Oh sorry, gevoelige snaar geraakt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zie die docent Engels (als ik het goed onthouden hebt) stoer doen dan
Nu zowel Pax als Johannes mod is, durf ik niet meer op Groningen te haten, dus je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Best leuk in Groningen hoor
HZAW is 15quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bijna. Ben je echt 21 trouwens? Ik gokte maar wat namelijk.
Scheelt niet veel nee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bijna. Ben je echt 21 trouwens? Ik gokte maar wat namelijk.
Toen je zei dat je Engels docent ging spelen, jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry, gevoelige snaar geraakt?
Pls, je bent 15.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had wel een kkgoeie docent engels op de middelbare hoor
is niet te zienquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nare herinneringen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Toen je zei dat je Engels docent ging spelen, ja
Economie an sich heeft vrij weinig met politieke kleur van doen, maar oké.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Economie... dat woord komt de strot uit. Klote VVD
Ik vond engels nooit leuk toen ik op de middelbare zatquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nee, maar de VVD roept het wel steeds en laat mensen desgewenst ook gewoon deporteren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Economie an sich heeft vrij weinig met politieke kleur van doen, maar oké.
Bedankt, Guusquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pls, je bent 15.
Je hebt net de brugklas erop zitten man
is idd moeilijk te zien als ik nederlands typquote:
enige vak wat ik leuk vond omdat ik er nooit voor hoefde te lerenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vond engels nooit leuk toen ik op de middelbare zat
Probeer het eens met woorden.quote:
Je bent zelf 17quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Pls, je bent 15.
Je hebt net de brugklas erop zitten man
Ik stel me bij mensen die economie studeren wel altijd van die corpsballetjes die de hele dag in pak lopen voor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gevat.
Weer niet geklikt trouwens.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Goede track dat dan weer wel
lolquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, maar de VVD roept het wel steeds en laat mensen desgewenst ook gewoon deporteren.
Vorig jaar was een verschrikking, ja. Zit je dan als groep 20 jarigen "ship" "boat" "lady" na te zeggenquote:
Valt bij economie best mee, rechten is erger denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik stel me bij mensen die economie studeren wel altijd van die corpsballetjes die de hele dag in pak lopen voor.
Het was wel het paradepaardje van Mark Rutte. "We moeten dit en dit, want dat is goed voor de economie en dan krijgen we meer banen."quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
madquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Engels = kut
Docent = kut
Docent Engels = al helemaal kut
gr gr
oh ja, veel van die types als datismijnmening idd denk ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Valt bij economie best mee, rechten is erger denk ik.
Wat ben jij toch altijd van het generaliseren. Mijn schoonvader van in de 60 heeft ook graag de nieuwste beste telefoon hoor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Materialisten, tegenwoordig... die HELE jeugd.
BAH
Ik vond het wat teveel poespas. En elke keer die mondelinge opdrachten kwamen mijn strot uit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige vak wat ik leuk vond omdat ik er nooit voor hoefde te leren
Eerder mensen die totaal niet weten wat ze willen in hun leven en die economie wel makkelijk vonden op de havo...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik stel me bij mensen die economie studeren wel altijd van die corpsballetjes die de hele dag in pak lopen voor.
Ik vind muzieksmaak wel erg groot in deze.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, maar kijk Guusje, jij bleef mij maar ongewenst aanspreken en nu wil ik jou kennis laten maken met mijn muzieksmaak.
Niet zo boos doen hé, laten we het gezellig houden.
Valt wel mee. Er lopen een paar engerds tussen die denken dat ze de nieuwe Bram Moszkowicz zijn, maar de meeste mensen zijn wel nuchter en normaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Valt bij economie best mee, rechten is erger denk ik.
wij hadden bijna nooit mondelinge opdrachten hoor, alleen af en toe moest iemand de opdracht voorlezen ofzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vond het wat teveel poespas. En elke keer die mondelinge opdrachten kwamen mijn strot uit.
Lekker hard werken door een paar boeken te lezen, iedere zaterdagmorgen een vakantiebaantje te hebben en voor het grootste deel rond te komen door een bijdrage van je vader en ondertussen ook nog even lid zijn van de JOVD en het bestuur van de studievereniging omdat dat goed op je CV staat. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet van het generaliseren...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat ben jij toch altijd van het generaliseren. Mijn schoonvader van in de 60 heeft ook graag de nieuwste beste telefoon hoor.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Lekker hard werken door een paar boeken te lezen, iedere zaterdagmorgen een vakantiebaantje te hebben en voor het grootste deel rond te komen door een bijdrage van je vader en ondertussen ook nog even lid zijn van de JOVD en het bestuur van de studievereniging omdat dat goed op je CV staat. Niets mis mee.
O ok, goed om te weten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Valt wel mee. Er lopen een paar engerds tussen die denken dat ze de nieuwe Bram Moszkowicz zijn, maar de meeste mensen zijn wel nuchter en normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |