+1!quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:09 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik heb al plechtig moeten beloven dat ik me nooit een kort en pittig kapsel zal laten aanmeten.
Wat gaat dat snel hequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
7.5 maand pasmaar ze ontwikkelt zo snel dat t echte babybaby er af is... ze is zo leuk, daar wil ik wr echt nog wel 3 van
Liefst direct.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 17:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Six pack als eisMoet je na de bevalling ook snel weer in vorm zijn Sillie?
Ik denk dat je dan nu ook gelukkiger bent dan toen je wat zwaarder was?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:10 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Liefst direct.Magoed een beetje realistisch is 'ie wel. Het gaat er meer om dat ik een aantal jaar 20 kg meer woog dan ik nu doe. Toen was ik echt wel te zwaar. Uiteindelijk dus veel afgevallen, maar vriend is bang dat het er nu zwanger weer snel bij komt en dat ik het afvallen (koste de eerste keer best moeite) dan laat versloffen. Magoed, dat ben ik niet van plan, ik vind m'n lijf nu zoveel beter in vorm dan met die 20 kg meer! En vriend dus kennelijk ook
Gelukkiger weet ik niet, maar ik voel me wel veel fitter en gezonder nu!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:45 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan nu ook gelukkiger bent dan toen je wat zwaarder was?Wel knap hoor.. Zoveel kilo's er af!!!
En Cassandra gefeliciteerdHoe voel je je?
Dat houdt denk ik nooit meer op ook!quote:Op maandag 16 maart 2015 20:39 schreef Soof-87 het volgende:
Het is spannend en onzeker als je in het wohts-topic zit, maar als het eenmaal zover is, is het net zo spannend en onzeker of niet?
Kan niet wachten
checkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef vencodark het volgende:
Is dit topic ook voor mensen die best heul graag een tweede willen maar het vanwege praktische/financiële redenen nog even laten en het stiekem ook wel heel eng vinden en niet kunnen wachten tot de praktische redenen weg zijn?
Haha. Maar 4 jaar, why?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:05 schreef mignonne het volgende:
[..]
checkmaar dan met een derde in ons geval
zo bijna 4 jaar lang dit topic vol gezanikt met mn gerammel-maar-kan-nog-niet
deze zomerquote:
Ja tuurlijk. Als je bewust uitstelt, zit je bijna nog in een luxe positie dan wanneer het lichamelijk bijvoorbeeld een lang pad wordt.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:26 schreef mignonne het volgende:
[..]
deze zomer![]()
Wat is jullie situatie?
Het is heel vervelend om wel te willen maar nog niet te kunnen, daar zijn er wel meer van in dit topic, die bewust hun keuze nog even uitstellen. Maar ik merk wel dat het heel anders voelt dan willen én kunnen. De drang/wens is dan veel heftiger aanwezig zeg maar. Ik wist de afgelopen jaren dat het nog even niet kon en dus kun je dat gevoel van rammelen ook vrij eenvoudig van je af zetten en je vasthouden aan wanneer het wél kan.
Het wordt natuurlijk iets anders als dat "wanneer dan wel?" minder duidelijk is en je niet weet vanaf wanneer het wel kan.
Check!quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:26 schreef mignonne het volgende:
Het is heel vervelend om wel te willen maar nog niet te kunnen, daar zijn er wel meer van in dit topic, die bewust hun keuze nog even uitstellen. Maar ik merk wel dat het heel anders voelt dan willen én kunnen. De drang/wens is dan veel heftiger aanwezig zeg maar. Ik wist de afgelopen jaren dat het nog even niet kon en dus kun je dat gevoel van rammelen ook vrij eenvoudig van je af zetten en je vasthouden aan wanneer het wél kan.
Oeh wat een toffe vooruitzichten!! ♡quote:Op dinsdag 24 maart 2015 19:52 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Check!Soms vind ik het echt niet leuk, maar de meeste tijd lukt het wel om me op andere dingen te richten. Dit jaar nog naar Montreal voor mijn werk en op vakantie naar Californië/Nevada/Utah/Arizona (road trip
). Over precies 1 jaar is mijn man klaar met de opleiding!
Dat pakje is echt te schattigquote:Op dinsdag 24 maart 2015 20:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oeh wat een toffe vooruitzichten!! ♡
Ik vond het rammelen voor mn eerste 2 veel heftiger moet ik eerlijk zeggen. Je weet nu waar je aan toe bent en dat zorgt er wel voor dat het wat meer binnen de perken blijft.
That having said moet ik me wel al weken inhouden om niet dit pakje te kopen xD
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |