Ik doe ook niet aan herenliefde, en ik weet dat mijn fans het jammer vinden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig van de UI politie kan denk ik ook niet zo veel met Specularium.

Mani en ik gaan nu even DM'en wat we moeten met dat trouwfeest dat we geregeld hadden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik doe ook niet aan herenliefde, en ik weet dat mijn fans het jammer vinden.

Voor wie?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik gaan nu even DM'en wat we moeten met dat trouwfeest dat we geregeld hadden.

Voor jou en Mani enzo. Jullie zouden mij adopteren, maar ik vrees dat dat niet meer gaat gebeuren.quote:

Even overheen gelezen. Bedankt Yoki!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als zwarten zouden wij ons gewoon gediscrimineerd moeten voelen. Al die smurfen hebben gewoon een kleurtje maar wij niet![]()
Anyways, welkom bij #teamFOK! Johannes!
Ook bedankt, goede film is dat he?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Gefeliciteerd Johannes
[ afbeelding ]

Niet gezien. Zou je hem ook aanbevelen als Alba er niet in zat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ook bedankt, goede film is dat he?

Nee dan niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet gezien. Zou je hem ook aanbevelen als Alba er niet in zat?

Hm oke, dan sla ik hem over. Hopelijk krijg ik nu geen ban omdat ik geen fan ben,quote:

Ik ga niet snel buiten mijn eigen subforum modden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm oke, dan sla ik hem over. Hopelijk krijg ik nu geen ban omdat ik geen fan ben,

Misschien heeft hij de laptop zelf gehouden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:20 schreef timmmmm het volgende:
PostNL maakt me boos.![]()
Ik heb een nieuwe laptop besteld en ze zeggen dat het 11.00 - 13.00 bezorgd wordt. Maar het is er nog niet
Nu komt mijn middagdutje in gevaar, mijn leven wat doe je!

quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien heeft hij de laptop zelf gehouden.

De UI-politie gaat vooral om users zonder UI. Ik zal binnenkort het topic weer eens kicken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elfletterig van de UI politie kan denk ik ook niet zo veel met Specularium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |