Wat is er nieuw sinds deze post?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:51 schreef Nattekat het volgende:
FIA haalt Grand Prix van Zuid-Korea van kalender
Godzijdank
Helemaal niets. Sterker nog, het is gewoon recyclen van nieuws, wat ze in de winter wel meer doenquote:
Vroeger zat er nog iemand bij Mol in het commentaarhokje die dat soort dingen deed. Nu moet hij het alleen doen ja en dan is het niet gek dat hij soms wat mist.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hij zit niet heel de wedstrijd naar het schermpje van de race te kijken he.
Hij zit net op dat moment even zn aantekeningen te checken wie wanneer gestopt was of rondetijden vergelijken of statistieken opzoeken of weet ik het wat.
Ik neem het hem niet kwalijk, voor in zn uppie zet ie een prima show neer imo
Het gaat mij er niet zo zeer om dat Sky en BBC meer achtergrond info heeft. Vrijwel alle info weet ik al via de diverse websites en fora.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geldt ook voor de gevorderde kijker. Enige wat is dat Sky wat meer achtergrond info heeft.
De doorgewinterde kijker weet dat al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:42 schreef Vriezzer het volgende:
Prachtig ook die achtervleugel.Ook wel weer ironisch dat je een opmerking over de achtervleugel in een spoiler tag zetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
Wat ik vreemd vind is dat de motorleveranciers zowel voor het seizoen als tijdens het seizoen de motor mogen aanpassen. Ik was er in eerste instantie vanuit gegaan dat alleen de datum voor homologatie was verschoven en de teams die gedurende het seizoen de motor wilden aanpassen met de 2014 motor moesten starten, omdat dat de gehomologeerde motor is, en gedurende het seizoen een nieuwe motor ter homologatie aanbieden en vanaf dat moment met die motor moesten rijden.quote:McLaren's new engine partner Honda has won its fight to be allowed to develop its engine during 2015.
Formula 1's governing body the FIA has backtracked on an earlier ruling that allowed Mercedes, Renault and Ferrari to upgrade their engines but not Honda.
The move comes after Honda expressed its unhappiness about what it considered to be an unfair situation.
Honda will now be allowed to develop its brand new engine within limits explicitly laid out by the FIA.
What can Honda do?
Mercedes, Renault and Ferrari are allowed to change up to 48% of the engines they used in 2014 by the end of the 2015 season.
This is defined by a number of 'tokens', which are assigned to parts of the engine on the basis of their influence on performance.
Out of a total of 66 tokens, Mercedes, Renault and Ferrari can modify 32 through 2015.
Previously Honda had been barred from changing any of its engine after it was approved for competition on 28 February.
Friday's ruling will allow Honda to change a given amount of its engine calculated by the average of the number of tokens unused by the other manufacturers by the time of the first race in Australia on 16 March.
In the example given by FIA race director Charlie Whiting, and seen by BBC Sport, he writes: "If the three 2014 manufacturers have eight, seven and five unused tokens respectively at the start of the season, then the new manufacturer will be allowed to use six during the season (the average rounded down to the nearest whole number)".
Die 3 gasten aan het einde van shot 2 staan daar ook niet leip of zoquote:Op maandag 19 januari 2015 17:19 schreef Geralt het volgende:
Kubica aan de slag met zn nieuwe auto.
Zo jammer dat hij er niet meer bij is. Wereldcoureur
Die boendert stevig doorquote:Op maandag 19 januari 2015 17:19 schreef Geralt het volgende:
Kubica aan de slag met zn nieuwe auto.
Zo jammer dat hij er niet meer bij is. Wereldcoureur
Je moet daar behoorlijke ballen voor hebben. Zeker na zijn eerdere crash wat effectief het einde van zijn F1 loopbaan betekende. Ik zou het niet durven en ik heb niet eens zo een crash meegemaaktquote:
Nog een paar dagen wachten. Was het maar alvast maartquote:Is Verstappen really ready for F1?
How young is too young to be a Formula 1 driver? Every time a new teenager joins the grid there is outcry from those F1 fans who feel the sport should be reserved for men and not boys (or women and not girls!).
Max Verstappen has been dealing with this righteous indignation ever since Red Bull signed the then-16-year-old single-seater rookie and granted him an almost instantaneous promotion to F1 last summer. Many feel a 17-year-old (his birthday is in September) who cannot yet drive on the road legally has no place racing at the top level of motorsport. Governing body the FIA seems to retrospectively agree, having since decided to change F1's superlicence rules for 2016 - to prevent another Verstappen breaking through.
The critics (among whose rank include ex-Red Bull F1 racer Mark Webber) feel Verstappen's arrival in F1 at such a tender age - and with so little racing experience - undermines the sport. But surely ability counts for more? Pele is now widely regarded as one of the greatest professional footballers who ever lived. He was just 17 when his goals helped Brazil lift the 1958 World Cup.
Fears that Verstappen won't be able to cut it at the top level after just a single season in European Formula 3 (itself arguably the most fiercely competitive junior single-seater series on the planet right now) - or worse that he will pose a danger to his new rivals because of his relative inexperience - are grossly misplaced.
He already has 48 starts in single-seater racing under his belt (thanks to taking part in Ferrari's pre-season Florida Winter Series ahead of his F3 campaign) - that's more than both Kimi Raikkonen and Fernando Alonso amassed before they graduated to F1...
Similar criticism was levelled at Red Bull when it promoted the then-19-year-old GP3 champion Daniil Kvyat to F1. Such was his seamless progress as a rookie in 2014, this year the Russian will replace four-time world champion Sebastian Vettel in the Red Bull A-Team. Verstappen's own assured performances during three Friday practice runs at last year's Japanese, US and Brazilian Grands Prix should also reassure those with doubting minds.
Still not convinced? Well, how about some testimony from a respected team boss who has witnessed Verstappen's skills first hand. Trevor Carlin's eponymous outfit has run many of the world's best drivers on their way through the junior ranks of the sport - including a certain ex-Red Bull four-time world champion. Carlin believes Verstappen has everything it takes to succeed at the highest level.
"He's been bred to be a Formula 1 driver," Carlin told AUTOSPORT after Red Bull announced Verstappen's deal. "He may be a teenager, but he's got probably 12 or 13 years of racing experience at the top level. He's a once-in-a-generation talent."
The "12 or 13 years of racing experience at the top level" Carlin mentions are in reference to Verstappen's extensive karting background. The Dutchman is a World and European karting champion, and it is vital not to underestimate the value of that pedigree. Many questioned his father Jos for deciding to pluck his son out of karts and place him straight into F3 in 2014, but Verstappen Jr silenced the doubters by winning races and challenging for the title with an un-fancied team.
Verstappen Jr himself argues the jump from karting to F3 was more difficult to make than that from F3 to F1 - because of the need to adopt a completely different driving style for cars - and says his top-level karting background is the main reason he feels ready to take on the top tier of single-seater racing so soon in his career.
"Karting is really competitive," he tells AUTOSPORT. "Seven days a week you are busy working on it, trying to improve the engines on the dyno. I had so much experience before I even got into a racing car, because of my dad and how he explained everything so well, so I think for me it's a different story than another 17-year-old."
Jos Verstappen, F1 1994
Father Jos was thrown into the F1 deep-end with Benetton in 1994 © LAT
Mention of his father Jos is quite apt, for readers of a certain age will well remember the story of Verstappen Sr - how he burst onto the scene in a test for Arrows in 1993, then earned a drive as Michael Schumacher's Benetton team-mate in 1994, before sliding down the grid into obscurity.
Jos admits now that his own career was "too much, too soon". Many will argue the same is true of Max, but he feels the expertise of Red Bull and Toro Rosso with young drivers will save him from a fate worse than his father's.
"I think I'm in a good environment here," he says of Toro Rosso. "It's more of a junior team so they are really there to prepare young drivers. I think it's much better than how my dad started."
Toro Rosso team principal Franz Tost already has no doubts his new charge can make the grade in Formula 1. Again, Tost points to that karting pedigree. "I don't see any risk with this driver because he won everything in karting," Tost argues. "He came into Formula 3 and he immediately was a frontrunner. He is 17 on a piece of paper, but if you talk to him, if you look how he is driving a car, he is much more mature, and therefore I am not worried.
"It's not the age, it's the performance the driver shows. I know a lot of drivers who are 24 but they are simply too slow to do F1. And there are very young drivers who are very fast and will show good performance, and I'm convinced Max will do this if we provide him with a proper car."
The FIA's 2016 rule-change means Verstappen may permanently remain the youngest driver to start a grand prix when the 2015 grid forms up for the first time in Australia in March. Those lining up alongside him will have no worries about his competence. Those watching shouldn't either. In this context, age is merely a number. Just ask Pele...
Had 'm ook gezien. Blijkt een fake te zijn. Heb er meer voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:42 schreef Ferry_76 het volgende:
Mogelijk nieuwe kleuren voor McLaren? :
https://www.rtlgp-magazin(...)-nieuwe-kleuren.html
[ afbeelding ]
Ik zeg doen!
Die fixatie met leeftijd is ook om gek van te wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:39 schreef Geralt het volgende:
Stukje van Autosport.com:
[..]
Nog een paar dagen wachten. Was het maar alvast maart![]()
Weer een award erbij. Geen idee wat voor een, maar het eindoordeel van de jury vind ik wel mooi.quote:Max wint de LEF award van de Big Improvement Day
Geplaatst op 20 januari 2015 door Niels Hendrix
Max Verstappen heeft dinsdag de LEF award van de Big Improvement Day 2015 gewonnen. De LEF award wordt toegekend aan de persoon die in 2014 het meest zijn nek durfde uit te steken, iemand die blijft verrassen en zich door niets uit het veld laat slaan. De prijs is een onderdeel van de Big Improvement Day, dat zichzelf profileert als hét platform voor inspirerende ontmoetingen, vernieuwende inzichten en grensoverschrijdende samenwerkingen.
In het AFAS Circustheater in Scheveningen vond de uitreiking plaats. Max nam het daarbij als genomineerde op tegen Marten Blankesteijn (oprichter Blendle), Wiebe Draijer (voorzitter raad van bestuur Rabobank) en Wendy van Dijk (actrice en presentatrice). André Kuipers en Hans Biesheuvel wisten in eerdere edities de LEF award binnen te slepen.
De jury laat in haar eindrapport weten: “Degene die zowel volgens het publiek als volgens de jury het meeste lef heeft getoond het afgelopen jaar, is een persoon die door wereldwijde vooroordelen van een gelauwerde en gelouterde gevestigde orde het hoofd te bieden en met een ijzeren wil, granieten discipline, jongensachtige bravoure en heel veel inzet, talent en vooral lef zijn eigen pad te kiezen. En dat kan alleen maar Max Verstappen zijn.”
fake als deze?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 18:01 schreef twiFight het volgende:
Mja, de komende maand weer 34895703429 fake liveries. Leuk om te zien, maar je kunt er niks mee.
Alleen de nieuwe livery toch?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:10 schreef sasquatsch het volgende:
En de launch van Force India is morgen live te zien op hun website. Vanaf 16.00 uur Nederlandse tijd.
Ja, maar dat had ik al eerder gezegd vandaag. Dit was alleen voor de livestream.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:31 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Alleen de nieuwe livery toch?
Edit: http://www.gpupdate.net/n(...)bij-eerste-testweek/
In de teaser die STR erop heeft gezet met Max leek die daar er ook nog op te zitten...quote:
Het is maar wat je een redding noemt. Het is maar voor 1 jaar, omdat in 2016 Haas toch wel op de grid verschijnt, ook al nemen ze het team niet over.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:30 schreef Ferry_76 het volgende:
Gaat Haas Marussia redden van de ondergang?:
https://rtlgp-magazine.nl(...)1-als-team-haas.html
Qua regelgeving veranderd er (voor zo ver ik weet) niet zoveel dus vrijwel dezelfde auto's als vorig jaar.quote:
Dacht dat het pikkie weg zou zijn iig.quote:Op woensdag 21 januari 2015 14:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Qua regelgeving veranderd er (voor zo ver ik weet) niet zoveel dus vrijwel dezelfde auto's als vorig jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is nog de oude '14 wagen. Dus dat kan nog wel veranderen....quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:01 schreef Nattekat het volgende:
Meh... dacht heel even dat ik een heel gave neus zag, tot dat kleine zwarte uitsteeksel zichtbaar werd
quote:Esteban Ocon nu al bij Lotus op een zijspoor
Esteban Ocon is door Lotus op een zijspoor gezet. De Fransman pakte afgelopen seizoen de titel in het EK Formule 3 door onder andere Max Verstappen te verslaan. Eerder werd hij als derde rijder van Lotus gepresenteerd, maar moet nu zijn plek afstaan aan Joylon Palmer.
Ocon wordt gezien als een talentvolle coureur. De Fransman liet een goede indruk achter na zijn F1 test in Abu Dhabi van afgelopen oktober. Hij leek de plek van derde rijder bij Lotus in gaan vullen. Nu heeft de renstal gekozen voor Palmer, die naar verwachting het nodige sponsorbudget meeneemt.
Het toekomst pad van Ocon is nog onduidelijk. De coureur uit het Mercedes junior programma kan een overstap maken naar de GP2, maar een debuut in de DTM behoort tot de mogelijkheden.
Idd, maar die zullen (voor de zoveelste keer op rij ) wel weer een loophole vergeten te dichten zijnquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:28 schreef David Letterman het volgende:
Was het niet zo dat de FIA van die lelijke neuzen af wilde en daar een regelwijziging voor had verzonnen?
Desondanks is de neus wel anders want dat pikkie is wel korter en duikt lager weg...quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Is nog de oude '14 wagen. Dus dat kan nog wel veranderen....
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Aangepast in de OP:
- coureurs wisselingen
- teams die van motor verandert zijn
- volgorde v.d. teams tov wk-stand
- 2015 kalender copy/pasta van de F1 wiki
- 2014 regels clip gewijzigd naar 2015
Nog te doen:
- 2015 nieuwtjes-banner
- nieuwe 2015 kalender met zender-schema
Er lijkt een soort van kap op te zitten die gelijkaardig is aan de cover die Caterham in de laatste paar GP's had. De piemel zelf lijkt op dezelfde plaatse te eindigen (of beginnen) als '14 versie.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:05 schreef nils7 het volgende:
[..]
Desondanks is de neus wel anders want dat pikkie is wel korter en duikt lager weg...
quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:08 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Er lijkt een soort van kap op te zitten die gelijkaardig is aan de cover die Caterham in de laatste paar GP's had. De piemel zelf lijkt op dezelfde plaatse te eindigen (of beginnen) als '14 versie.
twitter:GrandPrixTimes twitterde op woensdag 21-01-2015 om 21:35:23Ecclestone: "I had a meeting with someone who thinks they can buy Marussia. Caterham doesn't have a chance, but Marussia does." #F1 reageer retweet
Zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 21 januari 2015 19:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Idd, maar die zullen (voor de zoveelste keer op rij ) wel weer een loophole vergeten te dichten zijn
quote:Er wordt dit jaar mogelijk geen Grand Prix van Duitsland verreden. Dit heeft Bernie Ecclestone gezegd. Een week geleden liet de Brit nog weten met Hockenheim in gesprek te zijn over een Formule 1-race in 2015.
De Duitse race wordt sinds enkele jaren beurtelings door de Nürburgring en Hockenheimring georganiseerd. Vorig jaar was Hockenheim de gastheer van de Duitse Grand Prix, waardoor de pas overgenomen Nürburgring in 2015 aan de beurt leek. De nieuwe eigenaren van de baan in de Eifel lieten vorig jaar bovendien nog weten dat de onderhandelingen met Ecclestone over een nieuw contract voortvarend verliepen. Maar daarna werd het stil rond de Formule 1 en de Nürburgring. "De race kan niet op de Nürburgring worden gehouden omdat daar niemand is", deelde Ecclestone vorige week mee, om daarna te verklaren nooit met de baan in gesprek te zijn geweest over een nieuwe deal. "We wilden het circuit kopen, maar dat ging niet door."
Ecclestone liet weten dat de Duitse GP dit jaar in Hockenheim moet plaatsvinden en dat hij druk doende was met het circuit om het contract in orde te maken. Een woordvoerster van de Hockenheimring maakte toen al aan GPUpdate.net duidelijk dat er nog geen contract was voor een race in 2015, maar dat ze wel open stonden voor nieuwe onderhandelingen. Gevraagd of de race in Hockenheim inmiddels zeker is, antwoordde Ecclestone woensdag tegen Sky Sports: "Niet echt." Hij gaf vervolgens te kennen dat er dit jaar mogelijk helemaal geen Formule 1-race in Duitsland komt, ondanks dat er ook nog nieuwe gesprekken met de Nürburgring gepland staan. "Ach, we hebben daar al een race en die heet de Grand Prix van Oostenrijk", grapte hij.
Leuk grapje hoor op het eindequote:Op donderdag 22 januari 2015 09:57 schreef Ferry_76 het volgende:
Mogelijk geen Duitse GP in 2015: http://www.gpupdate.net/n(...)iet-zeker-voor-2015/
[..]
Opvallend, ik dacht dat ze er bij Caterham al dichter bij waren.quote:Op woensdag 21 januari 2015 21:42 schreef 4-elements het volgende:
twitter:GrandPrixTimes twitterde op woensdag 21-01-2015 om 21:35:23Ecclestone: "I had a meeting with someone who thinks they can buy Marussia. Caterham doesn't have a chance, but Marussia does." #F1 reageer retweet
quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:57 schreef Geralt het volgende:
Esteban Ocon nu al bij Lotus op een zijspoor
Esteban Ocon is door Lotus op een zijspoor gezet. De Fransman pakte afgelopen seizoen de titel in het EK Formule 3 door onder andere Max Verstappen te verslaan. Eerder werd hij als derde rijder van Lotus gepresenteerd, maar moet nu zijn plek afstaan aan Joylon Palmer.
Ocon wordt gezien als een talentvolle coureur. De Fransman liet een goede indruk achter na zijn F1 test in Abu Dhabi van afgelopen oktober. Hij leek de plek van derde rijder bij Lotus in gaan vullen. Nu heeft de renstal gekozen voor Palmer, die naar verwachting het nodige sponsorbudget meeneemt.
Het toekomst pad van Ocon is nog onduidelijk. De coureur uit het Mercedes junior programma kan een overstap maken naar de GP2, maar een debuut in de DTM behoort tot de mogelijkheden.
Ik kan niet vinden welk evenement dit is en of er livetiming beschikbaar is en op dat kutforum weiger ik te registrerenquote:Cepsa de sponsor van toro rosso heeft in spanje een karting evenement georganiseerd die op dit moment bezig is .
De racers zijn ondermeer carlos sainz en max verstappen.
na een aantal ronden stond carlos sainz op 1 met een tijd van 47,605.
Om 12.30 uur was het max verstappen die de beste tijd liet noteren 47.023.
Je kunt zeggen wat je wil maar dit lijkt me toch een serieus gevecht,met allemaal haantjes.
Daarom verlengd ie zn contract niet... hij gaat al naar iTV straksquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Wauw... met deze look zou hij zo Idols of Britain's got talent kunnen presenteren
met zo'n kapsel zou hij zomaar in de Britse versie van RTL Boulevard aan kunnen schuivenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:24 schreef Rossdale het volgende:
Wauw... met deze look zou hij zo Idols of Britain's got talent kunnen presenteren
Mexicoquote:
quote:Sport1 wordt een echte autosportzender. Zo blijkt uit de plannen die maandag officieel bekend worden gemaakt, maar die GPUpdate.net vrijdag al heeft kunnen inzien. Naast de Formule 1, de GP2 en de GP3 zijn vanaf dit jaar onder andere ook het Europees Formule 3-kampioenschap, de DTM, de Porsche Supercup, de NASCAR Sprint Cup Series en de IndyCar Series live op de betaalzender te volgen.
Het commentaar bij de kwalificaties en races in de Formule 1 is ook dit jaar weer in handen van Olav Mol, die komend seizoen opnieuw op locatie mag werken voor Sport1 en zodoende ook voorbeschouwingen kan blijven maken op de circuits. Rick Winkelman doet vanaf nu het commentaar bij de vrije trainingen. Hij lost daarmee Ronald van Dam af, die voor dit jaar op de GP2 en GP3 is gezet. Daarnaast wordt er vanuit de studio in Amsterdam met deskundigen uitgebreid vooruitgeblikt op en nagesproken over de actie op de baan.
Sport1 begint het nieuwe autosportseizoen op zondag 22 februari met de Daytona 500, met Winkelman als commentator. Naast de al eerder genoemde raceklassen worden ook de Porsche Carrera Cup, de Euro V8 Series, de 24 uur van de Nürburgring, de Monza Rally Show, de Ferrari Challenge-evenementen, de ADAC GT Masters, de NASCAR Xfinity Series (voorheen Nationwide Series), de NASCAR Camping World Truck Series, de NASCAR Whelen Euro Series en het World Rallycross Championship dit jaar rechtstreeks uitgezonden door Sport1. Van alle wedstrijden in het World Endurance Championship (WEC) zal een samenvatting worden gebracht.
Bron GPupdate.net
En ook nog wat goedkoper gaan doen is het helemaal perfect. Maar dat is een illusie ben ik bangquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Dat klinkt goed, ze gaan Sky achterna
Hopelijk gaat dit door goede kijkcijfers nog verder vanaf 2016...
ziet er uit als een zeer verkracht Monzaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:30 schreef nils7 het volgende:
[..]
Daarom verlengd ie zn contract niet... hij gaat al naar iTV straks
Just gonna leave this here....
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/map(...)5:0x6e5a95ff824a1c6aquote:Op vrijdag 23 januari 2015 14:13 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ziet er uit als een zeer verkracht Monza
Edit: ow , niet van Tilke. Dn is het een gaaf circuit![]()
![]()
Wilde ik net zeggen. Jammer dat ze juist die klasse laten liggen. Maar goed, als MotorsTV die races weer gewoon uitzendt...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:44 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Sport 1 is goed bezig!! Nu alleen nog WEC live
De samenvatting zenden ze wel uit dus laten liggen is het niet echt...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wilde ik net zeggen. Jammer dat ze juist die klasse laten liggen. Maar goed, als MotorsTV die races weer gewoon uitzendt...
quote:FIA-baas Jean Todt heeft zijn advocaten opdracht gegeven om te onderzoeken of voormalig F1-coureur Philippe Streiff voor de rechter gedaagd kan worden.
Aanleiding zijn de kritische opmerkingen die Streiff heeft gemaakt over de rol van de FIA tijdens de nasleep van het zware ongeluk dat Jules Bianchi tijdens de Grand Prix van Japan had. Streiff vindt dat de FIA geen verantwoordelijkheid heeft genomen en laat dat regelmatig weten. In een interview enkele dagen geleden met de Franse zender Radio Free liet de Fransman er opnieuw geen gras over groeien. Hij beschuldigde Jean Todt ervan de schuldvraag opzettelijk in het ongewisse te laten om daarmee schadeclaims te voorkomen. Voor Todt is de maat nu vol. Hij wil Streiff laten aanklagen voor laster.
Dat Philippe Streiff zelf aan een rolstoel is gekluisterd na een ernstig ongeluk tijdens een F1-test begin 1989 in Brazilië (foto) maakt de zaak extra gevoelig. De slechte medische hulp ter plaatse wordt nog altijd als oorzaak gezien van de verlamming die de Fransman na het ongeluk opliep.
quote:Dat Red Bull en Ferrari geen vriendjes zijn, is geen geheim. In de dominante jaren van RBR lag het regelmatig overhoop met de Italianen, die op allerhande manieren probeerden de dominantie te doorbreken. Ook de overstap van Sebastian Vettel naar de Scuderia, en met name de onverwachte aankondiging van zijn vertrek, viel niet in goede aarde in Milton Keynes. Inmiddels is ook Toro Rosso-coureur Jean-Eric Vergne overgestapt naar Maranello, om achter de schermen in de simulator bij te dragen aan een wederopstanding.
Daar kon Red Bull smakelijk om lachen, als we een bron van Sport Bild mogen geloven: “Hij was onze slechtste simulatorcoureur”, zo werd gezegd over Vergne. Voormalig Toro Rosso-teambaas Gerhard Berger verwacht een moeilijke start voor zijn voormalig pupil Vettel: “Zoals ik Sebastian ken, zal hij na vier races met zijn vuist op de tafel slaan, omdat hij niet tot 2016 wil wachten voordat zijn overwinningen komen.”
Met dat allemaal erbij vind ik het die 15 euro eigenlijk meer dan waard als ik heel eerlijk ben.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:46 schreef WEST het volgende:
[..]
En ook nog wat goedkoper gaan doen is het helemaal perfect. Maar dat is een illusie ben ik bang
Niet sjiek om achteraf met modder te gooien. Dat siert Red Bull niet. Verre van zelfs.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:51 schreef Ferry_76 het volgende:
Daar kon Red Bull smakelijk om lachen, als we een bron van Sport Bild mogen geloven: “Hij was onze slechtste simulatorcoureur”, zo werd gezegd over Vergne.
Dit jaar heb ik geen Sport1 genomen omdat ik 15 euro per maand (=180 per jaar) voor enkel F1 te duur vond, maar nu met al die andere klasses er bij wordt 't wel interessant.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Met dat allemaal erbij vind ik het die 15 euro eigenlijk meer dan waard als ik heel eerlijk ben.
Ik kijk nul voetbal en had Sport1 de afgelopen jaren puur en alleen maar voor Formule 1. Dat vond ik wel duur, maarja, ik wil wel alles kunnen kijken natuurlijk. Niet dat 15 euro veel geld is, helemaal niet zelfs, maar enkel voor F1 vond ik het stevig aan de prijs. Met dit allemaal erbij, GP2, GP3, F3, Indy, Nascar en alles vind ik het ineens goedkoop geworden![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:14 schreef nils7 het volgende:
Sport1 breidt autosportprogrammering fors uit
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:52 schreef 4-elements het volgende:
Kijk, nu ga ik toch serieus Sport 1 overwegen.
Ik was eigenlijk van plan het op te zeggen maar daar wacht ik dan maar meequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:52 schreef 4-elements het volgende:
Kijk, nu ga ik toch serieus Sport 1 overwegen.
moet je even wachten. Misschien doen ze nog wel een aanbieding 3 maanden voor 5 euroquote:Op zaterdag 24 januari 2015 01:59 schreef twiFight het volgende:
Ik kan alsnog geen Sport1 nemen, maar al die extra race series op TV heb ik lang naar uit gekeken.
Of komende tijd weer radio Veronica in de gaten houden. Durf wel te wedden dat ze weer een actie week gaan houden met elk uur/programma een Sport1Go abbo weg te geven.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:44 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je even wachten. Misschien doen ze nog wel een aanbieding 3 maanden voor 5 euro
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Of komende tijd weer radio Veronica in de gaten houden. Durf wel te wedden dat ze weer een actie week gaan houden met elk uur/programma een Sport1Go abbo weg te geven.
Thanks, ga het in de gaten houden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Of komende tijd weer radio Veronica in de gaten houden. Durf wel te wedden dat ze weer een actie week gaan houden met elk uur/programma een Sport1Go abbo weg te geven.
Het beeld hapert wel af en toe met Sport1 Go, maar meestal zette ik hem voor de start even 10 minuten a kwrtiertje op pauze en dan ging het een stuk soepeler. Heb op mijn tablet ook een hdmi uitgang.. Werkt ook best wel goed.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:32 schreef WEST het volgende:
[..]
[..]
Thanks, ga het in de gaten houden.
Mocht er geen aanbieding komen dan neem ik zo'n sport1go voor een 10tje per maand. Sluit ik de laptop wel aan op TVof ergens een oude pc vandaan halen en die aansluiten met draadloze muis en toetsenbord.
hangt ook een beetje van jou verbinding af. ik heb opzich geen last van haperingen bij het voetbal. Daar pik ik een illegale stream.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:39 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het beeld hapert wel af en toe met Sport1 Go, maar meestal zette ik hem voor de start even 10 minuten a kwrtiertje op pauze en dan ging het een stuk soepeler. Heb op mijn tablet ook een hdmi uitgang.. Werkt ook best wel goed.
Nee, ik bedoel dat ik het echt niet kan ontvangen hier. Het signaal is niet mijn huis in te krijgen. Helaas is HD steamen ook geen optie door een lage datalimiet. De races die niet op de BBC zijn download ik in lage kwaliteit.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:44 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je even wachten. Misschien doen ze nog wel een aanbieding 3 maanden voor 5 euro
Ik wilde het net postenquote:Op zondag 25 januari 2015 12:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Was al bekend dat er vanavond op NL1 om 22.15 een reportage is over het F1-debuut van Jan Lammers in 1979![]()
Anders bij deze
dan is het dus een reminderquote:
De winter heeft juist nog nooit zo lang geduurd voor mijn gevoelquote:
Mooie oude beelden.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:03 schreef Sinister-D- het volgende:
eigenlijk maar een bagger reportage
meer van op Slotemakers slipschool dan de F1....quote:
was waardeloos inderdaad, maar ja het is geen schaatsen en dat is zo'n beetje het enige wat de NOS kan.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
meer van op Slotemakers slipschool dan de F1....
Gaat juist snel, deze week al presentaties en volgende week geht es lossquote:Op maandag 26 januari 2015 07:45 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
De winter heeft juist nog nooit zo lang geduurd voor mijn gevoel
Dat klopt. De uitzending ging dan ook meer over het traject naar de F1 dan het rijden in de F1 zelf.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
meer van op Slotemakers slipschool dan de F1....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |