quote:Op maandag 9 februari 2015 21:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Mijn zusje keek daar vroeger naar. Wat een ellende.
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]Zelfs ik heb er naar gekeken, maar in die tijd had je alleen maar Nederland 1 en 2, dus was er niet echt veel anders te zien!
Op een gegeven moment wel naar Duitsland overgeschakeld voor Hallo Spencer, Die sendung mit der maus, en hun versies van Sesamstraat en De Freggels.
Hehehe ja Telekids keek ik later idd ook wel naar.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Wij hadden alles. Telekids, Foxkids, cartoon network, Nickelodeon maar nee op een of andere buitenlandse zender (ik geloof België 1) moest ik kijken naar de issues van een of ander huppelkutje
En terecht wat mij betreft.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef ToT het volgende:
Maar volgens mij is de nummer 1 al wel duidelijk!
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]Daar moet haast een zwart censuurbalkje voor!
Oh, en stemmen, mensen!
Al een stuk beter inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2015 22:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo?
Volgende keer doe ik ook weer mee.![]()
Gestemd trouwens
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo?
Volgende keer doe ik ook weer mee.![]()
Gestemd trouwens
Jazeker!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heeft iedereen al gestemd? Kan nog tot morgenavond...
Thanks...quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:23 schreef ToT het volgende:
Ja de winnaar was overduidelijk Osvaldo2-kwaliteit!Feli, bro! Een welverdiende glansrijke overwinning!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PNG-SmurfinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PNG- Grote SmurfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PNG- BrilsmurfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Osvaldo2 op 11-02-2015 21:01:16 ]Photoshop your own reality...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: