186K terugbetalen in 3 jaar? Dat is vrij ambitieus, vind je niet?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:34 schreef Fer het volgende:
Gast is reuzeslim, opgenomen cash is verstopt in zijn matras en zodra hij moet terugbetalen gaat ie in de schuldsanering, is ie na 3 jaar verlost van ALLE schulden, ook die hij al open had staan. En ondertussen dat cash in zijn matras om van te snoepen.
Of hij krijgt celstraf vanwege diefstal.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:34 schreef Fer het volgende:
Gast is reuzeslim, opgenomen cash is verstopt in zijn matras en zodra hij moet terugbetalen gaat ie in de schuldsanering, is ie na 3 jaar verlost van ALLE schulden, ook die hij al open had staan. En ondertussen dat cash in zijn matras om van te snoepen.
Schuldsanering hoeft amper terug te betalen.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
186K terugbetalen in 3 jaar? Dat is vrij ambitieus, vind je niet?
Als je bewust fout bezig bent kom je absoluut niet in aanmerking voor schuldsanering.quote:Op zondag 4 januari 2015 03:20 schreef Fer het volgende:
[..]
Schuldsanering hoeft amper terug te betalen.
Diefstal of verduistering, volgens mij komt hij ermee weg.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pikmeerarrestquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vind ik niet. En bovendien, twee ton ergens heen sturen zonder zeker te weten dat het naar de goede plek gaat lijkt me behoorlijk roekeloos.
Tja ze hebben zich goed ingedekt. Corruptie zien als handelen in het algemeen belang.quote:Op zondag 4 januari 2015 07:26 schreef probeer het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pikmeerarrest
Hoeft natuurlijk niet, kan ook een factuur zijn van een overjarige ZZP'er die als interim-manager bij de gemeente werkt, die hebben natuurlijk altijd maar 1 klus tegelijkertijd. Bedrag en kneuzigheid van verkeerde rekeningnummer komen er ook wel mee overeenquote:Op zondag 4 januari 2015 00:35 schreef Pannenkoeken het volgende:
Hoeveel facturen met dat foute rekeningnummer zijn verzonden? Ik denk dat die man misschien wel meer geld heeft ontvangen dan die 186.000 alleen
Krijgt factuur. Betaalt factuur. Fucking roekeloze shit dat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vind ik niet. En bovendien, twee ton ergens heen sturen zonder zeker te weten dat het naar de goede plek gaat lijkt me behoorlijk roekeloos.
Nee, want hij heeft het naar zijn vrienden verstuurd, zodat hij het allemaal kon pinnen. Dit is een zeer bewuste handeling die aantoont dat hij wel handelingsbekwaam was. Gewoon niks zeggen. Laat ze het geld maar komen halen.quote:Op zondag 4 januari 2015 08:42 schreef 404_Error het volgende:
Zeggen dat je heel erg dronken was toen je het geld uitgegeven hebt dan word je ontoerekeningsvatbaar verklaard en kun je er mee weg komen.
Ik zie nooit woningbouw directeuren, laat staan in hun auto's.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:42 schreef raptorix het volgende:
Wat dacht je nu? Die man ziet dagelijks woningbouw directeuren die in Masserati's rijden, verwacht je dan van een burger dat hij in 1 keer de Paus is? Prima actie van deze kerel.
Hoe vaak zullen bedrijven facturen met een verkeerd rekeningnummer versturen?quote:Op zondag 4 januari 2015 10:32 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe vaak zal het gebeuren dat het geld netjes wordt teruggestort, oftewel, hoe vaak maakt de gemeente grote bedragen naar verkeerde nummers over?
Wat hadden ze volgens jou nog beter kunnen controleren dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:37 schreef Janneke141 het volgende:
Dat meerdere ambtenaren deze transactie hebben moeten goedkeuren maakt het trouwens echt niet beter, want dan hebben ze dus allemaal niet op zitten letten.
[..]
Het is een mening, dus per definitie geen onzin. Je mag het ermee eens zijn of niet, maar dat is iets anders.
En wat het forum ertoe doet? In WGR-topics is het meestal niet zo handig om discussies te vervuilen met meningen die in strijd zijn met Wet of Recht, maar dat had je zelf ook wel bedacht.
Bij zo'n groot bedrag ga je niet ruchsichloos op een veranderd nummer op een factuur af lijkt mij.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:44 schreef Robar het volgende:
[..]
Wat hadden ze volgens jou nog beter kunnen controleren dan?
Wie zegt dat dat nummer veranderd is? Misschien was het wel de eerste keer dat dat bedrijf voor Amsterdam iets deed en een rekening verstuurde.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:45 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Bij zo'n groot bedrag ga je niet ruchsichloos op een veranderd nummer op een factuur af lijkt mij.
Er kan ook iets misgaan tussen opstellen factuur en ontvangen factuur. Denk o.a. aan fraude. Achteraf gezien was een belletje naar de leverancier wel zo handig geweest.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe vaak zullen bedrijven facturen met een verkeerd rekeningnummer versturen?
En hoe controleer je dat dan? Weet je wat voor hoge bedragen zo een gemeente overmaakt en hoeveel transacties ze in totaal initiëren?quote:Op zondag 4 januari 2015 10:45 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Bij zo'n groot bedrag ga je niet ruchsichloos op een veranderd nummer op een factuur af lijkt mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |