Ik weet niet hoe, wat en waar. Maar laat je niet gek maken hč. Ook niet liefdevol.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:38 schreef Kingstown het volgende:
Mijn onrechtmeter slaat uit. Ik moet me inhouden om niet vreselijk te gaan ranten.
Wel heel liefdevol uiteraard.
Hier staat nu wel een elektrische oven. Maar ik vind gas toch fijner (weet ik nu). Koken doe ik gelukkig nog wel op gas.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zeker weten, zo'n elektrische oven vind ik maar niks.
Niet zo bij stem....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:54 schreef MadMaster het volgende:
Met ondertitels, dus allemaal meezingen...
Hier ook een elektrische oven en gelukkig weer gas, ik heb wel een paar jaar op keramisch gekookt, maar dat vind ik echt niets.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:55 schreef Eska het volgende:
[..]
Hier staat nu wel een elektrische oven. Maar ik vind gas toch fijner (weet ik nu). Koken doe ik gelukkig nog wel op gas.
Nee precies, de keren dat ik op iets anders dan gas kookte waren echt een drama.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook een elektrische oven en gelukkig weer gas, ik heb wel een paar jaar op keramisch gekookt, maar dat vind ik echt niets.
Mijn oude Pelgrim doet het nog prima en die blijft totdat ie instort.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier ook een elektrische oven en gelukkig weer gas, ik heb wel een paar jaar op keramisch gekookt, maar dat vind ik echt niets.
Alles flamberen gaat ook maar vervelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:00 schreef Eska het volgende:
[..]
Nee precies, de keren dat ik op iets anders dan gas kookte waren echt een drama.Ik heb gewoon echte vlammen nodig.
Het is niet te hopen dat je oven instort als je pizza erin staat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn oude Pelgrim doet het nog prima en die blijft totdat ie instort.
Je hebt teveel Big Brother gekeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:53 schreef Eska het volgende:
Ik weet niet hoe, wat en waar. Maar laat je niet gek maken hč. Ook niet liefdevol.
Zo'n oude Pelgrim is aardig degelijk, alle knoppen zijn nog steeds heel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat je oven instort als je pizza erin staat.
Ik houd de vlammen doorgaans wel onder de pannen hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles flamberen gaat ook maar vervelen.
Hier geen vlammen meer in huis, hooguit een kaars...
Yeaahhhhquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt teveel Big Brother gekeken.![]()
Gek laten maken gebeurt sowieso niet. Geen persoonlijke betrokkenheid, dus /care, maar een stel aso wijsneuzen eens subtiel in hun kloten schoppen geeft wel een bepaalde vorm van voldoening.
Ik ga altijd Maarten van Rossem kijken dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gek laten maken gebeurt sowieso niet. Geen persoonlijke betrokkenheid, dus /care, maar een stel aso wijsneuzen eens subtiel in hun kloten schoppen geeft wel een bepaalde vorm van voldoening.
Pelletkachel, met timer en thermostaat...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:03 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik houd de vlammen doorgaans wel onder de pannen hoor.(zķ onhandig ben ik ook weer niet
)
En op de kaarsen idd. En in de open haard.
WTF is een Palletkachel?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pelletkachel, met timer en thermostaat...
Zo, je bent de eerste die me daarvan beschuldigt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij ons thuis ook...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Pelletkachels zijn in Duitsland heel populair.
Daar heb ik een ouderwetse houtkachel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Pelletkachels zijn in Duitsland heel populair.
Ik heb even moeten Googlen, want dat kende ik niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pelletkachel, met timer en thermostaat...
Die vind ik dan weer oerlelijk, maar ieder z'n meug...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:12 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb even moeten Googlen, want dat kende ik niet.![]()
Maar zo eentje in nostalgische stijl vind ik wel mooi.
[ afbeelding ]
Is ook aan te sluiten op je CV en daarmee kan je je hele huis dan verwarmen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ziet er wel interessant uit, bedankt voor de tip.
Ruud idd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:09 schreef Eska het volgende:
Zo, je bent de eerste die me daarvan beschuldigt.
Oh wacht, zei Ruud dat niet altijd.(Eerste seizoen heb ik idd wel gekeken
)
Het is niet zo zeer druk maken, maar als ik onrechtvaardigheid zie, dan is er een zeer sterke drang om daar iets tegen te willen doen. Altijd al zo geweest. ZIt heel diep in mijn karakter verankerd. Als op de lagere school 1 iemand gepest werd door een groep bullies, dan mepte ik zo'n bully op z'n muil.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:09 schreef Eska het volgende:
Als er geen persoonlijke betrokkenheid is dan is het nog minder de moeite waard om je er druk over te maken.
Precies.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer oerlelijk, maar ieder z'n meug...
Gewoon een vitaal buurtjongetje laten doen en 10 Euro geven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
In Duitsland staat er nu een houtkachel die op zich goed werkt maar je bent er wel druk mee.
Al dat hout hakken.
Ja dat doen veel mensen in Dld, ipv stookoliequote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is ook aan te sluiten op je CV en daarmee kan je je hele huis dan verwarmen.
Puur op geperst afvalhout, net paardenbix...
[ afbeelding ]
Gewoon in zakken per pallet kopen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Afgeschreven pallets door de shredder
Die jeugd van tegenwoordig is niet te vertrouwen daarmee,quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon een vitaal buurtjongetje laten doen en 10 Euro geven.
Héél herkenbaar hoor, dat over-ontwikkelde rechtvaardigheidsgevoel. De behoefte om er fysiek iets mee te doen herken ik dan weer helemaal niet. Verbaal des te meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ruud idd.Ook het enige seizoen dat ik gezien heb.
[..]
Het is niet zo zeer druk maken, maar als ik onrechtvaardigheid zie, dan is er een zeer sterke drang om daar iets tegen te willen doen. Altijd al zo geweest. ZIt heel diep in mijn karakter verankerd. Als op de lagere school 1 iemand gepest werd door een groep bullies, dan mepte ik zo'n bully op z'n muil.![]()
Tegenwoordig heb ik iets meer verbale capaciteiten en gebruik ik die, waarbij ik meestal de eventuele consequenties maar op de koop toe neem. Als er 1 of andere etterbak vervelend zit te doen en iedereen ongemakkelijk de andere kant opkijkt, dan juist zeg ik er iets van.
Tegenwoordig kapen ze je auto, doen er een hit & run liquidatie mee en dan kan je hem uitgebrand ophalen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig is niet te vertrouwen daarmee,
Waar is het aloude auto wassen en heitje voor karweitje gebleven?
Fysiek is al heel lang geleden. Als kind/puber sta je net iets anders in de wereld dan als volwassene.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:29 schreef Eska het volgende:
Héél herkenbaar hoor, dat over-ontwikkelde rechtvaardigheidsgevoel. De behoefte om er fysiek iets mee te doen herken ik dan weer helemaal niet. Verbaal des te meer.
Het is alleen zo jammer als je er aan het eind van het verhaal zelf de dupe van wordt....
Sowieso vind ik de wasstraat voor mijn auto at teveel moeite, die kut vogels hebben er de volgende dag alweer op gescheten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegenwoordig kapen ze je auto, doen er een hit & run liquidatie mee en dan kan je hem uitgebrand ophalen.
Fluitje van een cent...
Mijn ervaringen zijn positiever.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die jeugd van tegenwoordig is niet te vertrouwen daarmee,
Waar is het aloude auto wassen en heitje voor karweitje gebleven?
Alweer?quote:
Ik woon in de verkeerde buurt waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn ervaringen zijn positiever.
Als ik ergens geen zin heb (en dat gebeurt vaak), dan is er altijd wel iemand die ik in kan huren.
Die gaat er nog wel komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Is er ergens een vrouw in dirndl gesignaleerd die samen met me ergens langs de Donau wil gaan wonen ja?
Als kind/puber reageerde je wellicht wat meer primair?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fysiek is al heel lang geleden. Als kind/puber sta je net iets anders in de wereld dan als volwassene.
Tenminste...ik wel. Geldt ook niet voor iedereen.![]()
Dat dupe ervan worden ervaar ik anders. Het geeft bevrediging en dat positieve gevoel kan door niets anders worden overschaduwd. Ook niet door wat eventuele praktische nadelen.
Vrouw, kinderen en kleinkinderen geen bezwaar...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn landgoed ligt wat onder Keulen in Reichshof, heb alleen al een vrouw,
Dat is de Loire. De Donau is naar het oosten.quote:
Ja, daar hebben we al een probleem te pakkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn landgoed ligt wat onder Keulen in Reichshof, heb alleen al een vrouw,
Een beetje ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef Eska het volgende:
Als kind/puber reageerde je wellicht wat meer primair?
Frankrijk komt niet eens in me op, in Dld kan ik wel wonenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is de Loire. De Donau is naar het oosten.
63 inwoners en buren die erg ver weg wonen. Perfect om me af en toe terug te trekken.
Mijn vrouw is nogal wantrouwig ten opzichte van andere vrouwen die aardig zijn naar mij.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vrouw, kinderen en kleinkinderen geen bezwaar...
Ik heb ongeveer 15 jaar gewoond en gewerkt in Beieren/Oostenrijk. Heb er nog steeds een optrekje.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Frankrijk komt niet eens in me op, in Dld kan ik wel wonen
Nog 7 jaar en dan heb ik mijn ding in Reichsfof voor elkaar. Pensioen erbij en weer peerden fokken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer 15 jaar gewoond en gewerkt in Beieren/Oostenrijk. Heb er nog steeds een optrekje.
Voel me daar meer thuis als in Nederland.
Ik ben ooit door een vrouw gewaarschuwd dat ik bij haar man uit de buurt moest blijven. Ik kende die hele man nauwelijks.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn vrouw is nogal wantrouwig ten opzichte van andere vrouwen die aardig zijn naar mij.
Dat kan ver gaan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit door een vrouw gewaarschuwd dat ik bij haar man uit de buurt moest blijven. Ik kende die hele man nauwelijks.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een beetje ja."leer eens tot 10 tellen" heb ik erg vaak aan moeten horen.
Oh echt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben ooit door een vrouw gewaarschuwd dat ik bij haar man uit de buurt moest blijven. Ik kende die hele man nauwelijks.
Ik was ook helemaal verbouwereerd. Jaren later, toen ik 'm beter kende heeft hij me wel eens verteld dat hij ooit bij onze eerste vluchtige ontmoeting helemaal van mij onder de indruk was. Nooit wat van gemerkt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:12 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh echt?Ik vind dat altijd zo raar. Zelfs al zou je die man wel kennen. Dan is het toch zijn eigen verantwoordelijkheid wat hij wel/niet met wie dan ook doet?
Fixed.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Relaties Mensen, ik snap er sowieso niks van
Op Eska toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maar op wie was ik nou verliefd Piet? Dat weet ik nu nog steeds niet.
Ik moet het weer rustig opbouwen heeft de laatste spychiater tegen me verteld.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja....maar dat is al heel lang het geval.
Ik dacht dat je een nieuwtje had.
We moeten een 40+ spelletje voor chufi bedenken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik moet het weer rustig opbouwen heeft de laatste spychiater tegen me verteld.
Mwah, dat wordt teveel incrowd gedoe.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We moeten een 40+ spelletje voor chufi bedenken.
Die mist dat duidelijk hier op dit subforum.
Dat speel ik wel op MENquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We moeten een 40+ spelletje voor chufi bedenken.
Die mist dat duidelijk hier op dit subforum.
Dat ja.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow ja....maar dat is al heel lang het geval.
Ik dacht dat je een nieuwtje had.
Je weet niet half hoe blij ik was toen ik je weer zag posten Eska.quote:
Ik heb tagjes aangevraagd bij Karina (zie Feedback).quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat heb ik gewonnen met mijn verkiezing?
Lekker over Barcelona roddelenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer gaan we de VBL SC even overnemen?
Lief dat je dat zegt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je weet niet half hoe blij ik was toen ik je weer zag posten Eska.
Een omgekeerde deja vu.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:04 schreef Eska het volgende:
En soms gebeurt het ook wel dat ik denk dat ik wel gepost heb, maar dan blijkt dat niet zo te zijn.)
Ik word weer helemaal jong met die kleinzoon.quote:
quote:
Mooi geregeld dan toch eigenlijk hč.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik word weer helemaal jong met die kleinzoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |