echt he omg wtf man duuuuurt langquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Schiet gvd toch eens een keer op man
Geen probleem. Zo ben ik. Heb je gisteren ook laten winnen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bedankt dat je me gelijk geeft
doe volgende keer gwn topickaap danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt he omg wtf man duuuuurt lang
Jawel, maar heb je een creditcard voor nodig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:06 schreef voederbietel het volgende:
Is er niet eens een trail voor PSN+ bij een PS4 of zo?
3vcard.nlquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, maar heb je een creditcard voor nodig.
trail? bedoel je trialquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:06 schreef voederbietel het volgende:
Is er niet eens een trail voor PSN+ bij een PS4 of zo?
Ik klikte op PayPall maar kan het nu niet meer vinden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, maar heb je een creditcard voor nodig.
Haha,quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen probleem. Zo ben ik. Heb je gisteren ook laten winnen.
quote:
Ik kan er niet zo goed tegenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
R&P / Door gebrek aan prestaties niet op vrouwenjacht
Houdt het dan nooit op?
Nee oké, was niet zo.quote:
Denk eerder dat het slecht getroll is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:08 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik kan er niet zo goed tegenSoms denk ik echt dat hij er een eind aan gaat maken.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk eerder dat het slecht getroll is.
Dima is wel echt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo klopt het wel ongeveer ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee oké, was niet zo.Geef eerlijk m'n verlies toe. Je bent beter. Chapeau.
Die reactie van Copthornequote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
R&P / Door gebrek aan prestaties niet op vrouwenjacht
Houdt het dan nooit op?
ik roep me op mijn zwijgplichtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee, hoink heeft een paar vraagjes voor je.
Dat dacht ik eerst ook..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Niemand is echt.quote:
Nee dat niet, maar hij is er weleens uit geweest toen het nog open was.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
weet je dat zeker? Want hij gaat zogenaamd nog steeds uit in Hollywood wat allang dicht is
Braddie's neef?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:13 schreef Toto69 het volgende:
Stiekem ben ik een 45-jarige gamer met een enorme baard/snor en een pens van 125 kilo.
Relatief, het gaat iets beter, maar niet geweldig of zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaat het weer beter dan een week gelezen, Toot?
heb hier van de week nog iemand Hollywood zien zeggen .. meende dat hij het wasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar hij is er weleens uit geweest toen het nog open was.
Studie?quote:
Gaat weer langzaam beter dus?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Relatief, het gaat iets beter, maar niet geweldig of zo.
Daar? Weer lekker naar school?
je hebt toch google of nie danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:14 schreef voederbietel het volgende:
Zijn die gratis PSN+ spelletjes wat?
Ja, het bloedt wel wat minder in elk geval dus dat scheelt wel. Vanmiddag een uur gewandeld maar dan ben ik ook bek-af.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaat weer langzaam beter dus?
En ja, ik moet weer naar school, maar ik zoek het nu al niet meer
Maar volgende week toetsweek dus zal wel moeten
Ja hij kan wel liegen, maar hij is wel echt een gefrustreerde bijzondere maagd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb hier van de week nog iemand Hollywood zien zeggen .. meende dat hij het was
Ik heb jou toch. Bovendien veel te moe om ingewikkelde dingen te doen. Vond de installatie van die PS4 al lastig.quote:
Cool.quote:
Injustice is wel leuk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:14 schreef voederbietel het volgende:
Zijn die gratis PSN+ spelletjes wat?
Ach ja, i.i.g. weer buiten geweest toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, het bloedt wel wat minder in elk geval dus dat scheelt wel. Vanmiddag een uur gewandeld maar dan ben ik ook bek-af.
Ah, komt goed. Nog twee jaar.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb jou toch. Bovendien veel te moe om ingewikkelde dingen te doen. Vond de installatie van die PS4 al lastig.
Is goed, dm je username maar.quote:
Dat wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ach ja, i.i.g. weer buiten geweest toch?
En het duurt zelfs nog maar een jaar en een paar weken
Al is dat nog wel een jaar en een paar weken te lang natuurlijk
Vakken als Nederlands zal ik echt niet missen hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat wel.
Ach, is zo voorbij, en dan ga je het missen, trust me.
Lijkt het op BF4?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
injustice is zeg maar mortal kombat met superhelden, dus als je van fighting games houdt is het wel leuk
geen idee wat de rest van de games zijn
Algemeen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vakken als Nederlands zal ik echt niet missen hoor.
Jup.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:18 schreef voederbietel het volgende:
Oh de tering eerst even 21,7gb binnen halen.
Als ze die kutvakken gewoon zouden schrappen en rond 11 uur zouden beginnen was het misschien nog te doen geweest. Nu niet.quote:
quote:
Jongensquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, in BF4 vind ik het ook heerlijk om als superman iemand door de muur te slaan
De ervaring in het algemeen soms wel hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vakken als Nederlands zal ik echt niet missen hoor.
Is uni kutter dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De ervaring in het algemeen soms wel hoor.
Danny kon geen tijdsindicatie geven, dit klinkt veel te hoopvol, alsof het binnen een maand terug is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:21 schreef HPLC het volgende:
Voor de mensen die het boeiend vinden: waarschijnlijk hebben we binnenkort weer sherlock, duurt nog minimaal een week voordat de devvers ermee aan de slag gaan, maar ja.
Ik mis sowieso heel erg het hebben van onderwijs.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
De ervaring in het algemeen soms wel hoor.
Zal waarschijnlijk pas worden geïmplementeerd na het vernieuwen van het forumquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Danny kon geen tijdsindicatie geven, dit klinkt veel te hoopvol, alsof het binnen een maand terug is.
Ik heb liever dat ik mijn notes weer kan lezen eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:21 schreef HPLC het volgende:
Voor de mensen die het boeiend vinden: waarschijnlijk hebben we binnenkort weer sherlock, duurt nog minimaal een week voordat de devvers ermee aan de slag gaan, maar ja.
Nee, dat is ook een leuke tijd. Ik kan dit volgens mij alleen maar in cliches uitdrukken, maar soms mis je gewoon de tijd dat je leven simpeler was, dat je je vriendengroep elke dag op school zag, dat je gewoon relaxt naar school fietste en 's avonds had je moeder het eten klaar staan, af en toe schoolfeesten en buitenlandreizen en je grootste zorgen waren dat je maar een 7,5 voor je toets had gehaald.quote:
Ga zo'n bijschoolopleiding doen van 1 dag in de week naar school/1 dag in de twee weken. In Dronten hebben ze wel iets relevants voor jou.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik mis sowieso heel erg het hebben van onderwijs.
Dat gaat nog wel een flinke tijd duren dan denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk pas worden geïmplementeerd na het vernieuwen van het forum
Kan wel wezen, ik zit vol continu in de bloemen nu.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga zo'n bijschoolopleiding doen van 1 dag in de week naar school/1 dag in de twee weken. In Dronten hebben ze wel iets relevants voor jou.
Nou ja, die twee noten van mij...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ik mijn notes weer kan lezen eigenlijk.
preciesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een flinke tijd duren dan denk ik.
ik was al heel blij als ik een 7.5 voor een toets haalde hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:23 schreef housesoftheholy het volgende:
en je grootste zorgen waren dat je maar een 7,5 voor je toets had gehaald.
houses is een nerdjequote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik was al heel blij als ik een 7.5 voor een toets haalde hoor
Ja je bent oud we weten het.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Prince of Persia, dat was pas een game...
Met die dikke sultan in level 5.
Oh da's gewoon Tekken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:25 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jeugdsentiment. Maar als je het niet kent van de films ook, ga je het misschien niks vinden.
prince of persia the sands of timequote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Prince of Persia, dat was pas een game...
Met die dikke sultan in level 5.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
prince of persia the sands of time
Was dat met dat paard?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
prince of persia the sands of time
houdoequote:
Nee jonge.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee dat is niet gewoon Tekken gvd. MK is 100x beter
and girls.quote:
het leventjequote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, dat is ook een leuke tijd. Ik kan dit volgens mij alleen maar in cliches uitdrukken, maar soms mis je gewoon de tijd dat je leven simpeler was, dat je je vriendengroep elke dag op school zag, dat je gewoon relaxt naar school fietste en 's avonds had je moeder het eten klaar staan, af en toe schoolfeesten en buitenlandreizen en je grootste zorgen waren dat je maar een 7,5 voor je toets had gehaald.depressief geworden toen ik dit typte
Jeugd sentimentquote:
Als docent is het minder tof.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou bijna docent op een middelbare school worden om het indirect te herleven
Dat is nog wel grappig ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:37 schreef deadprez het volgende:
Bietje maatschappijleer geven ofzo lijkt me wel leuk. Lekker die kinderen indoctrineren met linkse propaganda.
Nee.. Maar als ik altijd zag hoe hard die docenten gepest werden.quote:
Dat zijn gewoon kutdocenten meestal.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee.. Maar als ik altijd zag hoe hard die docenten gepest werden.
Dat is juist saai. Zeker in de bovenbouw is er een verplicht rijtje onderwerpen wat je af moet, omdat verplicht vak.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:37 schreef deadprez het volgende:
Bietje maatschappijleer geven ofzo lijkt me wel leuk. Lekker die kinderen indoctrineren met linkse propaganda.
Hm ja, dat is waar inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is juist saai. Zeker in de bovenbouw is er een verplicht rijtje onderwerpen wat je af moet, omdat verplicht vak.
Dan is geschiedenis leuker. Kun je ze nog beter mee indoctrineren.
Dat welquote:
Niet altijd. Ik had ooit eens een heel lief vrouwtje voor nederlands, maar ze was zo onzeker. Achteraf echt zieligquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon kutdocenten meestal.
Dat is wel sneu inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:42 schreef Willoow het volgende:
Niet altijd. Ik had ooit eens een heel lief vrouwtje voor nederlands, maar ze was zo onzeker. Achteraf echt zielig
Maar dan nog. Ze vond het wel echt leuk om dingen uit te leggen, dus dan is het jammer dat zo'n iemand dan helemaal gek gemaakt wordt.quote:
Dat was deel 2.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat je op een standbeeld van een paard moest springen dat dan tot leven kwam...
ik kwam vandaag de rapgroep Het Verzet tegen. Ken je die? Damn wat een vette hiphop maken die.quote:
Volgens mij niet. Zal het zo even checken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik kwam vandaag de rapgroep Het Verzet tegen. Ken je die? Damn wat een vette hiphop maken die.
Menneke toch. Dat doe je niet zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is dat verhaal met je camhoer gedoe?
Op spotify staat nog veel meer.. Allemaal goudquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zal het zo even checken.
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Op spotify staat nog veel meer.. Allemaal goud
pizzaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is dat verhaal met je camhoer gedoe?
je had moeten zien hoe hij dat aan Chai "vroeg". Dat was gewoon commanderen. HIER NU SNEL AFquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Menneke toch. Dat doe je niet zo.
Op youtube ook wel .. zoeken op het verzet, filteren op afspeellijst. Kwaliteit is alleen iets minder.quote:
Ja, ik heb geen zin in al dat gemanipuleer. Waarschijnlijk weet jij het ook en ik zou het op prijs stellen als je m'n vraag beantwoord.quote:
Ik had het daarvoor al tig keer gevraagd. Je kunt niet vriendelijk blijven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je had moeten zien hoe hij dat aan Chai "vroeg". Dat was gewoon commanderen. HIER NU SNEL AF
gast, je het kan het ook normaal vragen. Tevens stel je een behoorlijke prive vraag, dus beetje respect mag wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen zin in al dat gemanipuleer. Waarschijnlijk weet jij het ook en ik zou het op prijs stellen als je m'n vraag beantwoord.
Zoals ik al aangaf heb ik dat al tig keer gedaan en het wordt genegeerd. Daarbij gaan jullie er ook alles behalve respectvol mee om, dus wat minder hypocriet de les lezen zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:40 schreef remi1986 het volgende:
gast, je het kan het ook normaal vragen. Tevens stel je een behoorlijke prive vraag, dus beetje respect mag wel.
Chai heeft toch al antwoord gegeven?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf heb ik dat al tig keer gedaan en het wordt genegeerd. Daarbij gaan jullie er ook alles behalve respectvol mee om, dus wat minder hypocriet de les lezen zou fijn zijn.
klopt, is van hun beatmaker. Het kanaal heeft alle muziek van hun. Ook dat eerste album. Wel in Nederlands, maar gewoon zelfde niveau. Die Cyphers zijn ook vet!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:43 schreef deadprez het volgende:
https://sneadrmusic.bandcamp.com/album/project-s-ep
Dit is een reggae-album van ze, klinkt ook absoluut niet slecht voor zover ik het gecheckt heb.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk vervelend als zo'n reputatie je blijft achtervolgen.
Waar is die roddelteef eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Chai heeft toch al antwoord gegeven?
Hoi Retry. Moet je niet komen fucken nu.quote:
ja zei letterlijk ...geef eens antwoord, ik vroeg je watquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, half toen ik het volgens remi had gecommandeerd. Overdrijven is ook een kunst.
Geen idee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waar is die roddelteef eigenlijk?
Mja, maar misschien valt er gewoon niet meer over te vertellen dan ze al gedaan heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, half toen ik het volgens remi had gecommandeerd. Overdrijven is ook een kunst.
Jeetje, wat een commando. Dwingend ja. Maar commando, aub neger.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:47 schreef remi1986 het volgende:
ja zei letterlijk ...geef eens antwoord, ik vroeg je wat
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er nog mee. Het is nu niet te hopen dat iemand het heeft opgenomen.
Ja. Ging wel erg snel.quote:
gast je was aan het ragen. Achter elkaar zeuren en vragen. Maar hee zelf weten, kleine kans dat je antwoord krijgt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jeetje, wat een commando. Dwingend ja. Maar commando, aub neger.
nee kan alleen van dit jaarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:53 schreef xSomesz het volgende:
Ok. het wordt toch diepvries pizza, er ligt trouwens een pizza in de diepvries van vorig jaar (2014)
Is chloro er nog??
Ga je tanden eens poetsen a.u.b.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:54 schreef remi1986 het volgende:
[..]
gast je was aan het ragen. Achter elkaar zeuren en vragen. Maar hee zelf weten, kleine kans dat je antwoord krijgt.
Hehehquote:
Oke man.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:54 schreef remi1986 het volgende:
gast je was aan het ragen. Achter elkaar zeuren en vragen. Maar hee zelf weten, kleine kans dat je antwoord krijgt.
ik doelde op de datum... Tot augustus 2014 was ie.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeker de juiste keuze, zou ik ook gelijk doen met al het voedsel dat je in 2014 hebt gekocht.
en dan wil je nog weten of het kan in januari 2015?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef xSomesz het volgende:
[..]
ik doelde op de datum... Tot augustus 2014 was ie.
Dan voel je je als vrouw toch te min als een macho liever een mannenkont heeft?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef xSomesz het volgende:
Die ligt al, maar duurt nog minuutje of 15 maar heb honger en heb nog agressie ervan. Pispaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ga jij nog maar die pizza in de oven gooien.
Verdriet moet je niet wegvreten meisje.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:58 schreef xSomesz het volgende:
Die ligt al, maar duurt nog minuutje of 15 maar heb honger en heb nog agressie ervan. Pispaal.
met die datum die je net zei? Vooral doen ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:58 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Die ligt al, maar duurt nog minuutje of 15 maar heb honger en heb nog agressie ervan. Pispaal.
k hoef hem niet meer, leek me wat voor chloro ze lijkt namelijk beetje op een klikoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:57 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en dan wil je nog weten of het kan in januari 2015?
Dat was niet de enige pizza in onze diepvries heb er nu een die nog 5 maanden goed is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
met die datum die je net zei? Vooral doen ja.
ja dat kan ik toch niet ruiken? Je bent nou eenmaal niet de snuggerste is al geblekenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:59 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Dat was niet de enige pizza in onze diepvries heb er nu een die nog 5 maanden goed is.
ik had het toch niet over een dikke audi of wel dan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:00 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja dat kan ik toch niet ruiken? Je bent nou eenmaal niet de snuggerste is al gebleken
Wat zijn de gelijkenissen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:58 schreef xSomesz het volgende:
k hoef hem niet meer, leek me wat voor chloro ze lijkt namelijk beetje op een kliko
ja lekker weertje buitenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:00 schreef xSomesz het volgende:
[..]
ik had het toch niet over een dikke audi of wel dan.
Daarbij kun je hier uit aflezen dat het niet om die pizza ging, begrijpend lezen kan je ook nog nietquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:53 schreef xSomesz het volgende:
Ok. het wordt toch diepvries pizza, er ligt trouwens een pizza in de diepvries van vorig jaar (2014)
Is chloro er nog??
waaruit dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Daarbij kun je hier uit aflezen dat het niet om die pizza ging, begrijpend lezen kan je ook nog niet
@remyneukfout
Nee jij bent zoals gewoonlijk nogal onduidelijk. Maar daar kun je ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Daarbij kun je hier uit aflezen dat het niet om die pizza ging, begrijpend lezen kan je ook nog niet
@remyneukfout
Is dat wat je zoekt in je wivebeater?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:00 schreef xSomesz het volgende:
ik had het toch niet over een dikke audi of wel dan.
Nou ja, ik kan me ook wel voorstellen dat ze het er liever niet over heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:05 schreef hoink581 het volgende:
Ik vraag me af hoe lang ze de nieuwe techniek van negeren vast kan blijven houden.
Maar bijten doet ze ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
Nou ja, ik kan me ook wel voorstellen dat ze het er liever niet over heeft.
dikke bass in die nummers met dOOpquote:
Dat zou ik ook niet meer eten neequote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef xSomesz het volgende:
[..]
En tetou ook al niet.quote:
Smeuig. Mijn leven is dramaloos verder.quote:
Ik ook niet. Laat het toch gaan..quote:
Geen reactie is ook een antwoord. Een koppig kind dat perse snoep wilt moet je niet zijn zin geven want dan krijgt die t idee dat stampvoeten loont.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smeuig. Mijn leven is dramaloos verder.
Dit is pure zelfbescherming van jou uit. Moet je me niet proberen te kleineren zoals die jongens die je op z'n grieks verwend.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:12 schreef tetouaribo het volgende:
Geen reactie is ook een antwoord. Een koppig kind dat perse snoep wilt moet je niet zijn zin geven want dan krijgt die t idee dat stampvoeten loont.
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is pure zelfbescherming van jou uit. Moet je me niet proberen te kleineren zoals die jongens die je op z'n grieks verwend.
Ga nou eens wegquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deelde je wel eens met Meloewa of was het alleen voor jou.
stel er zou een FOK! meet komen en je zou tetou daar in het echt tegenover je hebben. Dan ben ik zo benieuwd of je dezelfde vragen op dezelfde toon dan ook steltquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deelde je wel eens met Meloewa of was het alleen voor jou.
Dan heb ik liever smeuïge appelcakequote:
ja kom maar brengenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan heb ik liever smeuïge appelcake![]()
[ afbeelding ]
Dat ziet er lekker uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan heb ik liever smeuïge appelcake![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Natuurlijk niet. Als hij zich al niet in kan houden ga ik het zeker niet wagen om zelf op de schopstoel te komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:23 schreef remi1986 het volgende:
stel er zou een FOK! meet komen en je zou tetou daar in het echt tegenover je hebben. Dan ben ik zo benieuwd of je dezelfde vragen op dezelfde toon dan ook stelt
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:25 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik heb liever een smeuige kutik hou van kut, wil er mijn hoofd instekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/Steen
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik hou van kut, wil er mijn hoofd insteken
/Steen
Volgens mij vroeg jij het laatst; die hondebrokje hierboven was de kloon van -sg- waar ik op doelde.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meestal helpt praten het proces naar zelfacceptatie.
Uit het R&P topic?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij vroeg jij het laatst; die hondebrokje hierboven was de kloon van -sg- waar ik op doelde.
Yes.quote:
laat dan maarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg jij het laatst; die hondebrokje hierboven was de kloon van -sg- waar ik op doelde.
Tsjaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Topic bekeken. Allemachtig sg heeft zich in de luren laten leggen.
Dat laatste kan op zich nog wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Na 11 maanden de ouders nog niet hebben gezien en er niet zijn tijdens feestdagen.
Iedereen wist het toch al?quote:
Jij bent er nog.quote:
Lalalalalaquote:
Oke.quote:
Welterustenquote:
Dat ik zo ook ga slapenquote:
Bietje vingeren onder de dekens nog!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welterusten
[..]
Dat ik zo ook ga slapen
De realiteit is nu dat ik op bed lig en aan het FOK!ken benquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bietje vingeren onder de dekens nog!
Nu nog wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:56 schreef Willoow het volgende:
De realiteit is nu dat ik op bed lig en aan het FOK!ken ben![]()
Ja, daarna slapen.quote:
Niet voordat het vingertje gedipt is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:58 schreef Willoow het volgende:
Ja, daarna slapen.
Kan ik er morgen weer fris en fruitig tegen aan
Ja, het is goed met jequote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet voordat het vingertje gedipt is.
Echt preutsquote:
Jaja, het zal allemaal wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Typisch iets voor een vals-preuts meisje om te zeggen.
"Nee, nee, nog nooit gepijpt."quote:
Haha, mocht je willenquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Nee, nee, nog nooit gepijpt."
Hoppa, zo die hele handel de keel in om de amandelen mee te witten.
Hoink zou in het echte leven stoepranden happen als hij zich zo zou gedragen dus dan doet hij het maar hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
stel er zou een FOK! meet komen en je zou tetou daar in het echt tegenover je hebben. Dan ben ik zo benieuwd of je dezelfde vragen op dezelfde toon dan ook stelt
ahaha moest zo hard lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:37 schreef deadprez het volgende:
Herkenbaar verhaal voor een zelfbenoemde alfa die z'n vlees op Fok! moet halen, toch chroetsie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:34 schreef chroestjov het volgende:
Hoink zou in het echte leven stoepranden happen als hij zich zo zou gedragen dus dan doet hij het maar hier.
Wow, jij bent ZO gevat Hoink.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal voor een zelfbenoemde alfa die z'n vlees op Fok! moet halen, toch chroetsie?
Lekker projecteren.
Hou jij je kankertengeltjes eens van.die toetsen laffe aasgier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wow, jij bent ZO gevat Hoink.
Ook gelijk zo mad reageren altijdquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou jij je kankertengeltjes eens van.die toetsen laffe aasgier.
Jij bent ook gewoon bloedirritant zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ook gelijk zo mad reageren altijd
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou jij je kankertengeltjes eens van.die toetsen laffe aasgier.
Missie geslaagdquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon bloedirritant zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |