Dat hoor ik liever dan andersom. Deze twitteraars.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is die neger die samen met Paul McCartney speelt?
Ik acht de kans dat de gemiddelde 15-jarige bakvis niet weet wie Paul McCartney is vrij groot.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef GGMM het volgende:
Ja, die comments op Twitter zijn ook niet sarcastisch ofzo.
Toch zijn er altijd sukkels die er in trappen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die doen alsof om die pretentieuze oudere generatie te trollen.
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:19 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Dat hoor ik liever dan andersom. Deze twitteraars.
Een gayfishquote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is die neger die samen met Paul McCartney speelt?
Ik zie hem nooit in de kerk nee.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hypocriet of is die AH eigenaar niet gristelijk?
Die gaat ook een liedje zingen met Kanyequote:Op maandag 5 januari 2015 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit Kurt Cobain aan tafel?
Hij komt praten over zijn zelfmoordjubileum.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit Kurt Cobain aan tafel?
Kattuk heeft meer kerken dan café'squote:Op maandag 5 januari 2015 19:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar Kattuk heeft vele kerken?
Maar goed als hij niet gristelijk is heb ik niks gezegd.
Ik kom in veel kerken.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar Kattuk heeft vele kerken?
Maar goed als hij niet gristelijk is heb ik niks gezegd.
Ruim je het zelf ook even op?quote:
Vergeet Ben niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:21 schreef Klepper272 het volgende:
De enige Krabbe die niet echt irritant is.
Tegenwoordig is het redelijk 50/50. Kattuk gaat hard achteruit.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kattuk heeft meer kerken dan café's
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruim je het zelf ook even op?
Wat betreft kerken of cafe's?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het redelijk 50/50. Kattuk gaat hard achteruit.
Waarom kan Ray Charles niet autorijden?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom kan Ray Charles niet autorijden?Weet je wat Doris Day?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Ray Charles dood.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hartstikke leuke grap. Origineel ook!quote:Op maandag 5 januari 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet je wat Doris Day?
Die Ray Charles dood.
Laat haar eerst maar goed thee drinken.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Halina Reijn nou met kunst.
Kattuk heeft vele grote schilders voortgebracht.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:25 schreef marcodej het volgende:
Er ontbreekt een belangwekkend museum: het Kattuks Museum.
Er zit ook zo veel talent in die familie, Martijn mag trots zijn met zulke kinderen.quote:
Niet echt, maat wel veel schilders die hun inspiratie vonden in Kattuk. En terecht, want Kattuk.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kattuk heeft vele grote schilders voortgebracht.
Dit mag wel, maar het woord supermarkt zeggen niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef Abed het volgende:
Eigenpijperij en zelfbevlekking en grachtengordelgeneuzel
Je hoeft niet te kijken.quote:
Ik wacht op Magic, want volgens mij komt dat zo.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken.
Maar ja anders kun je geen 500 posts per dag maken he
Vooijs Schildersquote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet echt, maat wel veel schilders die hun inspiratie vonden in Kattuk. En terecht, want Kattuk.
Dit klopt wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Dit mag dus niet meer Stijn. Alvast bedankt.
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vooijs Schilders
Van Kruistum Schilders
Firma J. Durieux & Zoon
Schildersbedrijf Hans van der Plas
Allemaal uit Katwijk
Supermarkt zeggen ze wel hoor.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit mag wel, maar het woord supermarkt zeggen niet._!
Advies van de kenner.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken.
Maar ja anders kun je geen 500 posts per dag maken he
Oh zo. Haha.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vooijs Schilders
Van Kruistum Schilders
Firma J. Durieux & Zoon
Schildersbedrijf Hans van der Plas
Allemaal uit Katwijk
Touche.quote:
Logisch want Kattukquote:Op maandag 5 januari 2015 19:30 schreef marcodej het volgende:
Er zijn meer schilders dan kerken en café's in Kattuk.
Misschien dat de #bless van Schaken je zal zegenen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang die van mij maar blijven staan.
twitter:RubenSchaken twitterde op maandag 05-01-2015 om 19:30:25Wil iedereen bij #Feyenoord bedanken met name de supporters! 4,5 jaar voor de mooiste club van NL gespeeld. Wens de club veel suk6 Bless... reageer retweet
Ik ook.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serious Request
MExicanobakker is het me eens
En 3/4 is dronkenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die mensen die als een stel tokkies daar rondlopen terwijl ze niet weten waar het voor is
Ik ben het met je eens dat het zijn doel voorbij is geschoten.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serious Request
MExicanobakker is het me eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |