SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bedoeling is voor iedereen om dat zo leuk, mooi en origineel mogelijk te bewerken (met paint en/of photoshop). Dit moet opgestuurd worden naar het aangewezen inleverpunt voor het eindigen van de deadline. Het leuke is om het plaatje te begeleiden met titel. Mocht je nog ietsjes meer tijd nodig hebben na de deadline. Geef dit dan even van te voren aan.
Na de deadline zal diegene naar wie de inzendingen zijn gestuurd alle deelnames posten met titel. Er wordt geen naam van de maker erbij vermeld. Ook zet diegene er een poll bij zodat *lurkers* en liefhebbers kunnen stemmen op hun favoriet. Neem even de tijd om ze allemaal goed te bekijken voor je een keuze maakt. (Het is tof, als de stemmer, in een bericht post op wie en waarom er gestemd is, maar dat is geen moetje.)
Het plaatje dat binnen de vastgestelde tijd de meeste stemmen heeft is de winnaar. Deze krijgt 3 punten. (nummer 2 krijgt 2 punten en nummer 3 krijgt 1 punt). Bij gelijkspel spreken we onderling een verlenging af.
De makers zullen dan ook bekend gemaakt worden door de "battle master". En deze past de lijst der deelnemers aan door de punten erbij op te tellen.
Spelregels
- Iedereen mag meedoen.
- Je mag paint, photoshop, etc. gebruiken. Zorg er wel voor dat hij origineel is, dus niet klakkeloos van internet halen!
- Je mag maar 1 plaatje per ronde inzenden.
- De deadline wordt onderling steeds afgesproken.
- Bij het stemmen: per persoon mag er maar 1x gestemd worden per ronde (niet op jezelf).
- De Battle master schat de stemtijd in en post deze sluitingstijd bij de poll.
- De winnaar mag het plaatje voor de volgende ronde uitkiezen, of hij zegt dat de volgende poster het mag doen.
- De Battle master is in principe de winnaar van de vorige ronde, maar hij of zij mag ook hulp inschakelen door een vervangende battle master te vragen.SPOILER: Vorige DelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorebord 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige Links:
Link naar poll creator
Linkje naar de OP
Linkje naar de Battlepost
De almachtige trommels![]()
![]()
---BATTLE-POST---
Origineel:
En dit hebben we ervan gemaakt:
1: Indiana Jones met extra poedersuiker
2: Koekiemonster stapt over
3: Phone whore
4: De aarde is niet plat, maar ook niet rond, het is een oliebol
5: It came from Outer Space
6: Oliebollander
7: Hoelang nog?
---DE POLL ---
- Niet op jezelf stemmen
- Slechts 1x stemmen
Poll: Welke vind jij de beste?
• 1: Indiana Jones met extra poedersuiker
• 2: Koekiemonster stapt over
• 3: Phone whore
• 4: De aarde is niet plat, maar ook niet ron
• 5: It came from Outer Space
• 6: Oliebollander
• 7: Hoelang nog?
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[b]Poll sluit om woensdag om 20:007-1[/b]![]()
Ja ik zag het al een beetje gebeuren, maar kan der niks aan doen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:17 schreef Nattekat het volgende:
4 van de 7 hebben met planeten/kometen te maken, tja...![]()
5 van de 7 zelfsquote:Op maandag 5 januari 2015 20:17 schreef Nattekat het volgende:
4 van de 7 hebben met planeten/kometen te maken, tja...als je die met ET ook meerekent als iets buitenaards
🐱![]()
Inderdaad veel kometen en planeten dit keer maar die oliebol vroeg er gewoon om...![]()
Ik vind die Indiana Jones wel leuk, alleen jammer van die extra poedersuiker, dat de oliebol zo bleek is gemaakt. Had wel wat donkerder gemogen...Photoshop your own reality...![]()
Ik ben geneigd naar 6, puur omdat ik dat project op de voet volg
5 daarentegen vind ik dan weer het mooist gelukt...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
De winnaar is Osvaldo2 met "It came from Outer Space"
Gedeelde 2e plek:
Nattekat met "Koekiemonster stapt over"
ToT met Phone whore
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
overige inzendingen:
LocoCoco met "Indiana Jones met extra poedersuiker"
GekkePoes met "De aarde is niet plat, maar ook niet rond, het is een oliebol"
JPO met "Oliebollander"
44rdbei met "Hoelang nog?"
De stand is nog lekker overzichtelijk:
Osvaldo 3 (+3)
Nattekat 2 (+2)
ToT 2 (+2)
Osvaldo2 is de nieuwe battlemaster !!!![]()
Nieuwe foto... Maar zie het meer als een thema, "dinosaurussen". Je mag dus ook andere foto's van andere dino's gebruiken...
Zolang het maar over dinosaurussen gaat is alles toegestaan...
Ik zal er zo ook nog even een PNG van maken...
Inzenden tot uiterlijk zondagavond 11 januari, 20.00 uur bij Osvaldo2. Succes allemaal...Photoshop your own reality...![]()
Bedankt... Ik dacht al dat dat jouw inzending was, begin jouw stijl al te herkennen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:06 schreef ToT het volgende:
Wow, niet verwacht dat ik alsnog een gedeelde 2e plek zou krijgen!En feli!
Photoshop your own reality...![]()
Whehehe!quote:Op woensdag 7 januari 2015 21:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Bedankt... Ik dacht al dat dat jouw inzending was, begin jouw stijl al te herkennen...Ja sowieso heb ik altijd dezelfde tekstbalonnetjes he!
![]()
![]()
De mijne was matig dit keer, moet nu met iets beters komen.
Edit: niks ten nadele van de winnaars hoor.
Ze waren erg goed.![]()
FF iets verzinnen....quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:59 schreef Osvaldo2 het volgende:
Kickje... Nieuwe battle... Meedoen!!!![]()
Werd even afgeleid door een of ander Tong topic... nu ff een idee verzinnenquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Weer terug. Maar eens even iets bedenken anders is Osvaldo2 gelijk de PSV van deze competitie.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Net iets minder dan Ajax?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 01:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Weer terug. Maar eens even iets bedenken anders is Osvaldo2 gelijk de PSV van deze competitie.
![]()
![]()
Nu al 4 inzendingen en eentje van mijzelf, dus al 5 in totaal... Gaat goed zo...
Ik heb nog niks. Was gisteren te druk met Parijs kijken.
Battlepost...
Origineel
Maar je mocht deze keer ook andere foto's gebruiken, zolang het maar over dino's ging...
De inzendingen....
1- T-Rex kan ook al niet schaatsen
2- Zelfs zonder oren is de marteling te groot
3- Goede voornemens
4- Het bloedbad
5- Weer de bus gemist
6- Je suis Charlie
Poll: Welke vind je het beste
• 1-T-Rex kan niet schaatsen
• 2-Zelfs zonder oren
• 3-Goede voornemens
• 4-Het bloedbad
• 5-Weer de bus gemist
• 6-Je suis Charlie
Tussenstand:
Stemmen kan tot Dinsdagavond 20.00 uur...
[ Bericht 16% gewijzigd door Osvaldo2 op 11-01-2015 20:29:24 ]Photoshop your own reality...![]()
De humor zit er wel goed in met deze inzendingen
1, 2 of 5... dan vind ik 5 het best gelukt
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Maar dat je ook andere foto's mocht gebruiken is niet echt aangeslagen. Slechts eentje die dat ook heeft gedaan...
Snap ik ergens ook wel als er al een kant en klare PNG is. Maar het idee van er meer een thema van maken vind ik op zich wel leuk...Photoshop your own reality...![]()
Heb ik zo mijn best erop gedaan. Kom ik niet eens in de buurt van de top3.Hier zou iets nuttigs moeten staan.![]()
Dat heb je soms.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:17 schreef LocoCoco het volgende:
Heb ik zo mijn best erop gedaan. Kom ik niet eens in de buurt van de top3.
Soms win je met iets wat je in 5 minuten hebt gemaakt en soms verlies met iets waar uren werk in zit.![]()
![]()
Het is ook altijd een mix. Soms heb je een matig idee maar goed uitgewerkt, of een geweldig idee met matige uitwerking.
Minder dan twee uur te gaan... Dus wie nog niet gestemd heeft moet snel zijn...
De uitslag
Winnaar is Osvaldo2 met "Weer de bus gemist", 3 punten
Tweede plaats SuperHarregarre met "Je suis Charlie", 2 punten
En een gedeelde derde plaats:
Nattekat met "Het bloedbad" en
ToT met "Zelfs zonder oren is de marteling te groot"
allebei 1 punt...
Verder deden nog mee:
LocoCoco met "Goede voornemens" en
GekkePoes met "T-Rex kan ook al niet schaatsen"
Gefeliciteerd allemaal en de stand is nu als volgt:
Osvaldo2 6 (+3)
Nattekat 3 (+1)
ToT 3 (+1)
SuperHarregarre 2 (+2)
Osvaldo2 is de nieuwe battlemaster...Photoshop your own reality...![]()
Weet niet.....quote:Op dinsdag 13 januari 2015 20:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Maar waar was jouw inzending dan?![]()
![]()
Nieuwe battle...
Pizza dit keer, altijd lekker... Alleen is deze pizza wel nog wat saai, daar kunnen nog wel een paar extra ingrediënten op...![]()
Maak je er een overheerlijke pizza van of juist een horror-pizza. Alles mag en kan...![]()
Ik zal er zo ook nog even een PNG van maken, mocht iemand er een vliegende schotel ofzo van willen maken...
Inleveren uiterlijk op Zaterdagavond 20.00 uur bij Osvaldo2... Succes allemaal...Photoshop your own reality...![]()
Mag ik hier ook dino's bij gebruiken, net zoals die oliebol die waarschijnlijk niet opgevallen is?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Tuurlijk mag dat, hier in deze battles mag (bijna) alles...quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Mag ik hier ook dino's bij gebruiken, net zoals die oliebol die waarschijnlijk niet opgevallen is?![]()
En ik heb die oliebol rechts op de voorgrond wel gezien hoor...Photoshop your own reality...![]()
Oja nu zie ik het, moest wel 3 keer kijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:55 schreef Nattekat het volgende:
Mag ik hier ook dino's bij gebruiken, net zoals die oliebol die waarschijnlijk niet opgevallen is?![]()
![]()
Ow dat bruine dino-kwakje waar die ene zo blozend naar zit te kijken!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 22:55 schreef Nattekat het volgende:
![]()
quote:Vinden jullie deze dan moeilijk om iets mee te verzinnen? Dat moet toch wel lukken?quote:
Nee ik ben al met eentje bezig!quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:02 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
[..]
Vinden jullie deze dan moeilijk om iets mee te verzinnen? Dat moet toch wel lukken?De basis schiet redelijk op, maar of ik het verder ga aankleden is ff de vraag.
![]()
![]()
Ik dacht al... Vind dit er echt eentje waar je een heel paint-topic mee kan vullen...quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik ben al met eentje bezig!De basis schiet redelijk op, maar of ik het verder ga aankleden is ff de vraag.
Ik heb trouwens al één inzending binnen en die van mijzelf is ook al zo goed als af...Photoshop your own reality...![]()
Ik denk dat ik deze pas, ik heb werkelijk geen idee wat ik zou moeten "bakken".Hier zou iets nuttigs moeten staan.![]()
Je hoeft ook niks te bakken; je kunt ook kijken wat voor andere ronde voorwerpen je zou kunnen vervangen door pizza's. Een alien invasion waarbij de UFO's uit pizza's bestaan of zo, of een auto met pizza-wielen, een discuswerper die een pizza gooit of anders misschien een extreem chique restaurant waarbij iemand deze basis-pizza voorgeschoteld krijgt?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 11:25 schreef LocoCoco het volgende:
Ik denk dat ik deze pas, ik heb werkelijk geen idee wat ik zou moeten "bakken".![]()
![]()
Battlepost...
Origineel
De inzendingen
1- Pizza van den Hoogenband
2- Pizza, bier en Rock 'n' Roll
3- Destructo Salami met Uitjes
4- Toren van...
5- Het kwam uit de ruimte en ruikt naar salami
6- The Thing from the Pizza
Poll: Welke vind jij het beste?
• 1-Pizza van den Hoogenband
• 2-Pizza, bier en Rock 'n' Roll
• 3-Destructo Salami met Uitjes
• 4-Toren van...
• 5-Het kwam uit de ruimte...
• 6-The Thing from the Pizza
Tussenstand:
Stemmen kan tot Maandagavond 20.00 uur...Photoshop your own reality...![]()
Oh, wat jammer... Ik heb het een dag vervroegd om er een beetje tempo in te krijgen, dag stond er onder...quote:
Maar ja, dan heb je dubbel zin en energie voor de volgende battle...
Was druk deze week, het had vandaag eventueel gekund. Volgende week weer vrij.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:15 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Oh, wat jammer... Ik heb het een dag vervroegd om er een beetje tempo in te krijgen, dag stond er onder...
Maar ja, dan heb je dubbel zin en energie voor de volgende battle...100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nu alleen nummer 3 nog en dan heeft iedereen minstens 1 stem... Dat is zeldzaam...
Ook toren voor mij. Veel flauwe garpjes dit keer.
Wel een leuke stand zo, nu zou iedereen punten krijgen...![]()
Je kan nog tot vanavond 20.00 stemmen, daarna is het een gemiste kans...Photoshop your own reality...![]()
De uitslag...
Winnaar van deze battle is 44rdbei met "Toren van..." , 3 punten.
De tweede plaats is voor Osvaldo2 met "Pizza, bier en Rock 'n' Roll" , 2 punten.
En maar liefst vier personen op een gedeelde derde plaats en allemaal 1 punt...
ToT met "The Thing from the Pizza"
JPO met "Destructo Salami met Uitjes"
SuperHarregarre met "Pizza van den Hoogenband" en
GekkePoes met "Het kwam uit de ruimte en ruikt naar salami"
Gefeliciteerd allemaal...
44rdbei is de nieuwe battlemaster...
De stand is nu als volgt:
Osvaldo2 8 (+2)
ToT 4 (+1)
Nattekat 3
SuperHarregarre 3 (+1)
44rdbei 3 (+3)
JPO 1 (+1)
GekkePoes 1 (+1)Photoshop your own reality...![]()
Wel een opmerkelijke uitslag, nog nooit eerder dat iedereen die meedeed punten heeft verdiend...![]()
En ik had die grote voorsprong van "Toren van..." ook niet verwacht. Ik had verwacht dat "The Thing from the Pizza" ook wel veel punten zou krijgen maar ik ben de enige die daarop heeft gestemd...
Ben benieuwd wat de volgende ronde gaat brengen...
Nogmaals gefeliciteerd... En met heel veel punten, zou zomaar een nieuw record kunnen zijn...quote:Photoshop your own reality...![]()
dankuquote:Op maandag 19 januari 2015 20:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Nogmaals gefeliciteerd... En met heel veel punten, zou zomaar een nieuw record kunnen zijn...![]()
![]()
Oh, dat is wel een leuke... Daar kan ik wel wat mee...quote:Op maandag 19 januari 2015 20:25 schreef 44rdbei het volgende:
gelijk maar door dan:
Nieuwe foto
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
inleveren bij mij voor zaterdag om 20:00.
Graag per pm.
ik had het eerlijk gezegd ook niet verwacht.quote:Op maandag 19 januari 2015 20:16 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wel een opmerkelijke uitslag, nog nooit eerder dat iedereen die meedeed punten heeft verdiend...![]()
En ik had die grote voorsprong van "Toren van..." ook niet verwacht. Ik had verwacht dat "The Thing from the Pizza" ook wel veel punten zou krijgen maar ik ben de enige die daarop heeft gestemd...
Ben benieuwd wat de volgende ronde gaat brengen...
valt weer mee![]()
![]()
Kleindochter van....?quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:59 schreef 44rdbei het volgende:
Iedereen weet toch wie het meisje is op de foto?
.. en de boeken gelezen?![]()
![]()
Ik denk dat ik hetzelfde idee hebquote:Op donderdag 22 januari 2015 22:02 schreef ToT het volgende:
[..]Same here.
Ja iets ongelooflijk standaards wel.
Meh, ik probeer die dan maar te maken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik dacht dat dit een makkelijke opgave zou zijn.....
Als je de afbeelding draait moet er toch wat te binnen schieten.![]()
Als je niks inlevert zet ik deze er gewoon tussenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Luxeprobleem enzulks...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:27 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Als je niks inlevert zet ik deze er gewoon tussen
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb niks, zit op werk nu en dus gaat er ook niks komen![]()
![]()
Ik weet niet of je je eigen topic mag promoten maar ik heb wel een paar paint bazen nodig:
ONZ / [PAINT] Prince of Persia![]()
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:19 schreef 44rdbei het volgende:
Ik weet niet of je je eigen topic mag promoten maar ik heb wel een paar paint bazen nodig:
ONZ / [PAINT] Prince of Persia
Leuk topic!
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
---BATTLE-POST---
Origineel:
1: De soep word nooit zo heet gegeten als ie word opgediend
2: Het meisje met de agressieve hond.
3: Blijf eens van die wisseldrank af!
4: Wingardium Landinzichta
5: Yarrr!
6: Harry Spletter
etc.
---DE POLL ---
• 1: De soep word nooit zo heet gegeten als i
• 2: Het meisje met de agressieve hond.
• 3: Blijf eens van die wisseldrank af!
• 4: Wingardium Landinzichta
• 5: Yarrr!
• 6: Harry Spletter
Tussenstand:
Poll sluit maandag avond 20:00
- Niet op jezelf stemmen
- Slechts 1x stemmen
[ Bericht 1% gewijzigd door 44rdbei op 24-01-2015 22:16:19 ]![]()
En beiden met en houten poot!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:05 schreef GekkePoes het volgende:
Wel grappig dat er twee piraten thema's bij de inzendingen zijn![]()
![]()
Vind je?quote:Op zondag 25 januari 2015 18:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hier moet nog wat meer gestemd worden...![]()
![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 18:35 schreef Osvaldo2 het volgende:
Hier moet nog wat meer gestemd worden...![]()
Tja, misschien ben ik ook wel te veeleisend hoor... Ik bedoel, zes personen die het bloed op hun vingers zitten te choppen om er een leuk topic van te maken... Misschien verdient dat ook niet meer dan deze vijf stemmen, zeker als je bedenkt dat die bijna allemaal van de deelnemers zelf komen....quote:
Maar zou toch leuk zijn...
Mijn opmerking was ook als een kutkick bedoeld voor extra stemmen.quote:Op zondag 25 januari 2015 20:39 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Tja, misschien ben ik ook wel te veeleisend hoor... Ik bedoel, zes personen die het bloed op hun vingers zitten te choppen om er een leuk topic van te maken... Misschien verdient dat ook niet meer dan deze vijf stemmen, zeker als je bedenkt dat die bijna allemaal van de deelnemers zelf komen....
Maar zou toch leuk zijn...
Maar je hebt absoluut gelijk hoor!![]()
![]()
Yeah!!!quote:Op zondag 25 januari 2015 20:42 schreef Nattekat het volgende:
6e, ik maak het aantal inzenders wel compleet
Emma, wat vind jij van deze paintjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan nog net iets meer dan een uur stemmen... Om die arme Emma wat te troosten... Doen dus!!!
De uitslag:
De eerste plek is voor mij"Blijf eens van die wisseldrank af!"
De tweede plek wordt gedeeld door:
GekkePoes - "De soep word nooit zo heet gegeten als ie word opgediend"
Osvaldo2 - "Het meisje met de agressieve hond."
SuperHarreGarre - "Harry Spletter"
![]()
Overige deelsnemers:
Lindgren met "Wingardium Landinzichta"
ToT met "Yarrr!"
nieuwe stand
Osvaldo2 10 (+2)
44rdbei 6 (+3)
SuperHarregarre 5 (+2)
ToT 4
Nattekat 3
GekkePoes 3 (+2)
JPO 1
[ Bericht 5% gewijzigd door 44rdbei op 26-01-2015 20:30:54 ]![]()
Gefeliciteerd 44rdbei!![]()
En ikzelf op de valreep toch nog een tweede plaats, had ik niet meer verwacht...
Daar is wel wat mee te verzinnen... Doet me denken aan dit topic...quote:Op maandag 26 januari 2015 20:19 schreef 44rdbei het volgende:
kunnen jullie hier wat mee?
[ afbeelding ]
ONZ / [PAINT Etc.] Knuffeldieren in het wild...
P.S. Kun je ook nog even de namen van de overige deelnemers bij de uitslag erbij zetten?Photoshop your own reality...![]()
O sorry vergeten, ga ik gelijk even doen.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:25 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Daar is wel wat mee te verzinnen... Doet me denken aan dit topic...
ONZ / [PAINT Etc.] Knuffeldieren in het wild...
P.S. Kun je ook nog even de namen van de overige deelnemers bij de uitslag erbij zetten?
Edit: aangepast.![]()
nu je zegt lijkt inderdaad op dat topic maar die is al van eventjes geleden.
Deadline: zaterdag om 20:00.![]()
quote:Op maandag 26 januari 2015 20:28 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
O sorry vergeten, ga ik gelijk even doen.
Edit: aangepast.
Van Emma naar een teddybeer. Beetje vreemde kronkel.
Ik zou met allebei weleens willen knuffelen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 10:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Van Emma naar een teddybeer. Beetje vreemde kronkel.![]()
![]()
Mag... Mag ook via pm of in dit topic, of via mail, postduif des noods.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:50 schreef gunpowder het volgende:
[..]
Moet ik mijn afbeelding dan via een direct message versturen?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik kan geen berichten naar users sturen ik wacht wel even een weekquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag... Mag ook via pm of in dit topic, of via mail, postduif des noods.![]()
![]()
Dat mag natuurlijk,quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:02 schreef gunpowder het volgende:
[..]
Ik kan geen berichten naar users sturen ik wacht wel even een week
Je kan hem ook per email sturen naar 44rdbei@gmail.com
Die gebruik ik voor al mijn 44rdbei activiteiten.![]()
Bijna!quote:Op maandag 26 januari 2015 20:32 schreef 44rdbei het volgende:
nu je zegt lijkt inderdaad op dat topic maar die is al van eventjes geleden.
Deadline: zaterdag om 20:00.![]()
![]()
Gisteravond ff iets simpels gemaakt en ingeleverd. Ik had nog een paar ideetjes, maar het was het allemaal gewoon net ff niet.![]()
![]()
---BATTLE-POST---
Origineel:
1: Masturbeerput
edit HeaN82: eikel toegevoegd
2: Are you sure there is no life?
3: Bad Ass Teddy
4: Te oud voor knuffels..
5: Bear Of Chucky (Child's Play 7)
---DE POLL ---
• 1: Masturbeerput
• 2: Are you sure there is no life?
• 3: Bad Ass Teddy
• 4: Te oud voor knuffels..
• 5: Bear Of Chucky (Child's Play 7)
Tussenstand:
- Niet op jezelf stemmen
- Slechts 1x stemmen
stemming sluit maandag avond om 20:00
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2015 21:41:23 ]![]()
4 is zielig!
Maar vanwege de sfeer er in krijgt die wel m'n stem!
En @ die eerste.....ehhhh is dat wel acceptabel hier, ook al is het in een spoiler?![]()
![]()
Hij staat in een spoiler met een waarschuwing erboven.....quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:04 schreef ToT het volgende:
4 is zielig!
Maar vanwege de sfeer er in krijgt die wel m'n stem!
En @ die eerste.....ehhhh is dat wel acceptabel hier, ook al is het in een spoiler?
dat zou toch wel voldoende zijn?![]()
Ehhh volgens mij is er wel een reden waarom er zo weinig dickpics buiten KPD te vinden zijn!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hij staat in een spoiler met een waarschuwing erboven.....
![]()
Heb ook gestemd op "Te oud voor knuffels"... Eigenlijk een heel simpele paint maar wel heel sfeervol zo met die sombere kleuren...Photoshop your own reality...![]()
Piemels en kutten zijn alleen toegestaan in KPD, ik heb de inzending gecensureerdquote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:10 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hij staat in een spoiler met een waarschuwing erboven.....
![]()
Goede oplossingquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Piemels en kutten zijn alleen toegestaan in KPD, ik heb de inzending gecensureerd
Volgende keer zal ik er als battlemaster beter naar kijken.
[ Bericht 4% gewijzigd door 44rdbei op 31-01-2015 22:02:53 ]![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:34 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Piemels en kutten zijn alleen toegestaan in KPD, ik heb de inzending gecensureerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah buiten de competitie om, vergeten op te sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:31 schreef gunpowder het volgende:
Ah buiten de competitie om, vergeten op te sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was ook mijn idee ongeveer, maar dan het beertje zelf als Hitler!
![]()
![]()
Duidelijke winnaar als ik niet was vergeten om hem in te leverenquote:Op zondag 1 februari 2015 11:35 schreef ToT het volgende:
[..]Die is liev! Althans die op de grond. Die buiten is sielug!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hmmm, dit is nog niet beslist zo te zien. Maar ik gun het "Te oud voor knuffels" wel want bijna altijd wint een grappige chop en het zou leuk zijn als dat nu eens een serieuze zou zijn...Photoshop your own reality...![]()
De uitslag:
Ik krijg opnieuw de eerste plek met 'Te oud voor een knuffel..'![]()
![]()
![]()
De 2e plek is voor Osvaldo met 'Bad Ass Teddy'![]()
de derde plek wordt gedeeld door:
Mubassie met 'Masturbeerput'
HeaN82 met 'Bear Of Chucky (Child's Play 7)'
ToT met 'Are you sure there is no life?'
![]()
Dan nog 2 eervollen vermeldingen wegens het missen van de deadline:
De paint van gunpowder:
De paint van NatteKat
nieuwe stand
Osvaldo2 12 (+2)
44rdbei 9 (+3)
SuperHarregarre 5
ToT 5 (+1)
Nattekat 3
GekkePoes 3
HeaN82 1 (+1)
JPO 1
MuBassie 1 (+1)
[ Bericht 5% gewijzigd door 44rdbei op 02-02-2015 20:29:10 ]![]()
De uitslag klopt niet helemaal... Bad Ass Teddy moet op de tweede plaats en die van HeaN82 op de derde plaats...Photoshop your own reality...![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:18 schreef Osvaldo2 het volgende:
De uitslag klopt niet helemaal... Bad Ass Teddy moet op de tweede plaats en die van HeaN82 op de derde plaats...Sorry, je hebt helemaal gelijk.
Ik had de namen verwisseld, gelijk gefixed...![]()
Thanks... En nog gefeliciteerd met de overwinning... De derde op rij toch?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]Sorry, je hebt helemaal gelijk.
Ik had de namen verwisseld, gelijk gefixed...Photoshop your own reality...![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:29 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Thanks... En nog gefeliciteerd met de overwinning... De derde op rij toch?3e op rij inderdaad.
dankje.![]()
Ik wacht met smart op de nieuwe image, ik denk dat ik het toch maar weer ga proberen.Hier zou iets nuttigs moeten staan.![]()
quote:Op maandag 2 februari 2015 20:40 schreef LocoCoco het volgende:
Ik wacht met smart op de nieuwe image, ik denk dat ik het toch maar weer ga proberen.Gewoon meedoen, scorebord is bijzaak.
![]()
Waar is het plaatje!quote:Op maandag 2 februari 2015 20:44 schreef 44rdbei het volgende:
[..]Gewoon meedoen, scorebord is bijzaak.
Hier zou iets nuttigs moeten staan.![]()
quote:ben nog aan het zoekenquote:Op maandag 2 februari 2015 20:33 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb alleen wat moeite met het vinden van een nieuwe foto, iemand een suggestie??![]()
Dat is niet wat ik bedoelde.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:48 schreef LocoCoco het volgende:
[..]
Suggesties:
Fruit
Groenten
Dieren
Steden![]()
meer specifiek een link een naar plaatje, wat bruikbaar is. mag van alles zijn zolang het niet te donker, te licht of om andere reden onbruikbaar is.![]()
zoiets?quote:Op maandag 2 februari 2015 20:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoelde.![]()
meer specifiek een link een naar plaatje, wat bruikbaar is. mag van alles zijn zolang het niet te donker, te licht of om andere reden onbruikbaar is.
Hier zou iets nuttigs moeten staan.![]()
Leuk, maar iets te lage resolutie.quote:
En ik kan natuurlijk niet met mijn eigen UI als foto komen.
Wel bedankt voor meedenken
[ Bericht 9% gewijzigd door 44rdbei op 02-02-2015 21:07:38 ]![]()
Nieuwe opdracht:
De deadline voor het inleveren is zaterdag om 20:00.
De deadline staat vast en is niet rekbaar voor droge poezen of pistolen poeder.![]()
Ik nog niet, maar dat komt wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:09 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dat wordt lekker veel horror afbeeldingen... Heb al een ideetje...
En anders zet ik hem gewoon in de regen op een vuilnisbak![]()
![]()
Hmm ik heb een paar cliché ideetjes en eentje die veel te simpel is.
Ah ik denk dat ik wel iets weet om een cliché iets leuker te maken.![]()
Wat een stilte in dit topic... Hoop dat er ondertussen wel veel mooie paints worden gemaakt...Photoshop your own reality...![]()
De mijne heeft ff wat tegenslagen, ondanks dat-ie vrij simpel is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat een stilte in dit topic... Hoop dat er ondertussen wel veel mooie paints worden gemaakt...
Mja ben ook de hele dag al zo moe als de tering. Misschien morgen.![]()
Ik weet het niet, tot nu toe pas 1 inzending binnen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:44 schreef Osvaldo2 het volgende:
Wat een stilte in dit topic... Hoop dat er ondertussen wel veel mooie paints worden gemaakt...![]()
Ik heb zelf maar 4 ideeën bij deze, en geen van die 4 vind ik echt overtuigend.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik weet het niet, tot nu toe pas 1 inzending binnen.![]()
![]()
Beetje drukke dagen gehad, ff kijken of ik nog iets kan verzinnen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:50 schreef Osvaldo2 het volgende:
Is er nog iemand bezig? De deadline is morgenavond...![]()
Goed plan, en de volgende keer dan op woensdag ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:14 schreef 44rdbei het volgende:
We kunnen eventueel de deadline een dag vooruit zetten...
Wat vinden jullie?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Prima, hopelijk kan ik nog iets verzinnen....quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:14 schreef 44rdbei het volgende:
We kunnen eventueel de deadline een dag vooruit zetten...
Wat vinden jullie?![]()
We zouden een schema kunnen doen met de battle post op maandagavond. Dan tot woensdagavond stemmen en weer painten tot maandag...
Dan heeft iedereen het hele weekend en komen er misschien meer inzendingen...Photoshop your own reality...![]()
Ik vind het een goed idee.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:10 schreef Osvaldo2 het volgende:
We zouden een schema kunnen doen met de battle post op maandagavond. Dan tot woensdagavond stemmen en weer painten tot maandag...
Dan heeft iedereen het hele weekend en komen er misschien meer inzendingen...![]()
Leuke inzendingquote:alleen De battle moet anoniem zijn, daarom is het de bedoeling dat je de link met jouw paint naar mij stuurt per dm of pm. Nadat de deadline is verlopen ( morgenavond 20:00) post ik alle plaatjes en maak een poll. Na de stemming word er bekend gemaakt welke paint van wie is en hoeveel punten je krijgt.
Dus graag het plaatje zo snel mogelijk weg halen!
Lees ook de OP even door daar staan alle details in.![]()
Ik wist niet dat je nog bezig wasquote:Op zondag 8 februari 2015 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Deed je dit maar de vorige keer toen ik al een hele mooie paint had![]()
![]()
Lukt het?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Deed je dit maar de vorige keer toen ik al een hele mooie paint had![]()
Vanmiddag ga ik weer verderquote:
Op dit moment bestaat het uit een achter grond en een png erbovenop geplakt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ha! Dan was ik een paar dagen geleden verder dan jij nu!quote:Op maandag 9 februari 2015 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik weer verder
Op dit moment bestaat het uit een achter grond en een png erbovenop geplakt.Toen had ik maarliefst TWEE png'tjes op een achtergrond geplakt!
![]()
(Die versie heb ik overigens inmiddels weer weggegooid; die albumcover aanpassen was me te veel werk.)![]()
Niet iedereen is iemand die (bijna) niks te doen heeft en leeft op de kosten van de staatquote:Op maandag 9 februari 2015 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ha! Dan was ik een paar dagen geleden verder dan jij nu!Toen had ik maarliefst TWEE png'tjes op een achtergrond geplakt!
![]()
(Die versie heb ik overigens inmiddels weer weggegooid; die albumcover aanpassen was me te veel werk.)
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
AUWWWWW!!!!quote:Op maandag 9 februari 2015 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet iedereen is iemand die (bijna) niks te doen heeft en leeft op de kosten van de staat![]()
![]()
quote:Op zondag 8 februari 2015 15:40 schreef 44rdbei het volgende:
3 inzendingen.
dus dan komt de battlepost morgenavond om 20:00...Nog een uurtje!
![]()
Je gaat de deadline weer missen hé ?quote:Op maandag 9 februari 2015 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanmiddag ga ik weer verder
Op dit moment bestaat het uit een achter grond en een png erbovenop geplakt.
![]()
![]()
Moest jij eens oplettenquote:Op maandag 9 februari 2015 19:11 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Je gaat de deadline weer missen hé ?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
---BATTLE-POST---
Origineel:
1: Pimplife
2: Surfen
3: Buitengesloten
4: DJ Komodo
5: Olympic lizard
---DE POLL ---
• 1: Pimplife
• 2: Surfen
• 3: Buitengesloten
• 4: DJ Komodo
• 5: Olympic lizard
Tussenstand:
- Niet op jezelf stemmen
- Slechts 1x stemmen
Poll sluit woensdag om 20:00
[ Bericht 1% gewijzigd door 44rdbei op 09-02-2015 21:12:37 ]![]()
Geen UI? In een paint-topic?quote:Op maandag 9 februari 2015 20:06 schreef jodelahity het volgende:
Ik ook voor de DJ. Mooi gemaakt, ook de overige trouwens
Snel wat verzinnen want straks krijgen we hier nog de UI-Politie op bezoek. Dat kunnen we echt niet hebben...
Ik verwacht iets als:quote:Op maandag 9 februari 2015 21:21 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Geen UI? In een paint-topic?
Snel wat verzinnen want straks krijgen we hier nog de UI-Politie op bezoek. Dat kunnen we echt niet hebben...![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Mijn zusje keek daar vroeger naar. Wat een ellende.Zelfs ik heb er naar gekeken, maar in die tijd had je alleen maar Nederland 1 en 2, dus was er niet echt veel anders te zien!
Op een gegeven moment wel naar Duitsland overgeschakeld voor Hallo Spencer, Die sendung mit der maus, en hun versies van Sesamstraat en De Freggels.
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]Zelfs ik heb er naar gekeken, maar in die tijd had je alleen maar Nederland 1 en 2, dus was er niet echt veel anders te zien!
Op een gegeven moment wel naar Duitsland overgeschakeld voor Hallo Spencer, Die sendung mit der maus, en hun versies van Sesamstraat en De Freggels.
![]()
Wij hadden alles. Telekids, Foxkids, cartoon network, Nickelodeon maar nee op een of andere buitenlandse zender (ik geloof België 1) moest ik kijken naar de issues van een of ander huppelkutje![]()
![]()
Hehehe ja Telekids keek ik later idd ook wel naar.quote:Op maandag 9 februari 2015 21:59 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Wij hadden alles. Telekids, Foxkids, cartoon network, Nickelodeon maar nee op een of andere buitenlandse zender (ik geloof België 1) moest ik kijken naar de issues van een of ander huppelkutje![]()
![]()
En terecht wat mij betreft.quote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef ToT het volgende:
Maar volgens mij is de nummer 1 al wel duidelijk!
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]Daar moet haast een zwart censuurbalkje voor!
Oh, en stemmen, mensen!
Zo?
Volgende keer doe ik ook weer mee.![]()
Gestemd trouwensOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Al een stuk beter inderdaadquote:Op maandag 9 februari 2015 22:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo?
Gestemd trouwens![]()
![]()
quote:Op maandag 9 februari 2015 22:18 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo?
Gestemd trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jazeker!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 22:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
Heeft iedereen al gestemd? Kan nog tot morgenavond...![]()
De uitslag:
De eerste plek is voor Osvaldo2 'DJ Komodo' met wel 7 stemmen + 3.![]()
![]()
De 2e plek is voor ToT met 'olympic lizard' +2 .![]()
De 3e plek is voor Jodelahity met 'Pimplife' +1 .![]()
overige deelnemers:
Nattekat met 'buitengesloten'
44rdbei met 'surfen'
Nieuwe Stand:
Osvaldo2 15 (+3)
44rdbei 9
ToT 7 (+2)
SuperHarregarre 5
Nattekat 3
GekkePoes 3
HeaN82 1
JPO 1
MuBassie 1
Jodelahity 1 (+1)
De nieuwe Battlemaster is Osvaldo2.
Succes!![]()
Ja de winnaar was overduidelijk Osvaldo2-kwaliteit!Feli, bro! Een welverdiende glansrijke overwinning!
![]()
![]()
Thanks...quote:Op woensdag 11 februari 2015 20:23 schreef ToT het volgende:
Ja de winnaar was overduidelijk Osvaldo2-kwaliteit!Feli, bro! Een welverdiende glansrijke overwinning!
Maar weer eens op zoek naar een leuke foto voor de volgende battle...Photoshop your own reality...![]()
Nieuwe opdracht...
Ik hoop dat jullie hier wat leuks mee kunnen verzinnen. Succes allemaal...
Inzenden kan tot maandagavond 20.00 uur
PNG- Moppersmurf (of is dit Potige Smurf?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PNG-SmurfinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PNG- Grote SmurfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PNG- BrilsmurfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Osvaldo2 op 11-02-2015 21:01:16 ]Photoshop your own reality...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: