Bedankt voor de reminder.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verwacht minimaal een award voor meest xenofobe, extremistische, racistische user. Of iets met een onderbuik, ook goed.
Nee, jij krijgt alleen een award vanwege je splitsquotes die niemand leest.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verwacht minimaal een award voor meest xenofobe, extremistische, racistische user. Of iets met een onderbuik, ook goed.
Heb je geen huisdier waarop je je kan uitleven?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:44 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit weer in mijn eigen huis en gelukkig heb ik nog geen nieuwe huiskamerdeur anders had ik die even gevoelig in elkaar geslagen.
Dat zou ik nooit doen, ik sla altijd mijn eigen klauwen kapot.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je geen huisdier waarop je je kan uitleven?
Kun je niet terug naar je ouders?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op het randje ja, alles zit weer eens even tegen.
Daar heb ik 2 weken gezeten, het blijft geen feest. Het is gewoon allemaal weer eventjes kut.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je niet terug naar je ouders?
Das kut.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik 2 weken gezeten, het blijft geen feest. Het is gewoon allemaal weer eventjes kut.
Klote CV die gemaakt moet worden, er blijkt een muis of muizen in mijn huis te zitten, fietsband is lek en nog wel wat dingetjes en wat spanningen.
Dan raak ik gewoon vreselijk gefrustreerd, ik kan dat niet echt kwijt.
beste troll dacht ik aan maar das een vrij lastige, ik denk dat ik op mezelf stemquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:49 schreef Elfletterig het volgende:
Hoop dat het snel weer goedkomt allemaalquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Komt wel goed, het is altijd tijdelijk.. gewoon ff doorpakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vond ik toen ik vanavond thuiskwam...Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef Uccie het volgende:
Ja sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vond ik toen ik vanavond thuiskwam...
Thnxs, komt goed.. is de gebruikelijke dip denk ik.. "Blue Monday" style.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoop dat het snel weer goedkomt allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vond ik toen ik vanavond thuiskwam...![]()
Ik vind een tablet sowieso razende apenaids.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:11 schreef Uccie het volgende:
Editen op een tablet is echt razende apenaids.
Kan prima, vorige keer was dit R&P.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:13 schreef Uccie het volgende:
Ik maak van deze SC gewoon een f&f topic.
Oma zelfs,quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd met het aankomende moederschap Uccie!
Daarom, veelzijdig als we zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan prima, vorige keer was dit R&P.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:13 schreef Mani89 het volgende:
Gefeliciteerd met het aankomende moederschap Uccie!
Jaquote:
Nou ik vind het leuk.quote:
Ja en graag met uitgebreide fotoreportage.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:36 schreef Uccie het volgende:
Dankje Njos, als ik het weet laat ik jullie wel horen.
Doe eens niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:39 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben een leuk liedje aan het luisteren
Als het een rare vogel wordt dan moet je hem Yoki noemenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:39 schreef Uccie het volgende:
Ik kan ineens niet meer quoten
Maar tuurlijk, ik probeer elke dag minimaal 1 foto te maken. Als het allemaal goed gaat komt er gewoon een baby-album.
Schattig, babykiekjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:39 schreef Uccie het volgende:
Ik kan ineens niet meer quoten
Maar tuurlijk, ik probeer elke dag minimaal 1 foto te maken. Als het allemaal goed gaat komt er gewoon een baby-album.
Kom jij ook in beeld?quote:
Nee hoor. Mijn moeder wil wel graag oma worden maar gelukkig heb ik een zusje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rammelen de eierstokjes alweer?
Pjo is er snel bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vond ik toen ik vanavond thuiskwam...
DUI natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Alweer een blauwe erbij in dit topic inderdaad. Waar zou ik mod van kunnen worden?
Ondertussen heb ik even in je topic gereageerd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan ook wel mod van Flora en Fauna worden nu ik stiefvader ben van een fantastische vogel en ook diverse goudvissen. En mijn eigen hond natuurlijk.
Eigenlijk het topic van Corrie.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik even in je topic gereageerd.
Zo ben ik gewoon.
Ja maar zo is zij. En niet 1 keer maar de hele tijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij had mijn welkomsttopic gewoon 'Hoeren' genoemd. Recalcitrant weer.
Dit staat er al een uur en niemand die om pics vraagt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn moeder wil wel graag oma worden maar gelukkig heb ik een zusje.
Als zwarten zouden wij ons gewoon gediscrimineerd moeten voelen. Al die smurfen hebben gewoon een kleurtje maar wij nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Gefeliciteerd Johannes
[ afbeelding ]
Dat stukje waar hij Peg doodschiet met een jachtgeweer is het mooiste moment van de show.quote:
Van binnen zijn we allemaal zwart.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als zwarten zouden wij ons gewoon gediscrimineerd moeten voelen. Al die smurfen hebben gewoon een kleurtje maar wij niet![]()
Anyways, welkom bij #teamFOK! Johannes!
Inderdaad, gewoon precies hetzelfde als vorig jaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:28 schreef YokiKater het volgende:
De snackbar heeft weer asociaal veel vreten langsgebracht. Zo gaat dat op vrijdagavond.
Ik had nog niet echt veel gegeten vandaag en ik heb geen zin om met honger te gaan slapen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon precies hetzelfde als vorig jaar.
Gelukkig had jij toch al een hekel aan negers.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:53 schreef Webschip het volgende:
Nog even, dan zijn er meer blauwe dan zwarte users.
Nee, ik heb geen hekel aan negers.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig had jij toch al een hekel aan negers.
Pjo is niet de vader hoorquote:
Het gaat over jou in het VI topic! Leuk he! Ik doe een Corrie.quote:
Weten jouw ouders wel dat ik de stiefvader ben? Pjo heeft veel liefde nodig he.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pjo is niet de vader hoor
Maar het zou kunnen dat hierdoor Pjo wel bij mijn ouders blijft wonen, maar dat maakt niet uit, want daar wordt hij enorm vertroeteld.
Disney?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij ben ik meer fan van DeWalt.
Scheelt weinig meer aan, inderdaad. Ik denk dat ik binnenkort mijn UI maar blauw maak, om het te compenseren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:53 schreef Webschip het volgende:
Nog even, dan zijn er meer blauwe dan zwarte users.
UI hebben?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Scheelt weinig meer aan, inderdaad. Ik denk dat ik binnenkort mijn UI maar blauw maak, om het te compenseren.
Brrrr... nee. Ik houd gewoon mijn huidige, geniale (al zeg ik het zelf) ontwerp, met elf gekleurde vlakjes. Ik kan natuurlijk wel de kleuren veranderen.quote:
In die van mij zit al blauwquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Scheelt weinig meer aan, inderdaad. Ik denk dat ik binnenkort mijn UI maar blauw maak, om het te compenseren.
Roep het maar niet te hard. Straks zet -ie z'n Thijs van den Brink-UI er weer voor....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef Webschip het volgende:
Ik moet wel erg wennen aan de nieuwe UI van Speculaas.
Ik moet daar echt niet aan denken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Roep het maar niet te hard. Straks zet -ie z'n Thijs van den Brink-UI er weer voor....
Heul niet waarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
Oranje vloekt ook ongelooflijk bij blauw....
Dat dacht ik al.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind die Grover veel leuker dan die oranje vlammetjes. Oranje vloekt ook ongelooflijk bij blauw....
Jij bent zowat de enige FOK!'er wiens oude UI is verwerkt in z'n huidige UI.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:40 schreef Webschip het volgende:
Vroeger had ik ook een UI zonder blauw.
Welke nieuwe?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef Webschip het volgende:
Ik moet wel erg wennen aan de nieuwe UI van Speculaas.
Dat is ook heel mooi gedaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent zowat de enige FOK!'er wiens oude UI is verwerkt in z'n huidige UI.![]()
Dat is ook wat waard.
Deze man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:39 schreef LTVDK het volgende:
In die van mij is gelukkig geen blauw te bekennen, wordt nogal een kleurloos topic als alles blauw is
Oh huh ik zag net nog die oude.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die blauwe. Iemand met een blauw gezicht.
Moet je even F5 doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh huh ik zag net nog die oude.
Ja nu zie ik hem wel.quote:
Ja, maar je vindt dat oranje te veel vloekt bij blauw.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Grover, maar Henk vindt hem te goed dus gaat ie weer weg.
Dat had ik al een keer, vond ik toch wat sensueel achteraf.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar je vindt dat oranje te veel vloekt bij blauw.
Je kunt ook blauw vuur nemen:
[ afbeelding ]
Dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had ik al een keer, vond ik toch wat sensueel achteraf.
De kudotopper op Dumpert vandaag is van Arjen Lubach, al 100.000 keer beken en ik moest zowaar nog lachen ook. Misschien heb je dan toch gelijk over die show.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet meer.
Het moest even z'n draai vinden en de kijkers moesten even wennen. Maar het is echt wel leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De kudotopper op Dumpert vandaag is van Arjen Lubach, al 100.000 keer beken en ik moest zowaar nog lachen ook. Misschien heb je dan toch gelijk over die show.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6632651/89aee608/deursmash.html
Het eerste Nederlandse latenight programma wat wél leuk isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het moest even z'n draai vinden en de kijkers moesten even wennen. Maar het is echt wel leuk.
Helaas komende zondagavond alweer de laatste aflevering. Hopelijk keert het programma terug, komend seizoen.
Die vond ik bij DWHN wel goed, alles wat hij daarna deed was razende hazenaids.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan me dat gedrocht (het programma, zijn kop ook wel een beetje)van Jan Jaap vd Wal nog herinneren, maar die is dan ook bij voorbaat al niet leuk
Ik heb nu trek in Vlammetjes, maar het is een beetje vroegquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat die vlammen UI van Specularium gewoon verboden moet worden. Zo gaar.
Ik doe ook niet aan herenliefde, en ik weet dat mijn fans het jammer vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig van de UI politie kan denk ik ook niet zo veel met Specularium.
Mani en ik gaan nu even DM'en wat we moeten met dat trouwfeest dat we geregeld hadden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan herenliefde, en ik weet dat mijn fans het jammer vinden.
Voor wie?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik gaan nu even DM'en wat we moeten met dat trouwfeest dat we geregeld hadden.
Voor jou en Mani enzo. Jullie zouden mij adopteren, maar ik vrees dat dat niet meer gaat gebeuren.quote:
Even overheen gelezen. Bedankt Yoki!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als zwarten zouden wij ons gewoon gediscrimineerd moeten voelen. Al die smurfen hebben gewoon een kleurtje maar wij niet![]()
Anyways, welkom bij #teamFOK! Johannes!
Ook bedankt, goede film is dat he?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Gefeliciteerd Johannes
[ afbeelding ]
Niet gezien. Zou je hem ook aanbevelen als Alba er niet in zat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook bedankt, goede film is dat he?
Nee dan niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet gezien. Zou je hem ook aanbevelen als Alba er niet in zat?
Hm oke, dan sla ik hem over. Hopelijk krijg ik nu geen ban omdat ik geen fan ben,quote:
Ik ga niet snel buiten mijn eigen subforum modden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm oke, dan sla ik hem over. Hopelijk krijg ik nu geen ban omdat ik geen fan ben,
Misschien heeft hij de laptop zelf gehouden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:20 schreef timmmmm het volgende:
PostNL maakt me boos.![]()
Ik heb een nieuwe laptop besteld en ze zeggen dat het 11.00 - 13.00 bezorgd wordt. Maar het is er nog niet
Nu komt mijn middagdutje in gevaar, mijn leven wat doe je!
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien heeft hij de laptop zelf gehouden.
De UI-politie gaat vooral om users zonder UI. Ik zal binnenkort het topic weer eens kicken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig van de UI politie kan denk ik ook niet zo veel met Specularium.
Pak opperkleurder aan, een serial offender.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De UI-politie gaat vooral om users zonder UI. Ik zal binnenkort het topic weer eens kicken.
Staat BBC1 al aan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pak opperkleurder aan, een serial offender.
Dat groene past wel mooi bij je blauwe username.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:33 schreef Specularium het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
Ik trapte er inquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:33 schreef Specularium het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
Ik vind die Tijs van den Brink toch beter bij je passen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:39 schreef Specularium het volgende:
Kan ook deze even doen, Uccie is er nu toch niet.
Die heb ik helaas niet meer in het lijstje staan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind die Tijs van den Brink toch beter bij je passen.
Klinkt alsof je aan het plassen bent.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:39 schreef YokiKater het volgende:
Dit is het geluid dat mijn stervende hoeren ebolakachel maakt als hij aan staat.
Ik krijg er serieuze aids van.
Niets mis met middagdutjes.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:18 schreef Specularium het volgende:
Middagdutjes,.
Niet als een Mani er 3 gram doorheen rossen,.
Daar is natuurlijk altijd een oplossing voor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heb ik helaas niet meer in het lijstje staan.
Nee, het was niet deze.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar is natuurlijk altijd een oplossing voor.
[ afbeelding ]
Oh.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij doet avonddutjes, dat is niet hetzelfde.
.
Weet ik. Deze heb ik speciaal even nieuw voor je gemaakt. Deze straalt de juiste autoriteit uit. Echt iets voor een NWS-moderator.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, het was niet deze.
Zal hem even zoeken zo op mijn ouwe laptop.
Het is toch echt de radiator van de CV. Er zit enorm veel lucht in het systeem omdat die helden van het installatiebedrijf mijn nieuwe ketel verkeerd hebben aangesloten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt alsof je aan het plassen bent.
Je bent er levend vanaf gekomen, zie ik.... - Mooi.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag heb ik voor het eerst autogereden. Kudos voor de instructeur.
Mocht je ook aan het pookje zitten?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Vandaag heb ik voor het eerst autogereden. Kudos voor de instructeur.
En de andere weggebruikers ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je bent er levend vanaf gekomen, zie ik.... - Mooi.
Vervelend ja, maarja zulke dingen horen erbij. Fijn als het allemaal weer geregeld isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is toch echt de radiator van de CV. Er zit enorm veel lucht in het systeem omdat die helden van het installatiebedrijf mijn nieuwe ketel verkeerd hebben aangesloten.
Nu moet ik even een extra onderhoudscontract bij het woningbedrijf afsluiten, dan komen ze gratis de boel ontluchten en kan ik dus alles aan kant zetten zodat ze erbij kunnen.
Heel gedoe weer.
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En de andere weggebruikers ook
Meh, het is alles bij elkaar. Ik heb daar helemaal geen zin in of fut voor op dit moment.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Vervelend ja, maarja zulke dingen horen erbij. Fijn als het allemaal weer geregeld is
Deze was het.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weet ik. Deze heb ik speciaal even nieuw voor je gemaakt. Deze straalt de juiste autoriteit uit. Echt iets voor een NWS-moderator.
En dan denk je álles gehad te hebben, hoor je hier dat je ook nog eens moet vrezen voor je leven omdat er weer een vrouw rijles heeftquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meh, het is alles bij elkaar. Ik heb daar helemaal geen zin in of fut voor op dit moment.
-rits van winterjas naar de klote
-lekke fietsband
-CV naar de klote
-rugklachten
-slecht slapen
Is je laptop er al?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan denk je álles gehad te hebben, hoor je hier dat je ook nog eens moet vrezen voor je leven omdat er weer een vrouw rijles heeft
Wel kut dat alles zo tegelijk komt inderdaad. Slecht slapen en rugklachten hangen vast ook samen met de zorgen rond de andere problemen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meh, het is alles bij elkaar. Ik heb daar helemaal geen zin in of fut voor op dit moment.
-rits van winterjas naar de klote
-lekke fietsband
-CV naar de klote
-rugklachten
-slecht slapen
Kut begin van het nieuwe jaar, terwijl ik zoveel frisse moed had. Brand is erger maar dit is gewoon kut en slecht getimed.
Gelukkig komen volgende week mijn begeleidsters weer langs, en dan ook 3x ipv 2x. Die slepen mij er wel doorheen.
Ik mag niet in Nederland rijden dus daar hoeft Yoki zich geen zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan denk je álles gehad te hebben, hoor je hier dat je ook nog eens moet vrezen voor je leven omdat er weer een vrouw rijles heeft
Die kan ik natuurlijk gewoon overzettenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:00 schreef Specularium het volgende:
Nieuwe laptops zijn wel geil, alleen jammer dat je weer je hele pornocollectie kwijt bent.
Oh ja, dat is standaard. Stress gaat op je zwakke plek zitten heh.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel kut dat alles zo tegelijk komt inderdaad. Slecht slapen en rugklachten hangen vast ook samen met de zorgen rond de andere problemen?
Heb je die drijfnatte pakketbezorgster ook gelijk even geïnstalleerd?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:59 schreef timmmmm het volgende:
Wat het dan weer goedmaakte is dat de vrouw (daar ga je al hè, als die rijden loop je vertraging op) die hem kwam bezorgen echt door en doornat geregend was
Nou, ze was oud genoeg om Corries moeder te zijn dus ik kan me de bergen en bergen stof en spinnenwebben die ik daarvoor door zou moeten doorklieven enkel voorstellenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je die drijfnatte pakketbezorgster ook gelijk even geïnstalleerd![]()
![]()
Waar is je UI?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:37 schreef Mani89 het volgende:
Wat een mooie baas. Hij heeft inmiddels ook al een glorieus buikje. Kan hem het verrotten.
Verloren in een UI bet.quote:
Bijna iedere mannelijke poster in de NWS-SC is Henk. Volgens Specsavers dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:52 schreef Mani89 het volgende:
Oh wacht Kingstown is al Henk toch? Specularium help me even.
Hij noemt mij Arie, het doet me goed dat Specularium een speciaal uniek bijnaampje heeft voor mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bijna iedere mannelijke poster in de NWS-SC is Henk. Volgens Specsavers dan.
Mazzelaar. Webschip heet Antoine, toch? Ik ben één van de vele Henken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij noemt mij Arie, het doet me goed dat Specularium een speciaal uniek bijnaampje heeft voor mij.
Ik wil je ook wel Gerard noemen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mazzelaar. Webschip heet Antoine, toch? Ik ben één van de vele Henken.
Hmmmm....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel Gerard noemen.
In die tijd had je zelf in de keuken kunnen staan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben de cupcakecup aan het kijken
Maar dan had ik me niet gek gelachen om Rens.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
In die tijd had je zelf in de keuken kunnen staan.
Wat voor lekker gekke dingen deed Rens?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar dan had ik me niet gek gelachen om Rens.
In de laatste minuten zijn keukenmachine poetsen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat voor lekker gekke dingen deed Rens?
Dat klinkt ontzettend leuk! Misschien ga ik het straks wel even terugkijken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In de laatste minuten zijn keukenmachine poetsen.
Neuh.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat een hele moeilijke film met emoties?
Ik vind het wel leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
KLB / Het nieuwe kapsel van Merel.
Teveel verandering voor de gemiddelde FOK!ker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ze heeft d'r haar de andere kant op gekamd. Heftig dit.
Ik denk het ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Teveel verandering voor de gemiddelde FOK!ker.
ik vind het nieuw veel leuker.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
KLB / Het nieuwe kapsel van Merel.
Buitenquote:Op zondag 4 januari 2015 14:18 schreef Specularium het volgende:
Als iedereen net doet of ie buiten is ga ik ook niet posten.
Ik heb deze struggles ook.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik probeer windows 8 te begrijpen, maar ik ben er denkelijk te dom voor
Volgens mij als ik 100 euro meer had betaald en een touchscreenlaptop had gekocht, had het wel ideaal geweest.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb deze struggles ook.
Krijg steeds allemaal van die kutvensters waar ik niet om vraag.
Tem luistert eerst naar het verzamelde werk van Mark Knopfler zodat hij op niveau met mij mee kan posten.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Tem heeft dit jaar nog niet in deze sc gepost. Zou dat een voornemen van hem zijn geweest?
Ik ben aan het overwegen deze post gewoon weg te halen. Elke keer dat ik deze pagina open tegen die verrotte crackkop aankijken. Om van te kotsenquote:
Dat heb ik binnen een week uitgezet. Het scherm zelf spiegelt als de zenuwen, en als je maar naar het scherm wijst, zit je 3 programma's verderquote:Op zondag 4 januari 2015 14:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgens mij als ik 100 euro meer had betaald en een touchscreenlaptop had gekocht, had het wel ideaal geweest.
Weer genomen door mijn eigen pauperaard
Kennelijk toch wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:18 schreef Specularium het volgende:
Als iedereen net doet of ie buiten is ga ik ook niet posten.
Mee eens. Gebruik je mod-powers, haal maar snel weg.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben aan het overwegen deze post gewoon weg te halen. Elke keer dat ik deze pagina open tegen die verrotte crackkop aankijken. Om van te kotsen
Deze had ik nog gemaakt voor je dramatische afscheid toen.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mee eens. Gebruik je mod-powers, haal maar snel weg.
O ja, dat afscheid dat maar één dag duurde.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze had ik nog gemaakt voor je dramatische afscheid toen.
[ afbeelding ]
Hoe zouden ze daar dan komen?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
terwijl ik daar helemaal niet op google.
Je hebt vast te lang geen vriend meer? Google merkt alles...quote:Op zondag 4 januari 2015 18:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik krijg steeds dit soort ads terwijl ik daar helemaal niet op google.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is duidelijk te zijn. Puik stukje werk.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ontzettend bedankt, ben er 2,5 uur mee bezig geweest.
Dat vraag ik me serieus af ja.quote:
Dat laatste denk ik, inderdaad.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt vast te lang geen vriend meer? Google merkt alles...
Of het komt door de lesbian porn-obsessie op bepaalde delen van FOK!
Hoeveel was dat ook al weer?quote:Op zondag 4 januari 2015 18:46 schreef Specularium het volgende:
Je moet trouwens een abo nemen.
Reclame,.
Zelfs al zou ik dat willen, dan kan dat nog niet. Die shop van FOK! ligt er al maanden uit.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:46 schreef Specularium het volgende:
Je moet trouwens een abo nemen.
Reclame,.
Kan wel, zie mijn post hierboven.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik dat willen, dan kan dat nog niet. Die shop van FOK! ligt er al maanden uit.
Bedankt Mart.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan wel, zie mijn post hierboven.
Ja, zo spannend wie er naar huis moet vandaag.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:55 schreef Specularium het volgende:
Zit Marianne nou ook Utopia te volgen?
Huh? Er gaat toch nog helemaal niemand weg.. er komen juist nieuwe mensen.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, zo spannend wie er naar huis moet vandaag.
Ohquote:Op zondag 4 januari 2015 19:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Huh? Er gaat toch nog helemaal niemand weg.. er komen juist nieuwe mensen.
En vooral de persoon achter Elfletterig natuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2015 19:21 schreef Webschip het volgende:
Gelukkig dat Elfletterig nog in leven is.
Zonder die persoon is er ook geen Elfletterig uiteraard.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En vooral de persoon achter Elfletterig natuurlijk
Daar zit wat in. Toch bestaat er een www.elfletterig.nl. Dat is het weblogement van het Elfletterig Genootschap van PJ Roggeband. (Ik heb daar niks mee te maken hoor)quote:Op zondag 4 januari 2015 19:24 schreef Webschip het volgende:
[..]
Zonder die persoon is er ook geen Elfletterig uiteraard.
Zijn we allemaal ontzettend blij om.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:21 schreef Webschip het volgende:
Gelukkig dat Elfletterig nog in leven is.
Vette site !quote:Op zondag 4 januari 2015 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Toch bestaat er een www.elfletterig.nl. Dat is het weblogement van het Elfletterig Genootschap van PJ Roggeband. (Ik heb daar niks mee te maken hoor)
Gelukkig maar.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn we allemaal ontzettend blij om.
Het barst ervan. Njosnavelin, Specularium, Voorschrift, Weltschmerz.... (en ikzelf natuurlijk).quote:Op zondag 4 januari 2015 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Er posten hier best wat elfletterige users, valt me op.
Jij ook al.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Er posten hier best wat elfletterige users, valt me op.
Ik vrees het ook voor hem.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze die nog levend terugvinden.
Misschien was het wel zo'n vieze roker.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze die nog levend terugvinden.
Rokers hoeven van mij niet dood hoor...quote:Op zondag 4 januari 2015 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien was het wel zo'n vieze roker.
Daar word ik nou onrustig vanquote:Op zondag 4 januari 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
Ik heb natuurlijk geen broek meer aan nu.
Dat gaat een topshow worden.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
De nieuwe Rambo heet 'Last Blood'.
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
Nieuwe Rambo?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |