abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148348167
misschien heeft ie dat dan dus niet op trainingen afgedwongen..

vind vilhena een bruikbare speler , maar hij mist gewoon de absolute wil om alles uit zijn spel te halen.
loopt vaak veel te nonchalant op het veld.

en de discussie om Immers.... tja.. dat zal altijd wel blijven...
blijkt nou eenmaal dat trainers liever iemand hebben die meters maakt en af een toe een verdwaalde bal erin kegelt dan iemand die zijn man keer op keer laat lopen (en heel misschien de sterren van de hemel balt op 10 , want dat weten we niet eens van vilhena )

wat dat betreft is Toornstra een vilhena en immers ineen.. immers met techniek en overzicht..
beste aankoop in tijden...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_148348168
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:12 schreef Kiid het volgende:

[..]

Als je op je 20e een stuk of 80 wedstrijden heeft gespeeld en deel heb uitgemaakt van het Feyenoord die de weg weer omhoog vond dan verdien je wel wat meer krediet. En dat je als CM niet opvalt is alleen maar goed aangezien dat betekent dat je je taken goed uitvoert.
Heb soms ook het idee dat Vilhena amper opvalt als hij meedoet omdat hij zich een beetje verstopt. Middenvelders als Clasie en El Ahmadi zijn voortdurend aanspeelbaar, eisen de bal op en zijn dwingend aanwezig. Tonny speelt dan wel op een iets andere positie, je ziet hem nooit iets bijzonders doen.
pi_148348232
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:18 schreef Calciumdude het volgende:
misschien heeft ie dat dan dus niet op trainingen afgedwongen..

vind vilhena een bruikbare speler , maar hij mist gewoon de absolute wil om alles uit zijn spel te halen.
loopt vaak veel te nonchalant op het veld.

en de discussie om Immers.... tja.. dat zal altijd wel blijven...
blijkt nou eenmaal dat trainers liever iemand hebben die meters maakt en af een toe een verdwaalde bal erin kegelt dan iemand die zijn man keer op keer laat lopen (en heel misschien de sterren van de hemel balt op 10 , want dat weten we niet eens van vilhena )

wat dat betreft is Toornstra een vilhena en immers ineen.. immers met techniek en overzicht..
beste aankoop in tijden...
Immers laat ook vaak zat zijn man lopen of laat zich als een wijf wegzetten bij corners dus dat zal het niet zijn.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_148348341
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:18 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heb soms ook het idee dat Vilhena amper opvalt als hij meedoet omdat hij zich een beetje verstopt. Middenvelders als Clasie en El Ahmadi zijn voortdurend aanspeelbaar, eisen de bal op en zijn dwingend aanwezig. Tonny speelt dan wel op een iets andere positie, je ziet hem nooit iets bijzonders doen.
En in niet-balbezit liet hij begin vorig seizoen vaak zijn mannetje lopen, dat hielp ook niet voor zijn krediet. Immers is/was ook wel een beetje een schijnverdediger, maar joeg zijn man wel meer op dan Vilhena. Ik vind overigens dat Vilhena eind vorig seizoen wel beter en beter oppikte.
Ik denk overigens dat het vooral een beetje media-onrust is, Vilhena wilt volgens mij helemaal niet zo nodig weg :')

Ik Vilhena wel regelmatig op sublieme passjes betrapt, maar volgens mij waren 99 v/d 100 van die passjes wel op Boetius, die twee voelen/vullen elkaar bijzonder goed aan. Ik zou hem ook wel eens op 10 willen zien, vooral omdat er zoveel mensen overtuigd zijn dat hij het daar zal laten zien, maar dat zal op trainingen ongetwijfeld geprobeerd worden, en als je Immers niet uit de basis kunt spelen, en El Ahmadi en Clasie ook onomstreden zijn, tsja, dan moet je banken...

Ik denk overigens dat een Vilhena op 10 niet helemaal zo goed past met een Kazim ervoor, lijkt me veel geschikter in combinatie met een meer beweeglijke spits die om hem heen dwaalt en zijn momentjes kiest.
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_148348422
Vilhena heeft het altijd van zijn fysiek moeten hebben en is ook wel een beetje een bikkelaar..is niet bang de duels in te gaan. Zijn spel past wel goed in het rommelige vechtvoetbal van de Serie A, dus zou het niet eens zo gek vinden als Napoli hem wil
pi_148348768
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

En dan beroepen ze zich op voetbalkenners wiens veters ze nog niet mogen strikken, zonder te zeggen wie die voetbalkenners dan wel zijn, en iedereen die een andere mening heeft over Vilhena die heeft er geen verstand van. De discussie over Vilhena is een van de vreemdste van de laatste jaren m.b.t. Feyenoord
Wat ben jij een vies vervelend mannetje zeg. valt best mee

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2015 11:01:13 ]
pi_148348965
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat ben jij een vies vervelend mannetje zeg.
Dat valt reuze mee.. had het misschien iets anders moeten verwoorden. Mijn excuses
pi_148349021
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dat valt reuze mee.. had het misschien iets anders moeten verwoorden. Mijn excuses
geaccepteerd.
pi_148349023
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:30 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

En in niet-balbezit liet hij begin vorig seizoen vaak zijn mannetje lopen, dat hielp ook niet voor zijn krediet. Immers is/was ook wel een beetje een schijnverdediger, maar joeg zijn man wel meer op dan Vilhena. Ik vind overigens dat Vilhena eind vorig seizoen wel beter en beter oppikte.
Ik denk overigens dat het vooral een beetje media-onrust is, Vilhena wilt volgens mij helemaal niet zo nodig weg :')

Ik Vilhena wel regelmatig op sublieme passjes betrapt, maar volgens mij waren 99 v/d 100 van die passjes wel op Boetius, die twee voelen/vullen elkaar bijzonder goed aan. Ik zou hem ook wel eens op 10 willen zien, vooral omdat er zoveel mensen overtuigd zijn dat hij het daar zal laten zien, maar dat zal op trainingen ongetwijfeld geprobeerd worden, en als je Immers niet uit de basis kunt spelen, en El Ahmadi en Clasie ook onomstreden zijn, tsja, dan moet je banken...

Ik denk overigens dat een Vilhena op 10 niet helemaal zo goed past met een Kazim ervoor, lijkt me veel geschikter in combinatie met een meer beweeglijke spits die om hem heen dwaalt en zijn momentjes kiest.
Je kan je afvragen in hoeverre het een eerlijke strijd is, Toornstra speelt ook als rechtsbuiten omdat hij Immers niet uit de basis kan spelen op 10. Is Immers dan beter dan zowel Vilhena en Toornstra?
Dag knapste man van FOK!
pi_148349370
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:01 schreef Kiid het volgende:

[..]

Je kan je afvragen in hoeverre het een eerlijke strijd is, Toornstra speelt ook als rechtsbuiten omdat hij Immers niet uit de basis kan spelen op 10. Is Immers dan beter dan zowel Vilhena en Toornstra?
Lexie speelt iedereen uit de basis :)

Immers > Vilhena, Toornstra , Schaken , Verhoek , Bilal...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_148349398
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:14 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

Lexie speelt iedereen uit de basis :)

Immers > Vilhena, Toornstra , Schaken , Verhoek , Bilal...
Super Lexie
Dag knapste man van FOK!
pi_148349534
los van de hele Immers discussie die toch nooit zal overgaan zolang ie onder contract staat , vond ik het veldspel met Toornstra als valse rechtsbuiten wel gewoon het beste sinds jaren..
waarom zouden ze daaraan gaan sleutelen ?

met de traditionele buitenspelers ben je zo afhankelijk van hun vorm en vooral of ze durven of niet (in geval van schaken) dat je soms gewoon zonder je voorhoede speelde.
met Toornstra als extra man op het middenveld en daardoor een soort mierennest aan lopende spelers ben je veel minder makkelijk te verdedigen.
voeg daar een echte afmaker aan toe en wie weet waar het eindigt

vond vilhena trouwens uitstekend invallen toen el Ahmadi geschorst was dus zou niet weten waarom die twee niet kunnen rouleren
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_148349588
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:20 schreef Calciumdude het volgende:
los van de hele Immers discussie die toch nooit zal overgaan zolang ie onder contract staat , vond ik het veldspel met Toornstra als valse rechtsbuiten wel gewoon het beste sinds jaren..
waarom zouden ze daaraan gaan sleutelen ?

met de traditionele buitenspelers ben je zo afhankelijk van hun vorm en vooral of ze durven of niet (in geval van schaken) dat je soms gewoon zonder je voorhoede speelde.
met Toornstra als extra man op het middenveld en daardoor een soort mierennest aan lopende spelers ben je veel minder makkelijk te verdedigen.
voeg daar een echte afmaker aan toe en wie weet waar het eindigt

vond vilhena trouwens uitstekend invallen toen el Ahmadi geschorst was dus zou niet weten waarom die twee niet kunnen rouleren
Dat hebben we nu dus niet en eigenlijk spelen we een spel die niet past bij de spelers die we hebben. Als je er nog een creatieve 10 achter hebt + een spits die weet hoe hij moet schieten & lopen dan is dit inderdaad een hele goede manier van spelen. Maar met een hit or not miss spits die vaker verkeerd loopt dan goed en een loopwonder op 10 lijkt het ergens gewoon nergens op. Beetje rondspelen, that's it. Helaas krijg je geen titels voor het houden van balbezit
Dag knapste man van FOK!
  maandag 5 januari 2015 @ 11:25:27 #232
131800 Tarado
capô de fusca
pi_148349682
quote:

[..]

Verdedigend gezien is Immers gewoon belangrijk, aanvallend komt hij tekort, hij is er voor "de balans" om er maar een trainers cliché uit te gooien.
pi_148349738
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 07:45 schreef Muto het volgende:
Vilhena is dan ook totaal geen nummer 10. Maar, dan gaat hij toch weg. Lekker anderhalf jaar banken bij Napoli om uiteindelijk bij Twente te eindigen.
Financieel gaat hij er in ieder geval op vooruit, want dan verdient hij in 2 jaar tijd net zo veel als hij bij Feyenoord in 5 jaar zou verdienen ;)
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_148349795
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

Verdedigend gezien is Immers gewoon belangrijk, aanvallend komt hij tekort, hij is er voor "de balans" om er maar een trainers cliché uit te gooien.
Ik vind dat zo'n cliché, sorry hoor. Hij rent vaak achter de ballen aan die hij zelf heeft verloren en verdedigend vind ik hem ook zeer zwak. Hij heeft al een aantal keer iemand laten lopen die vervolgens kon scoren of liet zich kinderlijk wegzetten bij kopballen. En de balans is helemaal niet nodig als je twee verdedigende centrale middenvelders heb lopen. Dan heb je juist een goede aanvaller nodig voor de 'balans'.

Maar wat Immers wel heel vaak doet is dan rennen en een slidetackle inzetten en dan wint hij wel eens de bal terug. Die momenten blijven je bij, maar dat hij de bal zelf verloor dan weer niet. En zo gaat dat 9/10 keer bij hem
Dag knapste man van FOK!
  maandag 5 januari 2015 @ 11:52:35 #235
319979 Fok-it
All is well
pi_148350410
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 07:48 schreef Toekito het volgende:
hoe oud is die blaag helemaal? :W jammer van zn ego.
Jij bent zeker ook zo'n lul de behanger die hem op een striemend fluitconcert trakteert als hij straks terugkeert in de kuip? :') juist vanwege zijn leeftijd moet hij minuten maken die hij niet krijgt. Groot gelijk dat hij weg wilt. Net als dat je Bilal alweer kwijt bent volgend seizoen als je niet uitkijkt
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_148350925
quote:

[..]

Toornstra speelt volgens mij voornamelijk als rechtsbuiten omdat Rutten Schaken en Bilal niet goed genoeg vindt.. met Immers heeft het weinig te maken
pi_148351826
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:33 schreef Kiid het volgende:

[..]

Hij was altijd een nummer 10, ook in jong Oranje. Dus niet alleen de 'F1'. Het is wel een 10, maar geen centrale middenvelder. Daar moet hij altijd meelopen en mee verdedigen en daar heeft hij niet de vrijheid om de ballen diep te geven want hij moet ze altijd inleveren.
Zijn balaanname en handelingssnelheid is niet goed genoeg voor een nr. 10 positie.

Als je het vergelijkt met Toornstra gisteren, dan is het te hopen dat Bilal snel zijn waarde laat zien en dat Toornstra terug naar de 10 kan.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_148351859
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Toornstra speelt volgens mij voornamelijk als rechtsbuiten omdat Rutten Schaken en Bilal niet goed genoeg vindt.. met Immers heeft het weinig te maken
Deels wel natuurlijk; hij heeft dus liever Immers dan een Bilal of Schaken en dus speelt Toornstra daar
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_148351911
quote:

[..]

Het beste elftal bestaat niet altijd uit de beste 11 spelers. Ik denk dat Immers veel werk voor andere opknapt, waardoor andere spelers beter tot hun recht komen. Het gaat erom dat elf spelers het beste elftal vormen en niet dat de beste 11 voetballers in de basis staan.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_148352175
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:09 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Omgekeerde wereld natuurlijk dit. Hij vindt zelfs Wilkshire goed genoeg als rechtsbuiten dus dat zegt niet zoveel.
Dag knapste man van FOK!
pi_148352892
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:44 schreef Kiid het volgende:

[..]

Omgekeerde wereld natuurlijk dit. Hij vindt zelfs Wilkshire goed genoeg als rechtsbuiten dus dat zegt niet zoveel.
Wilkshire > Verhoek, Schaken, Bilal, Manu/JPB _O_
  maandag 5 januari 2015 @ 13:15:42 #242
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_148353097
Wesley Hoedt?
pi_148353118
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:09 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Wilkshire > Verhoek, Schaken, Bilal, Manu/JPB _O_
_O_
Dag knapste man van FOK!
pi_148353363
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:15 schreef Sunri5e het volgende:
Wesley Hoedt?
Ergens wel, leuke back-up. Maar daar zal hij niet in geïnteresseerd zijn en z'n mediagedrag is ook wel van een huilend jochie van 4 die z'n zin niet krijgt
pi_148353679
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:15 schreef Sunri5e het volgende:
Wesley Hoedt?
Als hij de concurrentiestrijd met Kongolo en van Beek aan wil gaan wel, prima vervanger van Mathijsen.
pi_148354706
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:35 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Als hij de concurrentiestrijd met Kongolo en van Beek aan wil gaan wel, prima vervanger van Mathijsen.
Mathijsen sowieso wel exit dit jaar mag ik hopen
Dag knapste man van FOK!
pi_148354788
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:07 schreef Kiid het volgende:

[..]

Aflopend contract hé.
pi_148354941
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Aflopend contract hé.
Ja, maar dat zegt niks, straks verlengen ze hem. Zie die Kazim nu ook wel weer blijven
Dag knapste man van FOK!
pi_148355010
1 Wesley is meer dan genoeg :')
Abracadabra, tapate guarra!
  maandag 5 januari 2015 @ 14:17:24 #250
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148355068
Krabby heeft een nieuwtje

Mkrabby twitterde op maandag 05-01-2015 om 14:15:25 Heel #Feyenoord vliegt businessclass, maar dat geldt blijkbaar niet voor Anass Achahbar, hij zit tussen de 'gewone' stoelen reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148355106
@Mkrabby: Heel #Feyenoord vliegt businessclass, maar dat geldt blijkbaar niet voor Anass Achahbar, hij zit tussen de 'gewone' stoelen

:')
pi_148355107
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:14 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ja, maar dat zegt niks, straks verlengen ze hem. Zie die Kazim nu ook wel weer blijven
Als Kazim zijn ontwikkeling doorzet het komende halfjaar mag hij van mij wel een contract voor een extra jaar krijgen.
pi_148355164
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Als Kazim zijn ontwikkeling doorzet het komende halfjaar mag hij van mij wel een contract voor een extra jaar krijgen.
Van niks naar een beetje, ik weet het niet. Lijkt mij geen jongen voor op de bank en dat is wel waar hij hoort. Nu geniet hij van speeltijd omdat de reserve spits van Excelsior geen potten kan breken
Dag knapste man van FOK!
pi_148355195
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:19 schreef Kiid het volgende:

[..]

Van niks naar een beetje, ik weet het niet. Lijkt mij geen jongen voor op de bank en dat is wel waar hij hoort. Nu geniet hij van speeltijd omdat de reserve spits van Excelsior geen potten kan breken
Eerst het komende halfjaar maar eens afwachten. :)
pi_148355281
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:07 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ga ik ook wel vanuit ja, al denk ik dat als ie in 1e instantie voor 2 seizoenen was vastgelegd dat ze die nog wel verlengd hadden voor dit 3e jaar :@
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_148355374
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:19 schreef Kiid het volgende:

[..]

Als ie zich wel zou kunnen schikken als bankspeler is het wel een speler die wat kan forceren, een beetje de Bombarda-rol

Edit: al kun je Manu daar beter mee vergelijken en op de bank hebben...
pi_148355462
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:17 schreef Caland het volgende:
Krabby heeft een nieuwtje

Mkrabby twitterde op maandag 05-01-2015 om 14:15:25 Heel #Feyenoord vliegt businessclass, maar dat geldt blijkbaar niet voor Anass Achahbar, hij zit tussen de 'gewone' stoelen reageer retweet
2 opties:

1. Het is Krabby en dus heeft Achahbar een privéjet.
2. Krabby had een grap van de spelers niet door.
BFF met GGMM
pi_148355564
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:26 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als ie zich wel zou kunnen schikken als bankspeler is het wel een speler die wat kan forceren, een beetje de Bombarda-rol

Edit: al kun je Manu daar beter mee vergelijken en op de bank hebben...
Meer dan een reserve zou hij nooit moeten zijn mits je meer wilt. Als wisselspeler prima, maar of hij zich dan goed gedraagt? Ik weet niet het niet.
Dag knapste man van FOK!
pi_148355833
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:23 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ga ik ook wel vanuit ja, al denk ik dat als ie in 1e instantie voor 2 seizoenen was vastgelegd dat ze die nog wel verlengd hadden voor dit 3e jaar :@
Is toch al een tijdje geleden naar buiten gekomen dat Mathijsen inderdaad niet verlengd zal worden?
pi_148355903
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Is toch al een tijdje geleden naar buiten gekomen dat Mathijsen inderdaad niet verlengd zal worden?
Die gaat lekker TD worden bij Willem II ofzo. Kan hij ook te voet naar z'n sportzaak. :Y
BFF met GGMM
pi_148356200
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:40 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Klopt, zowel Mulder als Mathijsen zullen niet verlengd worden
pi_148356271
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 14:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
@Mkrabby: Heel #Feyenoord vliegt businessclass, maar dat geldt blijkbaar niet voor Anass Achahbar, hij zit tussen de 'gewone' stoelen

:')
Godver, wat sneu. :')
pi_148356535
quote:
Feyenoord lonkt naar Wesley Hoedt
Volgens het Noordhollands Dagblad heeft Feyenoord een oogje op AZ-verdediger Wesley Hoedt, die ook in de belangstelling staat van de twee topclubs van Rome (Lazio en AS) en FC Twente. De 20-jarige verdediger van AZ, die zijn komende zomer aflopende contract in Alkmaar niet wil verlengen, wil zo snel mogelijk weg uit Alkmaar. Hij werd deze dagen op het trainingskamp in Portugal werd ingedeeld bij de reserves. ,,Als de club het zo gaat spelen, wil ik al helemáál meteen weg'', zo hief Hoedt in het Noordholland Dagblad vanmorgen een waarschuwend vingertje.
Niet dat we hem persé nodig hebben, maar 3 keer raden waar hij heen gaat.
  maandag 5 januari 2015 @ 15:05:04 #264
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148356637
Ajax.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_148356688
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:05 schreef Morendo het volgende:
Ajax.
Dat verwacht ik wel ja, aangezien die geen LCV meer hebben komende zomer (op wellicht jeugd na, dat weet ik niet)
pi_148356782
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Niet dat we hem persé nodig hebben, maar 3 keer raden waar hij heen gaat.
Lekker hypocriet zou dat zijn. Bij Ajax is het beleid precíes hetzelfde als waar hij nu bij AZ op afgeeft... :')
pi_148357016
Zou wel een mooie stunt zijn als Vilhena naar Ajax gaat
Dag knapste man van FOK!
pi_148357053
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:15 schreef Kiid het volgende:
Twente natuurlijk! Die geilen op Feyenoord targets of spelers met een Feyenoord verleden.
pi_148357085
Vilhena wil weg vanwege te weinig speeltijd en overweegt dan naar Napoli te gaan :') |:(
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_148357089
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Twente natuurlijk! Die geilen op Feyenoord targets of spelers met een Feyenoord verleden.
Ja, maar Twente heeft net Ziyech gehaald en die hebben nog wel wat nieuwe cm's, maar Ajax kan nog wel een middenvelder gebruiken + nog revanche voor Vermeer.
Dag knapste man van FOK!
pi_148357111
quote:
Van Geel is geen Overmars, dus dan moeten ze wel flink gaan betalen
quote:
10s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Categorie I, geen geld dus
pi_148357113
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:16 schreef Aloulu het volgende:
Vilhena wil weg vanwege te weinig speeltijd en overweegt dan naar Napoli te gaan :') |:(
Denk wel dat het makkelijker te accepteren is dat je 2e keus bent achter een speler van Napoli (De Guzman/Mertens?) dan achter Immers
Dag knapste man van FOK!
pi_148357139
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:17 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Van Geel is geen Overmars, dus dan moeten ze wel flink gaan betalen

[..]

Categorie I, geen geld dus
Juist omdat het van Geel is hoeft Ajax niet veel te betalen. Vilhena wil weg, geen langdurig contract, geen basisspeler dus op basis waarvan zou Ajax dik moeten betalen?
Dag knapste man van FOK!
pi_148357174
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:17 schreef Kiid het volgende:
Denk wel dat het makkelijker te accepteren is dat je 2e keus bent achter een speler van Napoli (De Guzman/Mertens?) dan achter Immers
Jij denkt dat een tweede keus bij ons ook tweede keus gaat worden in Napoli?

Als Vilhena Napoli serieus overweegt is ie oerdom en gaat het sowieso niets worden met zijn carriere.

Kan je het je voorstellen 2e keus bij Cambuur zijn, meer speeltijd willen en dan naar Feyenoord vertrekken :D
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_148357431
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:19 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Als Vilhena Napoli serieus overweegt is ie oerdom en gaat het sowieso niets worden met zijn carriere.

Kan je het je voorstellen 2e keus bij Cambuur zijn, meer speeltijd willen en dan naar Feyenoord vertrekken :D
Ik denk dat het nog wel eens kan meevallen
Dag knapste man van FOK!
  maandag 5 januari 2015 @ 15:30:14 #276
198365 Morendo
The Real Deal
pi_148357549
quote:
Ja, maar zijn Duartesque fysiek staat me een beetje tegen. Damn right, Tonny.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_148358007
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:18 schreef Kiid het volgende:

[..]

Juist omdat het van Geel is hoeft Ajax niet veel te betalen. Vilhena wil weg, geen langdurig contract, geen basisspeler dus op basis waarvan zou Ajax dik moeten betalen?
Groot talent, aardig wat eredivisie-ervaring, het is Ajax.
pi_148358051
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Groot talent, aardig wat eredivisie-ervaring, het is Ajax.
In een ideale wereld wel, maar helaas zit het niet zo in elkaar.
Dag knapste man van FOK!
pi_148358101
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef Kiid het volgende:

[..]

In een ideale wereld wel, maar helaas zit het niet zo in elkaar.
Ik verwacht toch niet dat hij voor een Vermeerachtigbedrag zal vertrekken
  maandag 5 januari 2015 @ 15:44:21 #280
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148358162
Ik heb het talent in Vilhena eigenlijk nooit gezien. Ik had altijd wel een zwak voor die jongen. Waarom weet ik niet. Maar wat is nou eigenlijk een goeie eigenschap van hem? Niet aanwezig op het middenveld, geen goed schot, vrije trappen drama, geen sterke kopper, geen grote kerel, geniale steekpasses zijn op 1 hand te tellen. Net als wedstrijden. Jammer, maar hij komt gewoon te kort. Nieuwkoop, Schuurman, Karsdorp, Sleegers zijn de volgende die het mogen laten zien.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_148358224
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik verwacht toch niet dat hij voor een Vermeerachtigbedrag zal vertrekken
Dat denk ik ook niet, maar voor 3/4 miljoen wel en dat vind ik ook belachelijk laag, maar daar maakt Feyenoord het wel naar.
Dag knapste man van FOK!
pi_148358899
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:44 schreef satecl het volgende:
Ik heb het talent in Vilhena eigenlijk nooit gezien. Ik had altijd wel een zwak voor die jongen. Waarom weet ik niet. Maar wat is nou eigenlijk een goeie eigenschap van hem? Niet aanwezig op het middenveld, geen goed schot, vrije trappen drama, geen sterke kopper, geen grote kerel, geniale steekpasses zijn op 1 hand te tellen. Net als wedstrijden. Jammer, maar hij komt gewoon te kort. Nieuwkoop, Schuurman, Karsdorp, Sleegers zijn de volgende die het mogen laten zien.
Dan zal Achabar wel definitief de rol van Vilhena overnemen, dit zal dan de laatste kans zijn voor hem om zich te bewijzen.
  maandag 5 januari 2015 @ 16:03:15 #283
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_148358970
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:01 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Dan zal Achabar wel definitief de rol van Vilhena overnemen, dit zal dan de laatste kans zijn voor hem om zich te bewijzen.
Achahbar? Wat heeft hij hiermee te maken? Dat is een spits.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_148359028
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Achahbar? Wat heeft hij hiermee te maken? Dat is een spits.
Rutten zei toch dat ie eraan zit te komen, qua speelminuten? ik dacht dat Kazim niet zo vaak gewisseld gaat worden
pi_148359334
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:26 schreef Kiid het volgende:

[..]

Ik denk dat het nog wel eens kan meevallen
Ik denk het niet.. In Italië krijgen jonge spelers niet snel een kans. Maar we zullen wel zien.. dat hele Napoli-verhaal zal wel niet doorgaan denk ik.
pi_148360121
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:19 schreef Aloulu het volgende:

[..]

*kuch* Te Vrede *kuch*
BFF met GGMM
pi_148360458
quote:
15s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

*kuch* Te Vrede *kuch*
Nja, die wist wel 2e keus te zijn achter Pellè, dat ie nou speelminuten verwacht na acclimatiseren en na vertrek van Pellè zonder een degelijke opvolger gehaald wordt lijkt me niet zo vreemd.
Dat ie het niet waar kan maken is een tweede, en dat mag wel een wake-up call voor hem zijn...
  maandag 5 januari 2015 @ 16:59:30 #288
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_148360795
Bless vertrekt, contract ontbonden alles
pi_148360858
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:59 schreef Heeinz het volgende:
Bless vertrekt, contract ontbonden alles
Ik vind dat altijd een eng bericht. Bij Feyenoord betekende dat namelijk altijd: Je krijgt alsnog al je geld, maar je mag nu ook lekker elders gaan ballen. :{
BFF met GGMM
  maandag 5 januari 2015 @ 17:02:18 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148360887
quote:
15s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd een eng bericht. Bij Feyenoord betekende dat namelijk altijd: Je krijgt alsnog al je geld, maar je mag nu ook lekker elders gaan ballen. :{
Dat betekent het nog steeds hoor, geen enkele profvoetballer die vrijwillig afstand gaat doen van zijn oude (betere) salaris.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148360930
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat betekent het nog steeds hoor, geen enkele profvoetballer die vrijwillig afstand gaat doen van zijn oude (betere) salaris.
Als je hem toch moet betalen, dan laat je hem toch klusjes opknappen in de Kuip ofzo.. ;(
BFF met GGMM
  Forum Admin maandag 5 januari 2015 @ 17:04:12 #292
35723 crew  GGMM
pi_148360941
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:03 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als je hem toch moet betalen, dan laat je hem toch klusjes opknappen in de Kuip ofzo.. ;(
De sfeer verzieken en janken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator maandag 5 januari 2015 @ 17:04:31 #293
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_148360951
Toch even een _O_ voor Schaken. Vooral zijn 2e jaar was hij belangrijk.
pi_148360972
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

De sfeer verzieken en janken.
Het zijn net kleine kinderen soms.
BFF met GGMM
pi_148360996
quote:
15s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:01 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hmm wat wordt Feyenoord hier wijzer van dan? Bij Goossens deden ze het ook al. Kennelijk is geen enkele club bereid er een stuiver voor te betalen
pi_148361059
Lekker geld betalen aan Schaken die straks een hogere tekenpremie krijgt. Wat is dat toch met Feyenoord en het ontbinden van contracten. Binnen een jaar sowieso al drie contracten (Singh, Goossens en Schaken). Dure optie om van je spelers af te komen.
pi_148361060
Ben altijd wel fan geweest van Schaken. Sympatieke kerel met een goede instelling. #bless
pi_148361073
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hmm wat wordt Feyenoord hier wijzer van dan? Bij Goossens deden ze het ook al. Kennelijk is geen enkele club bereid er een stuiver voor te betalen
SCH wilde hem huren, neem aan dat ze dan toch iig gedeelte van salaris zouden overnemen. Lijkt mij goedkoper voor Feyenoord, maar zou Schaken wel niet gewild hebben
pi_148361087
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:04 schreef Slobeend het volgende:
Toch even een _O_ voor Schaken. Vooral zijn 2e jaar was hij belangrijk.
Hij heeft alles uit zijn kwaliteiten geperst en zelfs Oranje gehaald.. vond dat hij wel een goede voorzet in huis had waar Pelle vaak van profiteerde. Zonder Pelle heb je ook weinig meer aan Schaken en zijn spel werd ook ieder jaar minder.. hoop dat hij nog een leuk clubje vindt om wat te cashen.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:09:59 #300
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_148361110
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:05 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Stel dat hij bij een nieuwe club 2 ton gaat verdienen dan vult Feyenoord de rest aan, bespaart je toch weer die 2 ton. Gebeurt eigenlijk ook vooral bij spelers die echt een uitzichtloze situatie hebben.

Gebeurt trouwens ook niet altijd, ekte Feyenoorder Mario Been heeft gewoon dik een jaar lang een dubbel salaris ontvangen. Maar dat had ik in zijn geval ook wel gedaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_148361119
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Stel dat hij bij een nieuwe club 2 ton gaat verdienen dan vult Feyenoord de rest aan, bespaart je toch weer die 2 ton. Gebeurt eigenlijk ook vooral bij spelers die echt een uitzichtloze situatie hebben.

Gebeurt trouwens ook niet altijd, ekte Feyenoorder Mario Been heeft gewoon dik een jaar lang een dubbel salaris ontvangen. Maar dat had ik in zijn geval ook wel gedaan.
Hij zal in de zandbak toch wel meer verdienen dan bij ons?
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')