Doe eens positief.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:05 schreef Paxcon het volgende:
Hoe krijgt de redactie het altijd voor elkaar om de meest niet-grappige filmpjes uit te zenden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn stem is grappig. En leukquote:Op maandag 5 januari 2015 19:06 schreef d4v1d het volgende:
Is er al geklaagd over de stem van die homo?
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jezus ben hier nou ook al?
een fylax-loos topic is zeldzaam geworden
quote:
Is jouw UI oneindig?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:06 schreef d4v1d het volgende:
Fylax is een aardige, ietwat enthousiaste, jongen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jezus ben hier nou ook al?
een fylax-loos topic is zeldzaam geworden
Haten op Marc Mariegod.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:06 schreef d4v1d het volgende:
Dat zou je denken ja. Maar nee echt niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:09 schreef Postbus100 het volgende:
Iedereen weet toch dat dit over de AH gaat?
Ik en Ambrosiusquote:Op maandag 5 januari 2015 19:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, jij wilt ook even lekker anders doen.
Daar droomt iedereen vanquote:Op maandag 5 januari 2015 19:11 schreef Fylax het volgende:
Onbeperkt wuppies dat zou ik ook wel willen
Dat heb ik ook altijd gedacht.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:10 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht altijd dat Harry Piekema de naam van het karakter was. Maar zo heet hij zelf, blijkt nu.
Ik wist in ieder geval niet dat hij meneer Van Dalen speelde...quote:Op maandag 5 januari 2015 19:10 schreef marcodej het volgende:
Ik dacht altijd dat Harry Piekema de naam van het karakter was. Maar zo heet hij zelf, blijkt nu.
Wat is er mis met de jostiband, Specularium?quote:
Die stemmen lijken inderdaad erg op elkaar.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:12 schreef Martinello het volgende:
Hij heeft ook De Nieuwe Wildernis ingesproken. In de bios dacht ik steeds dat het Jeroen Latijnhouwers was.
Neeequote:Op maandag 5 januari 2015 19:13 schreef Paxcon het volgende:
Dat hamburgers met korting was echt tyfusirritant
Ik vind het een enorme uitdaging om positieve punten te noemen als ik aan Mathijs van Nieuwkerk denk.quote:
Omdat niemand haar boeit.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom is die dikke van de Plus nooit uitgenodigd toen ze er mee stopte?
Mooie oren.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme uitdaging om positieve punten te noemen als ik aan Mathijs van Nieuwkerk denk.
Die is niet zelf gestopt, die is vervangen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
Ik zou het fijn vinden als je het zou hebben over gezet, in plaats van dik.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
Die waar vroeger de Konmar zat?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:15 schreef marcodej het volgende:
De opnames vonden vaak plaats in de AH van Kattuk. Altijd dicht op zondag. #feit
Nee, daar niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die waar vroeger de Konmar zat?
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:15 schreef marcodej het volgende:
De opnames vonden vaak plaats in de AH van Kattuk. Altijd dicht op zondag. #feit
Haar karakter was dik. Ze was wat gezet inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als je het zou hebben over gezet, in plaats van dik.
Weet ik niet, we hebben er twee.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die waar vroeger de Konmar zat?
Zaandamquote:Op maandag 5 januari 2015 19:15 schreef marcodej het volgende:
De opnames vonden vaak plaats in de AH van Kattuk. Want altijd dicht op zondag. #feit
We hebben er zelfs drie!quote:
kan hij mooi op zijn schoorsteenmantel zetten naast zijn spam-awardquote:Op maandag 5 januari 2015 19:17 schreef Mani89 het volgende:
Fylax wint tot dusver de positiviteits-award.
puff daddyquote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is die neger die samen met Paul McCartney speelt?
Michael Jacksonquote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee die doen alsof om die pretentieuze oudere generatie te trollen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Fylax het volgende:
Er zijn mensen die niet weten wie Paul is?
Oh dacht al.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die doen alsof om die pretentieuze oudere generatie te trollen.
Er zal vast ergens een halve debiel zijn die m echt niet kent.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef GGMM het volgende:
Ja, die comments op Twitter zijn ook niet sarcastisch ofzo.
Dat hoor ik liever dan andersom. Deze twitteraars.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik acht de kans dat de gemiddelde 15-jarige bakvis niet weet wie Paul McCartney is vrij groot.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef GGMM het volgende:
Ja, die comments op Twitter zijn ook niet sarcastisch ofzo.
Toch zijn er altijd sukkels die er in trappen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die doen alsof om die pretentieuze oudere generatie te trollen.
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:19 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Dat hoor ik liever dan andersom. Deze twitteraars.
Een gayfishquote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie hem nooit in de kerk nee.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hypocriet of is die AH eigenaar niet gristelijk?
Die gaat ook een liedje zingen met Kanyequote:Op maandag 5 januari 2015 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit Kurt Cobain aan tafel?
Hij komt praten over zijn zelfmoordjubileum.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zit Kurt Cobain aan tafel?
Kattuk heeft meer kerken dan café'squote:Op maandag 5 januari 2015 19:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar Kattuk heeft vele kerken?
Maar goed als hij niet gristelijk is heb ik niks gezegd.
Ik kom in veel kerken.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar Kattuk heeft vele kerken?
Maar goed als hij niet gristelijk is heb ik niks gezegd.
Ruim je het zelf ook even op?quote:
Vergeet Ben niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:21 schreef Klepper272 het volgende:
De enige Krabbe die niet echt irritant is.
Tegenwoordig is het redelijk 50/50. Kattuk gaat hard achteruit.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kattuk heeft meer kerken dan café's
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruim je het zelf ook even op?
Wat betreft kerken of cafe's?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het redelijk 50/50. Kattuk gaat hard achteruit.
Waarom kan Ray Charles niet autorijden?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom kan Ray Charles niet autorijden?Weet je wat Doris Day?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Ray Charles dood.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hartstikke leuke grap. Origineel ook!quote:Op maandag 5 januari 2015 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet je wat Doris Day?
Die Ray Charles dood.
Laat haar eerst maar goed thee drinken.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Halina Reijn nou met kunst.
Kattuk heeft vele grote schilders voortgebracht.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:25 schreef marcodej het volgende:
Er ontbreekt een belangwekkend museum: het Kattuks Museum.
Er zit ook zo veel talent in die familie, Martijn mag trots zijn met zulke kinderen.quote:
Niet echt, maat wel veel schilders die hun inspiratie vonden in Kattuk. En terecht, want Kattuk.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kattuk heeft vele grote schilders voortgebracht.
Dit mag wel, maar het woord supermarkt zeggen niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef Abed het volgende:
Eigenpijperij en zelfbevlekking en grachtengordelgeneuzel
Je hoeft niet te kijken.quote:
Ik wacht op Magic, want volgens mij komt dat zo.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken.
Maar ja anders kun je geen 500 posts per dag maken he
Vooijs Schildersquote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Niet echt, maat wel veel schilders die hun inspiratie vonden in Kattuk. En terecht, want Kattuk.
Dit klopt wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Dit mag dus niet meer Stijn. Alvast bedankt.
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vooijs Schilders
Van Kruistum Schilders
Firma J. Durieux & Zoon
Schildersbedrijf Hans van der Plas
Allemaal uit Katwijk
Supermarkt zeggen ze wel hoor.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit mag wel, maar het woord supermarkt zeggen niet._!
Advies van de kenner.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken.
Maar ja anders kun je geen 500 posts per dag maken he
Oh zo. Haha.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vooijs Schilders
Van Kruistum Schilders
Firma J. Durieux & Zoon
Schildersbedrijf Hans van der Plas
Allemaal uit Katwijk
Touche.quote:
Logisch want Kattukquote:Op maandag 5 januari 2015 19:30 schreef marcodej het volgende:
Er zijn meer schilders dan kerken en café's in Kattuk.
Misschien dat de #bless van Schaken je zal zegenen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang die van mij maar blijven staan.
twitter:RubenSchaken twitterde op maandag 05-01-2015 om 19:30:25Wil iedereen bij #Feyenoord bedanken met name de supporters! 4,5 jaar voor de mooiste club van NL gespeeld. Wens de club veel suk6 Bless... reageer retweet
Ik ook.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serious Request
MExicanobakker is het me eens
En 3/4 is dronkenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die mensen die als een stel tokkies daar rondlopen terwijl ze niet weten waar het voor is
Ik ben het met je eens dat het zijn doel voorbij is geschoten.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Serious Request
MExicanobakker is het me eens
Kijk jij eigenlijk wel eens voetbal, Fylax?quote:
Bijna nooit.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk wel eens voetbal, Fylax?
Ja want hij weet wel wat gladiool in het Engels is, en dat had hij goed, gladioles (ik moest het opzoekenquote:Op maandag 5 januari 2015 19:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
Louis doet dit expres.
En ik ben t beu.
STOP MET GEZEGDES VERTALEN LOUIS
Dat kan van alles zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
Wat heeft die man in zijn haar zitten?
Z'n hoofdquote:Op maandag 5 januari 2015 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
Wat heeft die man in zijn haar zitten?
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is een vrouw die zware shag rookt.
Ik vind het niet heel erg goed, zeg maar..quote:
Toen het net begon dacht ik: OK wel leuk, maar helaas toch niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het niet heel erg goed, zeg maar..
Zit onder zijn shirtquote:Op maandag 5 januari 2015 19:37 schreef Stickertje het volgende:
hebben ze die beker niet gewoon gejat?
Opbouwende kritiek.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dit niet zo heel goed.
Mag ik dat zeggen?
Sarcastquote:Op maandag 5 januari 2015 19:38 schreef waxmask het volgende:
WAT IS DIT????
zowaar goede muziek een keer?
Ben je ook wakker, Hans?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:38 schreef TLC het volgende:
wtf is er met Yolanthe aan de hand ? is er een intercity over haar gezicht heengereden of zo ????
De botox spuit is blijven hangen.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:38 schreef TLC het volgende:
wtf is er met Yolanthe aan de hand ? is er een intercity over haar gezicht heengereden of zo ????
Ik moet dan altijd denken aan Ben Ali Libi, de goochelaar.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:40 schreef Heufd het volgende:
Ik vind die straatgoochelaars altijd een beetje treurige figuren.
leuk man, topics aanmaken voor elk tv programma waar toch niemand in post..quote:
Leuk.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt me wel een vermakelijk programma. Ik ga kijken.
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan Ben Ali Libi, de goochelaar.
En dan janken natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd denken aan Ben Ali Libi, de goochelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |