quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dan snap ik het wel.Ik vind het fijn. Zit nu bijvoorbeeld te kakken.
oh, ja, dat is ook mijn drijfveer jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, omdat ik anders niet meer terug kan komen en stiekem toch wel dat diploma wil :$ :$
Zit gewoon op de bank hoor.quote:
Niet?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh, ja, dat is ook mijn drijfveer ja
K.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je 2x moet zeggen dat je niet aan het kakken bent, ben je wss aan het kakken
Gaf mapima gastcollege?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zo heb ik vandaag 4 uur hoorcollege gehad over "hoe om te gaan met weerstand"
kwam mijn fok! ervaring wel goed van pas
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hermann is de bijnaam van Der_Mann
'Gevat' omdat Chroestjov en Hoink hele gevatte users zijn.
en die lama's zijn geen lama's maar alpaca's. Zijn gewoon topickaaps, maar dat is tegenwoordig blijkbaar standaard met een alpaca. Wat meer originaliteit zou wat mij betreft ook wel mogen.
Bètastudiesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zo heb ik vandaag 4 uur hoorcollege gehad over "hoe om te gaan met weerstand"
kwam mijn fok! ervaring wel goed van pas
Hermann.quote:
Weer niet geklikt. Ebola maar een eind op.quote:
Dacht 'weerstand' uit de natuurkunde.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
economie verdien je veel geld enzo toch of niet dan
ik kan jou nu behoeden voor een enorme fout in je leven. maar omdat je zo vaag deed over drenthe pasgeleden zeg ik niks.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dacht 'weerstand' uit de natuurkunde.
Maar ik ga ook iets economisch doen wss, dus respect g.
Economiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dacht 'weerstand' uit de natuurkunde.
Maar ik ga ook iets economisch doen wss, dus respect g.
Alsof jij veel ouder bent dan ik. Kom nouquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef Chloroform het volgende:
Jezus, wat een jonkies hier allemaal. Bah.
Allemaal commerciële economie studeren toch.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tuurlijk gaan ze 'iets met economie' doen... lekker allemaal een rondedans rond het gouden kalf doen.
Mag ik even overgeven?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Allemaal commerciële economie studeren toch.
Jij bent 21 ofzo, doe normaalquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alsof jij veel ouder bent dan ik. Kom nou
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef Willoow het volgende:
Al zijn wiskunde studies volgens mij wel het leukst
Daar zitten alleen studenten die op Bedrijfseconomie, Fiscaal recht of MER gefaald zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, maar kijk Guusje, jij bleef mij maar ongewenst aanspreken en nu wil ik jou kennis laten maken met mijn muzieksmaak.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Weer niet geklikt. Ebola maar een eind op.
Accountancy.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goede track dat dan weer welquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, maar kijk Guusje, jij bleef mij maar ongewenst aanspreken en nu wil ik jou kennis laten maken met mijn muzieksmaak.
Niet zo boos doen hé, laten we het gezellig houden.
Maar wiskunde is dan ook leukquote:
Ja, en ik weet zelf ook wel dat ik die studie uiteraard niet in de buurt van Drenthe moet gaan doen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan jou nu behoeden voor een enorme fout in je leven. maar omdat je zo vaag deed over drenthe pasgeleden zeg ik niks.
economie is toch gammastudie trouwens of niet?
Wiskunde is verschrikkelijk.quote:
Ik ben gwn talent.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
Tuurlijk gaan ze 'iets met economie' doen... lekker allemaal een rondedans rond het gouden kalf doen.
pls, neequote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef Willoow het volgende:
Al zijn wiskunde studies volgens mij wel het leukst
Neehquote:
Oh ja, MER, ook zo'n opleiding.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar zitten alleen studenten die op Bedrijfseconomie, Fiscaal recht of MER gefaald zijn.
Gevat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, maar kijk Guusje, jij bleef mij maar ongewenst aanspreken en nu wil ik jou kennis laten maken met mijn muzieksmaak.
Niet zo boos doen hé, laten we het gezellig houden.
Best leuk in Groningen hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:33 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, en ik weet zelf ook wel dat ik die studie uiteraard niet in de buurt van Drenthe moet gaan doen.
Bijna. Ben je echt 21 trouwens? Ik gokte maar wat namelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |