Daar is wel wat mee te verzinnen... Doet me denken aan dit topic...quote:Op maandag 26 januari 2015 20:19 schreef 44rdbei het volgende:
kunnen jullie hier wat mee?
[ afbeelding ]
O sorry vergeten, ga ik gelijk even doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Daar is wel wat mee te verzinnen... Doet me denken aan dit topic...
ONZ / [PAINT Etc.] Knuffeldieren in het wild...
P.S. Kun je ook nog even de namen van de overige deelnemers bij de uitslag erbij zetten?
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
O sorry vergeten, ga ik gelijk even doen.
Edit: aangepast.
Ik zou met allebei weleens willen knuffelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Van Emma naar een teddybeer. Beetje vreemde kronkel.
Mag... Mag ook via pm of in dit topic, of via mail, postduif des noods.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:50 schreef gunpowder het volgende:
[..]
Moet ik mijn afbeelding dan via een direct message versturen?
Ik kan geen berichten naar users sturen ik wacht wel even een weekquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag... Mag ook via pm of in dit topic, of via mail, postduif des noods.
Dat mag natuurlijk,quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:02 schreef gunpowder het volgende:
[..]
Ik kan geen berichten naar users sturen ik wacht wel even een week
Bijna!quote:Op maandag 26 januari 2015 20:32 schreef 44rdbei het volgende:
nu je zegt lijkt inderdaad op dat topic maar die is al van eventjes geleden.
Deadline: zaterdag om 20:00.
Hij staat in een spoiler met een waarschuwing erboven.....quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:04 schreef ToT het volgende:
4 is zielig!
Maar vanwege de sfeer er in krijgt die wel m'n stem!
En @ die eerste.....ehhhh is dat wel acceptabel hier, ook al is het in een spoiler?
Ehhh volgens mij is er wel een reden waarom er zo weinig dickpics buiten KPD te vinden zijn!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hij staat in een spoiler met een waarschuwing erboven.....
dat zou toch wel voldoende zijn?
Piemels en kutten zijn alleen toegestaan in KPD, ik heb de inzending gecensureerdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hij staat in een spoiler met een waarschuwing erboven.....
dat zou toch wel voldoende zijn?
Goede oplossingquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Piemels en kutten zijn alleen toegestaan in KPD, ik heb de inzending gecensureerd
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Piemels en kutten zijn alleen toegestaan in KPD, ik heb de inzending gecensureerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:31 schreef gunpowder het volgende:
Ah buiten de competitie om, vergeten op te sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was ook mijn idee ongeveer, maar dan het beertje zelf als Hitler!
![]()
Duidelijke winnaar als ik niet was vergeten om hem in te leverenquote:Op zondag 1 februari 2015 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]Die is liev! Althans die op de grond. Die buiten is sielug!
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
De uitslag klopt niet helemaal... Bad Ass Teddy moet op de tweede plaats en die van HeaN82 op de derde plaats...
Thanks... En nog gefeliciteerd met de overwinning... De derde op rij toch?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]Sorry, je hebt helemaal gelijk.
Ik had de namen verwisseld, gelijk gefixed...
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Thanks... En nog gefeliciteerd met de overwinning... De derde op rij toch?
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:40 schreef LocoCoco het volgende:
Ik wacht met smart op de nieuwe image, ik denk dat ik het toch maar weer ga proberen.
Waar is het plaatje!quote:Op maandag 2 februari 2015 20:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]Gewoon meedoen, scorebord is bijzaak.
quote:
ben nog aan het zoekenquote:Op maandag 2 februari 2015 20:33 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb alleen wat moeite met het vinden van een nieuwe foto, iemand een suggestie??
Dat is niet wat ik bedoelde.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:48 schreef LocoCoco het volgende:
[..]
Suggesties:
Fruit
Groenten
Dieren
Steden
zoiets?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde.![]()
meer specifiek een link een naar plaatje, wat bruikbaar is. mag van alles zijn zolang het niet te donker, te licht of om andere reden onbruikbaar is.
Leuk, maar iets te lage resolutie.quote:
Ik nog niet, maar dat komt wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dat wordt lekker veel horror afbeeldingen... Heb al een ideetje...
De mijne heeft ff wat tegenslagen, ondanks dat-ie vrij simpel is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat een stilte in dit topic... Hoop dat er ondertussen wel veel mooie paints worden gemaakt...
Ik weet het niet, tot nu toe pas 1 inzending binnen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat een stilte in dit topic... Hoop dat er ondertussen wel veel mooie paints worden gemaakt...
Ik heb zelf maar 4 ideeën bij deze, en geen van die 4 vind ik echt overtuigend.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik weet het niet, tot nu toe pas 1 inzending binnen.
Beetje drukke dagen gehad, ff kijken of ik nog iets kan verzinnen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Is er nog iemand bezig? De deadline is morgenavond...
Goed plan, en de volgende keer dan op woensdag ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:14 schreef 44rdbei het volgende:
We kunnen eventueel de deadline een dag vooruit zetten...
Wat vinden jullie?
Prima, hopelijk kan ik nog iets verzinnen....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:14 schreef 44rdbei het volgende:
We kunnen eventueel de deadline een dag vooruit zetten...
Wat vinden jullie?
Ik vind het een goed idee.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
We zouden een schema kunnen doen met de battle post op maandagavond. Dan tot woensdagavond stemmen en weer painten tot maandag...
Dan heeft iedereen het hele weekend en komen er misschien meer inzendingen...
Leuke inzendingquote:
Ik wist niet dat je nog bezig wasquote:Op zondag 8 februari 2015 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Deed je dit maar de vorige keer toen ik al een hele mooie paint had
Lukt het?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Deed je dit maar de vorige keer toen ik al een hele mooie paint had
Vanmiddag ga ik weer verderquote:
Ha! Dan was ik een paar dagen geleden verder dan jij nu!quote:Op maandag 9 februari 2015 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik weer verder
Op dit moment bestaat het uit een achter grond en een png erbovenop geplakt.
Niet iedereen is iemand die (bijna) niks te doen heeft en leeft op de kosten van de staatquote:Op maandag 9 februari 2015 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ha! Dan was ik een paar dagen geleden verder dan jij nu!Toen had ik maarliefst TWEE png'tjes op een achtergrond geplakt!
![]()
(Die versie heb ik overigens inmiddels weer weggegooid; die albumcover aanpassen was me te veel werk.)
AUWWWWW!!!!quote:Op maandag 9 februari 2015 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen is iemand die (bijna) niks te doen heeft en leeft op de kosten van de staat
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:40 schreef 44rdbei het volgende:
3 inzendingen.
dus dan komt de battlepost morgenavond om 20:00...
Je gaat de deadline weer missen hé ?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik weer verder
Op dit moment bestaat het uit een achter grond en een png erbovenop geplakt.
Moest jij eens oplettenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je gaat de deadline weer missen hé ?
Geen UI? In een paint-topic?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:06 schreef jodelahity het volgende:
Ik ook voor de DJ. Mooi gemaakt, ook de overige trouwens
Ik verwacht iets als:quote:Op maandag 9 februari 2015 21:21 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Geen UI? In een paint-topic?
Snel wat verzinnen want straks krijgen we hier nog de UI-Politie op bezoek. Dat kunnen we echt niet hebben...
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Mijn zusje keek daar vroeger naar. Wat een ellende.
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]Zelfs ik heb er naar gekeken, maar in die tijd had je alleen maar Nederland 1 en 2, dus was er niet echt veel anders te zien!
Op een gegeven moment wel naar Duitsland overgeschakeld voor Hallo Spencer, Die sendung mit der maus, en hun versies van Sesamstraat en De Freggels.
Hehehe ja Telekids keek ik later idd ook wel naar.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Wij hadden alles. Telekids, Foxkids, cartoon network, Nickelodeon maar nee op een of andere buitenlandse zender (ik geloof België 1) moest ik kijken naar de issues van een of ander huppelkutje
En terecht wat mij betreft.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef ToT het volgende:
Maar volgens mij is de nummer 1 al wel duidelijk!
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]Daar moet haast een zwart censuurbalkje voor!
Oh, en stemmen, mensen!
Al een stuk beter inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2015 22:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo?
Volgende keer doe ik ook weer mee.![]()
Gestemd trouwens
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo?
Volgende keer doe ik ook weer mee.![]()
Gestemd trouwens
Jazeker!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heeft iedereen al gestemd? Kan nog tot morgenavond...
Thanks...quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:23 schreef ToT het volgende:
Ja de winnaar was overduidelijk Osvaldo2-kwaliteit!Feli, bro! Een welverdiende glansrijke overwinning!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PNG-SmurfinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PNG- Grote SmurfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PNG- BrilsmurfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Osvaldo2 op 11-02-2015 21:01:16 ]Photoshop your own reality...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: