Ik weet niet hoe, wat en waar. Maar laat je niet gek maken hè. Ook niet liefdevol.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Kingstown het volgende:
Mijn onrechtmeter slaat uit. Ik moet me inhouden om niet vreselijk te gaan ranten.
Wel heel liefdevol uiteraard.
Hier staat nu wel een elektrische oven. Maar ik vind gas toch fijner (weet ik nu). Koken doe ik gelukkig nog wel op gas.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zeker weten, zo'n elektrische oven vind ik maar niks.
Niet zo bij stem....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Met ondertitels, dus allemaal meezingen...
Hier ook een elektrische oven en gelukkig weer gas, ik heb wel een paar jaar op keramisch gekookt, maar dat vind ik echt niets.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Hier staat nu wel een elektrische oven. Maar ik vind gas toch fijner (weet ik nu). Koken doe ik gelukkig nog wel op gas.
Nee precies, de keren dat ik op iets anders dan gas kookte waren echt een drama.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook een elektrische oven en gelukkig weer gas, ik heb wel een paar jaar op keramisch gekookt, maar dat vind ik echt niets.
Mijn oude Pelgrim doet het nog prima en die blijft totdat ie instort.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook een elektrische oven en gelukkig weer gas, ik heb wel een paar jaar op keramisch gekookt, maar dat vind ik echt niets.
Alles flamberen gaat ook maar vervelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:00 schreef Eska het volgende:
[..]
Nee precies, de keren dat ik op iets anders dan gas kookte waren echt een drama.Ik heb gewoon echte vlammen nodig.
Het is niet te hopen dat je oven instort als je pizza erin staat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn oude Pelgrim doet het nog prima en die blijft totdat ie instort.
Je hebt teveel Big Brother gekeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:53 schreef Eska het volgende:
Ik weet niet hoe, wat en waar. Maar laat je niet gek maken hè. Ook niet liefdevol.
Zo'n oude Pelgrim is aardig degelijk, alle knoppen zijn nog steeds heel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat je oven instort als je pizza erin staat.
Ik houd de vlammen doorgaans wel onder de pannen hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles flamberen gaat ook maar vervelen.
Hier geen vlammen meer in huis, hooguit een kaars...
Yeaahhhhquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt teveel Big Brother gekeken.![]()
Gek laten maken gebeurt sowieso niet. Geen persoonlijke betrokkenheid, dus /care, maar een stel aso wijsneuzen eens subtiel in hun kloten schoppen geeft wel een bepaalde vorm van voldoening.
Ik ga altijd Maarten van Rossem kijken dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gek laten maken gebeurt sowieso niet. Geen persoonlijke betrokkenheid, dus /care, maar een stel aso wijsneuzen eens subtiel in hun kloten schoppen geeft wel een bepaalde vorm van voldoening.
Pelletkachel, met timer en thermostaat...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:03 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik houd de vlammen doorgaans wel onder de pannen hoor.(zó onhandig ben ik ook weer niet
)
En op de kaarsen idd. En in de open haard.
WTF is een Palletkachel?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pelletkachel, met timer en thermostaat...
Zo, je bent de eerste die me daarvan beschuldigt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij ons thuis ook...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Pelletkachels zijn in Duitsland heel populair.
Daar heb ik een ouderwetse houtkachel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Pelletkachels zijn in Duitsland heel populair.
Ik heb even moeten Googlen, want dat kende ik niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pelletkachel, met timer en thermostaat...
Die vind ik dan weer oerlelijk, maar ieder z'n meug...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:12 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb even moeten Googlen, want dat kende ik niet.![]()
Maar zo eentje in nostalgische stijl vind ik wel mooi.
[ afbeelding ]
Is ook aan te sluiten op je CV en daarmee kan je je hele huis dan verwarmen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ziet er wel interessant uit, bedankt voor de tip.
Ruud idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:09 schreef Eska het volgende:
Zo, je bent de eerste die me daarvan beschuldigt.
Oh wacht, zei Ruud dat niet altijd.(Eerste seizoen heb ik idd wel gekeken
)
Het is niet zo zeer druk maken, maar als ik onrechtvaardigheid zie, dan is er een zeer sterke drang om daar iets tegen te willen doen. Altijd al zo geweest. ZIt heel diep in mijn karakter verankerd. Als op de lagere school 1 iemand gepest werd door een groep bullies, dan mepte ik zo'n bully op z'n muil.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:09 schreef Eska het volgende:
Als er geen persoonlijke betrokkenheid is dan is het nog minder de moeite waard om je er druk over te maken.
Precies.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer oerlelijk, maar ieder z'n meug...
Gewoon een vitaal buurtjongetje laten doen en 10 Euro geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Duitsland staat er nu een houtkachel die op zich goed werkt maar je bent er wel druk mee.
Al dat hout hakken.
Ja dat doen veel mensen in Dld, ipv stookoliequote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is ook aan te sluiten op je CV en daarmee kan je je hele huis dan verwarmen.
Puur op geperst afvalhout, net paardenbix...
[ afbeelding ]
Gewoon in zakken per pallet kopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Afgeschreven pallets door de shredder
Die jeugd van tegenwoordig is niet te vertrouwen daarmee,quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een vitaal buurtjongetje laten doen en 10 Euro geven.
Héél herkenbaar hoor, dat over-ontwikkelde rechtvaardigheidsgevoel. De behoefte om er fysiek iets mee te doen herken ik dan weer helemaal niet. Verbaal des te meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ruud idd.Ook het enige seizoen dat ik gezien heb.
[..]
Het is niet zo zeer druk maken, maar als ik onrechtvaardigheid zie, dan is er een zeer sterke drang om daar iets tegen te willen doen. Altijd al zo geweest. ZIt heel diep in mijn karakter verankerd. Als op de lagere school 1 iemand gepest werd door een groep bullies, dan mepte ik zo'n bully op z'n muil.![]()
Tegenwoordig heb ik iets meer verbale capaciteiten en gebruik ik die, waarbij ik meestal de eventuele consequenties maar op de koop toe neem. Als er 1 of andere etterbak vervelend zit te doen en iedereen ongemakkelijk de andere kant opkijkt, dan juist zeg ik er iets van.
Tegenwoordig kapen ze je auto, doen er een hit & run liquidatie mee en dan kan je hem uitgebrand ophalen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig is niet te vertrouwen daarmee,
Waar is het aloude auto wassen en heitje voor karweitje gebleven?
Fysiek is al heel lang geleden. Als kind/puber sta je net iets anders in de wereld dan als volwassene.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:29 schreef Eska het volgende:
Héél herkenbaar hoor, dat over-ontwikkelde rechtvaardigheidsgevoel. De behoefte om er fysiek iets mee te doen herken ik dan weer helemaal niet. Verbaal des te meer.
Het is alleen zo jammer als je er aan het eind van het verhaal zelf de dupe van wordt....
Sowieso vind ik de wasstraat voor mijn auto at teveel moeite, die kut vogels hebben er de volgende dag alweer op gescheten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegenwoordig kapen ze je auto, doen er een hit & run liquidatie mee en dan kan je hem uitgebrand ophalen.
Fluitje van een cent...
Mijn ervaringen zijn positiever.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die jeugd van tegenwoordig is niet te vertrouwen daarmee,
Waar is het aloude auto wassen en heitje voor karweitje gebleven?
Alweer?quote:
Ik woon in de verkeerde buurt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn ervaringen zijn positiever.
Als ik ergens geen zin heb (en dat gebeurt vaak), dan is er altijd wel iemand die ik in kan huren.
Die gaat er nog wel komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Is er ergens een vrouw in dirndl gesignaleerd die samen met me ergens langs de Donau wil gaan wonen ja?
Als kind/puber reageerde je wellicht wat meer primair?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fysiek is al heel lang geleden. Als kind/puber sta je net iets anders in de wereld dan als volwassene.
Tenminste...ik wel. Geldt ook niet voor iedereen.![]()
Dat dupe ervan worden ervaar ik anders. Het geeft bevrediging en dat positieve gevoel kan door niets anders worden overschaduwd. Ook niet door wat eventuele praktische nadelen.
Vrouw, kinderen en kleinkinderen geen bezwaar...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn landgoed ligt wat onder Keulen in Reichshof, heb alleen al een vrouw,
Dat is de Loire. De Donau is naar het oosten.quote:
Ja, daar hebben we al een probleem te pakkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn landgoed ligt wat onder Keulen in Reichshof, heb alleen al een vrouw,
Een beetje ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef Eska het volgende:
Als kind/puber reageerde je wellicht wat meer primair?
Frankrijk komt niet eens in me op, in Dld kan ik wel wonenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is de Loire. De Donau is naar het oosten.
63 inwoners en buren die erg ver weg wonen. Perfect om me af en toe terug te trekken.
Mijn vrouw is nogal wantrouwig ten opzichte van andere vrouwen die aardig zijn naar mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrouw, kinderen en kleinkinderen geen bezwaar...
Ik heb ongeveer 15 jaar gewoond en gewerkt in Beieren/Oostenrijk. Heb er nog steeds een optrekje.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Frankrijk komt niet eens in me op, in Dld kan ik wel wonen
Nog 7 jaar en dan heb ik mijn ding in Reichsfof voor elkaar. Pensioen erbij en weer peerden fokken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 15 jaar gewoond en gewerkt in Beieren/Oostenrijk. Heb er nog steeds een optrekje.
Voel me daar meer thuis als in Nederland.
Ik ben ooit door een vrouw gewaarschuwd dat ik bij haar man uit de buurt moest blijven. Ik kende die hele man nauwelijks.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw is nogal wantrouwig ten opzichte van andere vrouwen die aardig zijn naar mij.
Dat kan ver gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit door een vrouw gewaarschuwd dat ik bij haar man uit de buurt moest blijven. Ik kende die hele man nauwelijks.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een beetje ja."leer eens tot 10 tellen" heb ik erg vaak aan moeten horen.
Oh echt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit door een vrouw gewaarschuwd dat ik bij haar man uit de buurt moest blijven. Ik kende die hele man nauwelijks.
Ik was ook helemaal verbouwereerd. Jaren later, toen ik 'm beter kende heeft hij me wel eens verteld dat hij ooit bij onze eerste vluchtige ontmoeting helemaal van mij onder de indruk was. Nooit wat van gemerkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:12 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh echt?Ik vind dat altijd zo raar. Zelfs al zou je die man wel kennen. Dan is het toch zijn eigen verantwoordelijkheid wat hij wel/niet met wie dan ook doet?
Fixed.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Relaties Mensen, ik snap er sowieso niks van
Op Eska toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maar op wie was ik nou verliefd Piet? Dat weet ik nu nog steeds niet.
Ik moet het weer rustig opbouwen heeft de laatste spychiater tegen me verteld.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja....maar dat is al heel lang het geval.
Ik dacht dat je een nieuwtje had.
We moeten een 40+ spelletje voor chufi bedenken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moet het weer rustig opbouwen heeft de laatste spychiater tegen me verteld.
Mwah, dat wordt teveel incrowd gedoe.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We moeten een 40+ spelletje voor chufi bedenken.
Die mist dat duidelijk hier op dit subforum.
Dat speel ik wel op MENquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We moeten een 40+ spelletje voor chufi bedenken.
Die mist dat duidelijk hier op dit subforum.
Dat ja.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja....maar dat is al heel lang het geval.
Ik dacht dat je een nieuwtje had.
Je weet niet half hoe blij ik was toen ik je weer zag posten Eska.quote:
Ik heb tagjes aangevraagd bij Karina (zie Feedback).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat heb ik gewonnen met mijn verkiezing?
Lekker over Barcelona roddelenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer gaan we de VBL SC even overnemen?
Lief dat je dat zegt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe blij ik was toen ik je weer zag posten Eska.
Een omgekeerde deja vu.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:04 schreef Eska het volgende:
En soms gebeurt het ook wel dat ik denk dat ik wel gepost heb, maar dan blijkt dat niet zo te zijn.)
Ik word weer helemaal jong met die kleinzoon.quote:
quote:
Mooi geregeld dan toch eigenlijk hè.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik word weer helemaal jong met die kleinzoon.
In deze SC kan dat gewoon.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:10 schreef Eska het volgende:
[..]Ja, dan heb ik m'n reactie al wel helemaal bedacht en zo. Maar dan vergeet ik het daadwerkelijk te posten.
![]()
Is wel lastig reageren voor anderen ook.
Dat kun je maar beter op tijd in de gaten hebben, ja.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn dochter gaat daar nog de handen vol aan hebben dat heb ik inmiddels wel gezien na een jaar.
Heb een zeer goede band en wanneer ze raad nodig heeft dan weet ik meestal wel wat.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:13 schreef Eska het volgende:
[..]
Dat kun je maar beter op tijd in de gaten hebben, ja.
Zit dat in hun bloed?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:24 schreef Eska het volgende:
Het zijn hele beste jochies. Ik vind ze iig erg goed gelukt.
En ach, hun gehoor & geheugen zijn soms van wat Oost-Indische aard. Maar dat hoort ook wel natuurlijk.
Oost-Indisch doof is erg handig.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:24 schreef Eska het volgende:
Het zijn hele beste jochies. Ik vind ze iig erg goed gelukt.
En ach, hun gehoor & geheugen zijn soms van wat Oost-Indische aard. Maar dat hoort ook wel natuurlijk.
Voor de ene partij vaak handiger dan voor de andere partij.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Oost-Indisch doof is erg handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wel altijd dat je wat gezegd hebt, of denk je soms net als hier... Heb ik dat nu gezegd of droom ik nog ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Voor de ene partij vaak handiger dan voor de andere partij.
quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:40 schreef FANN het volgende:
Zal ik eens een Hutje doen?![]()
Oost-Indisch doofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik heb het helemaal gelezen.
![]()
Daar zeg je wat....quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Weet je wel altijd dat je wat gezegd hebt, of denk je soms net als hier... Heb ik dat nu gezegd of droom ik nog ?
Is wel leuk die herkomsten van uitdrukkingen, Lienekien had er een keer een topic over geopend,quote:
Soms geeft het verrassende resultaten, maar deze voorzag al wel een beetjequote:Op woensdag 7 januari 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Is wel leuk die herkomsten van uitdrukkingen, Lienekien had er een keer een topic over geopend,
maar daar zal ik wel met mijn andere account in gepost hebben, want ik zie hem niet meer
Ja, ik zoek zulke dingen ook altijd graag op.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Is wel leuk die herkomsten van uitdrukkingen, Lienekien had er een keer een topic over geopend,
maar daar zal ik wel met mijn andere account in gepost hebben, want ik zie hem niet meer
Ja, deze zit wel logica inquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms geeft het verrassende resultaten, maar deze voorzag al wel een beetje
Ik zal effe kijken of ik dat topic terug kan vinden, waren al 2 delen geloof ik...quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:49 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, ik zoek zulke dingen ook altijd graag op.Soms is het ook wat ik dacht dat het zou zijn. Maar soms ook brengt het verrassingen.
Check Lienekien dr pohi...quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zal effe kijken of ik dat topic terug kan vinden, waren al 2 delen geloof ik...
Oh, is wel leuk ja, als je dat kan opduikelen. Geen haast daarmee, want ik ga nu zo'n beetje richting bed.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zal effe kijken of ik dat topic terug kan vinden, waren al 2 delen geloof ik...
staat al in de post boven je mopquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:53 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh, is wel leuk ja, als je dat kan opduikelen. Geen haast daarmee, want ik ga nu zo'n beetje richting bed.Maar dan zie ik het morgen vanzelf wel.
Als je dat wil hoor, moest er ineens aan denken...quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:54 schreef Eska het volgende:
[..]
(Oh, ik was te traag met m'n vorige post....)
Leuk, ga ik morgen naar kijken.
Trusten, slaap lekkerquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:54 schreef Eska het volgende:
[..]
(Oh, ik was te traag met m'n vorige post....)
Leuk, ga ik morgen naar kijken.
Ja, die pohi's zijn me te lang, moet ik alles door gaan spitten, ik googel gewoon altijd...quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
STond in je eigen pohi en in de mijne
Kan ook of de FoK zoek-functie... Een van de weinig tools die het nog wel doen ...quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die pohi's zijn me te lang, moet ik alles door gaan spitten, ik googel gewoon altijd...
Ja, vind ik leuk leesvoer.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je dat wil hoor, moest er ineens aan denken...
Truste voor straks
Dank, en ook zo!quote:
komt vast omdat je slaapt hebt, ik ga ook zo... kwam nog effe snel een kijkje nemenquote:
Die gebruik ik écht nooit, daar snap ik niks vanquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan ook of de FoK zoek-functie... Een van de weinig tools die het nog wel doen ...
Ik ook bijna nooit...quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Die gebruik ik écht nooit, daar snap ik niks vanmaar zal ongetwijfeld wel weer aan mij
liggen
Waarom zou je een abbo nemen?quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
Denk je er over om een ABO te nemen werkt het niet ivm een technische storing van meer dan 3 maand.....
Geintje... Om notes te kijken... Maar dat kan niet dus moet je dat in een speciaal topic vragen .... Daar pas ik voorquote:
Walnoten vind ik wel lekker.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Geintje... Om notes te kijken... Maar dat kan niet dus moet je dat in een speciaal topic vragen .... Daar pas ik voor
Wijze uitspraak!quote:Op woensdag 7 januari 2015 07:28 schreef chufi het volgende:
EN een goede morgen... De ene nacht is de andere niet
volle maanquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon niet lekker slapen dus iets te vroeg op
Pluk de dag, ik heb er alweer 30 minuten knuffelen opzittenquote:Op woensdag 7 januari 2015 07:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Kon niet lekker slapen dus iets te vroeg op
Doe je wel voorzichtig met die kleinequote:Op woensdag 7 januari 2015 08:58 schreef just me het volgende:
[..]
Pluk de dag, ik heb er alweer 30 minuten knuffelen opzitten
quote:Op woensdag 7 januari 2015 09:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig met die kleine
Beter boerenkool in je koffie, dan kofiie in je boerenkool.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:40 schreef drakin het volgende:
Er zit een stuk boerenkool in mijn koffie
Dat lijkt me nou nog eens een apart gerechtquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beter boerenkool in je koffie, dan kofiie in je boerenkool.
Ik zou er een topic over openen in CUL.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:43 schreef drakin het volgende:
Dat lijkt me nou nog eens een apart gerecht
topics die ik open worden snel weer vergetenquote:Op woensdag 7 januari 2015 10:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou er een topic over openen in CUL.
Ongetwijfeld goed voor een hele lange- en succesvolle reeks.
Die heb ik net uit mijn AT geflikkerd, wat een geitenwollensokken zooi...quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:24 schreef Kingstown het volgende:
Potentiëel interessant topic. Zeker voor de oude lullen die nog wat leuke anekdotes hebben te vertellen.
FES / Festivals, terug in de tijd!
Heb je die foto met hanenkam al gevonden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:44 schreef drakin het volgende:
[..]
topics die ik open worden snel weer vergeten
Die staat al in het smoelenboekquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je die foto met hanenkam al gevonden?
Heel even dan: Succes!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja 1, maar die is dus niet digitaalquote:Op woensdag 7 januari 2015 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is de foto die ik heb gevonden, nu die van jou zelf nog...
Succes!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Jij hebt toch wat kennis van digitale dingen enzo?quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Die heb ik net uit mijn AT geflikkerd, wat een geitenwollensokken zooi...
Heb het hele subforum er uit gedonderd...
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt toch wat kennis van digitale dingen enzo?
Ik heb de laatste week geregeld last dat ik geen YT's af kan spelen. Niet constant, maar regelmatig krijg ik onderstaande pic te zien. Enig idee wat dat kan zijn? Heb verder niets veranderd aan instellingen oid en soms werkt het ook prima, dus snap er geen reet van.Vaak als je dan in een apart window of tab opent in YT zelf werkt het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:15 schreef just me het volgende:
Wat een vreselijke gebeurtenis in Parijs
Ja ook al het filmpje gezien?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:15 schreef just me het volgende:
Wat een vreselijke gebeurtenis in Parijs
ja en net de beelden op tvquote:
sowieso!quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is gewoon echt altijd de schuld van sacha.
Is Sacha in Parijs?quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is gewoon echt altijd de schuld van sacha.
Keek even op nu.nl maar je ziet niks, hoort alleen de knallen. Aan het eind van het filmpje een link naar een ander filmpje van een eerdere aanslag op het weekblad.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof dat ik de beelden maar oversla
Dat is een ander filmpje.....quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Keek even op nu.nl maar je ziet niks, hoort alleen de knallen. Aan het eind van het filmpje een link naar een ander filmpje van een eerdere aanslag op het weekblad.
Er is een filmpje binnen gemaakt?quote:
Nee toen ze vluchtten was er nog een agent die ze neerschoten , maar niet dood was, dus gaven ze die een nekschot van dichtbij... De eerste keer was dat te zien op het filmpje , later is juist dat nekschot uit het filmpje gehaaldquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee toen ze vluchtten was er nog een agent die ze neerschoten , maar niet dood was, dus gaven ze die een nekschot van dichtbij... De eerste keer was dat te zien op het filmpje , later is juist dat nekschot uit het filmpje gehaald
O gatsquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee toen ze vluchtten was er nog een agent die ze neerschoten , maar niet dood was, dus gaven ze die een nekschot van dichtbij... De eerste keer was dat te zien op het filmpje , later is juist dat nekschot uit het filmpje gehaald
11 doden om zoiets is wel ergquote:
Meer? Zijn er meer mensen neergeschoten dan?quote:
dat dat gedeelte uit de film weg is dát is niet ergquote:
Of het nu wel of niet op film staat, gedelete is of niet. Het blijft even erg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:39 schreef just me het volgende:
[..]
dat dat gedeelte uit de film weg is dát is niet erg
Zal op internet wel te vinden zijn ..... Maar op TV monteren ze er zwart overheenquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:39 schreef just me het volgende:
[..]
dat dat gedeelte uit de film weg is dát is niet erg
En terecht. Persvrijheid is goed, maar je hoeft niet alles te laten zien.....quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal op internet wel te vinden zijn ..... Maar op TV monteren ze er zwart overheen
staat ook in NWSquote:Op woensdag 7 januari 2015 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal op internet wel te vinden zijn ..... Maar op TV monteren ze er zwart overheen
quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij hebt toch wat kennis van digitale dingen enzo?
Ik heb de laatste week geregeld last dat ik geen YT's af kan spelen. Niet constant, maar regelmatig krijg ik onderstaande pic te zien. Enig idee wat dat kan zijn? Heb verder niets veranderd aan instellingen oid en soms werkt het ook prima, dus snap er geen reet van.Dit lijkt op een connectiefout met YouTube zelf o.i.d., dus niets iets op je PC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tekst en het sneeuwscherm zijn van YouTube, dus dat krijg je van hen zelf te zien en dus is er een connectie met ze...
Is nog steeds zichtbaar via de Telegraaf...quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:35 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:42 schreef just me het volgende:
Ik heb net ook heel bewust zitten genieten van dat kleine mensje dat vol vertrouwen dicht tegen mij aan in slaap is gevallen
Niet nodig hier, het is echt behoorlijk donker.quote:Op woensdag 7 januari 2015 14:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe net de lamellen dicht wegens te veel licht...
Wat staat er nou weer in de fik ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:01 schreef drakin het volgende:
Ah oorzaak ontdekt toe ik even naar buiten keek:
[ afbeelding ]
Sacha's bakselquote:
ow ja uiteraard weer haar schuldquote:
En daarbij moesten we je ook nog succes wensen?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:22 schreef drakin het volgende:
[..]
En daarbij moesten we je ook nog succes wensen?
OP CNN wordt dat fragment tig keer herhaald...quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet ook geen CNN kijken FANN. Daar wordt een mens niet vrolijk van.quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:58 schreef FANN het volgende:
OP CNN wordt dat fragment tig keer herhaald...
Daar word ik nou ook niet bepaald vrolijk vanquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je moet ook geen CNN kijken FANN. Daar wordt een mens niet vrolijk van.![]()
Gewoon Arte of naar een paar veel te dikke mannen kijken die met pijltjes gooien.
Maar daar gaat het op wazig en versneld volgens mij ..... Het is gewoon te vinden ...quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:58 schreef FANN het volgende:
[..]
OP CNN wordt dat fragment tig keer herhaald...
nou vrij duidelijk hoor, maar goed het staat ook nog overal online, dat is waar...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daar gaat het op wazig en versneld volgens mij ..... Het is gewoon te vinden ...
zéker!quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben de hele dag op pad geweest, dus had de het drama in Parijs niet me gekregen, het eerste filmpje wat ik aanklik is van het nekschot.
Wat een nachtmerrie voor die mensen.
Ja maar de TVzenders doen iets met het nekschot scene... De eerste uitvoering bij NPO was ongecensureerd..... Wel met de waarschuwing ... Shocking...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:06 schreef FANN het volgende:
[..]
nou vrij duidelijk hoor, maar goed het staat ook nog overal online, dat is waar...
http://www.geenstijl.nl/m(...)_parijs_schiete.html
Ja, maar ja censuur is ook niet alles...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar de TVzenders doen iets met het nekschot scene... De eerste uitvoering bij NPO was ongecensureerd..... Wel met de waarschuwing ... Shocking...
Dat is tegenwoordig trending topic.... verdwenen postsquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar ja censuur is ook niet alles...
In dat topic wat ik net doorgeef aan Dees verdwijnen ook zomaar postsof ik ben scheel
Dat is de hele dag al het geval, omdat sommige users een beetje over enthousiast zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:10 schreef FANN het volgende:
Ja, maar ja censuur is ook niet alles...
In dat topic wat ik net doorgeef aan Dees verdwijnen ook zomaar postsof ik ben scheel
Dan hou ik me maar beter buiten die discussie...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is de hele dag al het geval, omdat sommige users een beetje over enthousiast zijn.
Vrijheid van meningsuiting bestaat nergens. Ook niet op FOK!
Ach....het zijn de standaardriedels die je alijd leest. Niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:13 schreef FANN het volgende:
Dan hou ik me maar beter buiten die discussie...
mensen die het filmpje niet durven te kijkenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....het zijn de standaardriedels die je alijd leest. Niets meer en niets minder.
Deze is leuker, want andere invalshoek: BNW / de aanslag op Charlie Hebdo
wat zegt ie dan?quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:16 schreef chufi het volgende:
Prem wil dood als ik hem zo hoor bij DWDD..
ow,,, die durftquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles en nog wat, maar noemt ze oa holbewoners... (lees homo' s uit het stenen tijdperk)
quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:16 schreef chufi het volgende:
Prem wil dood als ik hem zo hoor bij DWDD..
Ja maar het gaat wel om 1 van de basis mensenrechtenquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:20 schreef FANN het volgende:
Wel indrukwekkend dit
AFP nieuwskamer:
[ afbeelding ]
ja zeker, ik ben effe overgeschakeld naar DWDD wat die man zei was ook wel waar,quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar het gaat wel om 1 van de basis mensenrechten
Ja en OK voor jouw maakt het niet veel uit, want je loopt al rond in een soort sluier tegen het licht...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ja zeker, ik ben effe overgeschakeld naar DWDD wat die man zei was ook wel waar,
over dat pilsje in zijn handen...
Tuurlijk maakt het voor mij wel uit...quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en OK voor jouw maakt het niet veel uit, want je loopt al rond in een soort sluier tegen het licht...
dikke pijltjesquote:Op woensdag 7 januari 2015 19:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Daar word ik nou ook niet bepaald vrolijk van
is het niet schattig?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal probeer ik het te ontwijken , maar vooruit doe ik mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand hier ervaring mee?
patterned paint roller
[ Bericht 15% gewijzigd door Treehut362 op 07-01-2015 20:54:20 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Die roller ziet er uit als chocola. Of zou dat komen omdat ik zo'n zin in chocola heb en het niet in huis heb?quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:46 schreef Treehut362 het volgende:
patterned paint roller
[ afbeelding ]
Iemand hier ervaring mee?
patterned paint roller
Misschien wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:51 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die roller ziet er uit als chocola. Of zou dat komen omdat ik zo'n zin in chocola heb en het niet in huis heb?
quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:46 schreef Treehut362 het volgende:
patterned paint rollernee, ik word gek van motiefjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand hier ervaring mee?
patterned paint roller
...
Motiefjesquote:
Ik maak mijn UI's/avatars zelf.quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik zag in het topic nog een paar die zoiets hadden, niet dezelfde dat dan weer niet
ah...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak mijn UI's/avatars zelf.
En deze heeft een wat bredere boodschap dan 'Je Suis Charlie'...
Maar wie kent Charlie nog van de the Great dictator ?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik maak mijn UI's/avatars zelf.
En deze heeft een wat bredere boodschap dan 'Je Suis Charlie'...
hmmmm nee ik geloof het niet...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de persoon herkent en waar het uit afkomstig is...
Oh kunnen er weer punten gewonnen worden?quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de persoon herkent en waar het uit afkomstig is...
is deze...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh kunnen er weer punten gewonnen worden?
Ja, ik ken de film en ik mis autorefresh op de ipadquote:
Linksboven in je browser zit een refresh knopje...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, ik ken de film en ik mis autorefresh op de ipad
Ik...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wie kent Charlie nog van de the Great dictator ?
Nominatedquote:
Hara-Kiri est un magazine, créé en 1960 à l'initiative de François Cavanna et du professeur Choron, entre autres. Ce journal satirique de tendance cynique, parfois grivoise, bénéficia d'un soutien télévisé discret de la part du réalisateur Jean-Christophe Averty (dont l'émission Les Raisins verts participait du même esprit) et connut un succès relativement important en France, à l'histoire riche en publicités radiophoniques provocantes (« Si vous ne pouvez pas l’acheter, volez-le ») et entrecoupée de quelques interdictions. Le magazine est d'abord vendu par colportage sur les trottoirs pour atterrir dans les kiosques à la fin de la même année.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:33 schreef chufi het volgende:
Maar ik moest ook al aan Charlie Chaplin denken toen ze met de Je Suis Charly kwamen....
Stop maar, ik kan zelf het nieuws wel ophalen als ik dat wil...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:37 schreef Treehut362 het volgende:
François Cavanna est un écrivain, journaliste et dessinateur humoristique français, né le 22 février 1923 à Paris1 et mort le 29 janvier 2014 à Créteil
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |