En zo erg, die kapper. Ben er iedere keer toch wel weer erg van door aangedaan en pak gelijk m'n camera om dit voorval te filmen met de enige geposeerde gezichtsuitdrukking die ik beheers.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Saladerestjes apart houden voor lekkere kruidenpeeling.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind muzieksmaak wel erg groot in deze.
Ahw poepie tochquote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja, gewoon inloggen met je PSN account die je gebruikt op PS3
quote:
20?quote:
Niet gekliktquote:
Welke spellen heb je?quote:
18?quote:
Zo zal het wel gegaan zijn ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Er zijn ook docenten die dan Engels op de uni hebben gedaan en een half jaar een cursus lesgeven hebben gehad. Totaal geen didactisch inzicht. Zonde wel.
Volgens mij ben je wel 24, vooral omdat je je geboortedatum opeens aangepast hebt in je profiel.quote:
Oke.. In ieder geval ouder dan 15 dus?quote:
Gwn een typfout, Hermann, niet meteen zo gemeen doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
storeis. ik zie nu waarom je de engelse docent haat idd
Hehe, wat stond daar dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij ben je wel 24, vooral omdat je je geboortedatum opeens aangepast hebt in je profiel.
hij bevestigde ook ooit eens dat hij 23/24 was jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Volgens mij ben je wel 24, vooral omdat je je geboortedatum opeens aangepast hebt in je profiel.
Ohquote:
nee man, dat was omdat ik toegang wilde tot KPD en zomaar wat in had gevuldquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |