Dat is juist saai. Zeker in de bovenbouw is er een verplicht rijtje onderwerpen wat je af moet, omdat verplicht vak.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:37 schreef deadprez het volgende:
Bietje maatschappijleer geven ofzo lijkt me wel leuk. Lekker die kinderen indoctrineren met linkse propaganda.
Hm ja, dat is waar inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is juist saai. Zeker in de bovenbouw is er een verplicht rijtje onderwerpen wat je af moet, omdat verplicht vak.
Dan is geschiedenis leuker. Kun je ze nog beter mee indoctrineren.
Dat welquote:
Niet altijd. Ik had ooit eens een heel lief vrouwtje voor nederlands, maar ze was zo onzeker. Achteraf echt zieligquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon kutdocenten meestal.
Dat is wel sneu inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:42 schreef Willoow het volgende:
Niet altijd. Ik had ooit eens een heel lief vrouwtje voor nederlands, maar ze was zo onzeker. Achteraf echt zielig
Maar dan nog. Ze vond het wel echt leuk om dingen uit te leggen, dus dan is het jammer dat zo'n iemand dan helemaal gek gemaakt wordt.quote:
Dat was deel 2.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat je op een standbeeld van een paard moest springen dat dan tot leven kwam...
ik kwam vandaag de rapgroep Het Verzet tegen. Ken je die? Damn wat een vette hiphop maken die.quote:
Volgens mij niet. Zal het zo even checken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik kwam vandaag de rapgroep Het Verzet tegen. Ken je die? Damn wat een vette hiphop maken die.
Menneke toch. Dat doe je niet zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is dat verhaal met je camhoer gedoe?
Op spotify staat nog veel meer.. Allemaal goudquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Zal het zo even checken.
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Op spotify staat nog veel meer.. Allemaal goud
pizzaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is dat verhaal met je camhoer gedoe?
je had moeten zien hoe hij dat aan Chai "vroeg". Dat was gewoon commanderen. HIER NU SNEL AFquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:34 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Menneke toch. Dat doe je niet zo.
Op youtube ook wel .. zoeken op het verzet, filteren op afspeellijst. Kwaliteit is alleen iets minder.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |