abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150579760
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2015 21:09 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik heb al plechtig moeten beloven dat ik me nooit een kort en pittig kapsel zal laten aanmeten. :Y)
+1!

Lijkt me overigens heel lastig, als je er niet echt over kan praten met je vriend. Bij ons is het wel een tijd zo geweest dat ik liever wilde dan vriendlief, maar het heeft er altijd wel over kunnen gaan. Voor hem was het "probleem" vooral dat hij zichzelf nooit als mogelijke papa heeft gezien, het onderwerp kinderen was gewoon niet iets waar hij ooit eerder over nagedacht had.. Het is een cliché, maar hem de ruimte geven om er over na te denken heeft uiteindelijk erg geholpen denk ik. Ook voor mij trouwens, ik voel me er nu ook zekerder in dat het iets van ons sámen is en we het beide graag willen. Ook hier voelt het alsof het nog laaaang duurt voordat het zomer is ;) , maar het samen rammelen is ook al wel heel fijn :)
pi_150604641
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2015 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

7.5 maand pas :@ maar ze ontwikkelt zo snel dat t echte babybaby er af is... ze is zo leuk, daar wil ik wr echt nog wel 3 van :D
Wat gaat dat snel he O+
:)
pi_150605641
Six pack als eis :D Moet je na de bevalling ook snel weer in vorm zijn Sillie? :P
Ik ben dan nu zwanger maar ik rammel ook nog steeds, voelt een beetje alsof ik in limbo zit, nu met 8 weken.

Mijn man wilde trouwens wel kinderen maar dat kon nog wachten, ik heb m ook een beetje aan zijn kop gezeurd :@
Uiteindelijk hadden we als datum januari 2015. Tot hij de condooms zat was en we steeds vaker onveilige seks hadden. Dat was rond maart/april 2014. Dus eigenlijk wilde ik er direct voor gaan, maar hij niet. Uiteindelijk werd ik er een beetje verdrietig om, ik snapte maar niet hoe je wel onveilige seks kon hebben, maar niet bewust voor een kindje wilde gaan. Uiteindelijk heeft hij toegegeven, want het idee van papa worden was doodeng, maar dat zou hij nu vinden, en over een jaar nog steeds, en als ik zwanger was, was hij even goed gelukkig. Dus dan maar per direct stoppen met alle anticonceptie, want dan was ik ook gelukkig :+
Uiteindelijk heeft het nog iets langer geduurd dan we gehoopt hadden, dat in combinatie met miskramen in het verleden heeft er voor gezorgd dat we bij de gynaecoloog terecht kwamen. Ik bleek een hele late eisprong te hebben (dag 22 van een gemiddelde cyclus van 27 dagen) dus we hadden zo op eigen houtje nog wel verder kunnen rommelen.

Maar het idee van ouder worden is sowieso angstig, of je nu nog aan de ac bent, dat je die aan de kant hebt geschoven of dat je zwanger bent. Helemaal als je er niet over kunt praten.

Hopelijk kan iedereen hier snel 1 (of 2! Of 3 :)) topics opschuiven O+
pi_150625925
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 17:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Six pack als eis :D Moet je na de bevalling ook snel weer in vorm zijn Sillie? :P

Liefst direct. :') Magoed een beetje realistisch is 'ie wel. Het gaat er meer om dat ik een aantal jaar 20 kg meer woog dan ik nu doe. Toen was ik echt wel te zwaar. Uiteindelijk dus veel afgevallen, maar vriend is bang dat het er nu zwanger weer snel bij komt en dat ik het afvallen (koste de eerste keer best moeite) dan laat versloffen. Magoed, dat ben ik niet van plan, ik vind m'n lijf nu zoveel beter in vorm dan met die 20 kg meer! En vriend dus kennelijk ook ;)
pi_150637126
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 09:10 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Liefst direct. :') Magoed een beetje realistisch is 'ie wel. Het gaat er meer om dat ik een aantal jaar 20 kg meer woog dan ik nu doe. Toen was ik echt wel te zwaar. Uiteindelijk dus veel afgevallen, maar vriend is bang dat het er nu zwanger weer snel bij komt en dat ik het afvallen (koste de eerste keer best moeite) dan laat versloffen. Magoed, dat ben ik niet van plan, ik vind m'n lijf nu zoveel beter in vorm dan met die 20 kg meer! En vriend dus kennelijk ook ;)
Ik denk dat je dan nu ook gelukkiger bent dan toen je wat zwaarder was? :) Wel knap hoor.. Zoveel kilo's er af!!!

En Cassandra gefeliciteerd :) Hoe voel je je?
pi_150655732
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 17:45 schreef Soof-87 het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan nu ook gelukkiger bent dan toen je wat zwaarder was? :) Wel knap hoor.. Zoveel kilo's er af!!!

En Cassandra gefeliciteerd :) Hoe voel je je?
Gelukkiger weet ik niet, maar ik voel me wel veel fitter en gezonder nu!
pi_150657932
Dankjewel :) ik voel me over het algemeen zo goed dat ik steeds twijfel of het wel goed zit :') zelfs de pijnlijke borsten zijn drastisch afgenomen en ik ben nu alleen nog heel moe.
pi_150711999
Het is spannend en onzeker als je in het wohts-topic zit, maar als het eenmaal zover is, is het net zo spannend en onzeker of niet? :')

Kan niet wachten :D
pi_150712523
Oh jongens!! Nadat ik me had gemeld bleef ik bewust even weg om het rammelen wat af te zwakken. Maar ik rammel sinds gisteren weer te hard!!

Ik wil een baby O+

Oh en allemaal oud rammelaars met een baby in de buik.. Noooh O+
♥ J & S
pi_150715963
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:39 schreef Soof-87 het volgende:
Het is spannend en onzeker als je in het wohts-topic zit, maar als het eenmaal zover is, is het net zo spannend en onzeker of niet? :')

Kan niet wachten :D
Dat houdt denk ik nooit meer op ook! ;) Tegen de tijd dat je kids oud genoeg zijn om er geen zorgen meer om te maken (if ever) komen er weer kleinkinderen ;)
pi_150756221
Ik heb vandaag voor de eerste keer foliumzuur geslikt :o
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_150757687
Oh die randvoorwaarden! :D Die hadden we niet. Op een gegeven moment waren we er allebei klaar voor en ging de pil de deur uit. Bij mijn en zijn zus was het twee keer in een keer raak. Dus had daar stiekem ook op gerekend. :@ Nu rammel ik wel nog steeds maar echt aan het proberen zijn we niet meer.
pi_150818712
Randvoorwaarden check! Wij wonen nu in een heel klein appartement met 1 slaapkamertje. We passen er samen bijna niet in ;) dus eerst nog verhuizen. Ik doe ook nog een Master, maar ik ga niet wachten tot ik helemaal klaar ben. Net zoals veel verhalen hier: ik verwacht dat er wel een x aantal maanden overheen gaan voordat het een keer raak is. Ik hoop alleen dat vriendlief geen koudwatervrees gaat krijgen.
pi_150819104
Hoe oud ben je, als ik vragen mag? En hoe staat het er voor met het toekomstige trouwplannen? *aagje
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_150971430
Lot! Foliumzuur, dat zijn toffe dingen! :D
♥ J & S
pi_150979095
Is dit topic ook voor mensen die best heul graag een tweede willen maar het vanwege praktische/financiële redenen nog even laten en het stiekem ook wel heel eng vinden en niet kunnen wachten tot de praktische redenen weg zijn? :@
pi_150979235
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:02 schreef vencodark het volgende:
Is dit topic ook voor mensen die best heul graag een tweede willen maar het vanwege praktische/financiële redenen nog even laten en het stiekem ook wel heel eng vinden en niet kunnen wachten tot de praktische redenen weg zijn? :@
check ;) maar dan met een derde in ons geval :) zo bijna 4 jaar lang dit topic vol gezanikt met mn gerammel-maar-kan-nog-niet :P
pi_150979272
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:05 schreef mignonne het volgende:

[..]

check ;) maar dan met een derde in ons geval :) zo bijna 4 jaar lang dit topic vol gezanikt met mn gerammel-maar-kan-nog-niet :P
Haha. Maar 4 jaar, why? :)
pi_150979423
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:06 schreef vencodark het volgende:

[..]

Haha. Maar 4 jaar, why? :)
omdat mn opleiding 4 jaar duurt :)
pi_150979993
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:09 schreef mignonne het volgende:

[..]

omdat mn opleiding 4 jaar duurt :)
En wanneer ben je klaar? :+
pi_150980149
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:22 schreef vencodark het volgende:

[..]

En wanneer ben je klaar? :+
deze zomer :D

Wat is jullie situatie?
Het is heel vervelend om wel te willen maar nog niet te kunnen, daar zijn er wel meer van in dit topic, die bewust hun keuze nog even uitstellen. Maar ik merk wel dat het heel anders voelt dan willen én kunnen. De drang/wens is dan veel heftiger aanwezig zeg maar. Ik wist de afgelopen jaren dat het nog even niet kon en dus kun je dat gevoel van rammelen ook vrij eenvoudig van je af zetten en je vasthouden aan wanneer het wél kan.
Het wordt natuurlijk iets anders als dat "wanneer dan wel?" minder duidelijk is en je niet weet vanaf wanneer het wel kan.
pi_150981407
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:26 schreef mignonne het volgende:

[..]

deze zomer :D

Wat is jullie situatie?
Het is heel vervelend om wel te willen maar nog niet te kunnen, daar zijn er wel meer van in dit topic, die bewust hun keuze nog even uitstellen. Maar ik merk wel dat het heel anders voelt dan willen én kunnen. De drang/wens is dan veel heftiger aanwezig zeg maar. Ik wist de afgelopen jaren dat het nog even niet kon en dus kun je dat gevoel van rammelen ook vrij eenvoudig van je af zetten en je vasthouden aan wanneer het wél kan.
Het wordt natuurlijk iets anders als dat "wanneer dan wel?" minder duidelijk is en je niet weet vanaf wanneer het wel kan.
Ja tuurlijk. Als je bewust uitstelt, zit je bijna nog in een luxe positie dan wanneer het lichamelijk bijvoorbeeld een lang pad wordt.
Wij hebben een zoontje van bijna 2. Die kwam destijds onverwacht dus helemaal niet hoeven plannen. Lichamelijk zit het blijkbaar wel goed.
Nu willen we wel een 2e maar het is lastig qua werk en dus ook oppas. We werken beide onregelmatig en we lissen elkaar dus zo'n beetje af. Soms komt mijn schoonvader om wat tijd te overlappen tussen de thuiskomst van mijn man terwijl ik weg ben.
Maar hij is geen man die even een paar uur voor een baby zorgt. Dus geen idee wie we dan moeten vragen.
En ik heb dus geen idee hoe we dit anders volhouden met een baby erbij.
Daarnaast hebben we nog wat financiële rompslomp die ook nog afbetalingen vragen. Geen bergen, maar echt handig zou het niet zijn om dus nog meer kosten te maken.
Dat idee! :)
  Manager PR/Moderator dinsdag 24 maart 2015 @ 19:52:54 #173
269689 crew  Viv
pi_150995533
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 12:26 schreef mignonne het volgende:
Check! :Y) Soms vind ik het echt niet leuk, maar de meeste tijd lukt het wel om me op andere dingen te richten. Dit jaar nog naar Montreal voor mijn werk en op vakantie naar Californië/Nevada/Utah/Arizona (road trip O+ ). Over precies 1 jaar is mijn man klaar met de opleiding! *O*
pi_150998100
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:52 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Check! :Y) Soms vind ik het echt niet leuk, maar de meeste tijd lukt het wel om me op andere dingen te richten. Dit jaar nog naar Montreal voor mijn werk en op vakantie naar Californië/Nevada/Utah/Arizona (road trip O+ ). Over precies 1 jaar is mijn man klaar met de opleiding! *O*
Oeh wat een toffe vooruitzichten!! ♡

Ik vond het rammelen voor mn eerste 2 veel heftiger moet ik eerlijk zeggen. Je weet nu waar je aan toe bent en dat zorgt er wel voor dat het wat meer binnen de perken blijft.

That having said moet ik me wel al weken inhouden om niet dit pakje te kopen xD
pi_150998140
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 20:42 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oeh wat een toffe vooruitzichten!! ♡

Ik vond het rammelen voor mn eerste 2 veel heftiger moet ik eerlijk zeggen. Je weet nu waar je aan toe bent en dat zorgt er wel voor dat het wat meer binnen de perken blijft.

That having said moet ik me wel al weken inhouden om niet dit pakje te kopen xD
[ afbeelding ]
Dat pakje is echt te schattig O+
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')