ghehe, het huis ligt hier vol met kinder/babyspul idd al. Ik heb nog (of al, net hoe je t bekijkt) 40 hydrofielen liggenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:22 schreef Lot_1 het volgende:
Ik ben helemaal niet zo'n handwerker, maar ik krijg ook crea-kriebels van die schattige broekjes in het crea-topic. En een vriendin heeft laatst een 'dekentje-voor-op-de-bank' voor me gehaakt, maar 't wordt hopelijk een 'dekentje-voor-in-de-wieg'... Om 'm mooi te houden gebruik ik het dekentje bijna niet nu![]()
Verder haal ik nog niets in huis, dat voelt toch als jinxen. Maar dat is vast anders als je al kinderen hebt
Ja dat is ook zo, maar het blijft ook wel een beetje vind ik. Althans, voor mij. Ik had er bij mn oudste nachtmerries over dat we het kamertje en alle spulletjes nooit in gebruik zouden kunnen nemen bijv. Dan stond ik in t kamertje en vloog het me echt aan. Sloeg helemaal nergens op want ze verbouwde mn hele buik van binnenuit, maar toch. Je moet je er idd op een gegeven moment een beetje voor afsluiten en niet teveel over na willen denken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:33 schreef Lot_1 het volgende:
Oh als ik een kindje had gehad dan had ik ook alles bewaard, denk ik! Het lijkt me heerlijk om dan met spullen te kunnen dromen over een volgende.. je weet dan ook dat je opzich wel in staat bent om kinderen te krijgen (en in jouw geval ook nog van die vreselijk leuke), dat scheelt. Het lijkt me vreselijk om al spullen in huis te hebben als je kinderwens niet uitkomt. Daar moet ik echt niet teveel over nadenken, ik kan er dan bij voorbaat al somber over worden. En dat terwijl het me ook zoals silliegirl zou kunnen vergaan
Nee ik ook idd, meubeltjes heb ik niet meer, alles is verkocht. De tummytub is t enige echt grote wat we nog hebben. Maar wat we verder nog hebben, hebben we voornamelijk omdat we het nog gebruiken, zoals hydrofielen en kruiken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb bijna niks meer.In elk geval niet van de grotere dingen.
Geen meubeltjes meer, geen kleding meer (op eerste pakjes na), echt bijna niks meer.
Ik heb wel nog een paar dekentjes, de draagdoeken, een draagzak (ergo-uitgeleend) en een mand met de mooiste baby- en dreumesspeeltjes.
Mocht het raak zijn, moet ik echt hard aan de slag.
Mij?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:53 schreef lily het volgende:
Als het een meisje wordt dan stuur ik je een ENORME doos met kleertjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag! Bewaar maar, en ik betaal er met liefde voor.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:57 schreef lily het volgende:
Ik heb alle kleertjes nog (van Leah heh)
Supergave dingen. Maar ik heb geen zin en tijd om het te verkopen. Maar oh, wat zonde dat het niet gebruikt wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bewaar ze.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:59 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Graag! Bewaar maar, en ik betaal er met liefde voor.![]()
Al heb ik nu al, nog niet zwanger of niks, het gevoel dat het een jongske wordt, voor mijn lieve R.
geintje hoorquote:
Ooit heb ik een houten Nijntje-puzzel gekocht voor mijn toekomstige kind, verder mag ik niks kopen van mezelf tot ik zwanger ben. Niet vanwege het jinxen, maar omdat anders het einde zoek is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 21:22 schreef Lot_1 het volgende:
Verder haal ik nog niets in huis, dat voelt toch als jinxen.
daar is over nagedachtquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:21 schreef onomatopee het volgende:
En we zijn (heel) stiekem nu bezig met het inrichten van de over-een-jaar-hopelijk-kinderkamer in ons nieuwe huis. Het zal eerst mijn studeerkamer worden, maar we willen het qua kleur en alles al zo doen dat het zonder veel geklus en gedoe kan worden omgetoverd naar kinderkamer.. Wel op een manier dat het ook prima zou zijn als het voorlopig nog mijn studeerkamer zou blijven hoor, een beetje wat jij ook beschrijft met de hemnes Elleska
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:50 schreef Elleska het volgende:
[..]
als het aan mij ligt gaan we komend jaar die kamer wat onder handen nemen. muren gladstrijken, sausen, verven, plintjes enzo. mocht ik dan weer zo'n ladenkast tegenkomen dan kan die er ook staan![]()
Haha, dankzij een geweldig (ahum..) speeltafeltje van mijn zoon snap ik nu jouw user name en icon combiquote:
Ik moet nog een aantal maanden wachten hoorquote:Op maandag 9 maart 2015 09:38 schreef Burdie het volgende:
Oooh spannend Dot!
(Ik ben stikjaloers, wil ook wel weer!)
Ik denk dat wij één kamer ook al zo gaan inrichten dat het gemakkelijk de kinderkamer kan wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:21 schreef onomatopee het volgende:
En we zijn (heel) stiekem nu bezig met het inrichten van de over-een-jaar-hopelijk-kinderkamer in ons nieuwe huis. Het zal eerst mijn studeerkamer worden, maar we willen het qua kleur en alles al zo doen dat het zonder veel geklus en gedoe kan worden omgetoverd naar kinderkamer.. Wel op een manier dat het ook prima zou zijn als het voorlopig nog mijn studeerkamer zou blijven hoor, een beetje wat jij ook beschrijft met de hemnes Elleska
Herkenbaar. Het is gek want mijn vriend zei er eerder klaar voor te zijn dan ik, maar nu zijn de rollen omgedraaid. Als ik vraag "wanneer" krijg ik standaard: weet ik niet. (Kinderwens is er zeker, maar wanneer...)quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:16 schreef Tyler-Girl het volgende:
Om een of andere reden rammel ik ineens weer heel hard. Helaas komen we er samen nog niet echt aan uit wanneer we willen beginnen.
Waarom vriendlief precies twijfeld of waar hij op wacht weet ik niet en als ik er naar vraag raakt ie geirriteerd en moet ik niet zoveel lastige vragen stellen.ik krijg hem alleen niet duidelijk gemaakt dat ik niet per se NU wil beginnen maar liever een streefdatum hem om naar toe te leven. Dit gewoon afwachten op niets maakt me zo onzeker, waardoor ik blijf piekeren en blijf vragen
![]()
Ik hou nu maar even na de zomer aan, maar een duidelijk antwoord en meer zekerheid zou fijn zijn.
Afwachten, het tijd geven en laten zien dat ik er klaar voor was, zo ging het hier. Ik bracht het alleen nog heel af en toe ter sprake; de periode dat ik er wekelijks over begon, heeft bij mijn man juist voor vertraging gezorgd ipv voor versnelling van het 'er aan toe zijn'.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:23 schreef Philomijn het volgende:
[..]
Herkenbaar. Het is gek want mijn vriend zei er eerder klaar voor te zijn dan ik, maar nu zijn de rollen omgedraaid. Als ik vraag "wanneer" krijg ik standaard: weet ik niet. (Kinderwens is er zeker, maar wanneer...)
Ik laat hem maar met rust op dat gebied. De drang is nog niet super hoog. Hoe meer ik hem er mee confronteer, hoe meer hij dichtklapt denk ik. Ik vraag me nu alleen af hoe andere vrouwen hun vriend "zo ver" krijgen.
Ik haak even in:quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:45 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wij hebben het eerder inderdaad over randvoorwaarden gehad, hij/we wilde een bepaald bedrag gespraard hebben. En dat is gelukkig gelukt. Hij zei aan het begin van het jaar wel dat hij nog verder wilde sparen, maar wat het volgende bedrag was waar hij naar toe wilde sparen wist hij niet.
Ik zou soms ook willen dat ik een man was of een mannenbrein had. Wat zou dat lekker rustig en gemakkelijk zijn
Ergens weet ik ook wel dat zwanger worden niet vanzelf gaat en dat niet alles hoef te verlopen zoals gehoopt/gepland.
Het is trouwens net of iedereen het merkt/voelt dat het niet lang meer kan duren. De vragen over wanneer en of ik al zwanger ben vliegen ons om de oren......8)7 Ik hoop dat we het tegen die tijd lang genoeg stil kunnen houden
Zijn redenatie was dat als ik superslank zou zijn voor ik zwanger zou raken, ik vast ook sneller weer in vorm zou zijn na een zwangerschap. Ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:00 schreef Elleska het volgende:
nou ben ik wel benieuwd naar de gedachten achter het sixpack.
te sterke buikspieren hebben volgens mij juist heel wat nadelen tijdens een zwangerschap.
Bijnaquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:47 schreef Soof-87 het volgende:
Dat van die sixpack vind ik héél bijzonder...
Is het al zomer!?
7.5 maand pasquote:
Ze is nog ff baby hoorquote:Op donderdag 12 maart 2015 19:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Bijna
Ohmen ik rammel de pan uit als ik foto's van mn meisje als baby zie... dat kleine frummeltje met die rimpelhandjesmaar ik wil echt gewoon een paar jaar wachten voor nr 2... kon je t rammelen maar uitzetten.
Lang verhaal kort:quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:20 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ze is nog ff baby hoor.
[offtopic] ik dacht trouwens dat je geen tweede mocht? [/offtopic]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Ik heb al plechtig moeten beloven dat ik me nooit een kort en pittig kapsel zal laten aanmeten.quote:Op woensdag 11 maart 2015 16:41 schreef silliegirl het volgende:
Mijn vriend is bang dat ik niet meer om mijn uiterlijk geef als ik een kind heb.
+1!quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik heb al plechtig moeten beloven dat ik me nooit een kort en pittig kapsel zal laten aanmeten.
Wat gaat dat snel hequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
7.5 maand pasmaar ze ontwikkelt zo snel dat t echte babybaby er af is... ze is zo leuk, daar wil ik wr echt nog wel 3 van
Liefst direct.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Six pack als eisMoet je na de bevalling ook snel weer in vorm zijn Sillie?
Ik denk dat je dan nu ook gelukkiger bent dan toen je wat zwaarder was?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:10 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Liefst direct.Magoed een beetje realistisch is 'ie wel. Het gaat er meer om dat ik een aantal jaar 20 kg meer woog dan ik nu doe. Toen was ik echt wel te zwaar. Uiteindelijk dus veel afgevallen, maar vriend is bang dat het er nu zwanger weer snel bij komt en dat ik het afvallen (koste de eerste keer best moeite) dan laat versloffen. Magoed, dat ben ik niet van plan, ik vind m'n lijf nu zoveel beter in vorm dan met die 20 kg meer! En vriend dus kennelijk ook
Gelukkiger weet ik niet, maar ik voel me wel veel fitter en gezonder nu!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:45 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan nu ook gelukkiger bent dan toen je wat zwaarder was?Wel knap hoor.. Zoveel kilo's er af!!!
En Cassandra gefeliciteerdHoe voel je je?
Dat houdt denk ik nooit meer op ook!quote:Op maandag 16 maart 2015 20:39 schreef Soof-87 het volgende:
Het is spannend en onzeker als je in het wohts-topic zit, maar als het eenmaal zover is, is het net zo spannend en onzeker of niet?
Kan niet wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |