Haha zo gevat weer deze!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet het ook niet precies maar het schijnt uitermate ''grappig'' te zijn.
quote:
Gewoon negeren.quote:
Gevatquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weet je dat ik eigenlijk HEEL boos op jou ben, Guusje-infuusje?
gevatquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Die gevat-opmerkingen zijn niet echt grappig nee. Komt beetje jaloers over. Beetje op een wijvenmanier.
Ja, leg uit dan... die lama's, en dat 'gevat' en dat Herman...quote:
nog eentje die het verschil niet weet tussen alpaca's en lama's, sjongejongequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
En wat is er met die Lama's de hele tijd?
Ik word echt GEK hier.
Ok Chlo, srry Chlo, zal niet meer doen Chlo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Die gevat-opmerkingen zijn niet echt grappig nee. Komt beetje jaloers over. Beetje op een wijvenmanier.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Die constante stroom van gifjes en vage "ruzies" van schijnbaar zeer gevatte users zijn niet echt grappig nee. Komt beetje jaloers over. Beetje op een wijvenmanier.
Dan krijgt het topic alleen maar meer aandacht.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Het is weer alpacatijd blijkaar: KLB / Geen helikopter hebben
Oh wow, wat onverwachts dit. :$quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok Chlo, srry Chlo, zal niet meer doen Chlo.
Hermann is de bijnaam van Der_Mannquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, leg uit dan... die lama's, en dat 'gevat' en dat Herman...
Maar is wel leuk toch? :squote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan krijgt het topic alleen maar meer aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |