Je hoeft niet te kijken.quote:
Ik wacht op Magic, want volgens mij komt dat zo.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken.
Maar ja anders kun je geen 500 posts per dag maken he
Vooijs Schildersquote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet echt, maat wel veel schilders die hun inspiratie vonden in Kattuk. En terecht, want Kattuk.
Dit klopt wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Dit mag dus niet meer Stijn. Alvast bedankt.
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vooijs Schilders
Van Kruistum Schilders
Firma J. Durieux & Zoon
Schildersbedrijf Hans van der Plas
Allemaal uit Katwijk
Supermarkt zeggen ze wel hoor.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit mag wel, maar het woord supermarkt zeggen niet._!
Advies van de kenner.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken.
Maar ja anders kun je geen 500 posts per dag maken he
Oh zo. Haha.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vooijs Schilders
Van Kruistum Schilders
Firma J. Durieux & Zoon
Schildersbedrijf Hans van der Plas
Allemaal uit Katwijk
Touche.quote:
Logisch want Kattukquote:Op maandag 5 januari 2015 19:30 schreef marcodej het volgende:
Er zijn meer schilders dan kerken en café's in Kattuk.
Misschien dat de #bless van Schaken je zal zegenen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang die van mij maar blijven staan.
twitter:RubenSchaken twitterde op maandag 05-01-2015 om 19:30:25Wil iedereen bij #Feyenoord bedanken met name de supporters! 4,5 jaar voor de mooiste club van NL gespeeld. Wens de club veel suk6 Bless... reageer retweet
Ik ook.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serious Request
MExicanobakker is het me eens
En 3/4 is dronkenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die mensen die als een stel tokkies daar rondlopen terwijl ze niet weten waar het voor is
Ik ben het met je eens dat het zijn doel voorbij is geschoten.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serious Request
MExicanobakker is het me eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |