Ik had het daarvoor al tig keer gevraagd. Je kunt niet vriendelijk blijven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:36 schreef remi1986 het volgende:
[..]
je had moeten zien hoe hij dat aan Chai "vroeg". Dat was gewoon commanderen. HIER NU SNEL AF
gast, je het kan het ook normaal vragen. Tevens stel je een behoorlijke prive vraag, dus beetje respect mag wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen zin in al dat gemanipuleer. Waarschijnlijk weet jij het ook en ik zou het op prijs stellen als je m'n vraag beantwoord.
Zoals ik al aangaf heb ik dat al tig keer gedaan en het wordt genegeerd. Daarbij gaan jullie er ook alles behalve respectvol mee om, dus wat minder hypocriet de les lezen zou fijn zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:40 schreef remi1986 het volgende:
gast, je het kan het ook normaal vragen. Tevens stel je een behoorlijke prive vraag, dus beetje respect mag wel.
Chai heeft toch al antwoord gegeven?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf heb ik dat al tig keer gedaan en het wordt genegeerd. Daarbij gaan jullie er ook alles behalve respectvol mee om, dus wat minder hypocriet de les lezen zou fijn zijn.
klopt, is van hun beatmaker. Het kanaal heeft alle muziek van hun. Ook dat eerste album. Wel in Nederlands, maar gewoon zelfde niveau. Die Cyphers zijn ook vet!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:43 schreef deadprez het volgende:
https://sneadrmusic.bandcamp.com/album/project-s-ep
Dit is een reggae-album van ze, klinkt ook absoluut niet slecht voor zover ik het gecheckt heb.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me redelijk vervelend als zo'n reputatie je blijft achtervolgen.
Waar is die roddelteef eigenlijk?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Chai heeft toch al antwoord gegeven?
Hoi Retry. Moet je niet komen fucken nu.quote:
ja zei letterlijk ...geef eens antwoord, ik vroeg je watquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, half toen ik het volgens remi had gecommandeerd. Overdrijven is ook een kunst.
Geen idee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waar is die roddelteef eigenlijk?
Mja, maar misschien valt er gewoon niet meer over te vertellen dan ze al gedaan heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, half toen ik het volgens remi had gecommandeerd. Overdrijven is ook een kunst.
Jeetje, wat een commando. Dwingend ja. Maar commando, aub neger.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:47 schreef remi1986 het volgende:
ja zei letterlijk ...geef eens antwoord, ik vroeg je wat
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij zit je er nog mee. Het is nu niet te hopen dat iemand het heeft opgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |