ohquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan niet man, is mij om het even.
Wie niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kanker nog iedere dag op mijn docente Engels van vorig jaar.
Nou, vertel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kanker nog iedere dag op mijn docente Engels van vorig jaar.
Heb ik ook een keer gehadquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ben vroeger echt zo vaak verliefd geweest op mijn docenten, was echt een wanhopig kind.
Niet aankaarten in de comments, dat liep voor mij desastreus af.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat ja. Niveau neemt erg af vind ik
.
15-jarigen horen dan ook niet in KPDquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niemand heeft ooit op me gereageerd
Die van mij ook niet. Hij was pas 28 ofzo, en ik was 7.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehadMaar hij was ook nog jong, dus zo erg was het niet
het was al 2 jaar geleden ofzo dus dan had ik 13 moeten wezenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
15-jarigen horen dan ook niet in KPD
watquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die van mij ook niet. Hij was pas 28 ofzo, en ik was 7.
Ik zie het.quote:
Naar dezelfde school geweest als mij?quote:
Ik ook niet. Nooit verder gekomen dan een beetje fantaseren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:57 schreef Toto69 het volgende:
ik snap echt niet dat je op leraren/leraressen kan vallen
Zelfs dat niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nooit verder gekomen dan een beetje fantaseren.
Ik heb in de eerste ook echt een hoer van een docente Engels gehad. In de vijfde en zesde had ik dan juist weer een ontzettend lieve docent.quote:
als hij lesgaf aan de kleuterklas was dit een raardere zin geweestquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:59 schreef Chloroform het volgende:
En hij was heel geïnteresseerd in iedereen. Hij nam altijd laatste les voor elke vakantie snoepjes mee ook. Dat vergeet ik nooit meer.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn vriend had als kleuter een juffrouw die hij 'de juffrouw met de dikke billen' noemde.![]()
Ik heb liever een fatsoenlijke les dan een zak snoep.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb in de eerste ook echt een hoer van een docente Engels gehad. In de vijfde en zesde had ik dan juist weer een ontzettend lieve docent.Hij kon echt goed lesgeven. En hij was heel geïnteresseerd in iedereen. Hij nam altijd laatste les voor elke vakantie snoepjes mee ook. Dat vergeet ik nooit meer.
Ja ja.quote:
Gvd paar geile gymdocenten gehad, tering. Ook eentje die echt vers van de opleiding kwam. 23 was hij toen. Damn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:57 schreef Toto69 het volgende:
ik snap echt niet dat je op leraren/leraressen kan vallen
Ligt eraan waar jij naar school bent geweest.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Naar dezelfde school geweest als mij?
Nee, hoezo?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
volgens mij haat jij vrouwen in het algemeen of niet?
Het was niet het een of het ander. Gewoon een vriendelijk gebaar.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb liever een fatsoenlijke les dan een zak snoep.
In de 4e of 5e had ik ook een man die echt geweldig wasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb in de eerste ook echt een hoer van een docente Engels gehad. In de vijfde en zesde had ik dan juist weer een ontzettend lieve docent.Hij kon echt goed lesgeven. En hij was heel geïnteresseerd in iedereen. Hij nam altijd laatste les voor elke vakantie snoepjes mee ook. Dat vergeet ik nooit meer.
Omkoperij. Om de blokenquête te overleven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het was niet het een of het ander. Gewoon een vriendelijk gebaar.
geilquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:02 schreef voederbietel het volgende:
Ik was als docent altijd verliefd op een leerlinge van me maar daar kan je niet gezellig met wat andere kerels herinneringen over ophalen.
Mooi is dat toch.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:02 schreef Willoow het volgende:
[..]
In de 4e of 5e had ik ook een man die echt geweldig wasWas ook altijd tof en toonde echt interesse in je.
Die herinneringen haal je in je eentje wel vaak op zeker?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:02 schreef voederbietel het volgende:
Ik was als docent altijd verliefd op een leerlinge van me maar daar kan je niet gezellig met wat andere kerels herinneringen over ophalen.
Ligt niet aan jou, stats wijzen het ook uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:03 schreef Copthorne het volgende:
Ligt het aan mij of is KLB rustiger geworden? En ik zie ook wat nieuwe namen voorbij komen.
ligt aan jouquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:03 schreef Copthorne het volgende:
Ligt het aan mij of is KLB rustiger geworden? En ik zie ook wat nieuwe namen voorbij komen.
is idd rustiger gewordenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:03 schreef Copthorne het volgende:
drie maal daagsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die herinneringen haal je in je eentje wel vaak op zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |