Lukt het?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Deed je dit maar de vorige keer toen ik al een hele mooie paint had
Vanmiddag ga ik weer verderquote:
Ha! Dan was ik een paar dagen geleden verder dan jij nu!quote:Op maandag 9 februari 2015 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik weer verder
Op dit moment bestaat het uit een achter grond en een png erbovenop geplakt.
Niet iedereen is iemand die (bijna) niks te doen heeft en leeft op de kosten van de staatquote:Op maandag 9 februari 2015 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ha! Dan was ik een paar dagen geleden verder dan jij nu!Toen had ik maarliefst TWEE png'tjes op een achtergrond geplakt!
![]()
(Die versie heb ik overigens inmiddels weer weggegooid; die albumcover aanpassen was me te veel werk.)
AUWWWWW!!!!quote:Op maandag 9 februari 2015 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen is iemand die (bijna) niks te doen heeft en leeft op de kosten van de staat
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:40 schreef 44rdbei het volgende:
3 inzendingen.
dus dan komt de battlepost morgenavond om 20:00...
Je gaat de deadline weer missen hé ?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik weer verder
Op dit moment bestaat het uit een achter grond en een png erbovenop geplakt.
Moest jij eens oplettenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je gaat de deadline weer missen hé ?
Geen UI? In een paint-topic?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:06 schreef jodelahity het volgende:
Ik ook voor de DJ. Mooi gemaakt, ook de overige trouwens
Ik verwacht iets als:quote:Op maandag 9 februari 2015 21:21 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Geen UI? In een paint-topic?
Snel wat verzinnen want straks krijgen we hier nog de UI-Politie op bezoek. Dat kunnen we echt niet hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |