Yep, ik ben ook een keer geband idd en kon nog wel DM'en.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan nog wel met iemand dm'en.
Waarom gebruiken ze dan Hoek?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou nee, GeenStijl verdraait de waarheid regelmatig. De kop boven het artikel dat ik net noemde, is een goed voorbeeld. Een stel moslim-extremisten staat te demonstreren en GeenStijl maakt daar doodleuk "PvdA-aanhang" van. Alsof het standpunt van die extremisten door de PvdA wordt aangemoedigd of uitgedragen.
GeenStijl is nieuws met een sausje. Een sausje dat vaak gekleurd is en van sensatie is doordrenkt. Dat weet jij natuurlijk ook best.
Moet je even aan Ryan vragen. Die is een keer gebanned lees ik net.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan je met een ban nog wel meelezen ?
Dus je kan gewoon dm-en met een ban ?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Yep, ik ben ook een keer geband idd en kon nog wel DM'en.
Thnx voor de tip!quote:Op zondag 4 januari 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je even aan Ryan vragen. Die is een keer gebanned lees ik net.
Omdat ik die columnist een beetje hard aanpakte tav de Arabische Lente, overigens had hij gelijk en ik niet.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je even aan Ryan vragen. Die is een keer gebanned lees ik net.
De meeste topics wel. Maar topics die voor Google verborgen zijn niet meer. Maar die zijn vrij zeldzaam.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan je met een ban nog wel meelezen ?
Ik wel iig.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus je kan gewoon dm-en met een ban ?
Hoe kunnen topics voor google verborgen zijn ?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De meeste topics wel. Maar topics die voor Google verborgen zijn niet meer. Maar die zijn vrij zeldzaam.
Dat weet 99.999 ook niet wrs.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kunnen topics voor google verborgen zijn ?
Dat kunnen mondjes achter de schermen instellen. Dan worden topics dus niet meer geïndexeerd.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe kunnen topics voor google verborgen zijn ?
En met welk nut?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat kunnen mondjes achter de schermen instellen. Dan worden topics dus niet meer geïndexeerd.
Tja, dan komt het niet meer naar voren bij zoekmachines, dat kan nuttig zijn.quote:
Check, dank.quote:
Gelukkig wordt er daar wel op gereageerdquote:Op dinsdag 6 januari 2015 14:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Check, dank.
Ik kwam naar NWS om er een topic over te openen nav mn bericht erover op de FP, maar ik was ook te laat
99.999 zet mij neer als een facist, graag zou ik pleiten voor een ban zeker omdat het bericht weggehaald is en ik mij niet fatsoenlijk kan verweren.quote:15s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ziek figuur. Ga je nu ook weer de familie Le Pen toejuichen?
Ah, dus omdat een bericht toch word weggehaald kan zo iemand maar alles over mij zeggen, lekkere boel zeg.quote:Op woensdag 7 januari 2015 13:50 schreef Frutsel het volgende:
Je hoeft je niet te verweren of te pleiten want het bericht is al weggehaald
en pleiten voor een ban kan je er zelf ook één opleveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |