Dit is meer een kaarttruc volgens mij hoor, geen cold reading.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:44 schreef Stickertje het volgende:
cold reading, dat mensen daar nog intrappen
Hoezo?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:44 schreef Mansjester het volgende:
Gadverdamme, wat een negatieve inteeltbende hier zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vinden jullie het gek dat FOK achteruit gaat
Mansjesterquote:Op maandag 5 januari 2015 19:44 schreef Mansjester het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe eens positief.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:44 schreef Mansjester het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hij hoort aan de stemhoogte welke kaart hij heeft.. bij het juiste nummer gaat de stemhoogte een beetje omhoogquote:Op maandag 5 januari 2015 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is meer een kaarttruc volgens mij hoor, geen cold reading.
Doe normaal joh, we zijn hartstikke positief.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:44 schreef Mansjester het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah ik kende ook zo een kaarttruc maar ik kan niet cold readen hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 19:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij hoort aan de stemhoogte welke kaart hij heeft.. bij het juiste nummer gaat de stemhoogte een beetje omhoog
Nop kijk ik nietquote:Op maandag 5 januari 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk je de Mentalist? Zoals hij doet.
Dat beweren nietszeggende users in fb reeks. Jullie zijn de aids van FOk zo ongeveerquote:
Kliekjesvorming dit, bahquote:
Hij zat ook heel duidelijk de hartslag van Harry te voelen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij hoort aan de stemhoogte welke kaart hij heeft.. bij het juiste nummer gaat de stemhoogte een beetje omhoog
Inderdaad, zo'n hekel aan.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat beweren nietszeggende users in fb reeks. Jullie zijn de aids van FOk zo ongeveer
[..]
Kliekjesvorming dit, bah
Lekker kliekjesquote:Op maandag 5 januari 2015 19:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat beweren nietszeggende users in fb reeks. Jullie zijn de aids van FOk zo ongeveer
[..]
Kliekjesvorming dit, bah
Eens lezenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Kliekjesvorming dit, bah
Altijd leuk, mensen die meelezen zonder te reageren om vervolgens in een feedbacktopic na een aantal maanden/jaren te gaan janken.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Kliekjesvorming dit, bah
Derren pakt willekeurig iemand uit de zaal, tekent wat, en persoon haalt dat voorwerp uit de zak.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:49 schreef Karina het volgende:
Het wordt nu wel een beetje eentonig met die kaarten.
Ik heb hem volgens mij weleens gezien op tv. Maar kan me hem niet zo voor de geest halen nu.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Derren pakt willekeurig iemand uit de zaal, tekent wat, en persoon haalt dat voorwerp uit de zak.
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem volgens mij weleens gezien op tv. Maar kan me hem niet zo voor de geest halen nu.
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Vast weer een schijtlollige lucky over Boer Zoekt Vrouw straks.
GGMM vindt dit leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga dat eens checken. Weet zeker dat ik hem weleens op tv heb gezien trouwens.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna alles staat op Youtube.
Jaquote:Op maandag 5 januari 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd leuk, mensen die meelezen zonder te reageren om vervolgens in een feedbacktopic na een aantal maanden/jaren te gaan janken.
Hoe dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:53 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die laatste truuk is echt, maar wel duidelijk hoe hij werkt.
Dat dus.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:52 schreef Heufd het volgende:
De Zweden-kaart heeft hij al die tijd bij zich en moffelt hij de zeventiende keer bij de stapel of zo?
Dat kan, dit ook:quote:Op maandag 5 januari 2015 19:52 schreef Heufd het volgende:
De Zweden-kaart heeft hij al die tijd bij zich en moffelt hij de zeventiende keer bij de stapel of zo?
twitter:roosvonk twitterde op maandag 05-01-2015 om 19:52:16Ik snap m. Op alle even kaartjes staat janMulder, op de oneven staat Zweden. Hij toont de omringende (oneven resp even) kaartjes eerst #dwdd reageer retweet
Ja ooit een serie met grote groep en uiteindelijk moest er 1 een wapen laden en deed hij Russisch roulette. De aanloop was leuker dan de uiteindelijke finale. Later een heel dorp iets laten geloven, of soort Agatha Christie verhaal, waar hij iemand kon overtuigen dat hij de moord had gepleegd. En een willekeurig iemand een bankoverval laten plegen door suggestie.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga dat eens checken. Weet zeker dat ik hem weleens op tv heb gezien trouwens.
Omdat ik hoop op een leuke Lucky natuurlijk! Helaas kan ik niet de toekomst voorspellen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan? Doe eens positief.
Dat is hetzelfde.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:54 schreef BobW het volgende:
[..]
Dat kan, dit ook:twitter:roosvonk twitterde op maandag 05-01-2015 om 19:52:16Ik snap m. Op alle even kaartjes staat janMulder, op de oneven staat Zweden. Hij toont de omringende (oneven resp even) kaartjes eerst #dwdd reageer retweet
Dit, scherpquote:Op maandag 5 januari 2015 19:54 schreef Postbus100 het volgende:
Maar bij Marc-Marie werden kaart 1,3,5,7,9 etc nooit omgedraaid. En bij Matthijs 2,4,6,8 etc ook niet. Dus zeker aan het eind konden Nederland en Duitsland nooit gekozen worden. Maar het is mogelijk dat kaart 13,15,17,19 en 21 allemaal kaarten met Zweden waren. En dat de kaarten achteraf zijn gemaakt naar aanleiding van het filmpje met Jan Mulder.
nogalquote:Op maandag 5 januari 2015 19:48 schreef waxmask het volgende:
pfff belangrijk onderdeel van heel de performance is iemand met charisma en zelfverzekerdheid. Wat een dweil deze gast....
Hij zegt, kies een getal onder de 30, maar hij heeft bijvoorbeeld 35 kaartjes in zijn hand. Hij laat de bovenste drie of vier zien die allen verschillend zijn.quote:
En de vogel was zijn broertje, de originele vogel is dood en geplet. Flauw hoor trucs verklaren...quote:Op maandag 5 januari 2015 19:54 schreef Postbus100 het volgende:
Maar bij Marc-Marie werden kaart 1,3,5,7,9 etc nooit omgedraaid. En bij Matthijs 2,4,6,8 etc ook niet. Dus zeker aan het eind konden Nederland en Duitsland nooit gekozen worden. Maar het is mogelijk dat kaart 13,15,17,19 en 21 allemaal kaarten met Zweden waren. En dat de kaarten achteraf zijn gemaakt naar aanleiding van het filmpje met Jan Mulder.
Wat een kutopmerking.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
weet je zeker dat hbo niet te hooggegrepen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |