Painter of Mason hadden hem gehoekt.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:01 schreef Caland het volgende:
https://mtc.cdn.vine.co/r(...)H6xURDhcafFQ8CMjNq9d
Ik ga voor de single malt vandaag.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:01 schreef opperkleurder het volgende: [..] Ik had vandaag een La Trappe trippel. Mijn dubbels heb gemist.
Taylor gooit er prima op.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:02 schreef Shreyas het volgende:
Waardeloos dartbord, kunnen ze geen beter materiaal krijgen op de PDC?
quote:Op zondag 4 januari 2015 23:02 schreef Travel. het volgende:
Wtf ik al juichem om mijn geld. Wat is dit nou weer.
Matchfixingquote:Op zondag 4 januari 2015 23:02 schreef Travel. het volgende:
MAD?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:02 schreef Travel. het volgende:
Das wel lullig jaquote:Op zondag 4 januari 2015 23:02 schreef Travel. het volgende:
rustig johquote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Godverdomme, die Taylor moet echt 's nachts naakt in een donker bos wicka's chanten en puppies offeren aan een of andere duistere god ofzo. Bij NIEMAND pleuren er 3 darts uit het bord.
9 darter met 8x19 ja tochquote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Gary is getraumatiseerd door de T20
Alle twee niet verkeerd!quote:
twitter:Daniella270387 twitterde op zondag 04-01-2015 om 23:04:46#rtl7darts #WalkOnGirls #lovethedarts zou graag een x meelopen! Lijkt me leuk om me te maken! http://t.co/7bv7z9pfJi reageer retweet
quote:
Echt genant inderdaad.quote:
Breezersletjequote:Op zondag 4 januari 2015 23:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Daniella270387 twitterde op zondag 04-01-2015 om 23:04:46#rtl7darts #WalkOnGirls #lovethedarts zou graag een x meelopen! Lijkt me leuk om me te maken! http://t.co/7bv7z9pfJi reageer retweet
mad
quote:Op zondag 4 januari 2015 23:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Daniella270387 twitterde op zondag 04-01-2015 om 23:04:46#rtl7darts #WalkOnGirls #lovethedarts zou graag een x meelopen! Lijkt me leuk om me te maken! http://t.co/7bv7z9pfJi reageer retweet
mad
Snowboard (dat met z'n tweeen) op de laatste OS. Toen verloor Sauerbreij nipt.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:06 schreef tja77 het volgende:
[..]![]()
Wanneer was dit? OS, maar welk onderdeel en wanneer?
En gefluit uit het publiek.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:07 schreef Shreyas het volgende:
Is toch vreemd dat de finale van de PDC wordt beslist door de kwaliteit van het dartbord
Sport bespreek je maar in een ander topic.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snowboard (dat met z'n tweeen) op de laatste OS. Toen verloor Sauerbreij nipt.
alsof dat de beslissing is over een hele wedstrijd van meer dan 10 setsquote:Op zondag 4 januari 2015 23:07 schreef Shreyas het volgende:
Is toch vreemd dat de finale van de PDC wordt beslist door de kwaliteit van het dartbord
Allemaal Blatter. 24 karaat dartsflights onder de deur stoppen.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:07 schreef Shreyas het volgende:
Owja, dat kutmoment ja.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Snowboard (dat met z'n tweeen) op de laatste OS. Toen verloor Sauerbreij nipt.
Michael v Gerwen had de cameraman een klap verkocht.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Jan Dekker had zijn coat naar het publiek gesmeten.
Ook publiek is bij BDO beterquote:Op zondag 4 januari 2015 23:08 schreef Fir3fly het volgende:
Vind het sowieso maf dat luide publiek. Zag zelfs al een speler met oordopjes het podium opkomen.
Wat dan? Iedereen stil? Succes met een paar duizend dronken lui in de zaal.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:08 schreef Fir3fly het volgende:
Vind het sowieso maf dat luide publiek. Zag zelfs al een speler met oordopjes het podium opkomen.
Dat is binnen. Deze tribune was duidelijk buiten.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Owja, dat kutmoment ja.
Dacht ff dat het bij het schaatsen was, de 1500 meter ofzo
Ja, wel als het in een cruciale set gebeurtquote:Op zondag 4 januari 2015 23:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alsof dat de beslissing is over een hele wedstrijd van meer dan 10 sets
Nee, maar wel BDOGenotquote:Op zondag 4 januari 2015 23:09 schreef Pino112 het volgende:
Iemand gifje van de drie pijlen uit het bord?
Kan me altijd herinneren dat het bij die andere organisatie wel altijd vrijwel stil was.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat dan? Iedereen stil? Succes met een paar duizend dronken lui in de zaal.
Wat dacht je van Hankeyquote:Op zondag 4 januari 2015 23:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Darters die zich laten afleiden door mensen uit het publiek. King heeft daar ook altijd een handje van.. al zag ik dat hij nu met oordopjes speelt.
quote:Op zondag 4 januari 2015 23:10 schreef Szura het volgende:
Zak in elkaar joh kk gek
Dat zou Barney hebben geroepen
En daar wordt gezang met harde hand aangepakt.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
Gelukkig is er morgen weer BDO, daar darten ze tenminste op niveau.
Ja was geen kut aan ja.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kan me altijd herinneren dat het bij die andere organisatie wel altijd vrijwel stil was.
ja, gelukkig is het geld op nuquote:Op zondag 4 januari 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mij kun jij beter met dat gokken stoppen.
Uh, oke.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eigenlijk wel lame aan darten dat het hele bord niet benut wordt
Laag niveau, maar wel niveau jaquote:Op zondag 4 januari 2015 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2015 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eigenlijk wel lame aan darten dat het hele bord niet benut wordt
Het materiaal is tenminste van veel betere kwaliteitquote:Op zondag 4 januari 2015 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
Winmauquote:Op zondag 4 januari 2015 23:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het materiaal is tenminste van veel betere kwaliteit
Daar krijg je om de haverklap de stressende vrouwen van de darters in beeld ter compensatie.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Kan me altijd herinneren dat het bij die andere organisatie wel altijd vrijwel stil was.
Niet nodig, krijg zo mijn 9 darter , 170 uitgooi en winst anderson :dquote:Op zondag 4 januari 2015 23:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beetje bijzetten, je hebt het zo weer terugverdiend.
Vroeger was het muisstil in de zaal. Zelfs tien jaar geleden was het publiek nauwelijks te horen. Check de Youtube-filmpjes maarquote:Op zondag 4 januari 2015 23:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat dan? Iedereen stil? Succes met een paar duizend dronken lui in de zaal.
Ja was echt geen zak aan.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Vroeger was het muisstil in de zaal. Zelfs tien jaar geleden was het publiek nauwelijks te horen. Check de Youtube-filmpjes maar
MAD?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een klote bord, Taylor verliest er gewoon de set door.
Net als bij dat andere caféspel biljartenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:13 schreef Falco het volgende:
[..]
Vroeger was het muisstil in de zaal. Zelfs tien jaar geleden was het publiek nauwelijks te horen. Check de Youtube-filmpjes maar
Goed punt jaquote:Op zondag 4 januari 2015 23:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Daar krijg je om de haverklap de stressende vrouwen van de darters in beeld ter compensatie.
Taylor moet gewoon normale punten gebruiken die het bord niet verrot trekkenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:14 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een klote bord, Taylor verliest er gewoon de set door.
al 5 gehad volgens mijquote:Op zondag 4 januari 2015 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
Wel knap hoor hoe Gary voorstaat met zoveel bouncers
Over wie heb je het?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Bedankt voor het wegmodden, Ambrosius. Mod liever die walk-on-girl plaatjes weg.
Merci.
Dat i.c.m. een Unicorn bord en je moet iedere set een nieuwe ophangenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:15 schreef Henno het volgende:
[..]
Taylor moet gewoon normale punten gebruiken die het bord niet verrot trekken
Jawel hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Bedankt voor het wegmodden, Ambrosius. Mod liever die walk-on-girl plaatjes weg.
Merci.
Niets mis met de selectie van Oliver.quote:
Eerst bij 7.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |