Voor mij is dat te opzichtig. Ik vermoed dat hij gewoon verwarring probeert te zaaien.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:11 schreef Hannegie het volgende:
Net even afl terug gekeken en toen viel het me op.
Ajoub schopte bewust een camera onderaan de trap opzij. Hij had het zelf heel goed door, keek ff rond en liep gewoon verder. Als hij de Mol niet was dan zou hij toch die camera opnieuw positioneren.
En met die actie van het melden van zijn vrijstelling is hij voorlopig voor mij de Mol.
Het is inderdaad te opzichtig. Dit is ook zo gemonteerd dat het heel erg opvalt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:11 schreef Hannegie het volgende:
Net even afl terug gekeken en toen viel het me op.
Ajoub schopte bewust een camera onderaan de trap opzij. Hij had het zelf heel goed door, keek ff rond en liep gewoon verder. Als hij de Mol niet was dan zou hij toch die camera opnieuw positioneren.
En met die actie van het melden van zijn vrijstelling is hij voorlopig voor mij de Mol.
Zou me erg verbazen wanneer Carolina heel ver gaat komen. In de eerste plaats was ze (net als Pieter) heel erg afwezig deze aflevering plus het feit dat ze op nummertje vier in de intro zit (de twee laatste winnaars zaten ook op die plek, zou een beetje overkill zijn om zelfs maar in de finale te komen daarmee).quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:09 schreef Zeta het volgende:
Er is 1 kandidaat waarvan ik zeker weet dat die het niet is en dat is die ajuoudoudou
Voor de rest is die Evelien echt een leuke, is een beetje een Vivienne vind ik. Die Marlijn is ook wel geinig, maar wel errug aanwezig. Die pot van Opzij zou ik graag zien verdwijnen maar meestal is degene die ik graag snel opgerot wil zien iemand die het heeeeel lang weet vol te houden. Maar mijn theorie is dat de mol vaak in het begin niet al te prominent in beeld komt, Evelien, Marlijn, Rik komen erg veel in beeld in het begin en het lijkt mij dat zij het gewoon verdomd ver gaan schoppen en dat hoop ik ook want het lijken me leuke kandidaten net als Chris Zegers(al gok ik dat die wel snel eruit vliegt).
Nee mijn Mol is Oh Carolina, al is Evelien ook een kanshebber gok ik dat die musicalster het is gewoon een voorgevoel
Al is dat van dat Rik en Art beide op Werkspoor zo'n uitzonding wel verdacht maarja
PS Ik dacht dat die Rik homo was? maar het leek wel alsof de vonken eraf vlogen tussen hem en Merlijn?
Susan vorig jaar. Was dan wel de mol maar tochquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Als Martine en Margriet ver komen dan zullen ze ook flink gaan stijgen als verdachten (behalve Karin heb ik zelden een 40+ vrouw in de buurt van de finale gezien).
Inderdaad, dat is mijn punt (verdacht als ze ver komen). Net als Inge destijds. Volgens mij is het in de celeb versie nog nooit voorgekomen dat er een vrouw van boven de 40 de finale wist te halen (mol hoeft geen finale te halen, die heeft al een reservering staan).quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Susan vorig jaar. Was dan wel de mol maar toch
Ik hoop van nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:17 schreef quickstepster het volgende:
Op de een of andere manier vind ik Margriet de molniet dat dat iets zegt na één aflevering....
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:17 schreef quickstepster het volgende:
Op de een of andere manier vind ik Margriet de molniet dat dat iets zegt na één aflevering....
Ach ja, daar is ie een homo voorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:29 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik ook.
Titel: lezen en schrijven. Affiche van 'railwaystation magazines' in het hotel en in haar introductie gaf ze aan dat ze schrijfster/hoofdredactrice was en dr eigen boek ging schrijven.
Die Victor Brand is maar een raar mannetje trouwens.. Overdreven gedoe.
quote:
Simpel. Als mensen denken dat jij de mol bent en je bent het niet, dan zitten ze verkeerd en maken ze de test verkeerd. Dan heb je zelf dus meer kans om verder te komen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef Leonos het volgende:
Waarom zou je trouwens expres een camera omschoppen als je de mol niet bent?
Ik snap nooit waarom je die verwarring wilt zaaien
Mensen jou laten verdenken, zodat ze er uitvliegen en jij een grotere kans hebt om in het spel te blijvenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:25 schreef Leonos het volgende:
Waarom zou je trouwens expres een camera omschoppen als je de mol niet bent?
Ik snap nooit waarom je die verwarring wilt zaaien
Ojaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Simpel. Als mensen denken dat jij de mol bent en je bent het niet, dan zitten ze verkeerd en maken ze de test verkeerd. Dan heb je zelf dus meer kans om verder te komen.
Een echte mol had tegen die camera geschopt terwijl niemand het kon zien. De opzichtigheid van deze actie is juist niet des mols.quote:
Ik kende dr niet en moest denken aan Bridget Jones. Maar wat een lekker trutterig tutje is het inderdaad!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:14 schreef Dekatria het volgende:
Ik ga het dit jaar eens voor het eerst vanaf het begin volgen. Mijn mol is vooralsnog Chris of Viktor.
Oh, en Marlijn is
Na 1 ep is zij mijn molquote:Op zondag 4 januari 2015 00:03 schreef MrManiak het volgende:
Evelien Bosch. Mollen wonen in het bos
Ben ik weer!
Onzin, al is het een moeilijke opgave.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:37 schreef xzaz het volgende:
Jullie weten allemaal dat het onmogelijk is om de mol te achterhalen via de TV uitzendingen?
Nee, zolang ze de uitslagen van de test niet bekend maken met de vraag en antwoorden van de deelnemers geloof ik er niet meer in. Dit zaakje stinkt. Vorig jaar was die homo in de finale terwijl die al die tijd op iemand anders zat. Wtfquote:Op zondag 4 januari 2015 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Onzin, al is het een moeilijke opgave.
Onzin, ik heb Mol Patrick een aantal jaar geleden nog ontmaskerd via de tv uitzendingenquote:Op zondag 4 januari 2015 13:37 schreef xzaz het volgende:
Jullie weten allemaal dat het onmogelijk is om de mol te achterhalen via de TV uitzendingen?
quote:Op zondag 4 januari 2015 13:37 schreef xzaz het volgende:
quote:Op zondag 4 januari 2015 13:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Onzin, al is het een moeilijke opgave.
Die was dan ook wel heel doorzichtig toen ie boos werd omdat ie bij een opdracht niet in de kamer terecht kwam die hij in gedachten had :pquote:Op zondag 4 januari 2015 14:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Onzin, ik heb Mol Patrick een aantal jaar geleden nog ontmaskerd via de tv uitzendingen
daarom wachten we ook op een aantal hints van jouquote:Op zondag 4 januari 2015 13:37 schreef xzaz het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat het inderdaad iets kan betekenen, maar een beetje kloten met contrast & belichting (& spiegelen/roteren) levert mij weinig op.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind dit shot van de dakpannen wel 'opvallend'. Moeten we er meer in zien dan slechts verkleurde dakpannen, is het een soort van morsecode met een boodschap?
[ afbeelding ]
nvmquote:Op maandag 5 januari 2015 19:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind dit shot van de dakpannen wel 'opvallend'. Moeten we er meer in zien dan slechts verkleurde dakpannen, is het een soort van morsecode met een boodschap?
[ afbeelding ]
Die heb ik gemist. Welke hint is dat?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:25 schreef Dekatria het volgende:
Ik vind vreemdgenoeg die 'rikisdemol' hint met alle deelnemers nog best plausibel ook, als je leest dat de groep altijd in dezelfde volgorde bekend is gemaakt
Mgoed, de volgorde in de leader is weer anders, dus tja
Maar zit er ook een systeem achter de gekozen letters? Als het elke keer de tweede letter oid was had ik 'm sterker gevondenquote:
Hmja, hij is wat vergezocht. Maar van alle hints vind ik dit nog de meest in het oog springende.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 23:22 schreef Meke het volgende:
Maar zit er ook een systeem achter de gekozen letters? Als het elke keer de tweede letter oid was had ik 'm sterker gevondenKomt ook onwijs random over bij de uitleg "Nouja, als je dan alle deelnemers op volgorde van bekendmaken op een rijtje zetten en vervolgens een random letter uit hun naam koos, stond er Rik is de Mol", ja en als je een andere letter koos staat er "wat een gein"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |