SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 4-12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort) - bron: EenVandaag - Fotoverslag
Foto's van de wandelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's
• Lijst met fototijden van alle foto's (EenVandaag)
• Interpretaties verscheidene FOK!kers nachtfoto van hoofd van KrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevens
Geruisloos - 22-10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NieuwslinksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en KrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoekactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interviews / getuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video
TVN-2-video met het achtergelaten gele briefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatieve postsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reisverslagen, Criminaliteit en Overige Informatie (o.a. Facebookbeschrijving El Pianista)
[ Bericht 0% gewijzigd door jackie12 op 06-01-2015 21:52:49 ]![]()
Ik dacht dat die gewoon zo makkelijk te vinden waren waar K en L verbelevenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:04 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat kan ja, restaurant Nelvis!
Ik denk dat die foto van K met de zeester tijdens een exursie is gemaakt.
Dat is een populaire exursie op Bocas, naar Playa La Estrella![]()
Ik weet het niet of het tijdens een excusie is maar het is wel een hele populaire excursiequote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:06 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik dacht dat die gewoon zo makkelijk te vinden waren waar K en L verbeleven
http://www.tripadvisor.co(...)l_Toro_Province.html
Wat jammer dat er nergens reviews van K en L te vinden zijn. Waren ze misschien van plan na thuiskomst
[ Bericht 6% gewijzigd door Grijzemassa op 06-01-2015 16:17:41 ]![]()
Heb t nieuwe topic geopend omdat ik vind dat de video bij Umberto van 1 mei er in thuis hoort en er volgens mij uit is gehaald.
Kon,ondanks dat ik de vorige topicopener was de OP niet aanpassen om de een of andere manier.
Verder vind ik dat alles van Baru eruit moet omdat helemaal niemand zeker weet of deze man bestaat en daarom we ook niet zeker weten of zijn kaarten kloppen (het valt iig niet te verriefieren)
Domnivoor wil deze info helaas niet delen.
Ik zal toch alles van Baru er in laten staan maar zet de kaart met roze lijn wel in spoiler.
Staat naar mijn mening te dominant bovenaan in de OP en weten we niet eens of dat wel paden zijn.
Verder roep maar wat er in of uit moet.![]()
Ik ga ervan uit dat er al veel meer bekend is bij de ouders maar dat wij daar nog even op moeten wachten. Maar we zullen nooit alles te weten komen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:27 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nieuwe aanwijzingen zijn natuurlijk altijd van harte welkom.
Wat ik persoonlijk jammer vind is dat ik zoveel vragen heb waar waarschijnlijk al wel een antwoord op is maar voor mij/ons als buitenstaander iets is waar we nog niet aan kunnen komen![]()
Ik ga er van uit dat er niets meer bekend is en dat de ouders van K het beetje dat er bekend is zoveel mogelijk benutten om verder onderzoek te bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:27 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat er al veel meer bekend is bij de ouders maar dat wij daar nog even op moeten wachten. Maar we zullen nooit alles te weten komen.
Als er meer bekend was hadden ze dat vast wel in de strijd gegooid.![]()
Oké, dat heb ik gelezen maar ik denk dat men in dergelijke artikelen slordig omgaat met juiste benamingen. Maakt dan niet uit of je het over fosfor of fosfaten hebt, terwijl de impact totaal verschillend is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 15:45 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
In dit geval gaat het om fosfaten
Dentro del expediente, apuntó, el protocolo habla de que los restos de Kris estuvieron sometidos a un proceso químico de fosfato, pero no se ha determinado si este proceso es obra de la naturaleza o de la mano del hombre, afirmó Arrocha.
In the record, he said, the protocol speaks of Kris's remains were subjected to a chemical process phosphate, but has not been determined whether this process is the work of nature or man-said Arrocha.![]()
http://www.lonelyplanet.c(...)/sendero-el-pianista
Stond deze letterlijke tekst er ook al begin april of is deze aangepast?![]()
hai. ik ben jannie55- ik heb de laatste dagen meegelezen hier. ik ben zelf geen speurder, maar wat me opvalt is dit kaartje http://i1.minus.com/ibgctQGGYkMhOV.png
wat ik hier vreemd aan vind is het volgende, de 2 meisjes hebben geprobeerd te bellen. Maar alleen maar overdag, en dat vind ik best wel vreemd, ze hebben niet geprobeerd om avonds te bellen of s nachts, mijn vraag is dus, is het in Panama vroeg donker? Voor mij lijkt het nu net alsof ze alleen maar overdag even konden proberen te bellen. En niet avonds-jannie55![]()
Omdat er duidelijk bij staat dat de oorzaak zowel natuurlijk als door menselijk toedoen kan zijn, weet je al zeker dat het om fosfaten gaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:35 schreef gynaika het volgende:
[..]
Oké, dat heb ik gelezen maar ik denk dat men in dergelijke artikelen slordig omgaat met juiste benamingen. Maakt dan niet uit of je het over fosfor of fosfaten hebt, terwijl de impact totaal verschillend is.![]()
Ik herken de tekst letterlijk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:35 schreef jackie12 het volgende:
http://www.lonelyplanet.c(...)/sendero-el-pianista
Stond deze letterlijke tekst er ook al begin april of is deze aangepast?
Make my day!![]()
Dit is al zo vaak gezegd. Complimenten voor je geduld.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:36 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Omdat er duidelijk bij staat dat de oorzaak zowel natuurlijk als door menselijk toedoen kan zijn, weet je al zeker dat het om fosfaten gaat.Make my day!![]()
Zou kunnen maar er is toch altijd wel voorzichtigheid geboden met het naar buiten brengen van gegevens zolang het onderzoek gaande is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:34 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat er niets meer bekend is en dat de ouders van K het beetje dat er bekend is zoveel mogelijk benutten om verder onderzoek te bewerkstelligen.
Als er meer bekend was hadden ze dat vast wel in de strijd gegooid.![]()
Dank voor je bijvalquote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:38 schreef agter het volgende:
[..]
Dit is al zo vaak gezegd. Complimenten voor je geduld.![]()
![]()
Dat is ook waar. Alleen denk ik dat als er meer en belangrijke zaken bekend zouden zijn bij de familie en de advocaat, ze het allang voor elkaar hadden gekregen om een onderzoek naar een misdrijf van de grond te krijgen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:38 schreef gynaika het volgende:
[..]
Zou kunnen maar er is toch altijd wel voorzichtigheid geboden met het naar buiten brengen van gegevens zolang het onderzoek gaande is.
Er is nu geen onderzoek gaande, alleen een nieuwe zoektocht.![]()
Geduld is een schone zaak...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:38 schreef agter het volgende:
[..]
Dit is al zo vaak gezegd. Complimenten voor je geduld.![]()
Het weer is bar en boos in Boquete en omgeving. Hopelijk belemmert het de zoektocht niet...
https://translate.google.(...)F23833569&edit-text=
http://laestrella.com.pa/(...)rte-vientos/23833569![]()
Ik begrijp niet er eerst wordt gezegd dat ze van de 12e tot de 16e gaan zoeken terwijl ze er nu al zijn.![]()
Had je meegewild?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:56 schreef jackie12 het volgende:
Ik begrijp niet er eerst wordt gezegd dat ze van de 12e tot de 16e gaan zoeken terwijl ze er nu al zijn.![]()
Ik begrijp dat er sprake is meerdere zoekende partijen.Make my day!![]()
Wat ik begrepen heb is de oorspronkelijke zoektocht uitgesteld naar 12 januari.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 16:56 schreef jackie12 het volgende:
Ik begrijp niet er eerst wordt gezegd dat ze van de 12e tot de 16e gaan zoeken terwijl ze er nu al zijn.
Er zouden een aantal deskundigen mee gaan en enkelen daarvan konden hun schema niet meer aanpassen. 3 Daarvan zijn dus al afgereisd en beginnen eerder, dan worden ze later bijgestaan door de rest.![]()
Ja echt wel.quote:Had je meegewild?
Zitten de ouders er nu al want dan kunnen ze daar nog genoeg dingen uitzoeken voor de echte zoektochtquote:Wat ik begrepen heb is de oorspronkelijke zoektocht uitgesteld naar 12 januari.
Er zouden een aantal deskundigen mee gaan en enkelen daarvan konden hun schema niet meer aanpassen. 3 Daarvan zijn dus al afgereisd en beginnen eerder, dan worden ze later bijgestaan door de rest.![]()
De oorspronkelijke Panamese zoektocht zou vandaag beginnen en de Nederlandse groep zou zich er ook vandaag bij aansluiten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:00 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Wat ik begrepen heb is de oorspronkelijke zoektocht uitgesteld naar 12 januari.
Er zouden een aantal deskundigen mee gaan en enkelen daarvan konden hun schema niet meer aanpassen. 3 Daarvan zijn dus al afgereisd en beginnen eerder, dan worden ze later bijgestaan door de rest.
Maar nu zien we direct al een botsing tussen twee culturen: Panama stelt de zoektocht doodleuk een week uit en Nederland blijft star vasthouden aan het oospronkelijke tijdschema.
Van beide kanten dom en weinig efficient. Tekenend voor deze hele affaire.![]()
Je wordt verwacht...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:04 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ja echt wel.
[..]
Zitten de ouders er nu al want dan kunnen ze daar nog genoeg dingen uitzoeken voor de echte zoektocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens klopt de titel van dit onderwerp nu niet meer, dat zou veranderd moeten worden in:
Nog twéé keer zoeken
Namelijk deze week en volgende week.![]()
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:09 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Je wordt verwacht...
Die boer is veel knapper dan ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: