Wat zijn de gelijkenissen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:58 schreef xSomesz het volgende:
k hoef hem niet meer, leek me wat voor chloro ze lijkt namelijk beetje op een kliko
ja lekker weertje buitenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:00 schreef xSomesz het volgende:
[..]
ik had het toch niet over een dikke audi of wel dan.
Daarbij kun je hier uit aflezen dat het niet om die pizza ging, begrijpend lezen kan je ook nog nietquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:53 schreef xSomesz het volgende:
Ok. het wordt toch diepvries pizza, er ligt trouwens een pizza in de diepvries van vorig jaar (2014)
Is chloro er nog??
waaruit dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Daarbij kun je hier uit aflezen dat het niet om die pizza ging, begrijpend lezen kan je ook nog niet
@remyneukfout
Nee jij bent zoals gewoonlijk nogal onduidelijk. Maar daar kun je ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Daarbij kun je hier uit aflezen dat het niet om die pizza ging, begrijpend lezen kan je ook nog niet
@remyneukfout
Is dat wat je zoekt in je wivebeater?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:00 schreef xSomesz het volgende:
ik had het toch niet over een dikke audi of wel dan.
Nou ja, ik kan me ook wel voorstellen dat ze het er liever niet over heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:05 schreef hoink581 het volgende:
Ik vraag me af hoe lang ze de nieuwe techniek van negeren vast kan blijven houden.
Maar bijten doet ze ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
Nou ja, ik kan me ook wel voorstellen dat ze het er liever niet over heeft.
dikke bass in die nummers met dOOpquote:
Dat zou ik ook niet meer eten neequote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef xSomesz het volgende:
[..]
ik doelde op de datum... Tot augustus 2014 was ie.
En tetou ook al niet.quote:
Smeuig. Mijn leven is dramaloos verder.quote:
Ik ook niet. Laat het toch gaan..quote:
Geen reactie is ook een antwoord. Een koppig kind dat perse snoep wilt moet je niet zijn zin geven want dan krijgt die t idee dat stampvoeten loont.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Smeuig. Mijn leven is dramaloos verder.
Dit is pure zelfbescherming van jou uit. Moet je me niet proberen te kleineren zoals die jongens die je op z'n grieks verwend.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:12 schreef tetouaribo het volgende:
Geen reactie is ook een antwoord. Een koppig kind dat perse snoep wilt moet je niet zijn zin geven want dan krijgt die t idee dat stampvoeten loont.
Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:16 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is pure zelfbescherming van jou uit. Moet je me niet proberen te kleineren zoals die jongens die je op z'n grieks verwend.
Ga nou eens wegquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deelde je wel eens met Meloewa of was het alleen voor jou.
stel er zou een FOK! meet komen en je zou tetou daar in het echt tegenover je hebben. Dan ben ik zo benieuwd of je dezelfde vragen op dezelfde toon dan ook steltquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Deelde je wel eens met Meloewa of was het alleen voor jou.
Dan heb ik liever smeuïge appelcakequote:
ja kom maar brengenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan heb ik liever smeuïge appelcake![]()
[ afbeelding ]
Dat ziet er lekker uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dan heb ik liever smeuïge appelcake![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Natuurlijk niet. Als hij zich al niet in kan houden ga ik het zeker niet wagen om zelf op de schopstoel te komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:23 schreef remi1986 het volgende:
stel er zou een FOK! meet komen en je zou tetou daar in het echt tegenover je hebben. Dan ben ik zo benieuwd of je dezelfde vragen op dezelfde toon dan ook stelt
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:25 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik heb liever een smeuige kutik hou van kut, wil er mijn hoofd instekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/Steen
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik hou van kut, wil er mijn hoofd insteken
/Steen
Volgens mij vroeg jij het laatst; die hondebrokje hierboven was de kloon van -sg- waar ik op doelde.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Meestal helpt praten het proces naar zelfacceptatie.
Uit het R&P topic?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
Volgens mij vroeg jij het laatst; die hondebrokje hierboven was de kloon van -sg- waar ik op doelde.
Yes.quote:
laat dan maarquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg jij het laatst; die hondebrokje hierboven was de kloon van -sg- waar ik op doelde.
Tsjaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Topic bekeken. Allemachtig sg heeft zich in de luren laten leggen.
Dat laatste kan op zich nog wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Na 11 maanden de ouders nog niet hebben gezien en er niet zijn tijdens feestdagen.
Iedereen wist het toch al?quote:
Jij bent er nog.quote:
Lalalalalaquote:
Oke.quote:
Welterustenquote:
Dat ik zo ook ga slapenquote:
Bietje vingeren onder de dekens nog!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Welterusten
[..]
Dat ik zo ook ga slapen
De realiteit is nu dat ik op bed lig en aan het FOK!ken benquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Bietje vingeren onder de dekens nog!
Nu nog wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:56 schreef Willoow het volgende:
De realiteit is nu dat ik op bed lig en aan het FOK!ken ben![]()
Ja, daarna slapen.quote:
Niet voordat het vingertje gedipt is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:58 schreef Willoow het volgende:
Ja, daarna slapen.
Kan ik er morgen weer fris en fruitig tegen aan
Ja, het is goed met jequote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet voordat het vingertje gedipt is.
Echt preutsquote:
Jaja, het zal allemaal wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Typisch iets voor een vals-preuts meisje om te zeggen.
"Nee, nee, nog nooit gepijpt."quote:
Haha, mocht je willenquote:Op woensdag 7 januari 2015 00:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Nee, nee, nog nooit gepijpt."
Hoppa, zo die hele handel de keel in om de amandelen mee te witten.
Hoink zou in het echte leven stoepranden happen als hij zich zo zou gedragen dus dan doet hij het maar hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
stel er zou een FOK! meet komen en je zou tetou daar in het echt tegenover je hebben. Dan ben ik zo benieuwd of je dezelfde vragen op dezelfde toon dan ook stelt
ahaha moest zo hard lachenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:37 schreef deadprez het volgende:
Bietje maatschappijleer geven ofzo lijkt me wel leuk. Lekker die kinderen indoctrineren met linkse propaganda.
Herkenbaar verhaal voor een zelfbenoemde alfa die z'n vlees op Fok! moet halen, toch chroetsie?quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:34 schreef chroestjov het volgende:
Hoink zou in het echte leven stoepranden happen als hij zich zo zou gedragen dus dan doet hij het maar hier.
Wow, jij bent ZO gevat Hoink.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal voor een zelfbenoemde alfa die z'n vlees op Fok! moet halen, toch chroetsie?
Lekker projecteren.
Hou jij je kankertengeltjes eens van.die toetsen laffe aasgier.quote:Op woensdag 7 januari 2015 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wow, jij bent ZO gevat Hoink.
Ook gelijk zo mad reageren altijdquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou jij je kankertengeltjes eens van.die toetsen laffe aasgier.
Jij bent ook gewoon bloedirritant zo.quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ook gelijk zo mad reageren altijd
quote:Op woensdag 7 januari 2015 01:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou jij je kankertengeltjes eens van.die toetsen laffe aasgier.
Missie geslaagdquote:Op woensdag 7 januari 2015 01:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon bloedirritant zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |