Dit is meer een kaarttruc volgens mij hoor, geen cold reading.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:44 schreef Stickertje het volgende:
cold reading, dat mensen daar nog intrappen
Hoezo?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:44 schreef Mansjester het volgende:
Gadverdamme, wat een negatieve inteeltbende hier zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vinden jullie het gek dat FOK achteruit gaat
Mansjesterquote:Op maandag 5 januari 2015 19:44 schreef Mansjester het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens positief.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:44 schreef Mansjester het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij hoort aan de stemhoogte welke kaart hij heeft.. bij het juiste nummer gaat de stemhoogte een beetje omhoogquote:Op maandag 5 januari 2015 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is meer een kaarttruc volgens mij hoor, geen cold reading.
Doe normaal joh, we zijn hartstikke positief.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:44 schreef Mansjester het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah ik kende ook zo een kaarttruc maar ik kan niet cold readen hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 19:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij hoort aan de stemhoogte welke kaart hij heeft.. bij het juiste nummer gaat de stemhoogte een beetje omhoog
Nop kijk ik nietquote:Op maandag 5 januari 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk je de Mentalist? Zoals hij doet.
Dat beweren nietszeggende users in fb reeks. Jullie zijn de aids van FOk zo ongeveerquote:
Kliekjesvorming dit, bahquote:
Hij zat ook heel duidelijk de hartslag van Harry te voelen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij hoort aan de stemhoogte welke kaart hij heeft.. bij het juiste nummer gaat de stemhoogte een beetje omhoog
Inderdaad, zo'n hekel aan.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat beweren nietszeggende users in fb reeks. Jullie zijn de aids van FOk zo ongeveer
[..]
Kliekjesvorming dit, bah
Lekker kliekjesquote:Op maandag 5 januari 2015 19:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat beweren nietszeggende users in fb reeks. Jullie zijn de aids van FOk zo ongeveer
[..]
Kliekjesvorming dit, bah
Eens lezenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Kliekjesvorming dit, bah
Altijd leuk, mensen die meelezen zonder te reageren om vervolgens in een feedbacktopic na een aantal maanden/jaren te gaan janken.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Kliekjesvorming dit, bah
Derren pakt willekeurig iemand uit de zaal, tekent wat, en persoon haalt dat voorwerp uit de zak.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:49 schreef Karina het volgende:
Het wordt nu wel een beetje eentonig met die kaarten.
Ik heb hem volgens mij weleens gezien op tv. Maar kan me hem niet zo voor de geest halen nu.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Derren pakt willekeurig iemand uit de zaal, tekent wat, en persoon haalt dat voorwerp uit de zak.
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem volgens mij weleens gezien op tv. Maar kan me hem niet zo voor de geest halen nu.
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Vast weer een schijtlollige lucky over Boer Zoekt Vrouw straks.
GGMM vindt dit leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dat eens checken. Weet zeker dat ik hem weleens op tv heb gezien trouwens.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna alles staat op Youtube.
Jaquote:Op maandag 5 januari 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd leuk, mensen die meelezen zonder te reageren om vervolgens in een feedbacktopic na een aantal maanden/jaren te gaan janken.
Hoe dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die laatste truuk is echt, maar wel duidelijk hoe hij werkt.
Dat dus.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:52 schreef Heufd het volgende:
De Zweden-kaart heeft hij al die tijd bij zich en moffelt hij de zeventiende keer bij de stapel of zo?
Dat kan, dit ook:quote:Op maandag 5 januari 2015 19:52 schreef Heufd het volgende:
De Zweden-kaart heeft hij al die tijd bij zich en moffelt hij de zeventiende keer bij de stapel of zo?
twitter:roosvonk twitterde op maandag 05-01-2015 om 19:52:16Ik snap m. Op alle even kaartjes staat janMulder, op de oneven staat Zweden. Hij toont de omringende (oneven resp even) kaartjes eerst #dwdd reageer retweet
Ja ooit een serie met grote groep en uiteindelijk moest er 1 een wapen laden en deed hij Russisch roulette. De aanloop was leuker dan de uiteindelijke finale. Later een heel dorp iets laten geloven, of soort Agatha Christie verhaal, waar hij iemand kon overtuigen dat hij de moord had gepleegd. En een willekeurig iemand een bankoverval laten plegen door suggestie.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga dat eens checken. Weet zeker dat ik hem weleens op tv heb gezien trouwens.
Omdat ik hoop op een leuke Lucky natuurlijk! Helaas kan ik niet de toekomst voorspellen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan? Doe eens positief.
Dat is hetzelfde.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:54 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat kan, dit ook:twitter:roosvonk twitterde op maandag 05-01-2015 om 19:52:16Ik snap m. Op alle even kaartjes staat janMulder, op de oneven staat Zweden. Hij toont de omringende (oneven resp even) kaartjes eerst #dwdd reageer retweet
Dit, scherpquote:Op maandag 5 januari 2015 19:54 schreef Postbus100 het volgende:
Maar bij Marc-Marie werden kaart 1,3,5,7,9 etc nooit omgedraaid. En bij Matthijs 2,4,6,8 etc ook niet. Dus zeker aan het eind konden Nederland en Duitsland nooit gekozen worden. Maar het is mogelijk dat kaart 13,15,17,19 en 21 allemaal kaarten met Zweden waren. En dat de kaarten achteraf zijn gemaakt naar aanleiding van het filmpje met Jan Mulder.
nogalquote:Op maandag 5 januari 2015 19:48 schreef waxmask het volgende:
pfff belangrijk onderdeel van heel de performance is iemand met charisma en zelfverzekerdheid. Wat een dweil deze gast....
Hij zegt, kies een getal onder de 30, maar hij heeft bijvoorbeeld 35 kaartjes in zijn hand. Hij laat de bovenste drie of vier zien die allen verschillend zijn.quote:
En de vogel was zijn broertje, de originele vogel is dood en geplet. Flauw hoor trucs verklaren...quote:Op maandag 5 januari 2015 19:54 schreef Postbus100 het volgende:
Maar bij Marc-Marie werden kaart 1,3,5,7,9 etc nooit omgedraaid. En bij Matthijs 2,4,6,8 etc ook niet. Dus zeker aan het eind konden Nederland en Duitsland nooit gekozen worden. Maar het is mogelijk dat kaart 13,15,17,19 en 21 allemaal kaarten met Zweden waren. En dat de kaarten achteraf zijn gemaakt naar aanleiding van het filmpje met Jan Mulder.
Wat een kutopmerking.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
weet je zeker dat hbo niet te hooggegrepen is?
Dit dus.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:54 schreef Postbus100 het volgende:
Maar de tafelgasten zat er volgens mij wel allemaal bij toch?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Goh ik snap ook eindelijk een truc![]()
Dat legt tostitomaatkaas dan wel weer duidelijk uit (toch niet het hele verhaal voor niets getyptquote:Op maandag 5 januari 2015 20:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar de tafelgasten zat er volgens mij wel allemaal bij toch?
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Hij zegt, kies een getal onder de 30, maar hij heeft bijvoorbeeld 35 kaartjes in zijn hand. Hij laat de bovenste drie of vier zien die allen verschillend zijn.
Er wordt een getal gekozen (onder de 30) en hij telt draait de kaartjes om en begint van de andere kant te tellen. De drie of vier die hij liet zien kunnen het nooit worden, want dat zou dan kaartje 35/34/33 etc zijn. Bij de andere kaartjes die hij niet heeft laten zien is bij het stapeltje van mathijs elk oneven getal hetzelfde (zweden) en even anders. Hij kiest 17 (oneven, zoals afgesproken) en dat is dus Zweden. Hij laat daarna de kaartjes daarnaast zien en zegt: kijk deze hadden het ook kunnen zijn. Dit is niet zo, want dat zijn kaartjes 16 en 18, kaartjes die mathijs nooit had kunnen kiezen.
Snap je?
Begin eens met deze anders, geen theatershow, maar wel echt briljant.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga dat eens checken. Weet zeker dat ik hem weleens op tv heb gezien trouwens.
Helaas:quote:Op maandag 5 januari 2015 21:20 schreef Operc het volgende:
[..]
Begin eens met deze anders, geen theatershow, maar wel echt briljant.
Was ik al bang voor. Het idee is dat hij een stel bejaarden gaat trainen om kunst te stelen en aan de galleriehouder vertelt welke dag/tijdstip welk schilderij door wie gestolen gaat worden.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas:
This video contains content from BBC Worldwide, who has blocked it in your country on copyright grounds.
Maar ik kan hem vast nog wel ergens anders vinden.
Maar als hij ze traint weet hij dat toch al van te voren? Of traint hij ze alleen in het stelen en vertellen ze hem verder niet hoe etc. ze het gaan doen?quote:Op maandag 5 januari 2015 21:23 schreef Operc het volgende:
[..]
Was ik al bang voor. Het idee is dat hij een stel bejaarden gaat trainen om kunst te stelen en aan de galleriehouder vertelt welke dag/tijdstip welk schilderij door wie gestolen gaat worden.
Derren traint de bejaarden, de galleriehouder wordt alleen verteld hoe laat/waar etc. Het idee is dat Derren voor 1 pond wed met de galleriehouder dat hij een schilderij kan stelen, zelfs als hij zegt wie het doet en wanneer etc.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar als hij ze traint weet hij dat toch al van te voren? Of traint hij ze alleen in het stelen en vertellen ze hem verder niet hoe etc. ze het gaan doen?
Ah op die manier. Klinkt wel interessant inderdaad. De galeriehouder staat dus bij wijze van spreken op wacht en toch wordt onder zijn neus een schilderij gejat.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Derren traint de bejaarden, de galleriehouder wordt alleen verteld hoe laat/waar etc. Het idee is dat Derren voor 1 pond wed met de galleriehouder dat hij een schilderij kan stelen, zelfs als hij zegt wie het doet en wanneer etc.
Dat is het plan ja.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah op die manier. Klinkt wel interessant inderdaad. De galeriehouder staat dus bij wijze van spreken op wacht en toch wordt onder zijn neus een schilderij gejat.
Echt? Ik vind dat zo'n vervelende vent. Echt zo'n Nederlandse acteur, die vriendjes is met alle andere Nederlandse acteurs en die namen dan ook erg graag noemt. Ik weet niet, ik vind het een vervelende vent.quote:
Je ziet aan zijn hoofd dat hij drugsverslaafd is en vreemdgaat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat zo'n vervelende vent. Echt zo'n Nederlandse acteur, die vriendjes is met alle andere Nederlandse acteurs en die namen dan ook erg graag noemt. Ik weet niet, ik vind het een vervelende vent.
Hij zal ook wel een regenjas hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je ziet aan zijn hoofd dat hij drugsverslaafd is en vreemdgaat.
Pics van jouw pagina.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staan jullie posts gecentreerd?
Ik heb het alleen over zijn uiterlijk schat, ik hoef niet met hem te trouwen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Echt? Ik vind dat zo'n vervelende vent. Echt zo'n Nederlandse acteur, die vriendjes is met alle andere Nederlandse acteurs en die namen dan ook erg graag noemt. Ik weet niet, ik vind het een vervelende vent.
Dat had ik net ook maar is weer over geloof ik..quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom staan jullie posts gecentreerd?
Door wie nog meer?quote:
Een bepaald soort mensen moet er niet om lachen inderdaad.quote:
Nu zeggen zij het ook al.quote:
Ik heb in ieder geval to-taal geen zin om door hem geplugde boeken te lezen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:08 schreef Karina het volgende:
Zuckerberg lijkt me een vervelend mannetje eigenlijk. WIjsneus.
Ik ben zo dwars dat ik ze dan JUIST niet leesquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval to-taal geen zin om door hem geplugde boeken te lezen.
Vooral dat. Geen idee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is de mening van iemand van Cor en Don rullevant?
Die Turk die tegen het hek van de villa van Poetin piste toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ik dacht dat Corendon van zo'n sympathieke turk was?
Dat is Don. Dit is Cor.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:11 schreef Cynix ® het volgende:
Ik dacht dat Corendon van zo'n sympathieke turk was?
Beda... oh wacht, dat mag niet meer.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor, Henk Westbroek heeft aan TBC geleden.
Oh ja.quote:
Ze is al lang vertrokken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
De dochter van Poetin woont hier in de buurt.
In een krim(p)regio?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze woonde in de Krimwijk
#Leukefeitjes
Dat jullie het weten.quote:Het DWDD topic is zo ongelooflijk sneu. Ik zie daar alleen maar verzuurde reacties langskomen.
Dat topic komt beter tot z'n recht in KLB.
Da's op zich waar. Het gaat al gauw over oogaids en aids aan alle andere lichaamsdelen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:19 schreef Marcoss het volgende:
Echt positief in dit topic inderdaad nooit
Lekker TV kijken met het bord op schoot.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
We praten vanavond met mensen met een stoma.
Zou Henk Krol daar ook hebben gezeten?
Als ik 'jou' zie moet ik elke keer lachen, ik heb vanmiddag een aflevering van Lilyhammer gekeken.quote:
Wat een baas he.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik 'jou' zie moet ik elke keer lachen, ik heb vanmiddag een aflevering van Lilyhammer gekeken.
Zijn wij hier thuis nu ook mee bezig. Leuk!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik 'jou' zie moet ik elke keer lachen, ik heb vanmiddag een aflevering van Lilyhammer gekeken.
Vind het een wat flauwe spin-off, maar het kijkt wel lekker weg ja.quote:
Combinatie van het Noorse en hij als Amerikaan is echt leuk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zijn wij hier thuis nu ook mee bezig. Leuk!
Spin-off van wat? Sopranos? Die ken ik niet.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het een wat flauwe spin-off, maar het kijkt wel lekker weg ja.
Nou ja hij speelde daar ook in. En foei! Dat je dat niet hebt gekeken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Spin-off van wat? Sopranos? Die ken ik niet.
Sopranos niet kennen, dan doe je echt wat fout in je leven.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Spin-off van wat? Sopranos? Die ken ik niet.
Ik kan een nummer van de kaart strepen.quote:
Modereer je eigen subforum maar.quote:
Duurt gewoon te lang.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
Sorry hoor, maar dit zit voor mij nog ónder Tsjoekerbeurks plug-itempje.
Voor mij vooral het ''echtgenote van...'' figuur.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:25 schreef Caland het volgende:
Ik moet altijd een beetje overgeven in mijn mond als ik dat ebolagezicht van Isa Hoes zie.
Die Kamerling toch? Daar hoor je ook weinig meer van, vond dat toen wel een leuke gast in VI.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor mij vooral het ''echtgenote van...'' figuur.
Ja, waar zou die uithangen?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Kamerling toch? Daar hoor je ook weinig meer van, vond dat toen wel een leuke gast in VI.
Kun je beter wachten tot na DTVDD, dat is tenminste nog leuk meestal.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ga maar ff een half uurtje hometraineren.
Jij hebt geen reet te vertellen in dit subforumquote:
Ik kijk vanaf de fiets.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je beter wachten tot na DTVDD, dat is tenminste nog leuk meestal.
Heb jij hem aangeraakt?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:33 schreef Caland het volgende:
Ik ben Beugelgod een keer koekiewaus tegengekomen op een festival.
Wie wil me aanraken.
Dat heb je met die Turken hequote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag wel een beetje een snorretje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |