Zijn we allemaal ontzettend blij om.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:21 schreef Webschip het volgende:
Gelukkig dat Elfletterig nog in leven is.
Vette site !quote:Op zondag 4 januari 2015 19:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Toch bestaat er een www.elfletterig.nl. Dat is het weblogement van het Elfletterig Genootschap van PJ Roggeband. (Ik heb daar niks mee te maken hoor)
Gelukkig maar.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn we allemaal ontzettend blij om.
Het barst ervan. Njosnavelin, Specularium, Voorschrift, Weltschmerz.... (en ikzelf natuurlijk).quote:Op zondag 4 januari 2015 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Er posten hier best wat elfletterige users, valt me op.
Jij ook al.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:26 schreef Njosnavelin het volgende:
Er posten hier best wat elfletterige users, valt me op.
Ik vrees het ook voor hem.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze die nog levend terugvinden.
Misschien was het wel zo'n vieze roker.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze die nog levend terugvinden.
Rokers hoeven van mij niet dood hoor...quote:Op zondag 4 januari 2015 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien was het wel zo'n vieze roker.
Daar word ik nou onrustig vanquote:Op zondag 4 januari 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
Ik heb natuurlijk geen broek meer aan nu.
Dat gaat een topshow worden.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
De nieuwe Rambo heet 'Last Blood'.
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
Nieuwe Rambo?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |