ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wel een opmerkelijke uitslag, nog nooit eerder dat iedereen die meedeed punten heeft verdiend...![]()
En ik had die grote voorsprong van "Toren van..." ook niet verwacht. Ik had verwacht dat "The Thing from the Pizza" ook wel veel punten zou krijgen maar ik ben de enige die daarop heeft gestemd...
Ben benieuwd wat de volgende ronde gaat brengen...
Kleindochter van....?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:59 schreef 44rdbei het volgende:
Iedereen weet toch wie het meisje is op de foto?
.. en de boeken gelezen?
Ik denk dat ik hetzelfde idee hebquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]Same here.
Ja iets ongelooflijk standaards wel.
Meh, ik probeer die dan maar te maken.
Als je niks inlevert zet ik deze er gewoon tussenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Luxeprobleem enzulks...
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:27 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als je niks inlevert zet ik deze er gewoon tussen
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb niks, zit op werk nu en dus gaat er ook niks komen
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:19 schreef 44rdbei het volgende:
Ik weet niet of je je eigen topic mag promoten maar ik heb wel een paar paint bazen nodig:
ONZ / [PAINT] Prince of Persia
En beiden met en houten poot!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:05 schreef GekkePoes het volgende:
Wel grappig dat er twee piraten thema's bij de inzendingen zijn
Vind je?quote:Op zondag 25 januari 2015 18:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hier moet nog wat meer gestemd worden...
quote:Op zondag 25 januari 2015 18:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hier moet nog wat meer gestemd worden...
Tja, misschien ben ik ook wel te veeleisend hoor... Ik bedoel, zes personen die het bloed op hun vingers zitten te choppen om er een leuk topic van te maken... Misschien verdient dat ook niet meer dan deze vijf stemmen, zeker als je bedenkt dat die bijna allemaal van de deelnemers zelf komen....quote:
Mijn opmerking was ook als een kutkick bedoeld voor extra stemmen.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Tja, misschien ben ik ook wel te veeleisend hoor... Ik bedoel, zes personen die het bloed op hun vingers zitten te choppen om er een leuk topic van te maken... Misschien verdient dat ook niet meer dan deze vijf stemmen, zeker als je bedenkt dat die bijna allemaal van de deelnemers zelf komen....
Maar zou toch leuk zijn...
Yeah!!!quote:Op zondag 25 januari 2015 20:42 schreef Nattekat het volgende:
6e, ik maak het aantal inzenders wel compleet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is wel wat mee te verzinnen... Doet me denken aan dit topic...quote:Op maandag 26 januari 2015 20:19 schreef 44rdbei het volgende:
kunnen jullie hier wat mee?
[ afbeelding ]
O sorry vergeten, ga ik gelijk even doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Daar is wel wat mee te verzinnen... Doet me denken aan dit topic...
ONZ / [PAINT Etc.] Knuffeldieren in het wild...
P.S. Kun je ook nog even de namen van de overige deelnemers bij de uitslag erbij zetten?
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
O sorry vergeten, ga ik gelijk even doen.
Edit: aangepast.
Ik zou met allebei weleens willen knuffelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Van Emma naar een teddybeer. Beetje vreemde kronkel.
Mag... Mag ook via pm of in dit topic, of via mail, postduif des noods.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:50 schreef gunpowder het volgende:
[..]
Moet ik mijn afbeelding dan via een direct message versturen?
Ik kan geen berichten naar users sturen ik wacht wel even een weekquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag... Mag ook via pm of in dit topic, of via mail, postduif des noods.
Dat mag natuurlijk,quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:02 schreef gunpowder het volgende:
[..]
Ik kan geen berichten naar users sturen ik wacht wel even een week
Bijna!quote:Op maandag 26 januari 2015 20:32 schreef 44rdbei het volgende:
nu je zegt lijkt inderdaad op dat topic maar die is al van eventjes geleden.
Deadline: zaterdag om 20:00.
Hij staat in een spoiler met een waarschuwing erboven.....quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:04 schreef ToT het volgende:
4 is zielig!
Maar vanwege de sfeer er in krijgt die wel m'n stem!
En @ die eerste.....ehhhh is dat wel acceptabel hier, ook al is het in een spoiler?
Ehhh volgens mij is er wel een reden waarom er zo weinig dickpics buiten KPD te vinden zijn!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hij staat in een spoiler met een waarschuwing erboven.....
dat zou toch wel voldoende zijn?
Piemels en kutten zijn alleen toegestaan in KPD, ik heb de inzending gecensureerdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hij staat in een spoiler met een waarschuwing erboven.....
dat zou toch wel voldoende zijn?
Goede oplossingquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Piemels en kutten zijn alleen toegestaan in KPD, ik heb de inzending gecensureerd
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Piemels en kutten zijn alleen toegestaan in KPD, ik heb de inzending gecensureerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:31 schreef gunpowder het volgende:
Ah buiten de competitie om, vergeten op te sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was ook mijn idee ongeveer, maar dan het beertje zelf als Hitler!
![]()
Duidelijke winnaar als ik niet was vergeten om hem in te leverenquote:Op zondag 1 februari 2015 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]Die is liev! Althans die op de grond. Die buiten is sielug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |