Heel voorzichtig openmaken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Zou opschieten, zaterdag is het al 13 gradenquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:58 schreef Leonos het volgende:
Ik ga binnenkort mijn fiets ook maar is klaarmaken voor de lente dagen
Dan vier ik mijn verjaardagquote:Op woensdag 7 januari 2015 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou opschieten, zaterdag is het al 13 graden
En een weercijfer van 4quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou opschieten, zaterdag is het al 13 graden
Weet je zeker dat je niet de post van CabFab wilde quoten?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Heel voorzichtig openmaken!moet wel over de vriendin van vinnie gaan dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
everyone's a critic...
even you ! !
In Duitsland fiets ik vaak ( ik woon er vlakbij aan de grens ) en ondanks dat de Duitsers niet zo'n fiets natie zijn,quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:35 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's wel tof, zouden ze hier ook moeten invoeren, ik denk dat dat veel meer effect heeft op de verkeresveiligheid dan de invoering van een maximumsnelheid. Het lijkt voor veel automobilisten hier wel een sport om zo dicht mogelijk langs de fietser in te halen.
Saillant detail met de maximumsnelheid: hoe moet je weten hoe hard je fietst. Een teller is namelijk niet verplicht...
Belangrijk verschil met Frankrijik en Duitsland is ook de drukte op de wegen. Als je daar buiten de grote(re) steden bent, is het al snel erg rustig op de weg. Je kunt daar uren fietsen en maar 10-20 auto's tegenkomen. Nederland is in feite één grote stedelijke agglomeratie, met eigenlijk alleen Noord-Nederland als uitzondering waar wat het rustiger is.
slecht planquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:55 schreef janatwork het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eens. De fietspaden zijn op mooie dagen niet berekend op de hoeveelheid fietsers en de grote snelheidsverschillen. Lekker de weg op!
Nope.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:27 schreef the_critic het volgende:
[..]
moet wel over de vriendin van vinnie gaan dan...
[fok nternernetheldmodus aan]quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:49 schreef dop het volgende:
[..]
slecht plan
het snelheid verschil tussen snelle fietsers en een auto is groter als het snelheid verschil tussen langzame en snelle fietsers.
daar boven op is de kans op zwaar letsel bij botsing fiets auto natuurlijk ook vele malen groter
het aantal dodelijk ongelukken is in nederland in verhouding juist laag doordat fietsverkeer en autoverkeer op veel plaatsen zijn gescheiden.
Oh apart, zat er bij mijn Canyon wel bij in een klein plastic zakje.quote:Op woensdag 7 januari 2015 19:13 schreef Levitas het volgende:
Hmm, er zit geen montage pasta bij m'n fiets. Volgens de handleiding moet het tussen stuur en stuurpen, en zadel en zadelpen.
Is het erg als ik dat er niet tussen doe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |