Jij had toch met veel pracht en praal jezelf in de wilgen gehangen?quote:
Tering.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Vorig jaar was een verschrikking, ja. Zit je dan als groep 20 jarigen "ship" "boat" "lady" na te zeggen
Vergroten van de koopkracht en het aantal beschikbare banen is ook gewoon belangrijk als je uit de crisis wil komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:40 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Het was wel het paradepaardje van Mark Rutte. "We moeten dit en dit, want dat is goed voor de economie en dan krijgen we meer banen."
Hier moest ik ook meteen aan denkenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, veel van die types als datismijnmening idd denk ik.
Al die mensen dachten dat Mascha wel erg materialistisch wasquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Met 3 boten erop. I LOVE BOATS
Ze had wel zo'n luxe titel voor d'r naam staan anders, al zegt dat tegenwoordig niets meer dunkt mequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tering.![]()
Vaak zijn de taaldocenten op het beroepsonderwijs gewoon gefaalde middelbareschooldocenten.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
JOVD... mag ik even een hele grote teil?
Ik maak die storeis real life mee g ik weet alle ins en outsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom dan stoer doen over de middelbare a sahbi
?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Al die mensen dachten dat Mascha wel erg materialistisch was_____!
Er staat ook gewoon salade op, de rode draad in haar kantoor.
Ach, je bent 17, je zit nog midden in je puberteit. Komt wel goed hoor.quote:
Jellyquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ach, je bent 17, je zit nog midden in je puberteit. Komt wel goed hoor.
Saladerestjes apart houden voor lekkere kruidenpeeling.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Al die mensen dachten dat Mascha wel erg materialistisch was_____!
Er staat ook gewoon salade op, de rode draad in haar kantoor.
jatokquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik maak die storeis real life mee g ik weet alle ins en outs
storeis. ik zie nu waarom je de engelse docent haat iddquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik maak die storeis real life mee g ik weet alle ins en outs
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom dan stoer doen over de middelbare a sahbi
ja, gewoon inloggen met je PSN account die je gebruikt op PS3quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
Der_Mann of dp, kan ik gewoon van PSN van m'n PS3 overzetten op m'n PS4?
Ja denk het wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef voederbietel het volgende:
Der_Mann of dp, kan ik gewoon van PSN van m'n PS3 overzetten op m'n PS4?
Nee. Er zijn ook docenten die dan Engels op de uni hebben gedaan en een half jaar een cursus lesgeven hebben gehad. Totaal geen didactisch inzicht. Zonde wel.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ze had wel zo'n luxe titel voor d'r naam staan anders, al zegt dat tegenwoordig niets meer dunkt me
En zo erg, die kapper. Ben er iedere keer toch wel weer erg van door aangedaan en pak gelijk m'n camera om dit voorval te filmen met de enige geposeerde gezichtsuitdrukking die ik beheers.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Saladerestjes apart houden voor lekkere kruidenpeeling.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind muzieksmaak wel erg groot in deze.
Ahw poepie tochquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, gewoon inloggen met je PSN account die je gebruikt op PS3
quote:
20?quote:
Niet gekliktquote:
Welke spellen heb je?quote:
18?quote:
Zo zal het wel gegaan zijn ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Er zijn ook docenten die dan Engels op de uni hebben gedaan en een half jaar een cursus lesgeven hebben gehad. Totaal geen didactisch inzicht. Zonde wel.
Volgens mij ben je wel 24, vooral omdat je je geboortedatum opeens aangepast hebt in je profiel.quote:
Oke.. In ieder geval ouder dan 15 dus?quote:
Gwn een typfout, Hermann, niet meteen zo gemeen doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
storeis. ik zie nu waarom je de engelse docent haat idd
Hehe, wat stond daar dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij ben je wel 24, vooral omdat je je geboortedatum opeens aangepast hebt in je profiel.
hij bevestigde ook ooit eens dat hij 23/24 was jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij ben je wel 24, vooral omdat je je geboortedatum opeens aangepast hebt in je profiel.
Ohquote:
nee man, dat was omdat ik toegang wilde tot KPD en zomaar wat in had gevuldquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |