Doe eens positief.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:05 schreef Paxcon het volgende:
Hoe krijgt de redactie het altijd voor elkaar om de meest niet-grappige filmpjes uit te zenden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn stem is grappig. En leukquote:Op maandag 5 januari 2015 19:06 schreef d4v1d het volgende:
Is er al geklaagd over de stem van die homo?
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jezus ben hier nou ook al?
een fylax-loos topic is zeldzaam geworden
quote:
Is jouw UI oneindig?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:06 schreef d4v1d het volgende:
Fylax is een aardige, ietwat enthousiaste, jongen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jezus ben hier nou ook al?
een fylax-loos topic is zeldzaam geworden
Haten op Marc Mariegod.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:06 schreef d4v1d het volgende:
Dat zou je denken ja. Maar nee echt niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:09 schreef Postbus100 het volgende:
Iedereen weet toch dat dit over de AH gaat?
Ik en Ambrosiusquote:Op maandag 5 januari 2015 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, jij wilt ook even lekker anders doen.
Daar droomt iedereen vanquote:Op maandag 5 januari 2015 19:11 schreef Fylax het volgende:
Onbeperkt wuppies dat zou ik ook wel willen
Dat heb ik ook altijd gedacht.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:10 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht altijd dat Harry Piekema de naam van het karakter was. Maar zo heet hij zelf, blijkt nu.
Ik wist in ieder geval niet dat hij meneer Van Dalen speelde...quote:Op maandag 5 januari 2015 19:10 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht altijd dat Harry Piekema de naam van het karakter was. Maar zo heet hij zelf, blijkt nu.
Wat is er mis met de jostiband, Specularium?quote:
Die stemmen lijken inderdaad erg op elkaar.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:12 schreef Martinello het volgende:
Hij heeft ook De Nieuwe Wildernis ingesproken. In de bios dacht ik steeds dat het Jeroen Latijnhouwers was.
Neeequote:Op maandag 5 januari 2015 19:13 schreef Paxcon het volgende:
Dat hamburgers met korting was echt tyfusirritant
Ik vind het een enorme uitdaging om positieve punten te noemen als ik aan Mathijs van Nieuwkerk denk.quote:
Omdat niemand haar boeit.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom is die dikke van de Plus nooit uitgenodigd toen ze er mee stopte?
Mooie oren.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme uitdaging om positieve punten te noemen als ik aan Mathijs van Nieuwkerk denk.
Die is niet zelf gestopt, die is vervangen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou het fijn vinden als je het zou hebben over gezet, in plaats van dik.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
Die waar vroeger de Konmar zat?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:15 schreef marcodej het volgende:
De opnames vonden vaak plaats in de AH van Kattuk. Altijd dicht op zondag. #feit
Nee, daar niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die waar vroeger de Konmar zat?
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:15 schreef marcodej het volgende:
De opnames vonden vaak plaats in de AH van Kattuk. Altijd dicht op zondag. #feit
Haar karakter was dik. Ze was wat gezet inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als je het zou hebben over gezet, in plaats van dik.
Weet ik niet, we hebben er twee.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die waar vroeger de Konmar zat?
Zaandamquote:Op maandag 5 januari 2015 19:15 schreef marcodej het volgende:
De opnames vonden vaak plaats in de AH van Kattuk. Want altijd dicht op zondag. #feit
We hebben er zelfs drie!quote:
kan hij mooi op zijn schoorsteenmantel zetten naast zijn spam-awardquote:Op maandag 5 januari 2015 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Fylax wint tot dusver de positiviteits-award.
puff daddyquote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is die neger die samen met Paul McCartney speelt?
Michael Jacksonquote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is die neger die samen met Paul McCartney speelt?
Nee die doen alsof om die pretentieuze oudere generatie te trollen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Fylax het volgende:
Er zijn mensen die niet weten wie Paul is?
Oh dacht al.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die doen alsof om die pretentieuze oudere generatie te trollen.
Er zal vast ergens een halve debiel zijn die m echt niet kent.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef GGMM het volgende:
Ja, die comments op Twitter zijn ook niet sarcastisch ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |