Laatste KLB topic bedoelde ik vrind.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:00 schreef HPLC het volgende:
Tenzij je nu eindelijk eens serieus bent, maar dat zal wel niet
Misschien heeft hij wel helemaal geen jas en schoenen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:02 schreef Buurpoes het volgende:
23-jarige trol.
Tip van de dag: log uit, trek jas en schoenen aan en ga naar de kroeg/de bieb/je tennisclub of ergens anders waar mensen zijn. Ga contacten leggen en leef een beetje. Zaniken kun je nog als je bejaard bent.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:02 schreef Buurpoes het volgende:
23-jarige trol.
Tip van de dag: log uit, trek jas en schoenen aan en ga naar de kroeg/de bieb/je tennisclub of ergens anders waar mensen zijn. Ga contacten leggen en leef een beetje. Zaniken kun je nog als je bejaard bent.
Zelfs de FOK!vrouwen moeten je al niet, TSquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:05 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Laatste KLB topic bedoelde ik vrind.
Dan trekt ie een dikke trui en badslippers aan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:06 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel helemaal geen jas en schoenen.
Als je je niet klaar voelt contacten te maken met vrouwen, waarom dan de jas/schoenen/dikke trui/badslippers aantrekken om er toch contact mee te maken?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan trekt ie een dikke trui en badslippers aan.
als ie maar uitlogt erop uit gaat
Jan Vertonghen staat ook erg ver in het spectrum van nare Ajacieden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand met een Ajax naam is sowieso kansloos. Net als die homo users met 410 erachter.
Thank you for sharing...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 13:58 schreef jantjevertonghen het volgende:
Ik denk steeds dat ik tekortschiet.
Ben maar een hbo´er, heb al jaren geen relatie gehad,
ben slecht in sport.
Wtf zou een vrouw in mij moeten zien denk ik steeds, en dus onderneem ik geen enkele stap meer.
In je gebruikersplaatje zit het antwoord al opgeslotenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:08 schreef Copthorne het volgende:
Ik heb een ander vet probleem. Ik begin al een beetje kalend te worden.![]()
Ik kam het haar nu over mijn slapen heen en ik verstevig dat met gel, waardoor het er extra flex uitziet, maar over niet al te lang zal ook dat niet meer gaan.
Tips?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |