De mijne heeft ff wat tegenslagen, ondanks dat-ie vrij simpel is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat een stilte in dit topic... Hoop dat er ondertussen wel veel mooie paints worden gemaakt...
Ik weet het niet, tot nu toe pas 1 inzending binnen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat een stilte in dit topic... Hoop dat er ondertussen wel veel mooie paints worden gemaakt...
Ik heb zelf maar 4 ideeën bij deze, en geen van die 4 vind ik echt overtuigend.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik weet het niet, tot nu toe pas 1 inzending binnen.
Beetje drukke dagen gehad, ff kijken of ik nog iets kan verzinnen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Is er nog iemand bezig? De deadline is morgenavond...
Goed plan, en de volgende keer dan op woensdag ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:14 schreef 44rdbei het volgende:
We kunnen eventueel de deadline een dag vooruit zetten...
Wat vinden jullie?
Prima, hopelijk kan ik nog iets verzinnen....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:14 schreef 44rdbei het volgende:
We kunnen eventueel de deadline een dag vooruit zetten...
Wat vinden jullie?
Ik vind het een goed idee.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
We zouden een schema kunnen doen met de battle post op maandagavond. Dan tot woensdagavond stemmen en weer painten tot maandag...
Dan heeft iedereen het hele weekend en komen er misschien meer inzendingen...
Leuke inzendingquote:
Ik wist niet dat je nog bezig wasquote:Op zondag 8 februari 2015 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Deed je dit maar de vorige keer toen ik al een hele mooie paint had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |