Bijna!quote:Op maandag 26 januari 2015 20:32 schreef 44rdbei het volgende:
nu je zegt lijkt inderdaad op dat topic maar die is al van eventjes geleden.
Deadline: zaterdag om 20:00.
Hij staat in een spoiler met een waarschuwing erboven.....quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:04 schreef ToT het volgende:
4 is zielig!
Maar vanwege de sfeer er in krijgt die wel m'n stem!
En @ die eerste.....ehhhh is dat wel acceptabel hier, ook al is het in een spoiler?
Ehhh volgens mij is er wel een reden waarom er zo weinig dickpics buiten KPD te vinden zijn!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hij staat in een spoiler met een waarschuwing erboven.....
dat zou toch wel voldoende zijn?
Piemels en kutten zijn alleen toegestaan in KPD, ik heb de inzending gecensureerdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hij staat in een spoiler met een waarschuwing erboven.....
dat zou toch wel voldoende zijn?
Goede oplossingquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Piemels en kutten zijn alleen toegestaan in KPD, ik heb de inzending gecensureerd
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Piemels en kutten zijn alleen toegestaan in KPD, ik heb de inzending gecensureerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:31 schreef gunpowder het volgende:
Ah buiten de competitie om, vergeten op te sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was ook mijn idee ongeveer, maar dan het beertje zelf als Hitler!
![]()
Duidelijke winnaar als ik niet was vergeten om hem in te leverenquote:Op zondag 1 februari 2015 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]Die is liev! Althans die op de grond. Die buiten is sielug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |