Zeker voor Groningse begrippenquote:
Dit jaquote:Op zondag 4 januari 2015 20:42 schreef OProg het volgende:
Deze pakt de specifieke doelgroep van oude vrouwen.
+ deze is zo happy en aanstekelijk. Dat scoort sowieso al. Die vorige met 2 is ook niet de meest charismatische.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar omdat er maar zou weinig ouderen meedoen. Nauwelijks concurrentie in de dames van zijn leeftijdsgroep.
Dat zou ik niet expliciet doen. Als er dan niets uitkomt met de logeerweek is het nogal lullig om afgekeurde meisjes te gaan bellen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:43 schreef marcodej het volgende:
Eerste selectie gewoon op uiterlijk, hou je de helft over, en dan de brieven lezen.
Tadaa. Deze ook 16. En ook een blij ding.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
+ deze is zo happy en aanstekelijk. Dat scoort sowieso al. Die vorige met 2 is ook niet de meest charismatische.
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:45 schreef Reya het volgende:
Toch een macht 4 meer dan die andere knakker.
Misschien ook wel een vrouw van 50 die nog nooit een partner heeft gehad.quote:
Een beetje simpel figuurquote:Op zondag 4 januari 2015 20:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Werden er andere jaren niet veel meer brieven gestuurd? Op zich is dit toch wel een prima gast?
Hij heeft vorig jaar boer Jos ook veel brieven zien krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe komt die man bij het idee zoveel te krijgen?
nee dit jaar is een record, maar de verschillen zijn grootquote:Op zondag 4 januari 2015 20:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Werden er andere jaren niet veel meer brieven gestuurd? Op zich is dit toch wel een prima gast?
Tenzij het gevolgd wordt door "...op de wc, en ik schijt je naam."quote:Op zondag 4 januari 2015 20:46 schreef marcodej het volgende:
Brieven met "Nou, daar zit ik dan." is een nono.
In totaal is er een record aantal brieven gestuurd, las ik ergens.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |