SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8
TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...
TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.
TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut heb
TV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerin
word? word.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:31 schreef roos85 het volgende:
Op je dooie akkertje tegen een weduwnaar is niet erg subtiel..![]()
![]()
Alors redt het topic
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ik zie soms aan de gezichten dat ze best graag ook tig weken op tv hadden willen zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 20:31 schreef OProg het volgende:
[..]
Prima toch? Geen gedoe met camera's achter je aan maat je hebt wel een berg brieven.
Yvon heeft echt afstand gedaan van haar Pip-outfitjes.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Huismussen
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Er stond 'met jouw'.
Dat zou een reden zijn om af te wijzen voor mij."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Niks mis met de bril van Paul.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Die brieven lezen ok, maar de eerste selectie doe je toch gewoon op basis van foto's het leukste eruit te vissen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:34 schreef marcodej het volgende:
Er stond 'met jouw'.
Dat zou een reden zijn om af te wijzen voor mij.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dat komt nog wel als het kouder is. Kekke maillots met dito gebreide truien.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Yvon heeft echt afstand gedaan van haar Pip-outfitjes.know'm sayin?
word? word.![]()
Ben heel benieuwd wat voor types op hem af komen..And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Ze spelen het goed mee, wetende hoeveel kijkers er naar zitten te kijken.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:34 schreef OProg het volgende:
Die brieven lezen ok, maar de eerste selectie doe je toch gewoon op basis van foto's het leukste eruit te vissen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
"Ik ben geen kassanova"Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Maar haar persoonlijkheid is er geen greintje minder kleuterjufachtig op geworden.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:34 schreef Pisces29 het volgende:
Yvon heeft echt afstand gedaan van haar Pip-outfitjes.![]()
Daten?quote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Waterbedkoeien
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Deze gast krijgt alletwee zijn brieven op bezoek?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Hij mag ook wel even langs de mensendieck.quote:Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Hoeveel brieven had Jan eigenlijk?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Pics en een knutselwerkje graag.quote:"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ach als je ziet hoe onmogelijk sommige boeren zijn tegenover vrouwen, dan kun je soms niet eens anders benaderenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:35 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Maar haar persoonlijkheid is er geen greintje minder kleuterjufachtig op geworden.
die twee koeien van netquote:Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef marcodej het volgende:
Deze gast krijgt alletwee zijn brieven op bezoek?![]()
![]()
2 brieven
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Free WillyThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Wil je de lottogetallen voor volgende week even doorgeven?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:36 schreef marcodej het volgende:
Deze gast krijgt alletwee zijn brieven op bezoek?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
HAHA. Die heeft al heel wat verrassingdinertjes op.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Twee zeugen.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Iemand had voor de zekerheid haar brief maar twee keer verstuurd
Zijn twee koeien ontsnaptThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ze kwamen een seconde in beeld.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wil je de lottogetallen voor volgende week even doorgeven?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nou ik vind die meiden niet verkeerd geloof ik, past prima bij hem
Die rare Fries Doede had er nog meer toch?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:37 schreef Hexagon het volgende:
2 vrouwen in heel Nederland die je aantrekkelijk vinden.![]()
![]()
Dan sta je toch gewoon voor lul als man?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Wil je de dikke of de viesdikke variant?Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ditquote:Op zondag 4 januari 2015 20:38 schreef marcodej het volgende:
Dan sta je toch gewoon voor lul als man?![]()
Oh, dit waren geen zussen van hem?
Het is ook wel een saaie vent.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
AAAAARGH
Ik was vergeten hoe pijnlijk dit was.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
hij denk echt van NOESSSThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Hier zou ik van wegrennen, zo ongemakkelijk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Elk seizoen zitten er wel iemand bij die +- 4 krijgt, maar ik weet niet of dit het dieptepunt is?quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dag laatste stukje zelfvertrouwen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:37 schreef Hexagon het volgende:
2 vrouwen in heel Nederland die je aantrekkelijk vinden.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ja, wel minder dan 10 dacht ik, 5 of 7 ofzo.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Die rare Fries Doede had er nog meer toch?know'm sayin?
word? word.![]()
De ongemakkelijkheid komt recht door het scherm
allemaal in scene gezet door de KRONCRVquote:Op zondag 4 januari 2015 20:38 schreef danos het volgende:
Wtf hoe kan die dude nou 2 brieven hebben maar??![]()
Ik had blokjesblousse gezegd als 'paasbest voor boeren' en ik heb gelijk. YES.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Doet me denken aan die kudde vrouwen die uit die schuur te voorschijn kwamen twee seizoenen geledenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Uhhuhquote:Op zondag 4 januari 2015 20:38 schreef Hexagon het volgende:
Die donkere is voor zijn doen nog best acceptabelHij is zelf toch geen god om te zien
Meisje rechts is niks mis mee.
Van dit gepush zou ik dus helemaal niet houden."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Maar 2? Nou zo'n gekke boer (noch uiterlijk, noch ander dingen) is dit echt niet... Hij is niet het lekkerste ding van Nederland, maar dit is wel een tegenvaller.![]()
Na, deze avond kon hij de schuur weer opnieuw opbouwen
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:39 schreef Cee het volgende:
Ik heb evenveel ellebogen als Gert-Jan briefschrijfsters heeft.
Elbowquote:Op zondag 4 januari 2015 20:39 schreef Cee het volgende:
Ik heb evenveel ellebogen als Gert-Jan briefschrijfsters heeft.![]()
![]()
Geert is wel tofOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Geert
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Geert baas
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:34 schreef Cee het volgende:
Ik zag in de brief van Annette "eigenares van een chihuahua" staan.
RENNEN, JAN.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik heb er twee.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:39 schreef Cee het volgende:
Ik heb evenveel ellebogen als Gert-Jan briefschrijfsters heeft.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
GRONINGEN REPRESENT
And I am a weapon of massive consumption
Ik zie trouwens liever de ontwikkeling van dit soort boeren dan van die popijopies met 62.000 brieven...quote:Op zondag 4 januari 2015 20:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
allemaal in scene gezet door de KRONCRVEven a broken clock is right twice a day.![]()
89
Wie weet hoeveel vrouwen hem achter de schermen benaderen. Soms eindigen ze met iemand die ze later dan via via heeft op weten te sporen. Het kan allemaalquote:Op zondag 4 januari 2015 20:39 schreef elkravo het volgende:
Maar 2? Nou zo'n gekke boer (noch uiterlijk, noch ander dingen) is dit echt niet... Hij is niet het lekkerste ding van Nederland, maar dit is wel een tegenvaller.
Een babe is anders maar je hoeft je er niet voor te schamen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
UhhuhHij is zelf toch geen god om te zien
Meisje rechts is niks mis mee.
![]()
Geert wil ik als opa
Dus die kerel met een superdeluxe splinternieuw boerenbedrijf krijgt 2 brieven, en deze bejaarde krijgt er meer dan 80. Flikker toch op joh. Doorgestoken kaart dit.![]()
Ik wil een soundboard met zijn 'oeh'-tjes.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.![]()
Dat. Tig meisjes in dit programma die echt niet mooier zijn. Enkel slanker.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een babe is anders maar je hoeft je er niet voor te schamen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die gilletjes steeds
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil een soundboard met zijn 'oeh'-tjes.![]()
Lucky hoeft voor de stem van Geert niks meer te doen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
De dikkertjes moeten bij de afvallersOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Deze pakt de specifieke doelgroep van oude vrouwen. Die andere moet concurreren met de rest.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef YazooW het volgende:
Dus die kerel met een superdeluxe splinternieuw boerenbedrijf krijgt 2 brieven, en deze bejaarde krijgt er meer dan 80. Flikker toch op joh. Doorgestoken kaart dit."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
De oudste van allemaal kijkt het meest naar het uiterlijk
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik versta ze ook nagenoeg allemaal. Ben ik een uitzondering, nee toch?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef Chai het volgende:
Hoe verstaat Yvon die boeren toch altijd in 1x ?
Dat is niet zo raar omdat er maar zou weinig ouderen meedoen. Nauwelijks concurrentie in de dames van zijn leeftijdsgroep.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef YazooW het volgende:
Dus die kerel met een superdeluxe splinternieuw boerenbedrijf krijgt 2 brieven, en deze bejaarde krijgt er meer dan 80. Flikker toch op joh. Doorgestoken kaart dit.![]()
Zeker voor Groningse begrippenquote:
Liet Yvon nou een foto van haarzelf zien?Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Dit jaquote:Op zondag 4 januari 2015 20:42 schreef OProg het volgende:
Deze pakt de specifieke doelgroep van oude vrouwen.Your beauty never ever scared me.![]()
Eerste selectie gewoon op uiterlijk, hou je de helft over, en dan de brieven lezen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
+ deze is zo happy en aanstekelijk. Dat scoort sowieso al. Die vorige met 2 is ook niet de meest charismatische.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar omdat er maar zou weinig ouderen meedoen. Nauwelijks concurrentie in de dames van zijn leeftijdsgroep.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Blij ei![]()
Yvon heeft eindelijk haar kleuterkleding weggeflikkerd?
Dat zou ik niet expliciet doen. Als er dan niets uitkomt met de logeerweek is het nogal lullig om afgekeurde meisjes te gaan bellen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:43 schreef marcodej het volgende:
Eerste selectie gewoon op uiterlijk, hou je de helft over, en dan de brieven lezen.![]()
![]()
16, oeps
Tadaa. Deze ook 16. En ook een blij ding.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
+ deze is zo happy en aanstekelijk. Dat scoort sowieso al. Die vorige met 2 is ook niet de meest charismatische.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hoe komt die man bij het idee zoveel te krijgen?
Leuke uitstraling
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:45 schreef Reya het volgende:
Toch een macht 4 meer dan die andere knakker.![]()
![]()
Lekker pittig.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Pittig kapseltjeAnd I am a weapon of massive consumption
KPK-tjeOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is dit voor'n kleuter handschrift.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Handschrift groep 5
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
"Ik hoop dat je mij wilt zien"
Dit schreef ik toen ik 12 was
Werden er andere jaren niet veel meer brieven gestuurd? Op zich is dit toch wel een prima gast?Feyenoord Rotterdam![]()
Misschien ook wel een vrouw van 50 die nog nooit een partner heeft gehad.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Brieven met "Nou, daar zit ik dan." is een nono."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Een beetje simpel figuurquote:Op zondag 4 januari 2015 20:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Werden er andere jaren niet veel meer brieven gestuurd? Op zich is dit toch wel een prima gast?Your beauty never ever scared me.![]()
Hij heeft vorig jaar boer Jos ook veel brieven zien krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe komt die man bij het idee zoveel te krijgen?
nee dit jaar is een record, maar de verschillen zijn grootquote:Op zondag 4 januari 2015 20:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Werden er andere jaren niet veel meer brieven gestuurd? Op zich is dit toch wel een prima gast?![]()
Tenzij het gevolgd wordt door "...op de wc, en ik schijt je naam."quote:Op zondag 4 januari 2015 20:46 schreef marcodej het volgende:
Brieven met "Nou, daar zit ik dan." is een nono.![]()
In totaal is er een record aantal brieven gestuurd, las ik ergens.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Werden er andere jaren niet veel meer brieven gestuurd? Op zich is dit toch wel een prima gast?![]()
Ziet er leuk uut!
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Tenzij het gevolgd wordt door "...op de wc, en ik schijt je naam."Cee
know'm sayin?
word? word.![]()
Die ene dude heeft absurd veel toch?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:47 schreef bdd8 het volgende:
[..]
In totaal is er een record aantal brieven gestuurd, las ik ergens.Your beauty never ever scared me.![]()
Plavuizen. Rieten stoelen. Dikke match ook allemaal weer.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Geert, nu al de baas van dit seizoen
http://www.tvgids.nl/Duiz(...)oeren/artikel/71929/quote:Op zondag 4 januari 2015 20:47 schreef bdd8 het volgende:
[..]
In totaal is er een record aantal brieven gestuurd, las ik ergens.![]()
Nou gaan we het krijgenOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Tomjaaaaa
Deze zal er wel heel veel hebben.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die ene dude heeft absurd veel toch?![]()
Tom ziet er beter uit dan vorige keer.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wow
Wat zou de KRO doen als er helemaal niet is geschreven op een boer? Figuranten?Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
nou Tom is wel de lekkerste ja. En dan val ik bijna nooit op blond
Lichte trui haalt zijn kleur wel lekker naar boven.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik als heteroman ben zelfs een beetje verliefd op Tom.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Deze gast zit je toch niet op te wachten, luie flikker met 10.000 brieven.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Alles draait weer om het uiterlijk.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Amnesty Internationalquote:Op zondag 4 januari 2015 20:48 schreef Bayswater het volgende:
Wat zou de KRO doen als er helemaal niet is geschreven op een boer? Figuranten?Even a broken clock is right twice a day.![]()
Maar deze gast kan toch normaal ook wel vrouwen krijgen?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
1800
1808![]()
![]()
WTF 1808
Flikker.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:48 schreef marcodej het volgende:
Ik als heteroman ben zelfs een beetje verliefd op Tom.sig verwijderd door FA![]()
Je moet je als Dagobert Duck in zijn geldpakhuis voelen als je kan zwemmen in de brieven van de gewillige vrouwen.![]()
Wie is die vrouw?"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
1808. Nou je zelfvertrouwen is iig de komende 20 jaar dik in ordeOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Productiemeisje
Tsja, leuk voor de kijkcijfers.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Door de opwinding even over het hoofd gezien.quote:
Hij is écht door de mangel gehaald. Korter kapsel
Waarom zou je, als je je kan laten begraven in brieven van gewillige vrouwen?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:49 schreef marcodej het volgende:
Maar deze gast kan toch normaal ook wel vrouwen krijgen?![]()
Als al die Gerda's hun knutselstukjes achterwege hadden gelaten zou het wel gewoon in Yvons auto hebben gepast
Als deze luie fag gewoon eens naar de kroeg was gegaan had een echte boer wel geholpen kunnen worden.Even a broken clock is right twice a day.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef Yaku het volgende:
Dames op zijn erf zijn ook niet de lelijksteDat zijn dan altijd zo lekker cliché de vriendinnen van vrienden of broers ofzo
Dit.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef ChatGirl het volgende:
Als al die Gerda's hun knutselstukjes achterwege hadden gelaten zou het wel gewoon in Yvons auto hebben gepast![]()
Die vrienden kunnen gerust zelf wat brieven achterover drukken
Yvon.
wtf zeg
Tja, maar alsof je in die 1808 opvalt met een plat envelopje.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:50 schreef ChatGirl het volgende:
Als al die Gerda's hun knutselstukjes achterwege hadden gelaten zou het wel gewoon in Yvons auto hebben gepastOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Verdomme. Een heel bollenveld
chanant die kaartOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hij heeft in ieder geval wel genoeg papier om van de winter de kachel mee te stoken.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Die kaart met muziek
Ik zou echt heel benauwd worden als anderen voor mij brieven selecteren en dus misschien aan de kant leggen door een verkeerde inschatting
Wat een zeikbriefLife lies a slow suicide
This wonderful world of purchase![]()
Knotje. Hoera.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Niks mis met unibrowmannen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:51 schreef Kinga het volgende:
For the love of God... die unibrow! Doe er wat aan kerel..."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Leuke meidThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ik ga ook maar boer worden, kijken hoeveel brieven ik binnenhengel.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Dit is ook wel echt een Lieke
Sprankelende brief
Blond haar met donkere wenkbrauwenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hoe heette die hond van Yvon nou ook alweer, ook Tom-iets, Tommie?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Hij ziet patronen
Bosje haar
allemaal Gerda's
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"Geert pak mij"
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
Geert heeft er zin in."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ja tot je kennismaakt met haar borderline, nou ja wel een vrouw met karakter.quote:Even a broken clock is right twice a day.![]()
Hoeveel vrouwen (van de 1808) zouden zich opgeven in de hoop op tv te komen?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Glimmende aardbeiLife lies a slow suicide
This wonderful world of purchase
Forum Opties Forumhop: Hop naar: