volgende:
Ze laten dat kopschot gewoon zien ook op de NOS....
zou me niet verbazenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik gok Syrie-gangers die weer terug zijn in Frankrijk.
Alles wat kritiek om de Islam is wordt door velen onterecht als moslimhaat benoemd.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Moslimhaat is niet minder problematisch.
ISIS werft ook in Europa. Het is niet alsof de groepering alleen in Irak en Syrië opereertquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is aangenomen dat deze mensen geboren en getogen Iraki's zijn en dit jaar naar Frankrijk verhuisd, wat me nog geen vanzelfsprekendheid lijkt.
Ja, je zal maar familie zijn van die agent.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zal ook vast een reden zijn waarom ie is weggehaald. Kan je nagaan als je familielid daar ergens ligt.
Zou 'm ook niet zelf gaan hosten als ik jou was..quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gedownload, voelde al aankomen dat ie weggehaald zou worden. Heb momenteel alleen geen plek waar ik hem kwijt kan. (Mijn webserver is offline.)
Dat is reeds gebeurd. Allicht dat je mijn kwalificaties van deze lieden als randmongolen continue over het hoofd zien. Ik zie geen reden om mij duizend keer te herhalen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kun je niet eens zeggen dat je deze daad verafschuwt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |