puff daddyquote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is die neger die samen met Paul McCartney speelt?
Michael Jacksonquote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee die doen alsof om die pretentieuze oudere generatie te trollen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Fylax het volgende:
Er zijn mensen die niet weten wie Paul is?
Oh dacht al.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die doen alsof om die pretentieuze oudere generatie te trollen.
Er zal vast ergens een halve debiel zijn die m echt niet kent.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef GGMM het volgende:
Ja, die comments op Twitter zijn ook niet sarcastisch ofzo.
Dat hoor ik liever dan andersom. Deze twitteraars.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik acht de kans dat de gemiddelde 15-jarige bakvis niet weet wie Paul McCartney is vrij groot.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef GGMM het volgende:
Ja, die comments op Twitter zijn ook niet sarcastisch ofzo.
Toch zijn er altijd sukkels die er in trappen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die doen alsof om die pretentieuze oudere generatie te trollen.
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:19 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Dat hoor ik liever dan andersom. Deze twitteraars.
Een gayfishquote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie hem nooit in de kerk nee.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hypocriet of is die AH eigenaar niet gristelijk?
Die gaat ook een liedje zingen met Kanyequote:Op maandag 5 januari 2015 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit Kurt Cobain aan tafel?
Hij komt praten over zijn zelfmoordjubileum.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit Kurt Cobain aan tafel?
Kattuk heeft meer kerken dan café'squote:Op maandag 5 januari 2015 19:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar Kattuk heeft vele kerken?
Maar goed als hij niet gristelijk is heb ik niks gezegd.
Ik kom in veel kerken.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar Kattuk heeft vele kerken?
Maar goed als hij niet gristelijk is heb ik niks gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |