Die reactie van Copthornequote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
R&P / Door gebrek aan prestaties niet op vrouwenjacht
Houdt het dan nooit op?
ik roep me op mijn zwijgplichtquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee, hoink heeft een paar vraagjes voor je.
Dat dacht ik eerst ook..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Denk eerder dat het slecht getroll is.
Niemand is echt.quote:
Nee dat niet, maar hij is er weleens uit geweest toen het nog open was.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:13 schreef remi1986 het volgende:
[..]
weet je dat zeker? Want hij gaat zogenaamd nog steeds uit in Hollywood wat allang dicht is
Braddie's neef?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:13 schreef Toto69 het volgende:
Stiekem ben ik een 45-jarige gamer met een enorme baard/snor en een pens van 125 kilo.
Relatief, het gaat iets beter, maar niet geweldig of zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaat het weer beter dan een week gelezen, Toot?
heb hier van de week nog iemand Hollywood zien zeggen .. meende dat hij het wasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar hij is er weleens uit geweest toen het nog open was.
Studie?quote:
Gaat weer langzaam beter dus?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Relatief, het gaat iets beter, maar niet geweldig of zo.
Daar? Weer lekker naar school?
je hebt toch google of nie danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:14 schreef voederbietel het volgende:
Zijn die gratis PSN+ spelletjes wat?
Ja, het bloedt wel wat minder in elk geval dus dat scheelt wel. Vanmiddag een uur gewandeld maar dan ben ik ook bek-af.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaat weer langzaam beter dus?
En ja, ik moet weer naar school, maar ik zoek het nu al niet meer
Maar volgende week toetsweek dus zal wel moeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |