maar ik moet wel drie keer per week naar Rotterdamquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:50 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdomme jij woont toch niet in Delft?
wij hebben 100% aanwezigheidsplicht je mag wel een enkele keer afwezig zijn maar dan moet je een stomme opdracht makenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:50 schreef NiceHat het volgende:
Ga gewoon niet naar school. Niemand zal je missen.
omg ik deel dezelfde gemeente als mapimaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:50 schreef mapima het volgende:
[..]
maar ik moet wel drie keer per week naar Rotterdam
Snel, hang jezelf op.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
omg ik deel dezelfde gemeente als mapima
kom chillen dan vanavond dzjiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
omg ik deel dezelfde gemeente als mapima
klopt maar ik doe alsof ik de koningin ben en wijs ze allema afquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:33 schreef kroodje_broket het volgende:
Pima's mailbox stroomt intussen vol met lieve Fok!ers die haar elke dag willen liften.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:59 schreef Copthorne het volgende:
Den Haag represent.![]()
Als ik later veel geld heb, dan koop ik een helikopter voor je, mapima.
Ik zie er maar één en die neem ik niet al te serieusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die hier mapima's haar aarsje gaan schoonlikken![]()
Brabant, eigenlijk, maar ik zou maar wat graag hebben dat Brabant zich als de sodemieter van Nederland afscheidt ja.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |