Een babe is anders maar je hoeft je er niet voor te schamen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
UhhuhHij is zelf toch geen god om te zien
Meisje rechts is niks mis mee.
Dat. Tig meisjes in dit programma die echt niet mooier zijn. Enkel slanker.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Een babe is anders maar je hoeft je er niet voor te schamen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wil een soundboard met zijn 'oeh'-tjes.
Deze pakt de specifieke doelgroep van oude vrouwen. Die andere moet concurreren met de rest.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef YazooW het volgende:
Dus die kerel met een superdeluxe splinternieuw boerenbedrijf krijgt 2 brieven, en deze bejaarde krijgt er meer dan 80. Flikker toch op joh. Doorgestoken kaart dit.
Ik versta ze ook nagenoeg allemaal. Ben ik een uitzondering, nee toch?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef Chai het volgende:
Hoe verstaat Yvon die boeren toch altijd in 1x ?
Dat is niet zo raar omdat er maar zou weinig ouderen meedoen. Nauwelijks concurrentie in de dames van zijn leeftijdsgroep.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:41 schreef YazooW het volgende:
Dus die kerel met een superdeluxe splinternieuw boerenbedrijf krijgt 2 brieven, en deze bejaarde krijgt er meer dan 80. Flikker toch op joh. Doorgestoken kaart dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |