Schattig, babykiekjes.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:39 schreef Uccie het volgende:
Ik kan ineens niet meer quoten
Maar tuurlijk, ik probeer elke dag minimaal 1 foto te maken. Als het allemaal goed gaat komt er gewoon een baby-album.

Kom jij ook in beeld?quote:

Nee hoor. Mijn moeder wil wel graag oma worden maar gelukkig heb ik een zusje.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rammelen de eierstokjes alweer?

quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef Uccie het volgende:
Pjo is er snel bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit vond ik toen ik vanavond thuiskwam...

DUI natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Alweer een blauwe erbij in dit topic inderdaad. Waar zou ik mod van kunnen worden?

Ondertussen heb ik even in je topic gereageerd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan ook wel mod van Flora en Fauna worden nu ik stiefvader ben van een fantastische vogel en ook diverse goudvissen. En mijn eigen hond natuurlijk.

Eigenlijk het topic van Corrie.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ondertussen heb ik even in je topic gereageerd.
Zo ben ik gewoon.

Ja maar zo is zij. En niet 1 keer maar de hele tijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij had mijn welkomsttopic gewoon 'Hoeren' genoemd. Recalcitrant weer.

Dit staat er al een uur en niemand die om pics vraagt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn moeder wil wel graag oma worden maar gelukkig heb ik een zusje.

Als zwarten zouden wij ons gewoon gediscrimineerd moeten voelen. Al die smurfen hebben gewoon een kleurtje maar wij nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Gefeliciteerd Johannes
[ afbeelding ]

Dat stukje waar hij Peg doodschiet met een jachtgeweer is het mooiste moment van de show.quote:

Van binnen zijn we allemaal zwart.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als zwarten zouden wij ons gewoon gediscrimineerd moeten voelen. Al die smurfen hebben gewoon een kleurtje maar wij niet![]()
Anyways, welkom bij #teamFOK! Johannes!

Inderdaad, gewoon precies hetzelfde als vorig jaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:28 schreef YokiKater het volgende:
De snackbar heeft weer asociaal veel vreten langsgebracht. Zo gaat dat op vrijdagavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |