Moet nog beetje wennen aan m'n nieuwe telefoon.quote:
Wat niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou snap ik het nog steeds niet Guus..
Zet gwn je PC aan danquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet nog beetje wennen aan m'n nieuwe telefoon.
Dan moet ik opstaanquote:
Oh! Welja! De jeugd maar klagen, maar nieuwe telefoons, DAT KAN WEL! Een schande.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet nog beetje wennen aan m'n nieuwe telefoon.
oké doei hermannquote:
okquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh! Welja! De jeugd maar klagen, maar nieuwe telefoons, DAT KAN WEL! Een schande.
Als het toch allemaal zo kut is hier.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh wow dus dit is hoe je over me denkt
Ik doe eigenlijk niet anders. Sowieso gebruik ik m'n laptop nauwelijks meer.quote:
je kunt niet op de feiten ingaanquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als het toch allemaal zo kut is hier.
Hoeveel gulden zou dat wel niet zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hoorde laatst dat die nieuwe telefoon 1800 euro kost...
Dus doe ik het niet.quote:
zeker 1800quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoeveel gulden zou dat wel niet zijn
4000 ongeveerquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hoeveel gulden zou dat wel niet zijn
Ik kan niet fatsoenlijk met het toetsenbord van mijn telefoon omgaan dus dan is posten nogal kut.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk niet anders. Sowieso gebruik ik m'n laptop nauwelijks meer.
Ik ben allang niet meer 'de jeugd'.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh! Welja! De jeugd maar klagen, maar nieuwe telefoons, DAT KAN WEL! Een schande.
dit had ik ook totdat retry mij vertelde dat ik swiftkeyapp moest installerenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan niet fatsoenlijk met het toetsenbord van mijn telefoon omgaan dus dan is posten nogal kut.
kun je niet even opbokken met je negativiteit de hele tijd? en je ''IK SNAP DIT NIET JONGENS HELP ME DIT SNAPPEN HALLOOO IK SNAP JULLIE NIET WAAROM SNAP IK DIT NIET'' shitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Materialisten, tegenwoordig... die HELE jeugd.
BAH
Jawel, dat ben je wel. Je bent 20 of zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben allang niet meer 'de jeugd'.
Zum kotzenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
BAH
Jij gaat naar school om hen te pleasen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Schoolleiding en ander zichzelf chronisch overschattend volk.
En dan OOK NOG EEN GROTE MOND de hele tijd...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je niet even opbokken met je negativiteit de hele tijd? en je ''IK SNAP DIT NIET JONGENS HELP ME DIT SNAPPEN HALLOOO IK SNAP JULLIE NIET WAAROM SNAP IK DIT NIET'' shit
Je bent alweer bijna 25, ja?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben allang niet meer 'de jeugd'.
Ja, dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik kan niet fatsoenlijk met het toetsenbord van mijn telefoon omgaan dus dan is posten nogal kut.
Aight, ik zal het eens downloaden.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit had ik ook totdat retry mij vertelde dat ik swiftkeyapp moest installeren
Nee, omdat ik anders niet meer terug kan komen en stiekem toch wel dat diploma wil :$ :$quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij gaat naar school om hen te pleasen?
Ja, bijna weer 25.quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik het wel.Ik vind het fijn. Zit nu bijvoorbeeld te kakken.
oh, ja, dat is ook mijn drijfveer jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik anders niet meer terug kan komen en stiekem toch wel dat diploma wil :$ :$
Zit gewoon op de bank hoor.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh, ja, dat is ook mijn drijfveer ja
K.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je 2x moet zeggen dat je niet aan het kakken bent, ben je wss aan het kakken
Gaf mapima gastcollege?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zo heb ik vandaag 4 uur hoorcollege gehad over "hoe om te gaan met weerstand"
kwam mijn fok! ervaring wel goed van pas
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hermann is de bijnaam van Der_Mann
'Gevat' omdat Chroestjov en Hoink hele gevatte users zijn.
en die lama's zijn geen lama's maar alpaca's. Zijn gewoon topickaaps, maar dat is tegenwoordig blijkbaar standaard met een alpaca. Wat meer originaliteit zou wat mij betreft ook wel mogen.
Bètastudiesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zo heb ik vandaag 4 uur hoorcollege gehad over "hoe om te gaan met weerstand"
kwam mijn fok! ervaring wel goed van pas
Hermann.quote:
Weer niet geklikt. Ebola maar een eind op.quote:
Dacht 'weerstand' uit de natuurkunde.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
economie verdien je veel geld enzo toch of niet dan
ik kan jou nu behoeden voor een enorme fout in je leven. maar omdat je zo vaag deed over drenthe pasgeleden zeg ik niks.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dacht 'weerstand' uit de natuurkunde.
Maar ik ga ook iets economisch doen wss, dus respect g.
Economiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dacht 'weerstand' uit de natuurkunde.
Maar ik ga ook iets economisch doen wss, dus respect g.
Alsof jij veel ouder bent dan ik. Kom nouquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef Chloroform het volgende:
Jezus, wat een jonkies hier allemaal. Bah.
Allemaal commerciële economie studeren toch.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tuurlijk gaan ze 'iets met economie' doen... lekker allemaal een rondedans rond het gouden kalf doen.
Mag ik even overgeven?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Allemaal commerciële economie studeren toch.
Jij bent 21 ofzo, doe normaalquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alsof jij veel ouder bent dan ik. Kom nou
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef Willoow het volgende:
Al zijn wiskunde studies volgens mij wel het leukst
Daar zitten alleen studenten die op Bedrijfseconomie, Fiscaal recht of MER gefaald zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar kijk Guusje, jij bleef mij maar ongewenst aanspreken en nu wil ik jou kennis laten maken met mijn muzieksmaak.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weer niet geklikt. Ebola maar een eind op.
Accountancy.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goede track dat dan weer welquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, maar kijk Guusje, jij bleef mij maar ongewenst aanspreken en nu wil ik jou kennis laten maken met mijn muzieksmaak.
Niet zo boos doen hé, laten we het gezellig houden.
Maar wiskunde is dan ook leukquote:
Ja, en ik weet zelf ook wel dat ik die studie uiteraard niet in de buurt van Drenthe moet gaan doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan jou nu behoeden voor een enorme fout in je leven. maar omdat je zo vaag deed over drenthe pasgeleden zeg ik niks.
economie is toch gammastudie trouwens of niet?
Wiskunde is verschrikkelijk.quote:
Ik ben gwn talent.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tuurlijk gaan ze 'iets met economie' doen... lekker allemaal een rondedans rond het gouden kalf doen.
pls, neequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef Willoow het volgende:
Al zijn wiskunde studies volgens mij wel het leukst
Neehquote:
Oh ja, MER, ook zo'n opleiding.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar zitten alleen studenten die op Bedrijfseconomie, Fiscaal recht of MER gefaald zijn.
Gevat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, maar kijk Guusje, jij bleef mij maar ongewenst aanspreken en nu wil ik jou kennis laten maken met mijn muzieksmaak.
Best leuk in Groningen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, en ik weet zelf ook wel dat ik die studie uiteraard niet in de buurt van Drenthe moet gaan doen.
Bijna. Ben je echt 21 trouwens? Ik gokte maar wat namelijk.quote:
Wiskunde is prachtigquote:
Oh sorry, gevoelige snaar geraakt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zie die docent Engels (als ik het goed onthouden hebt) stoer doen dan
Nu zowel Pax als Johannes mod is, durf ik niet meer op Groningen te haten, dus je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Best leuk in Groningen hoor
HZAW is 15quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bijna. Ben je echt 21 trouwens? Ik gokte maar wat namelijk.
Scheelt niet veel nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bijna. Ben je echt 21 trouwens? Ik gokte maar wat namelijk.
Toen je zei dat je Engels docent ging spelen, jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry, gevoelige snaar geraakt?
Pls, je bent 15.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had wel een kkgoeie docent engels op de middelbare hoor
is niet te zienquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nare herinneringen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Toen je zei dat je Engels docent ging spelen, ja
Economie an sich heeft vrij weinig met politieke kleur van doen, maar oké.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Economie... dat woord komt de strot uit. Klote VVD
Ik vond engels nooit leuk toen ik op de middelbare zatquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nee, maar de VVD roept het wel steeds en laat mensen desgewenst ook gewoon deporteren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Economie an sich heeft vrij weinig met politieke kleur van doen, maar oké.
Bedankt, Guusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pls, je bent 15.
Je hebt net de brugklas erop zitten man
is idd moeilijk te zien als ik nederlands typquote:
enige vak wat ik leuk vond omdat ik er nooit voor hoefde te lerenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vond engels nooit leuk toen ik op de middelbare zat
Probeer het eens met woorden.quote:
Je bent zelf 17quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pls, je bent 15.
Je hebt net de brugklas erop zitten man
Ik stel me bij mensen die economie studeren wel altijd van die corpsballetjes die de hele dag in pak lopen voor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gevat.
Weer niet geklikt trouwens.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Goede track dat dan weer wel
lolquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, maar de VVD roept het wel steeds en laat mensen desgewenst ook gewoon deporteren.
Vorig jaar was een verschrikking, ja. Zit je dan als groep 20 jarigen "ship" "boat" "lady" na te zeggenquote:
Valt bij economie best mee, rechten is erger denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik stel me bij mensen die economie studeren wel altijd van die corpsballetjes die de hele dag in pak lopen voor.
Het was wel het paradepaardje van Mark Rutte. "We moeten dit en dit, want dat is goed voor de economie en dan krijgen we meer banen."quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
madquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Engels = kut
Docent = kut
Docent Engels = al helemaal kut
gr gr
oh ja, veel van die types als datismijnmening idd denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Valt bij economie best mee, rechten is erger denk ik.
Wat ben jij toch altijd van het generaliseren. Mijn schoonvader van in de 60 heeft ook graag de nieuwste beste telefoon hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
BAH
Ik vond het wat teveel poespas. En elke keer die mondelinge opdrachten kwamen mijn strot uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige vak wat ik leuk vond omdat ik er nooit voor hoefde te leren
Eerder mensen die totaal niet weten wat ze willen in hun leven en die economie wel makkelijk vonden op de havo...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik stel me bij mensen die economie studeren wel altijd van die corpsballetjes die de hele dag in pak lopen voor.
Ik vind muzieksmaak wel erg groot in deze.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er lopen een paar engerds tussen die denken dat ze de nieuwe Bram Moszkowicz zijn, maar de meeste mensen zijn wel nuchter en normaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Valt bij economie best mee, rechten is erger denk ik.
wij hadden bijna nooit mondelinge opdrachten hoor, alleen af en toe moest iemand de opdracht voorlezen ofzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vond het wat teveel poespas. En elke keer die mondelinge opdrachten kwamen mijn strot uit.
Lekker hard werken door een paar boeken te lezen, iedere zaterdagmorgen een vakantiebaantje te hebben en voor het grootste deel rond te komen door een bijdrage van je vader en ondertussen ook nog even lid zijn van de JOVD en het bestuur van de studievereniging omdat dat goed op je CV staat. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van het generaliseren...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd van het generaliseren. Mijn schoonvader van in de 60 heeft ook graag de nieuwste beste telefoon hoor.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lekker hard werken door een paar boeken te lezen, iedere zaterdagmorgen een vakantiebaantje te hebben en voor het grootste deel rond te komen door een bijdrage van je vader en ondertussen ook nog even lid zijn van de JOVD en het bestuur van de studievereniging omdat dat goed op je CV staat. Niets mis mee.
O ok, goed om te weten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er lopen een paar engerds tussen die denken dat ze de nieuwe Bram Moszkowicz zijn, maar de meeste mensen zijn wel nuchter en normaal.
Jij had toch met veel pracht en praal jezelf in de wilgen gehangen?quote:
Tering.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vorig jaar was een verschrikking, ja. Zit je dan als groep 20 jarigen "ship" "boat" "lady" na te zeggen
Vergroten van de koopkracht en het aantal beschikbare banen is ook gewoon belangrijk als je uit de crisis wil komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het was wel het paradepaardje van Mark Rutte. "We moeten dit en dit, want dat is goed voor de economie en dan krijgen we meer banen."
Hier moest ik ook meteen aan denkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, veel van die types als datismijnmening idd denk ik.
Al die mensen dachten dat Mascha wel erg materialistisch wasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Met 3 boten erop. I LOVE BOATS
Ze had wel zo'n luxe titel voor d'r naam staan anders, al zegt dat tegenwoordig niets meer dunkt mequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tering.![]()
Vaak zijn de taaldocenten op het beroepsonderwijs gewoon gefaalde middelbareschooldocenten.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
JOVD... mag ik even een hele grote teil?
Ik maak die storeis real life mee g ik weet alle ins en outsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom dan stoer doen over de middelbare a sahbi
?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Al die mensen dachten dat Mascha wel erg materialistisch was_____!
Er staat ook gewoon salade op, de rode draad in haar kantoor.
Ach, je bent 17, je zit nog midden in je puberteit. Komt wel goed hoor.quote:
Jellyquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, je bent 17, je zit nog midden in je puberteit. Komt wel goed hoor.
Saladerestjes apart houden voor lekkere kruidenpeeling.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Al die mensen dachten dat Mascha wel erg materialistisch was_____!
Er staat ook gewoon salade op, de rode draad in haar kantoor.
jatokquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik maak die storeis real life mee g ik weet alle ins en outs
storeis. ik zie nu waarom je de engelse docent haat iddquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik maak die storeis real life mee g ik weet alle ins en outs
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom dan stoer doen over de middelbare a sahbi
ja, gewoon inloggen met je PSN account die je gebruikt op PS3quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
Der_Mann of dp, kan ik gewoon van PSN van m'n PS3 overzetten op m'n PS4?
Ja denk het wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
Der_Mann of dp, kan ik gewoon van PSN van m'n PS3 overzetten op m'n PS4?
Nee. Er zijn ook docenten die dan Engels op de uni hebben gedaan en een half jaar een cursus lesgeven hebben gehad. Totaal geen didactisch inzicht. Zonde wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ze had wel zo'n luxe titel voor d'r naam staan anders, al zegt dat tegenwoordig niets meer dunkt me
En zo erg, die kapper. Ben er iedere keer toch wel weer erg van door aangedaan en pak gelijk m'n camera om dit voorval te filmen met de enige geposeerde gezichtsuitdrukking die ik beheers.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Saladerestjes apart houden voor lekkere kruidenpeeling.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind muzieksmaak wel erg groot in deze.
Ahw poepie tochquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, gewoon inloggen met je PSN account die je gebruikt op PS3
quote:
20?quote:
Niet gekliktquote:
Welke spellen heb je?quote:
18?quote:
Zo zal het wel gegaan zijn ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Er zijn ook docenten die dan Engels op de uni hebben gedaan en een half jaar een cursus lesgeven hebben gehad. Totaal geen didactisch inzicht. Zonde wel.
Volgens mij ben je wel 24, vooral omdat je je geboortedatum opeens aangepast hebt in je profiel.quote:
Oke.. In ieder geval ouder dan 15 dus?quote:
Gwn een typfout, Hermann, niet meteen zo gemeen doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
storeis. ik zie nu waarom je de engelse docent haat idd
Hehe, wat stond daar dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij ben je wel 24, vooral omdat je je geboortedatum opeens aangepast hebt in je profiel.
hij bevestigde ook ooit eens dat hij 23/24 was jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij ben je wel 24, vooral omdat je je geboortedatum opeens aangepast hebt in je profiel.
Ohquote:
nee man, dat was omdat ik toegang wilde tot KPD en zomaar wat in had gevuldquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
In ieder geval dat ie in 1990 geboren is, verder weet ik het niet meer.quote:
Gerapporteerd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee man, dat was omdat ik toegang wilde tot KPD en zomaar wat in had gevuld
Ik heb Gijp en Kieft gelezenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gaan ze het weer over computerspellen hebben...
Man, man, man...
Lees toch eens een mooi boek!
Maar natuurlijk, het is mijn grote droom ooit de vakbonden omver te werpen en de linkse elite uit de weg te ruimen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn hemel... Guus is JOVD-er in spe?
TR gemacht.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee man, dat was omdat ik toegang wilde tot KPD en zomaar wat in had gevuld
Haha nee, die zijn wel echt knap. 28 februari is daar Miss verkiezing van hier in de buurt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Stoere boeren meiden kalender?
Je wordt dus het maatje van Datismijnmening...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, het is mijn grote droom ooit de vakbonden omver te werpen en de linkse elite uit de weg te ruimen.
ik speel nog af en toe BF4 op de PS4, met 64 spelers in zo'n kkgrote map en soms tientallen explosies om je heen blijft tofquote:
quote:
Nou bij die Serious Request video moest ze wel echt huilen hoor. Zoooo zielig voor die vrouwen in derdewereldlanden. Ik raakte ook heel overstuur door die video. Heb niet gedoneerd, maar kwam wel even hard haan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En zo erg, die kapper. Ben er iedere keer toch wel weer erg van door aangedaan en pak gelijk m'n camera om dit voorval te filmen met de enige geposeerde gezichtsuitdrukking die ik beheers.
Onno Hoes was ook ooit een VVD wonderboyquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, het is mijn grote droom ooit de vakbonden omver te werpen en de linkse elite uit de weg te ruimen.
grapjequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan schijt ik op je borstkas, fylax
Voeg me toe dan,quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik speel nog af en toe BF4 op de PS4, met 64 spelers in zo'n kkgrote map en soms tientallen explosies om je heen blijft tof
Ik lees op het moment Room van Emma nogwat. Literair hoogstandje wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gaan ze het weer over computerspellen hebben...
Man, man, man...
Lees toch eens een mooi boek!
Volgende maand Hardlinequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik speel nog af en toe BF4 op de PS4, met 64 spelers in zo'n kkgrote map en soms tientallen explosies om je heen blijft tof
Daarom, komt wel goed. Er komt een dag dat je met plezier denkt aan je docenten en dat sommigen stiekem wel heel leuk waren.quote:
Verschillende zaken, maar de verzamelde werken van Tertullianus doen het thans goed.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik lees op het moment Room van Emma nogwat. Literair hoogstandje wel.
Wat lees jij op het moment, Etto?
RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb Gijp en Kieft gelezen
Was mooi inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Argo die de toegang geweigerd werd
Ik heb nog wat last van m'n buik dus ik had vanmiddag alle restjes van de afgelopen week in een pan gemikt en dit opgegeten met een wrap met mayonaise.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nou bij die Serious Request video moest ze wel echt huilen hoor. Zoooo zielig voor die vrouwen in derdewereldlanden. Ik raakte ook heel overstuur door die video. Heb niet gedoneerd, maar kwam wel even hard haan.
Ben vroeger echt zo vaak verliefd geweest op mijn docenten, was echt een wanhopig kind.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom, komt wel goed. Er komt een dag dat je met plezier denkt aan je docenten en dat sommigen stiekem wel heel leuk waren.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom, komt wel goed. Er komt een dag dat je met plezier denkt aan je docenten en dat sommigen stiekem wel heel leuk waren.
Altijd. Die user heeft zo'n geweldige meningen altijd, meestal ook zeer sterk onderbouwd. Echt een van mijn favoriete users.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je wordt dus het maatje van Datismijnmening...
Laatste keer dat ik écht om KLB heb moeten lachen eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
is dat volgende maand? jeuzes.quote:
ik ben ooit maar 1 keer naar KPD gegaan om een naam van een pornoster te vragenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Link?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik écht om KLB heb moeten lachen eigenlijk.
Onnoquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Onno Hoes was ook ooit een VVD wonderboy
Wil je bijles in zaad veredeling?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ben vroeger echt zo vaak verliefd geweest op mijn docenten, was echt een wanhopig kind.
Was?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ben vroeger echt zo vaak verliefd geweest op mijn docenten, was echt een wanhopig kind.
quote:
Die had ik een paar manden terug nog gelezen idd. Pure kwaliteit!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verschillende zaken, maar de verzamelde werken van Tertullianus doen het thans goed.
Vanavond lekker een uur lang schuimvormpjes maken in een glas water, zin in.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb nog wat last van m'n buik dus ik had vanmiddag alle restjes van de afgelopen week in een pan gemikt en dit opgegeten met een wrap met mayonaise.
en wat als ik dat niet wil, voederbietel? WAT DAN!?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voeg me toe dan,
zodra ik alle privacy shit heb ingevuld
Ik kanker nog iedere dag op mijn docente Engels van vorig jaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het nog kan vinden, zal even zoeken.quote:
Dan niet man, is mij om het even.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en wat als ik dat niet wil, voederbietel? WAT DAN!?
danke schönquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het nog kan vinden, zal even zoeken.
Haha ja, zulke hebben wij ook gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar sommigen ook echt heel slecht. Zoals onze mentrix die ging huilen als we niet stil werden.
Dat jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vanavond lekker een uur lang schuimvormpjes maken in een glas water, zin in.
Klinkt geloofwaardigquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben ooit maar 1 keer naar KPD gegaan om een naam van een pornoster te vragen
ohquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan niet man, is mij om het even.
Wie niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kanker nog iedere dag op mijn docente Engels van vorig jaar.
Nou, vertel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kanker nog iedere dag op mijn docente Engels van vorig jaar.
Heb ik ook een keer gehadquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Niet aankaarten in de comments, dat liep voor mij desastreus af.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat ja. Niveau neemt erg af vind ik
.
15-jarigen horen dan ook niet in KPDquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niemand heeft ooit op me gereageerd
Die van mij ook niet. Hij was pas 28 ofzo, en ik was 7.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehadMaar hij was ook nog jong, dus zo erg was het niet
het was al 2 jaar geleden ofzo dus dan had ik 13 moeten wezenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
15-jarigen horen dan ook niet in KPD
watquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Hij was pas 28 ofzo, en ik was 7.
Ik zie het.quote:
Naar dezelfde school geweest als mij?quote:
Ik ook niet. Nooit verder gekomen dan een beetje fantaseren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:57 schreef Toto69 het volgende:
ik snap echt niet dat je op leraren/leraressen kan vallen
Zelfs dat niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nooit verder gekomen dan een beetje fantaseren.
Ik heb in de eerste ook echt een hoer van een docente Engels gehad. In de vijfde en zesde had ik dan juist weer een ontzettend lieve docent.quote:
als hij lesgaf aan de kleuterklas was dit een raardere zin geweestquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:59 schreef Chloroform het volgende:
En hij was heel geïnteresseerd in iedereen. Hij nam altijd laatste les voor elke vakantie snoepjes mee ook. Dat vergeet ik nooit meer.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vriend had als kleuter een juffrouw die hij 'de juffrouw met de dikke billen' noemde.![]()
Ik heb liever een fatsoenlijke les dan een zak snoep.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb in de eerste ook echt een hoer van een docente Engels gehad. In de vijfde en zesde had ik dan juist weer een ontzettend lieve docent.Hij kon echt goed lesgeven. En hij was heel geïnteresseerd in iedereen. Hij nam altijd laatste les voor elke vakantie snoepjes mee ook. Dat vergeet ik nooit meer.
Ja ja.quote:
Gvd paar geile gymdocenten gehad, tering. Ook eentje die echt vers van de opleiding kwam. 23 was hij toen. Damn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:57 schreef Toto69 het volgende:
ik snap echt niet dat je op leraren/leraressen kan vallen
Ligt eraan waar jij naar school bent geweest.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Naar dezelfde school geweest als mij?
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
volgens mij haat jij vrouwen in het algemeen of niet?
Het was niet het een of het ander. Gewoon een vriendelijk gebaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb liever een fatsoenlijke les dan een zak snoep.
In de 4e of 5e had ik ook een man die echt geweldig wasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb in de eerste ook echt een hoer van een docente Engels gehad. In de vijfde en zesde had ik dan juist weer een ontzettend lieve docent.Hij kon echt goed lesgeven. En hij was heel geïnteresseerd in iedereen. Hij nam altijd laatste les voor elke vakantie snoepjes mee ook. Dat vergeet ik nooit meer.
Omkoperij. Om de blokenquête te overleven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het was niet het een of het ander. Gewoon een vriendelijk gebaar.
geilquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:02 schreef voederbietel het volgende:
Ik was als docent altijd verliefd op een leerlinge van me maar daar kan je niet gezellig met wat andere kerels herinneringen over ophalen.
Mooi is dat toch.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
In de 4e of 5e had ik ook een man die echt geweldig wasWas ook altijd tof en toonde echt interesse in je.
Die herinneringen haal je in je eentje wel vaak op zeker?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:02 schreef voederbietel het volgende:
Ik was als docent altijd verliefd op een leerlinge van me maar daar kan je niet gezellig met wat andere kerels herinneringen over ophalen.
Ligt niet aan jou, stats wijzen het ook uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:03 schreef Copthorne het volgende:
Ligt het aan mij of is KLB rustiger geworden? En ik zie ook wat nieuwe namen voorbij komen.
ligt aan jouquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:03 schreef Copthorne het volgende:
Ligt het aan mij of is KLB rustiger geworden? En ik zie ook wat nieuwe namen voorbij komen.
is idd rustiger gewordenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:03 schreef Copthorne het volgende:
drie maal daagsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die herinneringen haal je in je eentje wel vaak op zeker?
Ja dat zal het geweest zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Omkoperij. Om de blokenquête te overleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |