Wat zijn de gelijkenissen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:58 schreef xSomesz het volgende:
k hoef hem niet meer, leek me wat voor chloro ze lijkt namelijk beetje op een kliko
ja lekker weertje buitenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:00 schreef xSomesz het volgende:
[..]
ik had het toch niet over een dikke audi of wel dan.
Daarbij kun je hier uit aflezen dat het niet om die pizza ging, begrijpend lezen kan je ook nog nietquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:53 schreef xSomesz het volgende:
Ok. het wordt toch diepvries pizza, er ligt trouwens een pizza in de diepvries van vorig jaar (2014)
Is chloro er nog??
waaruit dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Daarbij kun je hier uit aflezen dat het niet om die pizza ging, begrijpend lezen kan je ook nog niet
@remyneukfout
Nee jij bent zoals gewoonlijk nogal onduidelijk. Maar daar kun je ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:01 schreef xSomesz het volgende:
[..]
Daarbij kun je hier uit aflezen dat het niet om die pizza ging, begrijpend lezen kan je ook nog niet
@remyneukfout
Is dat wat je zoekt in je wivebeater?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:00 schreef xSomesz het volgende:
ik had het toch niet over een dikke audi of wel dan.
Nou ja, ik kan me ook wel voorstellen dat ze het er liever niet over heeft.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:05 schreef hoink581 het volgende:
Ik vraag me af hoe lang ze de nieuwe techniek van negeren vast kan blijven houden.
Maar bijten doet ze ook niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
Nou ja, ik kan me ook wel voorstellen dat ze het er liever niet over heeft.
dikke bass in die nummers met dOOpquote:
Dat zou ik ook niet meer eten neequote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:56 schreef xSomesz het volgende:
[..]
ik doelde op de datum... Tot augustus 2014 was ie.
En tetou ook al niet.quote:
Smeuig. Mijn leven is dramaloos verder.quote:
Ik ook niet. Laat het toch gaan..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |